Reken er dan maar op dat ik snachts geen oog dicht doe.quote:
Nee helaas geen tijd voor gehad om dit te regelen.quote:
Waarom ben jij altijd blij met regen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Beetje regen
Wel toenemende wind en lijkt ook wat heftiger te worden door zwaardere windstoten.
Inmiddels 27km/h gemiddeld op de teller met pieken van 45km/h
Regen stelt weinig voor, je moet het echt hebben van de buien die verscholen zitten in die regengebied.
2.4mm momenteel en rainrate van 1.0mm/h
Als er 50+mm valt dan ben ik blij, maar als dit zo de heledag door moet gaan dan niet.quote:
Tis toch niet te geleuve deze zomer. Kan me niet herrineren dat we eerder zoveel regendagen hebben gehadquote:
Nou dat heb ik hier momenteel ook, het waait behoorlijk momenteel, 35km/h gemiddeld, 12.9°C en 6mm aan regen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:10 schreef QBay het volgende:
Zojuist iets wat ik echt nog nooit heb gedaan.....de verwarming vandaag aangezet! Buiten geeft de thermometer 12.2 graden aan, binnen was het 19.6 graden. Echt ongelooflijk dit, wat een zomer
.
In dat geval zal de wind straks wel toenemen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:02 schreef marcel-o het volgende:
Flinke wind.
volgens mij zit die meeste wind in de scheidingslijn van droog naar regen?
Windstoten tot 80 a 90km/h mogelijkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:26 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
In dat geval zal de wind straks wel toenemen.
Binnen is het nog 22 graden bij ons.. maar ik ga wel een lekkere dikke trui aantrekken..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:10 schreef QBay het volgende:
Zojuist iets wat ik echt nog nooit heb gedaan.....de verwarming vandaag aangezet! Buiten geeft de thermometer 12.2 graden aan, binnen was het 19.6 graden. Echt ongelooflijk dit, wat een zomer
.
Ik kan het bevestigen, de wind zat in een daling maar is nu na de regen flink aan het aantrekken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:02 schreef marcel-o het volgende:
Flinke wind.
volgens mij zit die meeste wind in de scheidingslijn van droog naar regen?
Arnhem ook prima dagje met zon en wolkenquote:
Verstandige zet!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
Al sinds 4 uur vanmiddag vol continue regen hier.... we hebben de barbecue maar afgelast
quote:
Vooralsnog lijkt het volgend weekend best aardig weer te worden. Nog even wachten, woensdag weten we al meer denk ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Scheelt dat ik hier meelees hè, leer je wat beter de beeldjes te interpreteren van wat er mogelijk aan gaat zitten komen
Schoolvakantie is hier net begonnen, dus de meeste buren zijn komende weken weg. Ik hoop op een mooie nazomer zodat we eind augustus alsnog aan de bbq kunnenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vooralsnog lijkt het volgend weekend best aardig weer te worden. Nog even wachten, woensdag weten we al meer denk ik.
Het is al herfst, ik zou een uitnodiging steengrillen of winter-gourmet versturenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Schoolvakantie is hier net begonnen, dus de meeste buren zijn komende weken weg. Ik hoop op een mooie nazomer zodat we eind augustus alsnog aan de bbq kunnen
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is al herfst, ik zou een uitnodiging steengrillen of winter-gourmet versturen
Gloeiende, gloeiende..... ben ik alweer haast jarigquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is al herfst, ik zou een uitnodiging steengrillen of winter-gourmet versturen
Ja dat verwacht ik dus ook, drie weken vakantie gehad met regen, dus volgende week zal 't wel weer zonnig wordenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:36 schreef Drassss het volgende:
Jaja de aarde draait veel sneller, we leven in een haast-economie blabla
Maargoed, volgende week verwacht men toch "iets" beter weer.
Dat is wel heel triest ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:32 schreef kaatje50 het volgende:
mijn zoon en schoondochter zijn vanavond naar Terneuzen (Zeeland) gegaan voor een weekje vakantie. Schoondochter had zomersandaaltjes aan en een bikini in haar koffer. Die was nog vol goed hoop.
Vakantie in Terneuzenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:32 schreef kaatje50 het volgende:
mijn zoon en schoondochter zijn vanavond naar Terneuzen (Zeeland) gegaan voor een weekje vakantie. Schoondochter had zomersandaaltjes aan en een bikini in haar koffer. Die was nog vol goed hoop.
is dat raar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |