Haha oh wat toevallig haha ik dacht dat je mij bedoelde haha nee dus haha.quote:
Afgrijselijk.quote:Op zondag 25 december 2011 16:38 schreef voetbaltalent het volgende:
nieuwe N.E.C. Nijmegen thuisshirt 12/13
[ afbeelding ]
Wat de hel is dit voor collage? En waarom een afbeelding van het shirt op het shirt?quote:Op zondag 25 december 2011 16:38 schreef voetbaltalent het volgende:
nieuwe N.E.C. Nijmegen thuisshirt 12/13
[ afbeelding ]
Henkie is er weer: www.henkfcvoetbal.webatu.comquote:Op zondag 11 december 2011 13:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Iemand enig idee wanneer Henk weer online zal zijn?
Werder heeft toch 'gewoon' groen/wit?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:04 schreef daftme het volgende:
Ik ben meer fan van de minder voorkomende kleurencombinaties. Go Ahead, ADO, West Ham, Palermo, Werder etc. Het heeft iets speciaals.
Twee kleuren groen toch?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Werder heeft toch 'gewoon' groen/wit?
Oh zou kunnen, ze hadden volgens mij ook ineens oranje in het shirt verwerkt. Of was dat Borussia MG...quote:
Uitshirtquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh zou kunnen, ze hadden volgens mij ook ineens oranje in het shirt verwerkt. Of was dat Borussia MG...
Briljant natuurlijk. Gewoon bruin als clubkleuren. Lekker fout printje. Prachtig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt!
Wat vind je dan van de St. Pauli shirts?
Naar mijn idee toch net iets te veel tierelantijntjes met de zwarte omkadering en lichte strepen aan de kraag-uiteinden. Kleurencombi is wel heel mooi.quote:
SEEMS LEGITquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:29 schreef voetbaltalent het volgende:
Zeer waarschijnlijk het nieuwe FC barcelona thuisshirt 2012/2013
[ afbeelding ]
en het vermoedelijke FC barcelona uitshirt 2012/2013
[ afbeelding ]
en een evt. 3e europees shirt
[ afbeelding ]
is die nu niet wil je zeggen?quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:56 schreef Dekatria het volgende:
Och, met dat thuisshirt van dit seizoen kan dit er ook nog wel bij
Er zijn weinige kleuren die lelijk zijn, maar deze..quote:
Ik heb diverse Napoli replicas voor je, o.a. van vorig seizoen maatje M met serie a patch en nummer 17 Hamsik bedrukking.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:57 schreef JanCees het volgende:
Weten jullie waar ik een Napoli shirtje kan halen (replica). Henkie heeft hem niet. of moet ik hem even een mailtje sturen?
Heb je misschien wat foto's? een vriend van mij heeft wel interesse. want ik pas geen M hahaquote:Op zondag 22 januari 2012 16:24 schreef Hamsik het volgende:
[..]
Ik heb diverse Napoli replicas voor je, o.a. van vorig seizoen maatje M met serie a patch en nummer 17 Hamsik bedrukking.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:29 schreef voetbaltalent het volgende:
Zeer waarschijnlijk het nieuwe FC barcelona thuisshirt 2012/2013
[ afbeelding ]
en het vermoedelijke FC barcelona uitshirt 2012/2013
[ afbeelding ]
en een evt. 3e europees shirt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |