Tuurlijk, neem nou de nieuwe astra :quote:Op zondag 24 juli 2011 10:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Imago zit opel niet mee. Maar met de nieuwere belijning moet dat op termijn ook wel goedkomen
Begint steeds meer op een japanner te lijken, met al die kleurige frutsels en electronische bende op het dashboard.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:18 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Tuurlijk, neem nou de nieuwe astra :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na deze Astra wil ik deze wel hoor![]()
Ik heb een oud model. Zoéén uit 1999.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:52 schreef Kriegel het volgende:
Die nieuwe (of sinds 2008 ofzo) Astra is een mooie wagen inderdaad, hier verderop staat er eentje en ik betrapte mezelf er laatst op dat ik er naar stond te staren. Ik bedoel, een Astra. Dat had dus voorheen nooit gekund.
Heeft wel wat weg van de Fiat Bravo, met name de achterlichten. Het zijaanzicht ziet er zelfs stoerder uit met die uitgeklopte onderrand.
Heb je jezelf toen even een corrigerende klap gegeven?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:52 schreef Kriegel het volgende:
Die nieuwe (of sinds 2008 ofzo) Astra is een mooie wagen inderdaad, hier verderop staat er eentje en ik betrapte mezelf er laatst op dat ik er naar stond te staren. Ik bedoel, een Astra. Dat had dus voorheen nooit gekund.
Jup.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je jezelf toen even een corrigerende klap gegeven?
Een mooie 2e hands astra?quote:Op maandag 25 juli 2011 07:34 schreef draaijer het volgende:
Waarom zijn jullie zo blij met een Astra. Ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden. Het is echt zo'n slecht rijdende auto. Ik vind ze tevens echt foeilelijk. Koop dan een mooie 2e-hands
Wat vind jij er zo slecht aan rijden dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 07:34 schreef draaijer het volgende:
Waarom zijn jullie zo blij met een Astra. Ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden. Het is echt zo'n slecht rijdende auto. Ik vind ze tevens echt foeilelijk. Koop dan een mooie 2e-hands
Gevoelloos, langzaam, indirecte sturing, familie versnellingen. Naast het feit dat het verschrikkelijk lelijke auto's zijnquote:Op maandag 25 juli 2011 07:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat vind jij er zo slecht aan rijden dan?
Jij hebt een voorkeur voor hard afgeveerde nerveus sturende scheurijzers?quote:Op maandag 25 juli 2011 08:59 schreef draaijer het volgende:
[..]
Gevoelloos, langzaam, indirecte sturing, familie versnellingen.
HA, denk je dat een opel beter is wbt sturen?! Het moet inderdaad niet gekker worden. Zit ik toevallig in het Opel forumquote:Op maandag 25 juli 2011 09:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De Golf spannender qua besturing? Wauw dat is echt te gek voor woorden.
Omdat het hier om de ultieme burgerlijke auto gaat. En dat veroorzaakt jouw onderbuik-gevoel, dus vandaar de aandacht...quote:Op maandag 25 juli 2011 10:40 schreef leolinedance het volgende:
Waarom wordt hier zo veel aandacht geschonken aan zo'n kutmerk als Opel![]()
Echt, als ik die oude roestbakken als Astra's en Vectra's zie rijden krijg altijd zo'n plaatsvervangend schaamtegevoelBen nou eens niet zo egoïstisch en koop een fatsoenlijke auto, dat is beter voor iedereen!
ps: Nieuwe Opels zijn ook kut. Opel is altijd bagger, zelfs de OPC modellen en de Speedster
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:30 schreef KipSiam het volgende:
Omdat het hier om de ultieme burgerlijke auto gaat. En dat veroorzaakt jouw onderbuik-gevoel, dus vandaar de aandacht...
Saai wordt onderschatquote:Op maandag 25 juli 2011 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar 1 woord voor: Verschrikkelijk.
Oke dan, nog een woord: Saai.
Dat is ook een kutmodel, maar de golf (3 ?) uit die tijd was ook bagger.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar 1 woord voor: Verschrikkelijk.
Oke dan, nog een woord: Saai.
Golf 2 is echter onverwoestbaar!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:54 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat is ook een kutmodel, maar de golf (3 ?) uit die tijd was ook bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |