SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
Bullshit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:13 schreef Heroinjunk het volgende:
TomToms zijn kut, die dingen sturen je altijd kilometers om.
Nee hoor. Ik reed dinsdag naar Nijmegen, met de TomTom, stuurt ie me eerst 80 keer de snelweg op en daarna op dezelfde weg als waar ik in het begin al reed.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik reed dinsdag naar Nijmegen, met de TomTom, stuurt ie me eerst 80 keer de snelweg op en daarna op dezelfde weg als waar ik in het begin al reed.
Dan zul je 'm wel verkeerd afgesteld hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik reed dinsdag naar Nijmegen, met de TomTom, stuurt ie me eerst 80 keer de snelweg op en daarna op dezelfde weg als waar ik in het begin al reed.
Slechte instellingen dan, kijk er maar eens naar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf ingesteld. Daarna heeft mijn schoonzusje eraan gezeten, die kan er niet mee omgaan denk ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan zul je 'm wel verkeerd afgesteld hebben.
Er zit een map van 2006 ofzo op.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slechte instellingen dan, kijk er maar eens naar.
Borden laten je meestal ook omrijden, omdat borden altijd wijzen naar de hoofdwegen en die zijn meestal om.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik rijd liever op borden, veel hendiger.
Sowieso niet. Teveel informatie in één. Ik, als eckte autist, kan dat niet aan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik rijd liever op borden, veel hendiger.
Dat kun je updaten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf ingesteld. Daarna heeft mijn schoonzusje eraan gezeten, die kan er niet mee omgaan denk ik.
[..]
Er zit een map van 2006 ofzo op.Dat is ook bagger.
Ja, maar je hebt de foto gemist.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:16 schreef Flitskikker het volgende:
Hoi
Minimeet tussen KR en Etsu geslaagd?
Ik moest voornamelijk snelweg rijden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Borden laten je meestal ook omrijden, omdat borden altijd wijzen naar de hoofdwegen en die zijn meestal om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |