Top!quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:49 schreef Bolter het volgende:
[..]
Top!
godver, mooiste etappe evah moeten missen of zo![]()
[oppurtinisme aan] Nee nee, Robbie, Johnny of Gesink!quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:48 schreef DeMessias het volgende:
Morgen dus Frank Schleck, Basso of Cunego voor de ritoverwinning op de Alpe?
Want?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:50 schreef Ericr het volgende:
Van 4 naar 2 minuten, morele winnaar is Evans.
Want? Schleck wint tijd + etappe. Beter kan je moraal echt niet worden hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:50 schreef Ericr het volgende:
Van 4 naar 2 minuten, morele winnaar is Evans.
Hij verliest de etappe en verliest tijd. Dubbel negatief = positief = morele winnaar?quote:
Kijk even naar het klassement, Evans staat er het beste voor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:51 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Want? Schleck wint tijd + etappe. Beter kan je moraal echt niet worden hoor.
Plaatje is stuk.quote:
Kijken of de Movistar-tactiek heeft gewerktquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ben benieuwd of Cavendish het redt
Ik zie Frank eigenlijk wel in een leuke positie staan. Vandaag minder diep gegaan vermoedelijk dan Evans en kan morgen vol in de aanval gaanquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk even naar het klassement, Evans staat er het beste voor.
Van totaal verloren klassement op 20 Km van de meet naar een positie die kansen biedt. Evans heeft dat bijna allemaal zelf gedaan.quote:
Gisteren stond ie er nog beter voor. Hij moet die tijd nog altijd dichtrijden hoor.. en Evans heeft al eens z'n tijdrit verkloot.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk even naar het klassement, Evans staat er het beste voor.
Die zal dan meer dan anderhalve minuut moeten pakken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:52 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ik zie Frank eigenlijk wel in een leuke positie staan. Vandaag minder diep gegaan vermoedelijk dan Evans en kan morgen vol in de aanval gaan
Die wordt op vier minuten gereden in de tijdrit.quote:
Die wint morgen weer als ie de benen van vandaag heeftquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
Oei, Andy gaat dus de bollen nog pakken.
Tis zeker mogelijk na vandaag. Evans zal morgen nog meer werk zelf op moeten knappen nu echt iedereen verder kansloos is voor de Tour minus Voeckler waar het beste echt wel af is. Frank kan aanvallen, zorgen dat Evans zich leegrijd. En dan kan Andy nog een leuke sprint aan het eind plaatsen voor wat extra secondenquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die zal dan meer dan anderhalve minuut moeten pakken.
Doet Gesink dan niet slecht.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:53 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Gisteren stond ie er nog beter voor. Hij moet die tijd nog altijd dichtrijden hoor.. en Evans heeft al eens z'n tijdrit verkloot.
Om nu te spreken dat Evans de morele winnaar is, dat is gewoon gelul. Dan heb je nog nooit aan sport gedaan denk ik.
Dat wordt gewoon spannend. Maar Evans heeft zeker zijn kansen op het geel gered vandaag.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:56 schreef Nober het volgende:
Evans maakt 57 seconden wel goed zaterdag, morgen kan het al wel weer anders zijn.
Nee maar wel verstand van de cijfers en dan is Evans de morele winnaar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:54 schreef Wilskracht het volgende:
Gisteren stond ie er nog beter voor. Hij moet die tijd nog altijd dichtrijden hoor.. en Evans heeft al eens z'n tijdrit verkloot.
Om nu te spreken dat Evans de morele winnaar is, dat is gewoon gelul. Dan heb je nog nooit aan sport gedaan denk ik.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:56 schreef DeMessias het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kun je vast gebruiken Titi.
Nee, dat wint Cavendish... het is geen tijdrit meer in Parijs.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:56 schreef Godshand het volgende:
En wie is straks het beste in de tijdrit? Of wordt het in Parijs beslist, net als toen Greg leMond het won?
Morgen dezelfde strategie, maar dan met Frankquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:56 schreef Godshand het volgende:
Er kan morgen van alles nog gebeuren.. Andy demarreert, of Basso doet een poging..
Voeckler kan meegaan, maar zelf voorop springen lukt hem steeds niet..
En wie is straks het beste in de tijdrit? Of wordt het in Parijs beslist, net als toen Greg leMond het won?
Of Thor Hushovd doet er nog een schepje bovenop als sprinterquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, dat wint Cavendish... het is geen tijdrit meer in Parijs.
Dat leek mij ook al; continu al het sterkst. En nu dan de rollen omgedraaid; da's geen keuze.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:57 schreef Urb het volgende:
Intressant interview met F. Schlek op Eurosport net, het plan was dus eigelijk dat hij zou winnen vandaag.
vanavond ff aan het infuus, naast voecklerquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
Vanendert mag wel aan de bak morgen.
Nog drie etappes en de bolletjestrui heeft 74 punten, slecht puntensysteem?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
Vanendert mag wel aan de bak morgen.
Dat belooft nog wat voor morgen. F.Schleck gaat echt gigantisch uitpakken morgenquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:57 schreef Urb het volgende:
Intressant interview met F. Schlek op Eurosport net, het plan was dus eigelijk dat hij zou winnen vandaag. Maar dit was ook wel goed.
john, herinner je je nog de belofte in het evanstopic.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:59 schreef JohnDDD het volgende:
Zijn er nog vier die 'm kunnen winnen: A. en F. Schleck, Evans en Voeckler.
Als Contador morgen even 3 minuten pakt doet 'ie zaterdag weer volop mee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:59 schreef JohnDDD het volgende:
Zijn er nog vier die 'm kunnen winnen: A. en F. Schleck, Evans en Voeckler.
Even 3 minuten pakken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Contador morgen even 3 minuten pakt doet 'ie zaterdag weer volop mee.
quote:
Hij gaat morgen wel iets proberen, maar dat lukt het niet, natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:00 schreef Beregd het volgende:
[..]
john, herinner je je nog de belofte in het evanstopic.
Evans moest alles alleen doen. Niks respect voor Contador of die andere zogenaamde favorieten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:00 schreef Contador_The_Best het volgende:
Andy Schleck goed gereden. Op het einde zakte hij wat weg. Er kwam bij de finish een hoop frustratie bijkijken, leek het wel.
Maar hij heeft de Tour nog niet gewonnen, zeker niet.
Daarbij had Contador een totale offday, waarschijnlijk speelde zijn knie op. Nou ja, ook Contador is maar een mens.
Nog respect dat hij nog zolang bij Evans kon blijven. Ik begrijp alleen niet waarom Evans er zo laat aan begon. Hij had tot op een minuut of wellicht zelfs bij Andy Schleck kunnen komen.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
Die 33 minuten haalt Cavendish nooit
Jeejquote:
Rojas en Gilbert wel?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik hoop op een wederopstanding uit de dood voor Contador. Nog nooit heeft Contador zo'n offday gehad. Ongelofelijk, maar eigenlijk ook weer logisch. Hij is ook maar een persoon, net zoals wij allemaal.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk het wel. Rojas zeker wel.quote:
wel met minpuntenquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk het wel. Rojas zeker wel.
Maar als Cav in een bus van een man of 50 zit die te laat komt, mag hij gewoon weer vertrekken morgen.
Bij Contador was duidelijk dat hij niet beter kon. Dat hij er nog zo lang aan kon blijven, was nog een prestatie ja. Of jij het daar mee eens bent of niet, interesseert me helemaal niets.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:01 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Evans moest alles alleen doen. Niks respect voor Contador of die andere zogenaamde favorieten.
Je vraagt je af waarom ze dan een tijdslimiet instellen als ze toch iedereen weer oppakken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar als Cav in een bus van een man of 50 zit die te laat komt, mag hij gewoon weer vertrekken morgen.
ook al s daar protest tegen aangetekent word?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, dat wel dan, maar zal dat zoveel zijn? Hij pakt in Parijs ook weer punten natuurlijk.quote:
Nouja, na een dag 50 renners minder in de tour lijkt me ook niet wenselijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je vraagt je af waarom ze dan een tijdslimiet instellen als ze toch iedereen weer oppakken.
fakequote:Op donderdag 21 juli 2011 18:04 schreef Urb het volgende:
166. CAVENDISH Mark 171 HTC - HIGHROAD 4h 32' 15" + 14' 15"
Nice fake en dus banquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:04 schreef Urb het volgende:
denk ook niet genoeg was 25 punten voor farrar in de giro vorig jaarquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, dat wel dan, maar zal dat zoveel zijn? Hij pakt in Parijs ook weer punten natuurlijk.
Toch allemaal opvulling die het aan hun CV willen bijvoegen wat natuurlijk ook leuk is, maar als kijker mis je er weinig aan lijkt mij.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, na een dag 50 renners minder in de tour lijkt me ook niet wenselijk.
Valse tussenstand=ban.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:04 schreef Urb het volgende:
![]()
Van gisteren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Fake van officiele site![]()
http://www.letour.fr/2011/TDF/LIVE/us/1700/classement/index.html
STAGE 17 - Gap Pineroloquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja gek he, dat is de stand van gister eiquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Voor de laatste twee dagen maakt dat ook geen bal uit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, na een dag 50 renners minder in de tour lijkt me ook niet wenselijk.
Goede prestatie van hem, maar die achtervolgende groep, waarom in Godsnaam niet samenwerken? Kan iemand mij dat verklaren?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:04 schreef Beregd het volgende:
Als A shleck de tour wint is dit wel een rit die de geschiedenis ingaat, waar we het tegen onze kinderen nog over zullen hebben
Ja erg geloofwaardig.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:06 schreef Sheepcidus het volgende:
Cav die maar 14 minuten verliest jaja
Dan heeft hij nog Di Gregorio gepowndquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:06 schreef Sheepcidus het volgende:
Cav die maar 14 minuten verliest jaja
ze zitten nu wel tegen het einde van de tour, wmb kunnen ze het wel maken om er een 30 man uit te halen. Reglement is duidelijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:04 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
denk ook niet genoeg was 25 punten voor farrar in de giro vorig jaar
Voeckler wint de Tour niet, Contador kon niet en Fränk is de broer van degene die de etappe won en hielp dus ook niet mee... enne Italianenquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:06 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Goede prestatie van hem, maar die achtervolgende groep, waarom in Godsnaam niet samenwerken? Kan iemand mij dat verklaren?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
53. IRIZAR Markel 73 TEAM RADIOSHACK 6h 35' 35" + 27' 39"
laatste tussenstand
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
ik zou het geniaal vinden als er geen generaal pardon komt.
Evans het groenquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
ik zou het geniaal vinden als er geen generaal pardon komt.
Ja, of 100.. zoals nu het geval isquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:08 schreef sausagin het volgende:
nog 5 minuten en maar 60 man binnen , stel je voor dat er 50 man te laat komt :=p
Voeckler zijn tijdrit is niet slechter dan de gebroeders Schleck. En na Andy Schleck zijn inspanning van vandaag, is het dan niet menselijk dat hij terug KAN vallen? ( ik zeg dus niet dat Andy Schleck terug gaat vallen )quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Voeckler wint de Tour niet, Contador kon niet en Fränk is de broer van degene die de etappe won en hielp dus ook niet mee... enne Italianen
ze zaten allemaal piepedood, op evans na danquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:06 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Goede prestatie van hem, maar die achtervolgende groep, waarom in Godsnaam niet samenwerken? Kan iemand mij dat verklaren?
Evans volgens mij niet. Het onzekere kwam weer bij hem boven, toen niemand wilde overnemen. Doodzonde, want hij reed er in de klim zeker een minuut af. Meer zelfs op het eind.quote:
Dat lukt dus net.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:10 schreef RemcoW23 het volgende:
tisek Helter Skelter
1 minutes 30 pour faire 700 metre #Cavendish #tdf
?
Spannond.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:10 schreef RemcoW23 het volgende:
tisek Helter Skelter
1 minutes 30 pour faire 700 metre #Cavendish #tdf
?
Als het op tijdrijden aankomt;quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:08 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Voeckler zijn tijdrit is niet slechter dan de gebroeders Schleck. En na Andy Schleck zijn inspanning van vandaag, is het dan niet menselijk dat hij terug KAN vallen? ( ik zeg dus niet dat Andy Schleck terug gaat vallen )
Ik ga er even vanuit dat hij in een grote groep zit, die dus voor de tijd zorgt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:11 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Heb je die laatste 500 meter gezien? Dat haalt hij niet
Da zo zwak. Regels zijn regels!quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:11 schreef RemcoW23 het volgende:
79 mensen.. Die gaan er echt geen 50+ uitsmijten.. Generaal Pardon dus
Slecht hoor..quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:11 schreef RemcoW23 het volgende:
79 mensen.. Die gaan er echt geen 50+ uitsmijten.. Generaal Pardon dus
Vind ik wel de goede volgorde.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Als het op tijdrijden aankomt;
Evans > Voeckler >Andy >>> Fränk?
20 punten is dan een magere straf.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:14 schreef RemcoW23 het volgende:
PeterWilson2135 Peter Wilson
Cavendish has missed #timecut, up to race jury to decide if he continues in the race. Will be deducted 20pts even if allowed to continue.
Er zijn in het verleden etappes geweest waardoor er dan nog maar een paar overgebleven zouden zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Slecht hoor..moet je van te voren de tijdslimiet al verhogen (voor de tour) niet nu aanpassen omdat een aantal het niet aan kunnen. Faalaapjes krijgen dan een extra kans.
Regels zijn regels, moet je maar beter fietsen.
Nou en?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:14 schreef farscapevr8 het volgende:
als cavendish eruit gaat gaat mollema er ook uit
Voor Cavendish is het nog enigszins een straf, voor alle anderen die toch doormogen maakt het niet eens uit dat ze puntenstraf krijgen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
20 punten is dan een magere straf.120 zou meer op zijn plaats zijn
Nu dus 128.. Als je ze eruit flikkertquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn in het verleden etappes geweest waardoor er dan nog maar een paar overgebleven zouden zijn.
Volgensmij is die hele berg een straf voor Contador.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor Cavendish is het nog enigszins een straf, voor alle anderen die toch doormogen maakt het niet eens uit dat ze puntenstraf krijgen.
Een offday volgens mij.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:14 schreef One_of_the_few het volgende:
netjes van Mandy.
Had Contador weer last van de knie? Of gewoon op waarde geklopt?
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:15 schreef DeMessias het volgende:
Cavendish terechte groene trui, wat er ook gebeurt in de volgende dagen
Dan moet je dat van te voren gewoon vastleggen.. beter over nadenken, niet nu aanpassen dat is echt laf. Zeg dan gewoon op de zwaarste bergen dat er 15/20% is ipv 10..quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn in het verleden etappes geweest waardoor er dan nog maar een paar overgebleven zouden zijn.
Gewoon niet goed genoeg. Giro.quote:
wel raar dat het minder is als in de Giroquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor Cavendish is het nog enigszins een straf, voor alle anderen die toch doormogen maakt het niet eens uit dat ze puntenstraf krijgen.
Zag er niet naar uit dat het z'n knie was, maar zal het wel als excuus gaan gebruiken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:14 schreef One_of_the_few het volgende:
netjes van Mandy.
Had Contador weer last van de knie? Of gewoon op waarde geklopt?
Peloton van 79 man. Zien we Andy Schleck of Frank Schleck de etappe naar Parijs winnenquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nu dus 128.. Als je ze eruit flikkert
Dus morgen weer hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:16 schreef Lann555 het volgende:
Beetje slap altijd. Als je maar met genoeg mensen te laat binnen komt, gooien ze je er zelden uit. Kan me de laatste keer niet herinneren dat er echt een grote groep uit ging
Er zijn al wel meer gefinished hoor..quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peloton van 79 man. Zien we Andy Schleck of Frank Schleck de etappe naar Parijs winnen
Zou een verademing zijn. Vooral voor in Parijsquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nu dus 128.. Als je ze eruit flikkert
Ik kan me ook herinneren dat Museeuw ook eens behoorlijk pissig is geweest toen de bus op Alpe d'Huez weer werd opgepikt. Vooral ook omdat hij op Alpe d'Hues uit de bus weg was gesprongen en wel op tijd binnen was. Hij redeneerde toen ook (terecht) dat hij het groen had gewonnen als de bus niet weer opgepakt was.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor Cavendish is het nog enigszins een straf, voor alle andere die toch doormogen maakt het niet eens uit dat ze puntenstraf krijgen.
Combinatie van zijn nog niet helemaal herstelde knie + dat hij de Giro al heeft gereden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:16 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Zag er niet naar uit dat het z'n knie was, maar zal het wel als excuus gaan gebruiken.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Rank Name Country Team Time 1 Jens Voigt Germany Team CSC 5h 24'36" 2 Óscar Pereiro Spain Caisse d'Epargne-Illes Balears s.t" 3 Sylvain Chavanel France Cofidis 40" 4 Manuel Quinziato Italy Liquigas-Bianchi 40" 5 Andriy Grivko Ukraine Team Milram 6'24" 6 Robbie McEwen Australia Davitamon-Lotto 29'57" 7 Bernhard Eisel Austria Française des Jeux 29'57" 8 Tom Boonen Belgium Quick Step-Innergetic 29'57" 9 Carlos da Cruz France Française des Jeux 29'57" 10 Arnaud Coyot France Cofidis 29'57" |
Omdat ze met zo'n grote groep zijn natuurlijk. En er zal wel een of ander Fransoos tussen zitten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:18 schreef JimboSlice het volgende:
Er waren vandaag geen extreme omstandigheden, tenzij die malloten op de bergen ze hebben opgehouden. Waarom ze gespaard zouden moeten worden is mij dan ook niet helemaal duidelijk.
http://en.wikipedia.org/w(...)limar.2C_230.C2.A0kmquote:
quote:The peloton came in past the time limit of 29'00", but since more than 20% of all riders were involved, they were allowed to stay in the race.
De combinatie Tour-Giro is dan te veel. Daarbij is hij nog gevallen, last van zijn knie als gevolg en idd dan ben je niet goed genoeg. Toch vond ik het nog knap hoelang hij bij het groepje Evans kon blijven.quote:
Rightquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:18 schreef RemcoW23 het volgende:
De Movistar-tactiek heeft dus gewerkt. Alleen de jury werkt niet mee.
twitter:Chris_Boardman twitterde op donderdag 21-07-2011 om 18:19:54He's on the Podium so got to be good :-) reageer retweet
voorzitter van de jury is een Belgquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
De jury kijkt natuurlijk ook of wanneer ze de te late groep eruit gooien er een Fransoos de groene trui krijg..
Dan moet je die regel niet maken, maar dat is mijn mening. Ik begrijp wel dat je het halve peloton er niet uit wil smijten, maar je kan mij niet vertellen dat zij vandaag allemaal vollebak hebben gereden om wel op tijd binnen te komen. Ze weten dat de jury toch wel clementie geeft voor een grote groep.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ze met zo'n grote groep zijn natuurlijk. En er zal wel een of ander Fransoos tussen zitten.
De etappe in 2004 waardoor Voeckler lang in het geel reed, daar was volgens mij ook het hele peloton buiten tijd. Maar dat was in stromende regen, dus daar was nog een excuus.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:19 schreef Agüero het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)limar.2C_230.C2.A0km
[..]
Dan wint Evans groenquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De etappe in 2004 waardoor Voeckler lang in het geel reed, daar was volgens mij ook het hele peloton buiten tijd. Maar dat was in stromende regen, dus daar was nog een excuus.
Maar eigenlijk zouden ze dat eens moeten afstraffen. Iedereen die buiten tijd is, rijdt dan buiten mededinging voor de klassementen of zo.
Het lijkt wel Formula 1.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:22 schreef RemcoW23 het volgende:
Cavendish in groen.. Mag dus allemaal. Dan is die regel ook kansloos ja
Klopt, waarom zou je ook met krachten smijten als je toch wel door mag morgen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:21 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Dan moet je die regel niet maken, maar dat is mijn mening. Ik begrijp wel dat je het halve peloton er niet uit wil smijten, maar je kan mij niet vertellen dat zij vandaag allemaal vollebak hebben gereden om wel op tijd binnen te komen. Ze weten dat de jury toch wel clementie geeft voor een grote groep.
Ik kan me nog een etappe herinneren waarbij Erik Dekker bijna iedereen buiten de tijd reedquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De etappe in 2004 waardoor Voeckler lang in het geel reed, daar was volgens mij ook het hele peloton buiten tijd. Maar dat was in stromende regen, dus daar was nog een excuus.
Maar eigenlijk zouden ze dat eens moeten afstraffen. Iedereen die buiten tijd is, rijdt dan buiten mededinging voor de klassementen of zo.
ah ok. dank.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:16 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Zag er niet naar uit dat het z'n knie was, maar zal het wel als excuus gaan gebruiken.
jawelquote:
Ze hebben gewoon het tempo van de langzaamste gereden, zodat iedereen meekon, om het generaal pardon onafwendbaar te maken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Haha das wel een ziek grote bus ja.. Dacht dat er tussendoor nog wat mensen binnen waren gekomen. Nouja 79 man in het peloton is ook weer zoiets..
Nee maar volgens mijn mening had hij er nu uitgemoeten en dat had ik jammer gevondenquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Die had je als etappewinnaar verwacht?
Hij verloor snel tijd hoor toen Evans aanzette. Nee, Andy Schleck gaat de Tour echt niet winnen. Evans, alvast gefeliciteerd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:51 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Want? Schleck wint tijd + etappe. Beter kan je moraal echt niet worden hoor.
Vooral omdat ze vandaag ook nog eens ná het traagste schema binnen zijn gekomen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:21 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Dan moet je die regel niet maken, maar dat is mijn mening. Ik begrijp wel dat je het halve peloton er niet uit wil smijten, maar je kan mij niet vertellen dat zij vandaag allemaal vollebak hebben gereden om wel op tijd binnen te komen. Ze weten dat de jury toch wel clementie geeft voor een grote groep.
Dat vind ik dus triestquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon het tempo van de langzaamste gereden, zodat iedereen meekon, om het generaal pardon onafwendbaar te maken.
De rest wilde niet overnemen, is ie weggereden!quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:27 schreef DeLuna het volgende:
Trouwens: 80. PORTE Richie 5 SAXO BANK SUNGARD 6h 41' 40" + 33' 44"
Die deed zijn best nog om op tijd binnen te komen ofwat?
Precies, was mij ook al opgevallen. Daarnaast gingen de achtervolgende groep gewoon naar elkaar kijken. Ongeorganiseerde bende was het.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:27 schreef Sautor het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze Schleck zo lieten rijden..
Idd héél vreemd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:28 schreef Maver24 het volgende:
Dus de helft is dus telaat binnengekomen en krijgt dus generaal pardon. Waarom zijn er dan regels
Dat generaal pardon staat mee in de regels.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:28 schreef Maver24 het volgende:
Dus de helft is dus telaat binnengekomen en krijgt dus generaal pardon. Waarom zijn er dan regels
Contador kon het niet, Voeckler ziet zichzelf niet als Tourwinnaar en liet Rolland wachten, Basso en Cunego deden het ook al niet dus bleef Evans over.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Precies, was mij ook al opgevallen. Daarnaast gingen de achtervolgende groep gewoon naar elkaar kijken. Ongeorganiseerde bende was het.
geldt eigenlijk alleen als er speciale omstandigheden zijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat generaal pardon staat mee in de regels.
Dan zou je verwachten dat ze inderdaad gaan jagen, maar liep het verschil alleen nog maar op.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Precies, was mij ook al opgevallen. Daarnaast gingen de achtervolgende groep gewoon naar elkaar kijken. Ongeorganiseerde bende was het.
Maak dan niet die regel. Beetje ballen tonenquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat generaal pardon staat mee in de regels.
Evans zat in de positie om mee te gaan, maar twijfelde en durfde daarna niet. De rest zat te ver van achteren. En ging daarna zitten rekenen. Hopelijk rekenen ze mis. Zo'n aanval als die van Andy vandaag, daarmee verdien je het de Tour te winnen. Want zelfs in het dal liep 'ie nog uit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Gemist dat shleck ook op het vlakke enzo had gereden itt tot evens en co?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hij verloor snel tijd hoor toen Evans aanzette. Nee, Andy Schleck gaat de Tour echt niet winnen. Evans, alvast gefeliciteerd.
Evans ging trouwens veel te laat aan, hij had nog genoeg over om het eerder te doen.
Tsja, idd. Dus ze willen geen enkel initiatief nemen. Er waren nog mensen in die groep die zeker nog de achterstand kleiner hadden kunnen maken. In Godsnaam, waarom deden ze het toch niet? Ik hoop dat ze wel een lesje hebben geleerd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:30 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dan zou je verwachten dat ze inderdaad gaan jagen, maar liep het verschil alleen nog maar op.
Met niets doen als een favoriet gaat verdien je het om de Tour te verliezenquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Evans zat in de positie om mee te gaan, maar twijfelde en durfde daarna niet. De rest zat te ver van achteren. En ging daarna zitten rekenen. Hopelijk rekenen ze mis. Zo'n aanval als die van Andy vandaag, daarmee verdien je het de Tour te winnen. Want zelfs in het dal liep 'ie nog uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |