kawa4quote:"Dit is Lucky Strike, daar ga je beter van fietsen."
fokthesystemquote:kijk, je moet roken, van roken krijg je kanker en dan krijg je ook een chemo kuur, daar val je van af. en dus ga je sneller fietsen.
Voorschriftquote:" Protest-Tour 'd'anti-dope' ging direct de geschiedenis boeken in maar werd nimmer herhaalt "
mctwigtquote:"Pro-asfalt protest in de Tour neemt radicale vormen aan"
Luna3quote:Het idee achter de KWF-Tour bleken deze mannen niet te snappen
Waaghalsquote:Want met kanker mag je wel EPO spuiten!
quote:Peloton trekt stevig door in de jacht op kopgroep
ik was nog bezigquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:11 schreef Crutch het volgende:
Ik ben er weer bij.
Plaats de huidige foto dan ook even.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:32 schreef Crutch het volgende:
"Van Elschot vangt fles die door een beduvelde toeschouwer tegen het gezicht van Louvet werd gegooid."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
Godver.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:56 schreef HaJee het volgende:
Kettingroker is ook zo'n woord dat logischerwijs in de wielrennerij is ontstaan.
Voor 3 uur vandaag (want dan ben ik een weekend weg)quote:
Heel slim.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:56 schreef HaJee het volgende:
Kettingroker is ook zo'n woord dat logischerwijs in de wielrennerij is ontstaan.
Alleen de grap wordt een stukje boven hem al door iemand anders gemaaktquote:
Waar dan? Mijn slaaptekort doet zijn werk prima.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Alleen de grap wordt een stukje boven hem al door iemand anders gemaakt
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:08 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Waar dan? Mijn slaaptekort doet zijn werk prima.
die van hajee is gewoon wat meer uitgelegdquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:31 schreef Scuidward het volgende:
Een gezond uitje van de VVK (Vereniging Voor Kettingrokers).
@Hierboven, welke van de twee?![]()
Ahh, juist ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
die van hajee is gewoon wat meer uitgelegd
hey je moet een eindstand opmaken van het vorige topicquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:04 schreef Bosbeetle het volgende:
ach ik doe nu wel zijn genoeg deelnemers
Tussenstand
Crutch 4
Scuidward 2
Elfletterig 1
PM naar Crutch
ohja plaatje was nog van het vorige topic he ... hmmm gezemelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:48 schreef Waaghals het volgende:
[..]
hey je moet een eindstand opmaken van het vorige topic
geen tussenstand van deze
Vanaf jouw fotoquote:
Vanaf dit plaatje dat jij beoordeeltquote:
Ik heb ook maar met een half oog zitten kijken kennelijk. Ik had de posts nog even (net iets te) vlug doorgekeken om te zien of kettingroker al was gebruikt. Heb het toen niet gezien. Heb 't dus wel zelf bedacht maar helaas was toch iemand me voor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Alleen de grap wordt een stukje boven hem al door iemand anders gemaakt
Dan hoor ik dus een paar plekjes hoger te staan, net onder Maringo...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Waaghals 14
HaJee 14
Scuidward 14 (+2)
fokthesystem 12
Narcotical 9
Bosbeetle 6
Tokamak 5
Apenzoon 4
mctwigt 4
Starzky 4
08gnoT 4
betyar 4
Crutch 4 (+4)
Luna3 3
Maringo 3
bootje84 1
Osvaldo2 1
missyB 1
Elfletterig 2 (+1)
silent_scream1
Knokkels 1
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Terroristische aanslag met onbekende witte substantie; verkeer gaat spontaan op grote schaal spookrijden.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Jan peter komt in Zundert; chaos compleet.
Je bent goed op weg, nu nog even eentje vetgedrukt makenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Verkeersruzie beslecht met paintball duel.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:37 schreef 08gnoT. het volgende:
In een Fiat zien álle andere auto's er geil uit
Lijden...quote:Op zondag 24 juli 2011 16:29 schreef AnaalFaBtje het volgende:
CARGLASS REPAREERT CARGLASS VERVANGT!!
Vrouwen in het verkeer....
Hopelijk een goede verzekering.
een van de vele redenen dat de tomtoms verlies leiden.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:37 schreef 08gnoT. het volgende:
In een Fiat zien álle andere auto's er geil uit
doe wel een goede tussenstand danquote:Op zondag 24 juli 2011 19:49 schreef trolololo het volgende:
Uitslag
1. 08gnoT : In een Fiat zien álle andere auto's er geil uit
2. HaJee : Overvallers geldtransport vlot getraceerd.
3. Thaboel : Maar agent ik probeerde een zebrapad aan te leggen
Tussenstand
08gnot: 4
Hajee: 2
Thaboel: 1
PM naar 08gnoT
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:58 schreef Crutch het volgende:
Uitslag
1. trolololo : Nieuwe stijl stewardessen van Onur Air nog in de experimentele fase
2. Scuidward : De ene KLM-stewardess tegen de ander: "Bel jij nu de politie? Ik heb het de vorige keer al gedaan."
3. HaJee : Prijsvechter AirGoingDown maakt voor de zekerheid voor iedere vlucht foto's voor de nabestaanden van haar passagiers.
Tussenstand
trolololo : 4
Scuidward : 2
HaJee: 1
PM naar trolololo
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:49 schreef trolololo het volgende:
Uitslag
1. 08gnoT : In een Fiat zien álle andere auto's er geil uit
2. HaJee : Overvallers geldtransport vlot getraceerd.
3. Thaboel : Maar agent ik probeerde een zebrapad aan te leggen
Tussenstand
08gnot: 4
Hajee: 2
Thaboel: 1
PM naar 08gnoT
Juiste tussenstand:quote:
"Hij moet goed heet, dan stijf in de kraag en goed glad rondom het gaatje": Mannenverkrachting in gevangenis wordt niet door iedere bewaker goed begrepen...quote:Op zondag 24 juli 2011 20:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Jippie
[ afbeelding ]
Uitslag morgenavond ergens
quote:Op maandag 25 juli 2011 17:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wervingscampagne leger voor meer vrouwen valt verkeerd.
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Leger houdt huis in amerikaanse getto's
Welke is je inzending?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Amerikaanse leger weet homoseksuele militairen op waarde te schatten
2:quote:Op zondag 24 juli 2011 20:15 schreef Crutch het volgende:
Miscommunicatie bij verfilming derde deel Iron Man.
"Huh, I thought you ment Ironing Man.", aldus de regisseur.
3:quote:Op maandag 25 juli 2011 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
Nieuwe spelregel American Baseball: "Three outs and you strike"
Crutch: 4 (+4)quote:Op zondag 24 juli 2011 20:20 schreef Waaghals het volgende:
Don't ask don't tell policy nog maar net afgeschaft en het hele leger loopt in kreukvrije pakjes
Bij deze he. Winnen is niet belangrijk johquote:Op maandag 25 juli 2011 20:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godverdomme ik wilde er een plaatsen
Homofilie nu ook toegestaan in het Amerikaanse leger.
Oh.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Nieuwe ingetogen look hulk met gemengde gevoelens ontvangen.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
KPN geeft gratis zwembroeken weg; belangstelling teleurstellend laag.
Welke van de drie je mag er maar 1 inbrengen. hihihihii ik zei inbrengen einzquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Kermit de Kikker verwerkt tot zwembroek, eerste reactie Pino geschokt.
Nou ja, ik wacht liever net wat langer op een nieuwe foto dan dat er steeds van die haast-plaatjes worden gepost die gewoon echt niet grappig zijn...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:21 schreef Crutch het volgende:
Het is vrijwel onmogelijk om zo'n tempo het topic te houden, toegegeven dat het soms wat frustrerend is dat de huidige fotoposter soms wat lang op zich laat wachten, er is altijd nog de PM-knop, DM-knop of als het écht uit de hand loopt kun je een reactie in diens fotoboek plaatsen (daarmee krijgt deze meestal een e-mail alert).
ik snap je commentaar maar ik vind het juist leuker om mensen origineel te zien doen bij een normale foto en daar humoristische teksten bij te verzinnen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:17 schreef Luna3 het volgende:
Sorry, ik wil nu echt ff zeiken hoor:
Ik citeer de OP:
De regels
• Er wordt elke dag een foto geplaatst, deze is humoristisch of vies (houd het binnen proporties).
De afgelopen twee topics zijn er echt veel te veel foto's gepost die gewoon niet aan de bovenstaande regel voldoen. Als de winnaar/poster geen moeite doet om een geschikte foto te posten, heb ik namelijk ook geen zin om moeite te doen om een gepast onderschrift te bedenken.
Bij deze dank voor uw aandacht.
Gegroet, een zeikerd. (ga er vanuit dat er "mede zeikerds" zijn hier)
Dat kan, smaken verschillen nu eenmaal, maar dat is niet de opzet van het topic toch?!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:41 schreef mctwigt het volgende:
ik snap je commentaar maar ik vind het juist leuker om mensen origineel te zien doen bij een normale foto en daar humoristische teksten bij te verzinnen.
2.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:05 schreef Scuidward het volgende:
Uitje van de Anonieme Alcoholisten naar 's werelds grootste glasbak.
3.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:26 schreef vieze_freddie het volgende:
Nieuwste hyperdeluxe wietkweekkas trekt veel bezoekers
Tussenstandquote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:44 schreef Waaghals het volgende:
Openbaar Rookverbod New York: Dikke rijen voor glazen rookhok
Alice in wonderland nieuwe leider linux.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:52 schreef Scuidward het volgende:
Oehlala![]()
[ afbeelding ]
Uitslag dan maar zondagochtend.
Kijk, dat was dus precies wat ik bedoel: Er komen gewoon maar weinig onderschriften op #$@*#-foto's...quote:
zuur onderschriftmaakstertje loopt niet meer in de pas met de rest van de onderschriftcomptetitie-deelnemersquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:29 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Kijk, dat was dus precies wat ik bedoel: Er komen gewoon maar weinig onderschriften op #$@*#-foto's...
Het staat in onz. Voor spelletjes is een apart subforum dacht ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:57 schreef Scuidward het volgende:
Snap je het spelletje wel
Tip:
-Maak er eentje vetgedrukt, dan weet iedereen welke jij de beste vond.
-Je kan je post ook editen![]()
Klopt. D'r is gewoon geen ruk aan als er geen leuke foto's worden geplaats. Niet om te lezen en niet om mee te doen. Ik weet dat ik ook niet de enige ben hier die dat vindt. Gelukkig is de nieuwe pic wel weer leuk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:32 schreef Waaghals het volgende:
zuur onderschriftmaakstertje loopt niet meer in de pas met de rest van de onderschriftcomptetitie-deelnemers
Met dat stemmen erbij is het te ingewikkeld.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:37 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Klopt. D'r is gewoon geen ruk aan als er geen leuke foto's worden geplaats. Niet om te lezen en niet om mee te doen. Ik weet dat ik ook niet de enige ben hier die dat vindt. Gelukkig is de nieuwe pic wel weer leuk.
Volgens mij begrijp je het concept van ONZ niet helemaal. Als je niet volgens de regels wilt spelen, doe dan ook niet mee.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het staat in onz. Voor spelletjes is een apart subforum dacht ik![]()
Open er een topic over misschien dat iemand anders caredquote:Op zondag 31 juli 2011 14:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het concept van ONZ niet helemaal. Als je niet volgens de regels wilt spelen, doe dan ook niet mee.
quote:Op zondag 31 juli 2011 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
Beleid kabinet Rutte-Verhagen komt bij iedereen hard aan...
Vele kinderen in ziekenhuis na cadeau's kerstmanquote:
2:quote:Op zondag 31 juli 2011 18:37 schreef trolololo het volgende:
Sinterklaas publiceert foto waaruit valt te concluderen dat de Kerstman cadeautjes niet zelf aanschaft
3:quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:41 schreef Renn het volgende:
"Ook de kerstman krijgt de zak en moet zichzelf zien te redden."
Scuidward : 8quote:Op zondag 31 juli 2011 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
Beleid kabinet Rutte-Verhagen komt bij iedereen hard aan...
2:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:45 schreef mctwigt het volgende:
Kim zocht nog leuke penisverwarmers, helaas waren de rode zelfs nog te groot
3:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:51 schreef HaJee het volgende:
"De wereld zal versteld staan van onze vinding. Vanaf nu ben ik de held op.........euh. Hoe gaan we deze dingen eigenlijk noemen?"
Tussenstand:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Kijk, die gebruik ik altijd om bij een arrestant in z'n mond te stoppen voor we hem martelen
Duitse politie geeft open dag om te laten zien wat ze met belastinggeld doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:48 schreef mctwigt het volgende:
Via me mobiel dus hopelijk is het plaatje goed zichtbaar
[ afbeelding ]
Speciaal via tinypic voor als meer mensen problemen hebben met het kijken
2:quote:
3:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:23 schreef fokthesystem het volgende:
" Duitse politie traint voor situaties waar men wijdbeens op de kop moet staan en 'schavuiten' met motoren over hen heen springen. "
Pm naar winnaar verstuurdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:43 schreef Waaghals het volgende:
Hele politiekorps stond op zijn kop bij het nieuws dat motoragenten regelmatig hun beentjes spreiden voor collega's
2.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:16 schreef Doodkapje het volgende:
Er wordt voor een totaal van 1250 centimeter gecompenseerd op deze truck.
3.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:46 schreef mctwigt het volgende:
Jaarlijkse uitje van weekblad Privé naar Yolanthe's huis groot succes
Tussenstand:quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:10 schreef Waaghals het volgende:
Perstribune afgevoerd na ongeregeldheden bij persconferentie
2.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:40 schreef Waaghals het volgende:
Schilder: "Zeg nou eerlijk, waar mag je tegenwoordig nog betaald een kontje volspuiten?"
3.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:05 schreef Elfletterig het volgende:
Gemeente Chicago schuwt geen enkel middel in de strijd tegen Monroezilla.
Tussenstand:quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Ontwerper gasmaskers voor bruinzuurgas laat Duitser een poepie ruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
Marsmannetjes vallen in de smaak bij homo's.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:42 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens Hajee staat er tweemaal in
Is de grootte van dit plaatje trouwens wel goed? (flauwe opmerking)
Oeps, aangepastquote:[b]Op
Overigens Hajee staat er tweemaal in
2.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:21 schreef Scuidward het volgende:
Naaktloper: "Hmm, voortaan maar twee hardlopers vragen aan de organisatie, de rek is er wel snel uit."
3.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:19 schreef Narcotical het volgende:
Politie staat behoorlijk voor lul bij wegafzetting
We have a winner:quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:48 schreef Waaghals het volgende:
Iedereen heeft zijn kruis te dragen, maar sommigen laten anderen ervoor opdraaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |