Voeckler wint de Tour niet, Contador kon niet en Fränk is de broer van degene die de etappe won en hielp dus ook niet mee... enne Italianenquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:06 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Goede prestatie van hem, maar die achtervolgende groep, waarom in Godsnaam niet samenwerken? Kan iemand mij dat verklaren?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
53. IRIZAR Markel 73 TEAM RADIOSHACK 6h 35' 35" + 27' 39"
laatste tussenstand
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
ik zou het geniaal vinden als er geen generaal pardon komt.
Evans het groenquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
ik zou het geniaal vinden als er geen generaal pardon komt.
Ja, of 100.. zoals nu het geval isquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:08 schreef sausagin het volgende:
nog 5 minuten en maar 60 man binnen , stel je voor dat er 50 man te laat komt :=p
Voeckler zijn tijdrit is niet slechter dan de gebroeders Schleck. En na Andy Schleck zijn inspanning van vandaag, is het dan niet menselijk dat hij terug KAN vallen? ( ik zeg dus niet dat Andy Schleck terug gaat vallen )quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Voeckler wint de Tour niet, Contador kon niet en Fränk is de broer van degene die de etappe won en hielp dus ook niet mee... enne Italianen
ze zaten allemaal piepedood, op evans na danquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:06 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Goede prestatie van hem, maar die achtervolgende groep, waarom in Godsnaam niet samenwerken? Kan iemand mij dat verklaren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |