abonnement Unibet Coolblue
pi_99764110
Ik weet niet of dit het goede topic is maar open 'm hier toch.

Mijn soort van vriendin die verpleegster is belt me net op helemaal overstuur op.
Vertelde ze dus dat ze net samen met een collega een man aan het verschonen was en die kerel begon zich ineens af te rukken. Ze werkt op de psychiatrische afdeling en ze zegt dat die man gewoon goed weet wat hij aan het doen is en dat hij niet op die afdeling thuishoort.

Haar collega zei tegen haar dat ze allebei gewoon eventjes naar buiten moesten gaan om de patiënt zijn gang te laten gaan. Even later kwam ze terug en die kerel was helemaal bezweet en waarschijnlijk klaargekomen.

Ze wilde hem nu eigenlijk niet meer gaan verschonen omdat ze het gewoon walgelijk vindt.

In hoe verre moet zij dit toe laten staan of is dit normaal in een ziekenhuis/verpleegtehuis?
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:00:09 #2
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_99764149
quote:
Ze werkt op de psychiatrische afdeling en ze zegt dat die man gewoon goed weet wat hij aan het doen is en dat hij niet op die afdeling thuishoort.
Volgens mij is hij daar prima op zijn plek. :X
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_99764182
quote:
3s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:00 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Volgens mij is hij daar prima op zijn plek. :X
Zeg maar psychisch is hij eigenlijk gewoon in orde maar hij komt uit een ander land waardoor er niet goed gecommuniceerd kan worden. Ik wil dus eigenlijk weten als er andere verpleegkundigen meelezen, of ze dit hebben meegemaakt en hoe ze ermee omgaan.
pi_99764229
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:00 schreef Spacevietnamees het volgende:

[..]

Zeg maar psychisch is hij eigenlijk gewoon in orde maar hij komt uit een ander land waardoor er niet goed gecommuniceerd kan worden.
en daarom zit ie op een psych ward? ongeloofwaardig verhaal.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_99764237
Nee dit is niet normaal. Maar dat had je zelf ook wel door denk?
  Moderator donderdag 21 juli 2011 @ 20:02:25 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_99764243
Hij ligt op de psychiatrische afdeling, dus eigenlijk lijkt het me dan niet zo vreemd dat hij dat doet, weet hij veel.

Wat L-ascorbinezuur zegt dus.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_99764245
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:02 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

en daarom zit ie op een psych ward? ongeloofwaardig verhaal.
Hmm dat zou ik niet weten, kreeg net alleen het telefoontje.
pi_99764254
Tja, sperma schoonmaken kan ook als iemand een natte droom heeft gehad.

Ik denk dat ze hier niet echt een lijn kan trekken. Het is meer omdat ze het nu weet, het idee.
pi_99764290
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:02 schreef byah het volgende:
Nee dit is niet normaal. Maar dat had je zelf ook wel door denk?
Ik vind het niet normaal maar het zal vast vaker voorkomen in een ziekenhuis, ik begrijp wel dat mensen behoeftes hebben snappie.
pi_99764327
Hij is gewoon een potloodventer ofzo...
Jou vriendin heeft haar eigen rechten om dat niet te doen als ze het echt niet wilt....
  Eindredactie Games donderdag 21 juli 2011 @ 20:05:17 #11
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_99764328
Schrikt ze ook van piemols? De tering, ze werkt in een psychiatrische instelling en van een rukker raakt ze al overstuur. Dat wordt wat als ze echt fysiek wordt bedreigt..
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_99764346
Gefeliciteerd met je vriendin.

Heb je je seksrelatie stop gezet? kan dat er gewoon naast? Of is het je vriendin geworden?
Lelijke jaloerse hoer slaat me in mijn gezicht

En weet je vriendin dat je eigenlijk nog je verkrachte ex terug wil?
Ex in buitenland
  Forum Admin donderdag 21 juli 2011 @ 20:07:08 #13
35723 crew  GGMM
pi_99764397
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:05 schreef Godtje het volgende:
Gefeliciteerd met je vriendin.

Heb je je seksrelatie stop gezet? kan dat er gewoon naast? Of is het je vriendin geworden?
Lelijke jaloerse hoer slaat me in mijn gezicht

En weet je vriendin dat je eigenlijk nog je verkrachte ex terug wil?
Ex in buitenland
:')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_99764400
quote:
4s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:05 schreef donald_dick het volgende:
Schrikt ze ook van piemols? De tering, ze werkt in een psychiatrische instelling en van een rukker raakt ze al overstuur. Dat wordt wat als ze echt fysiek wordt bedreigt..
Ze schrikt niet van piemels maar wel van dikke oude mannen die ineens hun schwans te voor schijn toveren.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:05 schreef Godtje het volgende:
Gefeliciteerd met je vriendin.

Heb je je seksrelatie stop gezet? kan dat er gewoon naast? Of is het je vriendin geworden?
Lelijke jaloerse hoer slaat me in mijn gezicht

En weet je vriendin dat je eigenlijk nog je verkrachte ex terug wil?
Ex in buitenland
Dit is dus die seksrelatie vriendin :P

En die verkrachtte ex is echt verleden tijd, praat er niet meer mee.

Ik heb veel vriendinnen gehad, veel shit meegemaakt.
pi_99764439
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:05 schreef Godtje het volgende:
Gefeliciteerd met je vriendin.

Heb je je seksrelatie stop gezet? kan dat er gewoon naast? Of is het je vriendin geworden?
Lelijke jaloerse hoer slaat me in mijn gezicht

En weet je vriendin dat je eigenlijk nog je verkrachte ex terug wil?
Ex in buitenland
:9~.
pi_99764465
Ja ik kom misschien over als een troll maar dit is serieus :') Als jullie mij allemaal persoonlijk zouden kennen :P
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:13:56 #17
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_99764671
Hij zit niet voor niets op die afdeling hoor. Als het lastig communiceren is met iemand kom je echt niet daar terecht. Als je psychisch niet in orde bent is het denk ik wel anders dan als je ze nog allemaal op een rijtje hebt. Diegene weet zelf waarschijnlijk niet echt wat hij doet.

Ze kan toch aan haar collega vragen of dit vaker gebeurt, schijnbaar heeft zij het wel vaker meegemaakt dat ze meteen wist wat ze moest doen.
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:14:59 #18
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99764721
Mijn ex was bejaardenverzorgster. Die berichte mij regelmatig over dat soort dingen.
Die begon altijd te slaan met koud nat washandje (ja daar ja).
Die dingen gebeuren. Ik zou zeggen dat als je verzorging doet dat je daar maar tegen moet kunnen

Disclaimer: Wat ik dus niet zeg is dat ze maar even moet helpen ofzo (bah).
pi_99764959
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:13 schreef Luxuria het volgende:
Hij zit niet voor niets op die afdeling hoor. Als het lastig communiceren is met iemand kom je echt niet daar terecht. Als je psychisch niet in orde bent is het denk ik wel anders dan als je ze nog allemaal op een rijtje hebt. Diegene weet zelf waarschijnlijk niet echt wat hij doet.

Ze kan toch aan haar collega vragen of dit vaker gebeurt, schijnbaar heeft zij het wel vaker meegemaakt dat ze meteen wist wat ze moest doen.
Ja die collega zal het wel vaker meegemaakt hebben, ze vertelde mij het verhaal net in een telefoongesprek van een paar minuten en daarna moest ze weer verder aan het werk.
Hoorde haar aan een oma-tje vragen of ze wilde gaan slapen en die oma hoorde ik kei lief: Jaaa :D roepen.
pi_99764984
Part of the deal.
Als je dit soort werk doet kan je 'aparte' situaties verwachten.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:24:20 #21
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_99765068
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:21 schreef Spacevietnamees het volgende:

[..]

Ja die collega zal het wel vaker meegemaakt hebben, ze vertelde mij het verhaal net in een telefoongesprek van een paar minuten en daarna moest ze weer verder aan het werk.
Hoorde haar aan een oma-tje vragen of ze wilde gaan slapen en die oma hoorde ik kei lief: Jaaa :D roepen.
Ahhh :D

Mij lijkt dat je die man dan wel nooit meer normaal aan kunt kijken als hij zoiets gedaan heeft.. bah...
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:25:05 #22
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99765091
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:21 schreef schommelstoel het volgende:
Part of the deal.
Als je dit soort werk doet kan je 'aparte' situaties verwachten.
Ja dat zeg ik, dan moet je geen verzorging gaan doen dan kun je dat soort dingen tegenkomen.
Daar hoor je bij stil te staan als je aan de opleiding begint.
pi_99765115
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:24 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ahhh :D

Mij lijkt dat je die man dan wel nooit meer normaal aan kunt kijken als hij zoiets gedaan heeft.. bah...
Ze kende hem dus al uit een verpleeghuis waar ze eerder werkte en nu werkt ze in het ziekenhuis waar hij nu ook heen is verplaatst. Ze zei dat hij altijd al aardig deed alleen nu kan ze hem dus niet meer aankijken.
pi_99765179
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:25 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik, dan moet je geen verzorging gaan doen dan kun je dat soort dingen tegenkomen.
Daar hoor je bij stil te staan als je aan de opleiding begint.
Lijkt mij niet iets waar je meteen aan denkt als je verzorging gaat doen, je wilt natuurlijk mensen helpen maar niet dat soort helpen. Of ze seksuele fantasieën geven.
pi_99765187
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:25 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ze kende hem dus al uit een verpleeghuis waar ze eerder werkte en nu werkt ze in het ziekenhuis waar hij nu ook heen is verplaatst. Ze zei dat hij altijd al aardig deed alleen nu kan ze hem dus niet meer aankijken.
Erg onprofessioneel, imho. En ik ben zelf verpleegkundige in een tehuis vol dementen.
pi_99765293
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:27 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Erg onprofessioneel, imho. En ik ben zelf verpleegkundige in een tehuis vol dementen.
Heb jij het ook weleens meegemaakt dan? Ga je gewoon verder met verzorgen terwijl ze bezig zijn of geef je ze gewoon tijd? En je kunt hun normaal onder ogen komen naderhand? Tja, misschien is ze nog niet helemaal volwassen over dit soort zaken.
pi_99765854
ken iemand die in een tehuis werkt en die zei dat die mensen ook soms een stijve krijgt onder de douche en dat je gewoon moet doen alsof je er niks van merkt.

maar bij aftrekken kan je beter effe weggaan en er geen aandacht aan besteden.
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:46:07 #28
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99766063
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:27 schreef Spacevietnamees het volgende:

[..]

Lijkt mij niet iets waar je meteen aan denkt als je verzorging gaat doen, je wilt natuurlijk mensen helpen maar niet dat soort helpen. Of ze seksuele fantasieën geven.
Dat doet ze toch ook niet? Nou dan had ze beter voorgelicht moeten worden. Net zoals dat je bij de GGZ als je iemand gesepareerd is geweest weleens heel dat hok af gaan doen omdat het van onder tot boven onder stront zit. Dat soort dingen horen erbij ja. En daar had ze van te voren wel kunnen bedenken ja.
pi_99766161
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:30 schreef Spacevietnamees het volgende:
Heb jij het ook weleens meegemaakt dan? Ga je gewoon verder met verzorgen terwijl ze bezig zijn of geef je ze gewoon tijd? En je kunt hun normaal onder ogen komen naderhand? Tja, misschien is ze nog niet helemaal volwassen over dit soort zaken.
Ja. Ik zeg er 1 keer wat van, dat ze dat niet moeten doen waar ik bij ben. Stoppen ze niet, dan ga ik weg. Maar ik kom ook niet meer terug die dag, een andere collega neemt dan de zorg over. Maar de volgende dag doe ik weer gewoon. Als het vaker dan 1 keer gebeurd, schakel ik mijn leidinggevende, de arts en de psycholoog in.
pi_99766324
Ik denk dat de TS dus echt geen ''goed'' beeld van de ''zorg'' heeft. Ik vind de openingspost ook vrij onduidelijk, wat deed die vriendin van jou en haar collega. Beetje vreemd verhaal.

En daarnaast, laat die kerel met rust en gun hem zijn plezier!
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:52:50 #31
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99766385
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:51 schreef lodiej het volgende:
Ik denk dat de TS dus echt geen ''goed'' beeld van de ''zorg'' heeft. Ik vind de openingspost ook vrij onduidelijk, wat deed die vriendin van jou en haar collega. Beetje vreemd verhaal.

En daarnaast, laat die kerel met rust en gun hem zijn plezier!
TS verwacht dat mensen hoe ze er geestelijk of lichamelijk ook aan toe zijn, in robots veranderen in de zorg. Dat is wel wat de overheid het liefst zou willen, maar geen realiteit natuurlijk.
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:54:09 #32
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_99766457
Ik zou me juist zorgen maken als 'ie het niet zou doen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_99766512
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:52 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

TS verwacht dat mensen hoe ze er geestelijk of lichamelijk ook aan toe zijn, in robots veranderen in de zorg. Dat is wel wat de overheid het liefst zou willen, maar geen realiteit natuurlijk.
Kijk, jij begrijpt het met jou kan ik tenminste praten! :P
pi_99766698
Ik weet helemaal niet hoe het eraan toe gaat in de zorg, maar toen ze dit tegen mij vertelde dacht ik wel ff van WTF maar ik snap het wel maar niet waarom het dan recht voor haar gezicht gedaan moet worden.
pi_99767931
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:59 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ik weet helemaal niet hoe het eraan toe gaat in de zorg, maar toen ze dit tegen mij vertelde dacht ik wel ff van WTF maar ik snap het wel maar niet waarom het dan recht voor haar gezicht gedaan moet worden.
Daarom moet je ook eerst duidelijk hebben hoe de situatie precies was. Zijn die twee verpleegkundigen zonder te kloppen de kamer binnen gegaan? En lag die patiënt zich toen te bevredigen? Of begon hij ermee toen ze al op de kamer aanwezig waren?
pi_99770424
Ik heb dit weleens gehad toen ik nog in de gehandicaptenzorg stage liep. Hij wist best dat hij dat niet mocht doen, als er anderen bij waren. Maar toen ik voor het eerst alleen op z'n kamer was, probeerde hij het uiteraard toch nog even.
Op dat moment wist ik nog niet wat de regels voor hem waren (ik dacht: tja, thuis zou ie zich mogen aftrekken wat ie wil, als je dan toevallig de pech hebt dat je in een instelling woont... wat moet je daarmee?)
Was er verder niet echt van onder de indruk, maar toch maar even gevraagd wat de regels op dat gebied waren.

Hij mocht het dus alleen doen wanneer hij alleen op zijn kamer was. Aan die afspraak kon hij zich prima houden. Behalve als ie dus nieuwe stagiaires ging uitproberen :P Maar geef 'm eens ongelijk!

[ Bericht 0% gewijzigd door pietkanarie op 21-07-2011 22:17:19 ]
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_99773411
Je vriendin moet een ruggengraat tegen. Tuurlijk kan je schrikken als dit voor het eerst gebeurd in de zorg maar om dan maar meteen overstuur je vriend op te bellen is wel een beetje sneu imo.
Ze zal als ze in de zorg wil blijven werken nog wel voor hetere vuren komen te staan en als ze daar niet tegen kan moet ze misschien maar op een kantoor gaan werken.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_99775642
Patient een waarschuwing geven het niet meer te doen anders volgen er strenge maateregelen,

Bij de 2e keer gelijk zn pik eraf snijden, zo zou ik het doen maarja mag niet van de wet he.

Welkom in Nederland :)
pi_99775990
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Je vriendin moet een ruggengraat tegen. Tuurlijk kan je schrikken als dit voor het eerst gebeurd in de zorg maar om dan maar meteen overstuur je vriend op te bellen is wel een beetje sneu imo.
Ze zal als ze in de zorg wil blijven werken nog wel voor hetere vuren komen te staan en als ze daar niet tegen kan moet ze misschien maar op een kantoor gaan werken.
Misschien had ze een beetje aandacht nodig :P Ik bleef ook gewoon lachen via de telefoon omdat het toch niet echt ernstig klonk vond ik :D Maar ze heeft nog wel andere soort erge dingen meegemaakt op het werk alleen dit schrikt haar blijkbaar meer op.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 08:32:51 #40
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99783898
beter dat ie zichzelf afrukt (volkomen natuurlijke bezigheid) dan dat ie zelf een (provisorische) klysma aanbrengt in de douche wat je vriendin weer moet opruimen :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99785129
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 08:32 schreef Maanvis het volgende:
beter dat ie zichzelf afrukt (volkomen natuurlijke bezigheid) dan dat ie zelf een (provisorische) klysma aanbrengt in de douche wat je vriendin weer moet opruimen :)
Inderdaad, ik zal haar zo eens een berichtje sturen vragen hoe het is afgelopen nu :P
pi_99785232
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:48 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja. Ik zeg er 1 keer wat van, dat ze dat niet moeten doen waar ik bij ben. Stoppen ze niet, dan ga ik weg. Maar ik kom ook niet meer terug die dag, een andere collega neemt dan de zorg over. Maar de volgende dag doe ik weer gewoon. Als het vaker dan 1 keer gebeurd, schakel ik mijn leidinggevende, de arts en de psycholoog in.
Precies. Het is asociaal gedrag, maar niet iets waar je een trauma aan overhoudt ofzo. Kom op.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:03:51 #43
30252 Soempie
Procreating
pi_99785499
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:14 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik zou zeggen dat als je verzorging doet dat je daar maar tegen moet kunnen

Dit dus, ik heb wel vreemdere dingen gezien. :')

Tuurlijk is het goed als ze haar grenzen aangeeft, maar om er dan zo overstuur van te raken. :? Dan zit ze echt op de verkeerde afdeling.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:05:33 #44
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_99785541
quote:
4s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:05 schreef donald_dick het volgende:
Schrikt ze ook van piemols? De tering, ze werkt in een psychiatrische instelling en van een rukker raakt ze al overstuur. Dat wordt wat als ze echt fysiek wordt bedreigt..
Dit dus. Komt bij zo'n instellingen echt wel vaker voor. :') :X
Hallon!
pi_99785667
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:03 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dit dus, ik heb wel vreemdere dingen gezien. :')

Tuurlijk is het goed als ze haar grenzen aangeeft, maar om er dan zo overstuur van te raken. :? Dan zit ze echt op de verkeerde afdeling.
Ik denk dat het wel zal meevallen met dat overstuur zijn, maar omdat het voor de eerste keer gebeurde schrok ze denk ik en belde daardoor mij op :P Ik ga dit weekend weer naar haar en dan lach ik het er wel af :P Ze is verder wel gekwalificeerd voor die baan :)

Tevens: Het aantal views in dit topic, stelletje viespeuken :P
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:58:44 #46
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_99788932
Je vriendin moet een ruggengraat opbouwen. Ik heb wel ergere verhalen gehoord.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:15:52 #47
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_99789454
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:10 schreef Spacevietnamees het volgende:
Tevens: Het aantal views in dit topic, stelletje viespeuken :P
Soms is het meeste al gezegd he ;)
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:17:46 #48
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99789490
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:07 schreef Spacevietnamees het volgende:

[..]

Ze schrikt niet van piemels maar wel van dikke oude mannen die ineens hun schwans te voor schijn toveren.


nouja, ook dta deed hij niet, aangezien ze hem ging verschonen, dus die penis kwam sowieso wel tevoorschijn.
ze had ook gewoon aan kunnen geven dat niet te willen en dat hij daarmee op moet houden.
moet kunnen, aangezien hij op de psych. afdeling zit.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:19:05 #49
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99789517
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:25 schreef Spacevietnamees het volgende:

[..]

Ze kende hem dus al uit een verpleeghuis waar ze eerder werkte en nu werkt ze in het ziekenhuis waar hij nu ook heen is verplaatst. Ze zei dat hij altijd al aardig deed alleen nu kan ze hem dus niet meer aankijken.
want aftrekken is niet geheel normaal, in beginsel? :')
iedereen doet het.
dat die man dat nu zo aanpakte, dat is niet netjes.
maar dit is nou ook wel weer een beetje onprofessioneel.
hoe oud is je vriendin eigenlijk?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:20:17 #50
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_99789554
Maar om hem naar zoiets 'niet meer onder ogen te durven komen' dat slaat nergens op.. Tis je werk! En dit soort ervaringen horen erbij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')