Ze hebben gewoon het tempo van de langzaamste gereden, zodat iedereen meekon, om het generaal pardon onafwendbaar te maken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Haha das wel een ziek grote bus ja.. Dacht dat er tussendoor nog wat mensen binnen waren gekomen. Nouja 79 man in het peloton is ook weer zoiets..
Nee maar volgens mijn mening had hij er nu uitgemoeten en dat had ik jammer gevondenquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Die had je als etappewinnaar verwacht?
Hij verloor snel tijd hoor toen Evans aanzette. Nee, Andy Schleck gaat de Tour echt niet winnen. Evans, alvast gefeliciteerd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:51 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Want? Schleck wint tijd + etappe. Beter kan je moraal echt niet worden hoor.
Vooral omdat ze vandaag ook nog eens ná het traagste schema binnen zijn gekomen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:21 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Dan moet je die regel niet maken, maar dat is mijn mening. Ik begrijp wel dat je het halve peloton er niet uit wil smijten, maar je kan mij niet vertellen dat zij vandaag allemaal vollebak hebben gereden om wel op tijd binnen te komen. Ze weten dat de jury toch wel clementie geeft voor een grote groep.
Dat vind ik dus triestquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon het tempo van de langzaamste gereden, zodat iedereen meekon, om het generaal pardon onafwendbaar te maken.
De rest wilde niet overnemen, is ie weggereden!quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:27 schreef DeLuna het volgende:
Trouwens: 80. PORTE Richie 5 SAXO BANK SUNGARD 6h 41' 40" + 33' 44"
Die deed zijn best nog om op tijd binnen te komen ofwat?
Precies, was mij ook al opgevallen. Daarnaast gingen de achtervolgende groep gewoon naar elkaar kijken. Ongeorganiseerde bende was het.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:27 schreef Sautor het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze Schleck zo lieten rijden..
Idd héél vreemd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:28 schreef Maver24 het volgende:
Dus de helft is dus telaat binnengekomen en krijgt dus generaal pardon. Waarom zijn er dan regels
Dat generaal pardon staat mee in de regels.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:28 schreef Maver24 het volgende:
Dus de helft is dus telaat binnengekomen en krijgt dus generaal pardon. Waarom zijn er dan regels
Contador kon het niet, Voeckler ziet zichzelf niet als Tourwinnaar en liet Rolland wachten, Basso en Cunego deden het ook al niet dus bleef Evans over.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Precies, was mij ook al opgevallen. Daarnaast gingen de achtervolgende groep gewoon naar elkaar kijken. Ongeorganiseerde bende was het.
geldt eigenlijk alleen als er speciale omstandigheden zijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat generaal pardon staat mee in de regels.
Dan zou je verwachten dat ze inderdaad gaan jagen, maar liep het verschil alleen nog maar op.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Precies, was mij ook al opgevallen. Daarnaast gingen de achtervolgende groep gewoon naar elkaar kijken. Ongeorganiseerde bende was het.
Maak dan niet die regel. Beetje ballen tonenquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat generaal pardon staat mee in de regels.
Evans zat in de positie om mee te gaan, maar twijfelde en durfde daarna niet. De rest zat te ver van achteren. En ging daarna zitten rekenen. Hopelijk rekenen ze mis. Zo'n aanval als die van Andy vandaag, daarmee verdien je het de Tour te winnen. Want zelfs in het dal liep 'ie nog uit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Gemist dat shleck ook op het vlakke enzo had gereden itt tot evens en co?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hij verloor snel tijd hoor toen Evans aanzette. Nee, Andy Schleck gaat de Tour echt niet winnen. Evans, alvast gefeliciteerd.
Evans ging trouwens veel te laat aan, hij had nog genoeg over om het eerder te doen.
Tsja, idd. Dus ze willen geen enkel initiatief nemen. Er waren nog mensen in die groep die zeker nog de achterstand kleiner hadden kunnen maken. In Godsnaam, waarom deden ze het toch niet? Ik hoop dat ze wel een lesje hebben geleerd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:30 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dan zou je verwachten dat ze inderdaad gaan jagen, maar liep het verschil alleen nog maar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |