Mir egal, als het maar vooruit wil..quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:48 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Stel he, dat je net als ik minstens 1 keer per week redelijk diep in duitsland moet zijn op verschillende locaties. Omdat ons hoofdkantoor daar zit en nog 8 DC's. En je vliegt 's ochtends om 6:30 met 235 over de duitse autobahn. Waar zit je dan liever in? Als die opel het al haalt.
Ja erg he. Als ik al een m zou kopen - niet dat ik dat doe enzo - hak hem luever zonder m gehad. Paupervolk met nep m etjes.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:50 schreef Markster het volgende:
vergeet het m3 logootje niet
[ afbeelding ]
Mijne is helemaal standaard.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je tegenwoordig een pauperhok wilt rijden zul je wat meer richting Kia, Hyundai, Dacia en zulke bagger moeten zoeken, en ook die merken maken in het duurdere segment nog heel aardige auto's .. het blijft een kwestie van smaak, de één vindt dit mooi, de ander dat, maar ik kots gewoon op mensen die Opel bashen omdat het Opel is, en al helemaal als ze zelf in een middle aged 13 in een dozijn kuthok rijden..
[..]
Nou tis me wat bijzonders
[..]
Gelukkig hebben BMW coureurs per definitie een hekel aan het modden van hun auto, en MP staat helemaááál niet vol met verkenkerde beemers met hun bakkes op de keien en veel te grote (liefst imitatie M-tech) baggerwielen, en Peppie en Kokkie tjoening spoilers
Nog verder offtopic; nokia 3310 is ftwquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:00 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Mijne is helemaal standaard.
Pimpen is voor onnozelaars. Ik wil comfort in mijn auto.
Voor die bmw reed ik niets voor niets een xm executive.
En hij moet ook nog een beetje leuk mee kunnen rijden.
Het enige dat ik aangepast heb is het interieur er uit gesloopt en er een leren elektrisch in gezet.
Leeftijd zegt heul niet alles in deze wereld. Het enige wat het zegt is dat ik per jaar veel meer geld aan onderhoud uitgeef dan iemand met een gloed nieuwe. Aan de andere kant heb ik niet de ervaring zoals mijn ouders die nog weleens hebben om een auto van zeg 80K te kopen en dan na een paar jaar voor 40 of minder weg te moeten doen. Nieuwe auto's zijn met telefoons computers en fototoestellen wel de slechtste investeringen die je kunt doen. maar goed ver offtopic zo.
Je arm enzoquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
Een XM, dan ben je er stiekum toch wel op vooruit gegaan![]()
Die haalde de 235 zeker niet?
Dat was een 2,5 turbo diesel die liep iets over de 200, 220 ofzo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
Een XM, dan ben je er stiekum toch wel op vooruit gegaan![]()
Die haalde de 235 zeker niet?
Mijn arm gaat zo, maar die moet eerst nog brood smerenquote:
Doe me dan maar een Opel, mag hij nog roestig zijn ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat was een 2,5 turbo diesel die liep iets over de 200, 220 ofzo.
Toch had dat ding wat aparte eigenschappen waardoor ie bijzonder comfortabel is.
En je kunt veel van citroen zeggen ze zijn niet conformistisch.
Het is met een Franse auto altijd nog de vraag of ie dat doet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Franse auto's sowieso wel omdat die vaak gereden worden door mensen die een auto willen "die me gewoon van A naar B brengt!"
Nou, een BMW hoeft ook nog geen 50k te kosten. En dan heb je toch al een aardig aangekleed model. Terwijl ik een BMW echt voor de bovenmodaler vind zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Jan modaal auto's: alles onder de 50k of geleased onder de 75k.
Jij hebt geen idee wat een jan modaal is, niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Vertel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is met een Franse auto altijd nog de vraag of ie dat doet.
Ik denk niet dat JM in die categorie rijdt. Denk eerder rond de 25K.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Met de renault en de peugeot heb ik nooit last gehad, met de vw en de opel welquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Je staat vaker met panne aan de kant met een Renault.
Dat zijn bijna alle auto's die je normaal gezien in de spits tegenkomtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Voor mij is dat nog altijd een Honda Civic maar ik ben dan ook 'oud'quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:38 schreef Devv het volgende:
Wat is nou typisch een Jan Modaal bak? Tot welke prijsklasse kan je nog spreken over een auto voor de middelmaat?
De Prius is op en top een leasebak, vanwege de lage bijtelling...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Is de Prius eigenlijk al eens genoemd?
Nou ja, het is natuurlijk een prijzige auto, in vergelijk met wat je voor dat bedrag krijgt bij een aantal andere merken. Maar inderdaad, het is wel een degelijke auto. Spannend is ie niet, maar de klasse waarin de Golf valt wordt niet voor niets de Golf-klasse genoemd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:00 schreef jackson het volgende:
Blijft mooi dat mensen een Volkswagen Golf modaal vinden.... Rij zelf een Golf 6 van 32k en mij horen ze totaal niet klagen. Misschien is het ook wel modaal maar als ik het vergelijk met vrienden rij ik er niet verkeerd bij.
Spannend issie niet maar in 3uur15min naar Hockenheim klapperen is geen enkel probleem. Ik durf met die auto rustig 45min lang plankgas te rijden, ding geeft geen krimp. Geen spannende auto maar van binnen echt netjes en een stuk degelijker dan een groot aantal andere merken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk een prijzige auto, in vergelijk met wat je voor dat bedrag krijgt bij een aantal andere merken. Maar inderdaad, het is wel een degelijke auto. Spannend is ie niet, maar de klasse waarin de Golf valt wordt niet voor niets de Golf-klasse genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |