Het is met een Franse auto altijd nog de vraag of ie dat doet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Franse auto's sowieso wel omdat die vaak gereden worden door mensen die een auto willen "die me gewoon van A naar B brengt!"
Nou, een BMW hoeft ook nog geen 50k te kosten. En dan heb je toch al een aardig aangekleed model. Terwijl ik een BMW echt voor de bovenmodaler vind zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Jan modaal auto's: alles onder de 50k of geleased onder de 75k.
Jij hebt geen idee wat een jan modaal is, niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Vertel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is met een Franse auto altijd nog de vraag of ie dat doet.
Ik denk niet dat JM in die categorie rijdt. Denk eerder rond de 25K.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Met de renault en de peugeot heb ik nooit last gehad, met de vw en de opel welquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Je staat vaker met panne aan de kant met een Renault.
Dat zijn bijna alle auto's die je normaal gezien in de spits tegenkomtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Voor mij is dat nog altijd een Honda Civic maar ik ben dan ook 'oud'quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:38 schreef Devv het volgende:
Wat is nou typisch een Jan Modaal bak? Tot welke prijsklasse kan je nog spreken over een auto voor de middelmaat?
De Prius is op en top een leasebak, vanwege de lage bijtelling...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Is de Prius eigenlijk al eens genoemd?
Nou ja, het is natuurlijk een prijzige auto, in vergelijk met wat je voor dat bedrag krijgt bij een aantal andere merken. Maar inderdaad, het is wel een degelijke auto. Spannend is ie niet, maar de klasse waarin de Golf valt wordt niet voor niets de Golf-klasse genoemd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:00 schreef jackson het volgende:
Blijft mooi dat mensen een Volkswagen Golf modaal vinden.... Rij zelf een Golf 6 van 32k en mij horen ze totaal niet klagen. Misschien is het ook wel modaal maar als ik het vergelijk met vrienden rij ik er niet verkeerd bij.
Spannend issie niet maar in 3uur15min naar Hockenheim klapperen is geen enkel probleem. Ik durf met die auto rustig 45min lang plankgas te rijden, ding geeft geen krimp. Geen spannende auto maar van binnen echt netjes en een stuk degelijker dan een groot aantal andere merken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk een prijzige auto, in vergelijk met wat je voor dat bedrag krijgt bij een aantal andere merken. Maar inderdaad, het is wel een degelijke auto. Spannend is ie niet, maar de klasse waarin de Golf valt wordt niet voor niets de Golf-klasse genoemd.
Tsja, je krijgt er geen snelheidsbekeuringen mee:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:19 schreef Erasmo het volgende:
Pff mijn auto is gemaakt om op topsnelheid te rijden
Golf is een hele erge jan modaal auto. Aan de originele reaguurder die nu een golf heeft; het is niet gezegd dat een jan modaal auto slecht is ofzo. Maar speciaal is het niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk een prijzige auto, in vergelijk met wat je voor dat bedrag krijgt bij een aantal andere merken. Maar inderdaad, het is wel een degelijke auto. Spannend is ie niet, maar de klasse waarin de Golf valt wordt niet voor niets de Golf-klasse genoemd.
Dat zeg ik toch, speciaal is ie zeker niet. Het is een standaard auto, die wel erg goed in elkaar is geschroefd. Maar, het is echt geen spannende auto.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Golf is een hele erge jan modaal auto. Aan de originele reaguurder die nu een golf heeft; het is niet gezegd dat een jan modaal auto slecht is ofzo. Maar speciaal is het niet.
Die zijn vast niet toegestaan in nederland.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, je krijgt er geen snelheidsbekeuringen mee:
[ afbeelding ]
Ja. nieuwe astra met turbo, kan hard, onderstel zuigt. Bochten nemen met redelijke snelheid is een hachelijke onderneming. Binnenkant ziet eruit als goedkope wodka bar met al die oranje lampjes in de deuren etc. ( Dat ie bagger rijd kan komen omdat het een zaak lease auto is en dus afgetrapt wordt door iedereen )quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:39 schreef Markster het volgende:
[..]
Wel eens in een insignia gezeten ?
Of de nieuwste astra?
Kansloze opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |