He bahquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zuurkool is alleen te vreten wanneer appelmoes doorheen zit.
Ik eet alleen zuurkool op broodje worst.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ook lekker in de zomer. Laatst nog gemaakt. Zonder aardappelen natuurlijk.
Zal ik hem tekenen als m'n boek uitkomt?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed verhaal, sterke teksten. Je zou schrijver moeten worden.
Graag.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal ik hem tekenen als m'n boek uitkomt?
JA OF GEWOON R_R ALS DIE EERSTE OF ISquote:
Oké, afgesproken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
JA OF GEWOON R_R ALS DIE EERSTE OF IS
Heb je dat niet al twee maanden?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:32 schreef strontboer het volgende:
Oja zo kan het ookIk dacht dat je het anders bedoelde
![]()
OMFG ik ben echt toe aan vakantie dat dit
Nee man. Elke dag zeurende oudersquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je dat niet al twee maanden?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:32 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nee man. Elke dag zeurende ouders
Gewoon negeren, doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:32 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nee man. Elke dag zeurende ouders
Ja maar dat is kut als je zit. Kun je moeilijk weglopenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon negeren, doe ik ook altijd.
Je schouders ophalen en doorlopen werkt altijd erg goed.
Met je duim omhoog erbij?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon negeren, doe ik ook altijd.
Je schouders ophalen en doorlopen werkt altijd erg goed.
Ik zei alleen dat vrouwen en TomTom geen goede combinatie is, daarna kwam meteen deze TT.quote:
bij gebrek aan beter.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat vrouwen en TomTom geen goede combinatie is, daarna kwam meteen deze TT.
En waarom zeg ji jdat?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat vrouwen en TomTom geen goede combinatie is, daarna kwam meteen deze TT.
Alle vrouwen waarbij ik in de auto heb gezeten die gebruik moesten maken van een TomTom faalden behoorlijk.quote:
Met Winrar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iemand een idee hoe ik zipbestanden kan openen?Ik kom steeds uit bij winRAR,
![]()
![]()
Ik heb daar ook de balle verstand van.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
Ja, daar moet je het ook juist mee openen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
JA DAT DOET HET DUS NIEHIETquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, daar moet je het ook juist mee openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |