Hij schampt Leiden, maar er is dus eigenlijk gewoon geen kut te beleven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:15 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
Wouwhier in zuid-westen nog steeds droog
Klopt de zon schijnt hier weerquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:27 schreef RiKe het volgende:
[..]
Hij schampt Leiden, maar er is dus eigenlijk gewoon geen kut te beleven.
Het wil hier in Zeeland maar niet lukken inderdaad.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:05 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
Klopt de zon schijnt hier weeren er was hier volgens buienradar 95 procent kans op regen vandaag
Troost je, Leiden krijgt helemaal niets, je hebt daar in Gouda tenminste nog wat druppels.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:27 schreef marcel-o het volgende:
in Gouda blijft t maar zachtjes druppelen.
Die pit blijft daar blij Leiden-Voorschoten hangen
Radar afgelopen 3 uur met 15min interval, laat toch zien dat de meeste activiteit eruit gaat.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:34 schreef INViCTuS het volgende:
Die buien gaan zo ontzettend traag....dan krijg je die overlast ook.
Roermond heeft tenminste nog watervallen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:50 schreef Fredo55 het volgende:
Omdat hij zo mooi is, nog maar een keer:
[ afbeelding ]
Kom in Arnhem wonen, wij krijgen altijd de uitgedoofde restjes van de rest van ´t land.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:21 schreef Frutsel het volgende:
Zal me benieuwen wat het oosten dit weekend aan neerslag krijgt. We werden weer niet genoemd tijdens het weerbericht. Gaan we dan weer naast de pot pissen? Naja, als het alleen maar regen is zal me dat een rotzorg zijn in het weekend, maar wat onweer wil je niet missen
koufront op af sturenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:29 schreef Klonk het volgende:
Nah, wat er in USA nu gebeurt zou ik niet als mooi weer omschrijven, hoorde vanmorgen op de radio dat het in Boston s'nachts af was gekoeld naar 32 graden
Niet bepaald. Je wilt niet weten hoe vreselijk klam het kan zijn in New York bij temperaturen boven de 30 graden.. pfffquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:56 schreef Fredo55 het volgende:
Voor mooi weer moet je in de USA zitten.
Volgens mij heb ik nog nooit zo een slechte vakantie gehad qua weer.
De helft van het land zit met dat weer, ongekendquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:29 schreef Klonk het volgende:
Nah, wat er in USA nu gebeurt zou ik niet als mooi weer omschrijven, hoorde vanmorgen op de radio dat het in Boston s'nachts af was gekoeld naar 32 graden
Een airco verbruikt best veel energiequote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
32 graden snachts....
Je hoef dan geen jas aan of de verwarming. Dat is weer goed voor het milieu![]()
Ik denk dat er ondertussen heel veel mensen daar niet op kunnen wachten...quote:
Reken er dan maar op dat ik snachts geen oog dicht doe.quote:
Nee helaas geen tijd voor gehad om dit te regelen.quote:
Waarom ben jij altijd blij met regen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Beetje regen
Wel toenemende wind en lijkt ook wat heftiger te worden door zwaardere windstoten.
Inmiddels 27km/h gemiddeld op de teller met pieken van 45km/h
Regen stelt weinig voor, je moet het echt hebben van de buien die verscholen zitten in die regengebied.
2.4mm momenteel en rainrate van 1.0mm/h
Als er 50+mm valt dan ben ik blij, maar als dit zo de heledag door moet gaan dan niet.quote:
Tis toch niet te geleuve deze zomer. Kan me niet herrineren dat we eerder zoveel regendagen hebben gehadquote:
Nou dat heb ik hier momenteel ook, het waait behoorlijk momenteel, 35km/h gemiddeld, 12.9°C en 6mm aan regen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:10 schreef QBay het volgende:
Zojuist iets wat ik echt nog nooit heb gedaan.....de verwarming vandaag aangezet! Buiten geeft de thermometer 12.2 graden aan, binnen was het 19.6 graden. Echt ongelooflijk dit, wat een zomer
.
In dat geval zal de wind straks wel toenemen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:02 schreef marcel-o het volgende:
Flinke wind.
volgens mij zit die meeste wind in de scheidingslijn van droog naar regen?
Windstoten tot 80 a 90km/h mogelijkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:26 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
In dat geval zal de wind straks wel toenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |