http://en.wikipedia.org/w(...)limar.2C_230.C2.A0kmquote:
quote:The peloton came in past the time limit of 29'00", but since more than 20% of all riders were involved, they were allowed to stay in the race.
De combinatie Tour-Giro is dan te veel. Daarbij is hij nog gevallen, last van zijn knie als gevolg en idd dan ben je niet goed genoeg. Toch vond ik het nog knap hoelang hij bij het groepje Evans kon blijven.quote:
Rightquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:18 schreef RemcoW23 het volgende:
De Movistar-tactiek heeft dus gewerkt. Alleen de jury werkt niet mee.
twitter:Chris_Boardman twitterde op donderdag 21-07-2011 om 18:19:54He's on the Podium so got to be good :-) reageer retweet
voorzitter van de jury is een Belgquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
De jury kijkt natuurlijk ook of wanneer ze de te late groep eruit gooien er een Fransoos de groene trui krijg..
Dan moet je die regel niet maken, maar dat is mijn mening. Ik begrijp wel dat je het halve peloton er niet uit wil smijten, maar je kan mij niet vertellen dat zij vandaag allemaal vollebak hebben gereden om wel op tijd binnen te komen. Ze weten dat de jury toch wel clementie geeft voor een grote groep.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ze met zo'n grote groep zijn natuurlijk. En er zal wel een of ander Fransoos tussen zitten.
De etappe in 2004 waardoor Voeckler lang in het geel reed, daar was volgens mij ook het hele peloton buiten tijd. Maar dat was in stromende regen, dus daar was nog een excuus.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:19 schreef Agüero het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)limar.2C_230.C2.A0km
[..]
Dan wint Evans groenquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De etappe in 2004 waardoor Voeckler lang in het geel reed, daar was volgens mij ook het hele peloton buiten tijd. Maar dat was in stromende regen, dus daar was nog een excuus.
Maar eigenlijk zouden ze dat eens moeten afstraffen. Iedereen die buiten tijd is, rijdt dan buiten mededinging voor de klassementen of zo.
Het lijkt wel Formula 1.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:22 schreef RemcoW23 het volgende:
Cavendish in groen.. Mag dus allemaal. Dan is die regel ook kansloos ja
Klopt, waarom zou je ook met krachten smijten als je toch wel door mag morgen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:21 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Dan moet je die regel niet maken, maar dat is mijn mening. Ik begrijp wel dat je het halve peloton er niet uit wil smijten, maar je kan mij niet vertellen dat zij vandaag allemaal vollebak hebben gereden om wel op tijd binnen te komen. Ze weten dat de jury toch wel clementie geeft voor een grote groep.
Ik kan me nog een etappe herinneren waarbij Erik Dekker bijna iedereen buiten de tijd reedquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De etappe in 2004 waardoor Voeckler lang in het geel reed, daar was volgens mij ook het hele peloton buiten tijd. Maar dat was in stromende regen, dus daar was nog een excuus.
Maar eigenlijk zouden ze dat eens moeten afstraffen. Iedereen die buiten tijd is, rijdt dan buiten mededinging voor de klassementen of zo.
ah ok. dank.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:16 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Zag er niet naar uit dat het z'n knie was, maar zal het wel als excuus gaan gebruiken.
jawelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |