Nah, kan ik mijn geld niet meer terugkrijgen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik begrijp je boosheid.
Ik zou in die situatie zelf de dvd's waarschijnlijk al het raam uit hebben gegooid ...
Komen ze dalijk aan met zo'n kutantwoord als 'Dat moet u regelen met Bol.com'quote:Geachte heer of mevrouw,
Ik kreeg vandaag de heruitgave van Goede Tijden, Slechte Tijden - Seizoen 2 thuisgestuurd via bol.com. Toen ik echter de DVD's even nakeek (Het zijn er immers zoveel), bleek dat iedere DVD een mankement op de zilvere kant bleek te hebben. Enkele DVD's hadden een vreemde vervormingskleur, velen hadden krassen, maar íedere DVD had op z'n minst wel een kleine beschadiging. Ik dacht dat dat misschien niets uit zou maken en startte de eerste DVD...
...Om na amper 15 minuten in de eerste aflevering al tot halt te worden geroepen. De DVD liep vast en ik kreeg allerlei DVD-storingen op het scherm te zien. Ik ben bang dat de andere bekraste en toegetakelde DVD's hetzelfde lot wacht, gezien DVD 1 nog maar 1 van de licht-bekraste exemplaren was. Ik vind dit erg jammer, gezien ik 35 euro heb betaald voor deze box en daar gewoon een product van goede kwaliteit voor dien te krijgen, met DVD's die niet blijven haperen of (door de bekraste DVD's) een grotere kans op haperingen/vastlopen hebben. Ik wil dan ook graag weten hoe ik mijn DVD-box bij u kan omwisselen voor een niet beschadigd exemplaar.
Met vriendelijke groet,
ArnieAlberts
Ik alleen bij disc 11 tot 20 LICHTE ronde krassen, maar op disc 13 (omg ongeluksgetal ook nog) zitten de meeste krassen, maar ze zijn licht en de disc doet het.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Lieve schat, niet op de DVD... Op de DVD'S. Ik heb inmiddels beide boxen inmiddels nagekeken en ik ben er goed ziek van. ALLE TWINTIG SCHIJVEN HEBBEN BIJ MIJ WEL IETS. Ik ben pitten, morgen even een kartonnen doos lijmen en dan retour afzender. Goede Tijden is blijkbaar niet aan mij besteed.
Iemand die seizoen 1 voor 20 euro wil kopen? Schoenendoos-editie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind hem erg mooi eigenlijk.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:33 schreef Frey het volgende:
Nieuwe set van de familie Bouwhuis:Hij doet mij verdomd veel denken aan huize Westhof (Axel en Patricia) uit Het Glazen HuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind hem erg mooi eigenlijk.![]()
... En vervolgens wordt Anton de grote concurrent van Ludoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:15 schreef Frey het volgende:
Als de ouders van Anton die hem over komen halen hun bedrijf voort te zetten. Anton was altijd al voorbestemd om een groot zakenman te worden, maar helaas koos hij voor het beroep van arts. Tijd voor verandering.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:22 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Het kantoor van Bouwhuis Enterprise
Oh yeahquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:25 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
En dan de Sanders Inc. Toren ook weer terug.
Sanders vs Bouwhuis:
-Ludo en Janine vs Anton en Bianca (zakelijke strijd en bitchfights)
-Nina vs Sjoerd
-en Lucas en Edwin er tussenin.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:22 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Het kantoor van Bouwhuis Enterprise
Ik wist gewoon dat jij met die F ging komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond AA&F toch de toptijd qua bedrijven
Ik vind het niet gek dat ze 'schatkist' discs hebben gebruikt, ze doen het allemaal gewoon bij mij, en de meest bekraste disc heb ik zonder haperen door kunnen kijken, alles deed het gewoon. Ik ben tevreden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:36 schreef PeterKelder het volgende:
Ik ga niet alles hier lopen quoten, maar ik haak in bij het onderwerp "dvd's van seizoen 2":
Sowieso is het falend dat ze dvd's hebben gebruikt van de schatkistuitgave (schijnbaar zijn ze niet in orde, Arnie) en ze proppen die dingen dan ook nog eens in hoesjes die die dingen dus duidelijk blijken te beschadigen (tenzij Bridge de afdankertjes in die hoesjes heeft gepropt, maar da's wel héél erg slecht).
Als ik jou was, ArnieAlberts, zou ik vandaag gewoon even bellen met JustBridge (is vele malen sneller dan die e-mails) en een goede verklaring eisen
Ik ben trouwens ook van plan om JustBridge vandaag te bellen vanwege de verschrikkelijke cover van seizoen 4, even kijken wat ze dáár op te zeggen hebben
Toch zou het vanwege de continuïteit beter zijn geweest. Alhoewel je - gezien de cover van seizoen 4 - niet bij Bridge moet aankomen met dat woordquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek dat ze 'schatkist' discs hebben gebruikt, ze doen het allemaal gewoon bij mij, en de meest bekraste disc heb ik zonder haperen door kunnen kijken, alles deed het gewoon. Ik ben tevreden.
Als ze nieuwe dvd's moeten maken voor seizoen 1 en 2 moeten ze opnieuw DVD menu's, layouts en opnieuw het druk proces programeren. Als ik Bridge was zou ik hetzelfde hebben gedaan.
Ik snap jullie punt wel, maar ik vind het geen faal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |