SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
Bullshit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:13 schreef Heroinjunk het volgende:
TomToms zijn kut, die dingen sturen je altijd kilometers om.
Nee hoor. Ik reed dinsdag naar Nijmegen, met de TomTom, stuurt ie me eerst 80 keer de snelweg op en daarna op dezelfde weg als waar ik in het begin al reed.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik reed dinsdag naar Nijmegen, met de TomTom, stuurt ie me eerst 80 keer de snelweg op en daarna op dezelfde weg als waar ik in het begin al reed.
Dan zul je 'm wel verkeerd afgesteld hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik reed dinsdag naar Nijmegen, met de TomTom, stuurt ie me eerst 80 keer de snelweg op en daarna op dezelfde weg als waar ik in het begin al reed.
Slechte instellingen dan, kijk er maar eens naar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf ingesteld. Daarna heeft mijn schoonzusje eraan gezeten, die kan er niet mee omgaan denk ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan zul je 'm wel verkeerd afgesteld hebben.
Er zit een map van 2006 ofzo op.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slechte instellingen dan, kijk er maar eens naar.
Borden laten je meestal ook omrijden, omdat borden altijd wijzen naar de hoofdwegen en die zijn meestal om.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik rijd liever op borden, veel hendiger.
Sowieso niet. Teveel informatie in één. Ik, als eckte autist, kan dat niet aan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik rijd liever op borden, veel hendiger.
Dat kun je updaten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf ingesteld. Daarna heeft mijn schoonzusje eraan gezeten, die kan er niet mee omgaan denk ik.
[..]
Er zit een map van 2006 ofzo op.Dat is ook bagger.
Ja, maar je hebt de foto gemist.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:16 schreef Flitskikker het volgende:
Hoi
Minimeet tussen KR en Etsu geslaagd?
Ik moest voornamelijk snelweg rijden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Borden laten je meestal ook omrijden, omdat borden altijd wijzen naar de hoofdwegen en die zijn meestal om.
Engelse woorden in Nederlandse zinnen stoppen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, de family van Mark weigert er geld aan uit te geven, kan ik niks aan doen.
Oké, dan werkt het wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik moest voornamelijk snelweg rijden.
Hou ik van hihi.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Engelse woorden in Nederlandse zinnen stoppen.
Ik vind het niet echt de schuld van de TomTom.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:21 schreef strontboer het volgende:
Ghehe ik had laatst nog bijna een duif doodgereden. Stomme tomtom![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:21 schreef strontboer het volgende:
Ghehe ik had laatst nog bijna een duif doodgereden. Stomme tomtom![]()
Nee ik ook niet. Van de duif ofcourse. Hij gaat op de straat zitten. Kutbeestquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt de schuld van de TomTom.
Maar jij rijdt. Je moet gewoon stoppen voor de duif. Het is immers ook een voetganger (tenzij hij vloog).quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:23 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Van de duif ofcourse. Hij gaat op de straat zitten. Kutbeest
Chocoladequote:Op donderdag 21 juli 2011 16:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Boh, wat zullen we eens eten vanavond?
zuurkoolquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Kom maar mee eten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:23 schreef Heroinjunk het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar jij rijdt. Je moet gewoon stoppen voor de duif. Het is immers ook een voetganger (tenzij hij vloog).
Nee. Ik was aan het werk (stond bij de vriezer ofzo), toen vroeg een collega aan hem of hij hem kon helpen, toen vroeg hij 'Oscar?' (oid), toen riep ze mij en toen keek ik naar hem en toen luisterde ik naar hem. Toen zei die 'Rogier', toen dacht ik; oewwwquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoe verliep het? Hoorde je opeens "Etsuuuu!!" ?
Zuurkool is alleen te vreten wanneer appelmoes doorheen zit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ook lekker in de zomer. Laatst nog gemaakt. Zonder aardappelen natuurlijk.
Goed verhaal, sterke teksten. Je zou schrijver moeten worden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ik was aan het werk (stond bij de vriezer ofzo), toen vroeg een collega aan hem of hij hem kon helpen, toen vroeg hij 'Oscar?' (oid), toen riep ze mij en toen keek ik naar hem en toen luisterde ik naar hem. Toen zei die 'Rogier', toen dacht ik; oewwwtoen ging ik naar voren lopen en hebben we onze handen geschud (intiem contact omg
![]()
![]()
), even gebabbeld en toen maakten we snel een foto en toen nog heeeeeel even gebabbeld en toen vroeg hij waar de croissants (
) lagen, ik gewezen en weg wassie en ik weer aan het werk. Klaar
He bahquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zuurkool is alleen te vreten wanneer appelmoes doorheen zit.
Ik eet alleen zuurkool op broodje worst.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ook lekker in de zomer. Laatst nog gemaakt. Zonder aardappelen natuurlijk.
Zal ik hem tekenen als m'n boek uitkomt?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed verhaal, sterke teksten. Je zou schrijver moeten worden.
Graag.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal ik hem tekenen als m'n boek uitkomt?
JA OF GEWOON R_R ALS DIE EERSTE OF ISquote:
Oké, afgesproken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
JA OF GEWOON R_R ALS DIE EERSTE OF IS
Heb je dat niet al twee maanden?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:32 schreef strontboer het volgende:
Oja zo kan het ookIk dacht dat je het anders bedoelde
![]()
OMFG ik ben echt toe aan vakantie dat dit
Nee man. Elke dag zeurende oudersquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je dat niet al twee maanden?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:32 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nee man. Elke dag zeurende ouders
Gewoon negeren, doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:32 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nee man. Elke dag zeurende ouders
Ja maar dat is kut als je zit. Kun je moeilijk weglopenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon negeren, doe ik ook altijd.
Je schouders ophalen en doorlopen werkt altijd erg goed.
Met je duim omhoog erbij?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon negeren, doe ik ook altijd.
Je schouders ophalen en doorlopen werkt altijd erg goed.
Ik zei alleen dat vrouwen en TomTom geen goede combinatie is, daarna kwam meteen deze TT.quote:
bij gebrek aan beter.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat vrouwen en TomTom geen goede combinatie is, daarna kwam meteen deze TT.
En waarom zeg ji jdat?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat vrouwen en TomTom geen goede combinatie is, daarna kwam meteen deze TT.
Alle vrouwen waarbij ik in de auto heb gezeten die gebruik moesten maken van een TomTom faalden behoorlijk.quote:
Met Winrar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iemand een idee hoe ik zipbestanden kan openen?Ik kom steeds uit bij winRAR,
![]()
![]()
Ik heb daar ook de balle verstand van.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
Ja, daar moet je het ook juist mee openen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
JA DAT DOET HET DUS NIEHIETquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, daar moet je het ook juist mee openen.
Ja, vertel eens wat het probleem is dan.quote:
Vrouwen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Windows moet sowieso zelf een zip bestand kunnen openen.
Ja, dat hoortquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Windows moet sowieso zelf een zip bestand kunnen openen.
Ik zou zo met d'r doen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Dianna wieh.Ik wil op haar lijken.
WinRARquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
WinRAR kun je .rar en .zip mee openen.
WinRAR downloaden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dat hoortMaar bij mij gaat hij steeds naar winrar en die is verlopen ofzo
Helemaal niet, dat berichtje kun je negeren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
maar winrar heb ik al gedownload alleen die is verlopen en nu willen ze geld zien
Geld geven dan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
maar winrar heb ik al gedownload alleen die is verlopen en nu willen ze geld zien
NEE MENS.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Piratenbaai.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:45 schreef jordyqwerty het volgende:
Je kan ook WinRAR 'kopen' via de piraten baai...
Heb je dat berichtje wel weggeklikt, want anders pakt ie niet uitquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja godver dat werkt dus allemaal niet.
Kan gewoon niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja godver dat werkt dus allemaal niet.
ik zie die hele functie er niet eens tussen staanquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:46 schreef Dastan het volgende:
Klinker, verwijder dat hele Winrar en gebruik de unzipfunctie van Windows zelf.
Knap dat je dat voor elkaar krijgt, is nog niemand gelukt denk ik.quote:
Als je Winrar verwijdert zul je de map kunnen openen zonder dat Winrar direct opstart.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zie die hele functie er niet eens tussen staanmaar oke ik zal winrar verwijderen
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Knap dat je dat voor elkaar krijgt, is nog niemand gelukt denk ik.
O. Zoiets vreesde ik al.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je .RAR bestand is naar de figuurlijke haaien. Helemaal kapoetos.
Nee ik zei dat ik vreesde dat het bestand corrupt zou zijn. Nadat ik jouw schermafdruk onder de loep had genomen.quote:
Schop 'm over de schutting.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ga buiten #chillen met mn @broertje. xoxoxox
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ga buiten #chillen met mn @broertje. xoxoxox
Zelf kopen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:57 schreef Ezell het volgende:
Hoe ga ik tegen mijn ouders zeggen dat ik waarschijnlijk een nieuwe laptop nodig heb?
Gewoon, met je stem en je mond openen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:57 schreef Ezell het volgende:
Hoe ga ik tegen mijn ouders zeggen dat ik waarschijnlijk een nieuwe laptop nodig heb?
Ik gebruik nu een laptop die ik van hun heb gekregen. Hij was duur en ik heb hem pas twee jaar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat hebben je ouders er dan mee te maken?
O.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik gebruik nu een laptop die ik van hun heb gekregen. Hij was duur en ik heb hem pas twee jaar.
Ik durf niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon, met je stem en je mond openen.
even quotenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:53 schreef Dastan het volgende:
Kut, het lag niet aan Klinker maar aan mij.
masturberen denk ikquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:02 schreef Etsu het volgende:
He Ezell, waar was je vanochtend? Je was zomaar weg.
Nieuws lezen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:02 schreef Etsu het volgende:
He Ezell, waar was je vanochtend? Je was zomaar weg.
Ja ja, het nieuws.quote:
Had je maar sneller moeten reageren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
En mij maar achterlaten terwijl ik slaaptekort had en allessss.
Ik was met een oud collega aan het facebooken, ze kon ook niet slapen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja ja, het nieuws.
[..]
Had je maar sneller moeten reageren.
Waarom maak jij Jan uit voor tering?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iedereen die Teringjantje cq. tering jantje overneemt van mij
Jeetje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:07 schreef Ezell het volgende:
Ik ga morgen ook vroeg opstaan. Rond zeven uur sta ik op en dan ga ik naar het strand fietsen. Door de vakantie ben ik echt veel te lui geworden.
Rond? Maak maar 5 uur van, kunnen we samen tegelijk opstaan. Word je een echte vent van.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:07 schreef Ezell het volgende:
Ik ga morgen ook vroeg opstaan. Rond zeven uur sta ik op en dan ga ik naar het strand fietsen. Door de vakantie ben ik echt veel te lui geworden.
Ik ben al een echte vent.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rond? Maak maar 5 uur van, kunnen we samen tegelijk opstaan. Word je een echte vent van.
Dat zien we dan wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over 2 maanden word ik 19, dus ik kan er heus wel tegen.
Bday bij jou thuis?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik over minder dan een halfjaar.
Wie zegt dat jij onder 'iedereen' valt?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:13 schreef Dastan het volgende:
Ik crash altijd alle feestjes, dus ik zou daar nog eens goed over nadenken.
Nou, dat is toch wel de definitie van `iedereen` dacht ik zo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij onder 'iedereen' valt?
Ja oke.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, dat is toch wel de definitie van `iedereen` dacht ik zo.
Hij mag ook. Hij is mn boytoy.quote:
Je bent welkom.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:13 schreef Dastan het volgende:
Ik crash altijd alle feestjes, dus ik zou daar nog eens goed over nadenken.
Op zich wel een goed idee, ware het niet dat ik tegenwoordig draadloos internet heb.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:16 schreef ethiraseth het volgende:
Internetkabel eruit trekken en aan een vriend/buur/ouders geven en zeggen dat ze het niet terug mogen geven tot je tentamens voorbij zijn. Heb ik een keer gedaan en werkte best goed.![]()
Oude topics lezenquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Op zich wel een goed idee, ware het niet dat ik tegenwoordig draadloos internet heb.
Waarom leer je dan nog bij je ouders soms? Als je gewoon een kamer hebt?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:48 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik vreet me altijd vol met chocolade bij het leren. Heerlijk op mn 2 persoonsbed liggen, boeken overal en nergens, wat aantekeningen papier erbij etc.
Op mn studnentenkamer werkt dat wel, bij mn ouders niet
Herkenbaar ja.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:14 schreef moemoe het volgende:
Heb ik HEEL het weekend gehad om aan mijn opdrachten te werken, niks gedaan.
Morgen ochtend is de deadline, zit ik nu alles te maken.![]()
Nou ja, ik zou gewoon maar beginnen joh. Dan ben je er van af!quote:Op maandag 27 maart 2006 03:35 schreef Pony-Lover het volgende:
ik moet ook studeren maar ik heb helemaal geen zin.
Ha ha. Wat speelde je zoal?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:18 schreef Litso het volgende:
Ik zit al de hele dag DOS spellen te spelen om maar niet aan school te hoeven werken
Immer saai.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:26 schreef Heroinjunk het volgende:
De Tour is best saai op dit moment moet ik zeggen.
Adele.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://giel.vara.nl/Mega-Top-50-Covers.821.0.html?&tx_ttnews
Super mooi dit.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Adele.![]()
Giel.![]()
![]()
![]()
Tranentrekkers.
_____________________+
Totaal generaal:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Conclusie:
Het kijken niet waard.
IK VOND HEM MOOIquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Adele.![]()
Giel.![]()
![]()
![]()
Tranentrekkers.
_____________________+
Totaal generaal:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Conclusie:
Het kijken niet waard.
ofile/321186]Klinkerbotsing[/url] het volgend[/img]e:[/b]quote:e][img]http://i.fokzin[img]e[quote].net/p/8s.gif[/img] [code]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1686100/5/5[b]0#99758833]donderdag 21 juli 2011 17:43[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/use[quote]r/pr
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij mag ook. Hij is mn boytoy.
[..]
Je bent welkom.
[/quote]quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:44 schreef Dastan het volgende:
[quot
[..]
ofile/321186]Klinkerbotsing[/url] het volgend[/img]e:[/b]
[/code]
[..]
[..][url=http://qwefrewgf]
:R JIJ BAHB A
[..]
[/quote]
[/url]
Ben je er weer?quote:
Ik viel net bijna in slaap voor de tv, wtf man, dat hoort niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
doe gewoon. ik val ook regelmatig weg 's middags
[/quote]quote:
m'n vader maakt me meestal rond zevenen wakker, terwijl ik dan al uren laveloos op bed lig te slapenquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik viel net bijna in slaap voor de tv, wtf man, dat hoort niet.
[/quote]quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 21 juli 2011 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dan kan ik vannacht al helemaaaaaal niet meer slapen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
doe gewoon. ik val ook regelmatig weg 's middags
Oké dan, ik deed het vrijwillig.quote:
geen last van doorgaans,quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan kan ik vannacht al helemaaaaaal niet meer slapen.
Het was ironisch bedoelt omdat ik altijd dingen moet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké dan, ik deed het vrijwillig.
Jij, die ironie gebruikt. Moet echt niet gekker worden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het was ironisch bedoelt omdat ik altijd dingen moet.
DAN GADE DA DOENquote:
Faalde ik?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij, die ironie gebruikt. Moet echt niet gekker worden.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:48 schreef Dastan het volgende:
vorige week nog.
van 2 tot 7 geslapen.
ik reken dan gewoon
8 uur slaap - 5 = 3 uur slaap
ben om 2 uur 's nachts gaan slapen
5 uur ging de wekker
was helemaal uitgerust
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:48 schreef Dastan het volgende:
vorige week nog.
van 2 tot 7 geslapen.
ik reken dan gewoon
8 uur slaap - 5 = 3 uur slaap
ben om 2 uur 's nachts gaan slapen
5 uur ging de wekker
was helemaal uitgerust
Nee, dat niet, ik zie het je gewoon niet zo vaak gebruiken.quote:
Zeldzame momentjes.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat niet, ik zie het je gewoon niet zo vaak gebruiken.
veel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:49 schreef Dastan het volgende:
wat is daar huillachwaardig aan als ik vragen mag
Hoogepuntjes.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ging vandaag met mn bloemetjesbroek naar Deen. Kom ik zo'n collega tegen zegt die zo: BEN JE VERGETEN JE PYJAMA BROEK UIT TE TREKKEN?!??!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen pakte je je kapmes en sneed je zijn keel door, toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ging vandaag met mn bloemetjesbroek naar Deen. Kom ik zo'n collega tegen zegt die zo: BEN JE VERGETEN JE PYJAMA BROEK UIT TE TREKKEN?!??!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Nee, lees je zelfgeschreven verhaal over mij eens door.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toen pakte je je kapmes en sneed je zijn keel door, toch?
Eigen verhalen lezen is meestal niet zo'n succes. Dan lees je het en dan zie je overal dingen die aan verbetering toe zijn of slecht geschreven zijn, maar oké, ik zal het nog eens lezen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, lees je zelfgeschreven verhaal over mij eens door.
Als je dingen aan wil passen moet je dat even zeggen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eigen verhalen lezen is meestal niet zo'n succes. Dan lees je het en dan zie je overal dingen die aan verbetering toe zijn of slecht geschreven zijn, maar oké, ik zal het nog eens lezen.
lezen en verbeteren totdat het goed isquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eigen verhalen lezen is meestal niet zo'n succes. Dan lees je het en dan zie je overal dingen die aan verbetering toe zijn of slecht geschreven zijn, maar oké, ik zal het nog eens lezen.
Hey, wie zei dat nou laatst tegen jou?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
lezen en verbeteren totdat het goed is
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey, wie zei dat nou laatst tegen jou? [ afbeelding ]
geen idee xdquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey, wie zei dat nou laatst tegen jou? [ afbeelding ]
Oh, nee, het valt best mee. Voor mijn doen een best goed verhaal.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je dingen aan wil passen moet je dat even zeggen.
mischien ben je daar om wel gezakt xdquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HA ik bedenk me net dat ik nooit enquêtes die ik per mail kreeg (op mn schoolmail) nooit ingevuld heb. HA dat zal ze leren.
godverquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
mischien ben je daar om wel gezakt xd
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HA ik bedenk me net dat ik nooit enquêtes die ik per mail kreeg (op mn schoolmail) nooit ingevuld heb. HA dat zal ze leren.
kanker kleine lettertjesquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:58 schreef Etsu het volgende:
kleine lettertjes; hier krijg je studiepunten voor.
natuurlijk leest KB ze niet.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:58 schreef Etsu het volgende:
kleine lettertjes; hier krijg je studiepunten voor.
natuurlijk leest KB ze niet.
Daar gaat je erfenis.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
bedankt, m'n vader kwam net m'n kamer binnen
*proest*quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
bedankt, m'n vader kwam net m'n kamer binnen
...quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof ik zijn stoffige bank en verezeloorde lectuur wil.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:01 schreef Etsu het volgende:
waarom posten wij op dezelfde seconde hetzelfde woord?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, sowieso. Stoffige banken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is een kankerlelijke stoffige bank.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, sowieso. Stoffige banken.
die gifjesquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]liefduh allezzz
[..]
*proest*
[ afbeelding ]
Ik moet een beetje komen in mijn broek.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]liefduh allezzz
[..]
*proest*
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ETEN JA GODVERDOMME ETEN JAAAAA ETEENEEEEEE
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik moet een beetje komen in mijn broek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |