koufront op af sturenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:29 schreef Klonk het volgende:
Nah, wat er in USA nu gebeurt zou ik niet als mooi weer omschrijven, hoorde vanmorgen op de radio dat het in Boston s'nachts af was gekoeld naar 32 graden
Niet bepaald. Je wilt niet weten hoe vreselijk klam het kan zijn in New York bij temperaturen boven de 30 graden.. pfffquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:56 schreef Fredo55 het volgende:
Voor mooi weer moet je in de USA zitten.
Volgens mij heb ik nog nooit zo een slechte vakantie gehad qua weer.
De helft van het land zit met dat weer, ongekendquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:29 schreef Klonk het volgende:
Nah, wat er in USA nu gebeurt zou ik niet als mooi weer omschrijven, hoorde vanmorgen op de radio dat het in Boston s'nachts af was gekoeld naar 32 graden
Een airco verbruikt best veel energiequote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
32 graden snachts....
Je hoef dan geen jas aan of de verwarming. Dat is weer goed voor het milieu![]()
Ik denk dat er ondertussen heel veel mensen daar niet op kunnen wachten...quote:
Reken er dan maar op dat ik snachts geen oog dicht doe.quote:
Nee helaas geen tijd voor gehad om dit te regelen.quote:
Waarom ben jij altijd blij met regen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Beetje regen
Wel toenemende wind en lijkt ook wat heftiger te worden door zwaardere windstoten.
Inmiddels 27km/h gemiddeld op de teller met pieken van 45km/h
Regen stelt weinig voor, je moet het echt hebben van de buien die verscholen zitten in die regengebied.
2.4mm momenteel en rainrate van 1.0mm/h
Als er 50+mm valt dan ben ik blij, maar als dit zo de heledag door moet gaan dan niet.quote:
Tis toch niet te geleuve deze zomer. Kan me niet herrineren dat we eerder zoveel regendagen hebben gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |