Dat zwarte is echt een eindbazenshirt, maar het thuisshirt... zonder die vlakken was het inderdaad een heel stuk vetter geweest. Nu doet het me in zekere zin denken aan 't tevens spuuglelijke shirt van '88. Hopelijk kunnen ze dan net zo presterenquote:Op maandag 21 november 2011 23:58 schreef Type-R het volgende:
Nederland 2012![]()
Wat doen die 2 vlakken daar.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die van Portugalquote:Op maandag 21 november 2011 23:58 schreef Type-R het volgende:
Meer hier van andere landen (Frankrijk / Brazilie / Portugal / VS enz enz)
http://todosobrecamisetas(...)ara-2012-brasil.html
Haha oh wat toevallig haha ik dacht dat je mij bedoelde haha nee dus haha.quote:
Afgrijselijk.quote:Op zondag 25 december 2011 16:38 schreef voetbaltalent het volgende:
nieuwe N.E.C. Nijmegen thuisshirt 12/13
[ afbeelding ]
Wat de hel is dit voor collage? En waarom een afbeelding van het shirt op het shirt?quote:Op zondag 25 december 2011 16:38 schreef voetbaltalent het volgende:
nieuwe N.E.C. Nijmegen thuisshirt 12/13
[ afbeelding ]
Henkie is er weer: www.henkfcvoetbal.webatu.comquote:Op zondag 11 december 2011 13:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Iemand enig idee wanneer Henk weer online zal zijn?
Werder heeft toch 'gewoon' groen/wit?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:04 schreef daftme het volgende:
Ik ben meer fan van de minder voorkomende kleurencombinaties. Go Ahead, ADO, West Ham, Palermo, Werder etc. Het heeft iets speciaals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |