quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:33 schreef Frey het volgende:
Nieuwe set van de familie Bouwhuis:Hij doet mij verdomd veel denken aan huize Westhof (Axel en Patricia) uit Het Glazen HuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind hem erg mooi eigenlijk.![]()
... En vervolgens wordt Anton de grote concurrent van Ludoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:15 schreef Frey het volgende:
Als de ouders van Anton die hem over komen halen hun bedrijf voort te zetten. Anton was altijd al voorbestemd om een groot zakenman te worden, maar helaas koos hij voor het beroep van arts. Tijd voor verandering.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:22 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Het kantoor van Bouwhuis Enterprise
Oh yeahquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:25 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
En dan de Sanders Inc. Toren ook weer terug.
Sanders vs Bouwhuis:
-Ludo en Janine vs Anton en Bianca (zakelijke strijd en bitchfights)
-Nina vs Sjoerd
-en Lucas en Edwin er tussenin.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:22 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Het kantoor van Bouwhuis Enterprise
Ik wist gewoon dat jij met die F ging komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond AA&F toch de toptijd qua bedrijven
Ik vind het niet gek dat ze 'schatkist' discs hebben gebruikt, ze doen het allemaal gewoon bij mij, en de meest bekraste disc heb ik zonder haperen door kunnen kijken, alles deed het gewoon. Ik ben tevreden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:36 schreef PeterKelder het volgende:
Ik ga niet alles hier lopen quoten, maar ik haak in bij het onderwerp "dvd's van seizoen 2":
Sowieso is het falend dat ze dvd's hebben gebruikt van de schatkistuitgave (schijnbaar zijn ze niet in orde, Arnie) en ze proppen die dingen dan ook nog eens in hoesjes die die dingen dus duidelijk blijken te beschadigen (tenzij Bridge de afdankertjes in die hoesjes heeft gepropt, maar da's wel héél erg slecht).
Als ik jou was, ArnieAlberts, zou ik vandaag gewoon even bellen met JustBridge (is vele malen sneller dan die e-mails) en een goede verklaring eisen
Ik ben trouwens ook van plan om JustBridge vandaag te bellen vanwege de verschrikkelijke cover van seizoen 4, even kijken wat ze dáár op te zeggen hebben
Toch zou het vanwege de continuïteit beter zijn geweest. Alhoewel je - gezien de cover van seizoen 4 - niet bij Bridge moet aankomen met dat woordquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek dat ze 'schatkist' discs hebben gebruikt, ze doen het allemaal gewoon bij mij, en de meest bekraste disc heb ik zonder haperen door kunnen kijken, alles deed het gewoon. Ik ben tevreden.
Als ze nieuwe dvd's moeten maken voor seizoen 1 en 2 moeten ze opnieuw DVD menu's, layouts en opnieuw het druk proces programeren. Als ik Bridge was zou ik hetzelfde hebben gedaan.
Ik snap jullie punt wel, maar ik vind het geen faal.
Cover van seizoen 4 is idd verschrikkelijk :|quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch zou het vanwege de continuïteit beter zijn geweest. Alhoewel je - gezien de cover van seizoen 4 - niet bij Bridge moet aankomen met dat woord
Het gaat toch om de inhoud zei iemand een tijdje terug...?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch zou het vanwege de continuïteit beter zijn geweest. Alhoewel je - gezien de cover van seizoen 4 - niet bij Bridge moet aankomen met dat woord
Dat had ik je zo ook kunnen vertellen. Het is wel heel erg zonde, gezien Just bekend stond om het maken van redelijk mooie covers, net zoals Bridge. Ik dacht, met die fusie gaan ze vast mooie covers maken (En goede DVD's die niet in 3 seconden geperst worden...), maar zat ik even goed fout.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:03 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb net gebeld met JustBridge over de cover van seizoen 4, en hij schijnt toch echt zo te worden zoals deze op bol.com staat
Ik ga er sowieso nog een mailtje over sturen (secretaresses zijn ook niet de slimsten), maar dit is het - voorlopige - antwoord over de cover.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:33 schreef Frey het volgende:
Nieuwe set van de familie Bouwhuis:Mooie set.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind hem erg mooi eigenlijk.
Dus ze kunnen wel een nieuwe (onnodige) set maken voor de familie Bouwhuis, maar hebben nog steeds geen set gebouwd voor de huizen van Jef en Laura?
Desnoods laat je ze samenwonen, weet ik veel.
Jef en Laura staan bij de castfoto's en de intro's toch altijd naast elkaar.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |