Ja, ookal zijn de Schotse en Walese FA tegen. Maar niet in dat shirt, dat is een fanshirt.quote:Op maandag 14 november 2011 23:48 schreef Morendo het volgende:
Gaat GB echt met een voetbalteam meedoen aan de OS?
Het zal toch voornamelijk Engeland zijn, aangevuld met Bale, Ramsey en misschien Fletcher.quote:Op maandag 14 november 2011 23:54 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Ja, ookal zijn de Schotse en Walese FA tegen. Maar niet in dat shirt, dat is een fanshirt.
Charlie Adam zal wel in het team zitten voor Schotland, maar niet in de basis. Hij is onder de 23.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het zal toch voornamelijk Engeland zijn, aangevuld met Bale, Ramsey en misschien Fletcher.
Medelijden hebben met Beckham is wat moeilijk maar hij begint toch wel een heel zielig mannetje te wordenquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:09 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Charlie Adam zal wel in het team zitten voor Schotland, maar niet in de basis. Hij is onder de 23.
De drie spelers over 23 zullen waarschijnlijk Hart, Fletcher en Beckham (!) zijn.
MAg zoiets uberhaupt wel?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:02 schreef Morendo het volgende:
http://www.subsidesports.(...)s-shirt-3-4-arm.html
Zijn hier nog liefhebbers voor?
Meh waarom? Zijn techniek is nog steeds geweldig en zijn passes ontzettend goed. Hij speelt nog steeds wekelijks op een redelijk niveau en heeft het nou nooit echt van zijn snelheid gehad. Kan nog steeds als reservespeler voor het echte Engelse team iets toevoegen, denk ik.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Medelijden hebben met Beckham is wat moeilijk maar hij begint toch wel een heel zielig mannetje te worden
Kom op zeg, heb je hem ooit iemand zien passeren? Beckham is echt een van de meest overschatte voetballers van de laatste 15 jaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:42 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Meh waarom? Zijn techniek is nog steeds geweldig
Dat is nou niet echt zijn kwaliteit nee - maar kijk naar zijn vrije trappen en passes/assists. En net omdat zijn kwaliteiten daar liggen kan hij nog steeds mee. Ik zeg ook niet dat hij in de basis moet staan, maar in de laatste 20 minuten van een wedstrijd kan hij met een pass als of een vrije trap als een verschil maken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kom op zeg, heb je hem ooit iemand zien passeren? Beckham is echt een van de meest overschatte voetballers van de laatste 15 jaar.
Zijn tegenwoordig toch minstens 10 andere spelers die net zo'n fijne/betere traptechniek hebben dan Beckham in z'n hoogtijdagen. En die jongens kunnen dan ook nog andere dingen i.t.t. onetrickpony Beckham.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:53 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt zijn kwaliteit nee - maar kijk naar zijn vrije trappen en passes/assists. En net omdat zijn kwaliteiten daar liggen kan hij nog steeds mee. Ik zeg ook niet dat hij in de basis moet staan, maar in de laatste 20 minuten van een wedstrijd kan hij met een pass als of een vrije trap als een verschil maken.
Overschat - ach, hij heeft de Champion's League, La Liga en de Premier League tig maal gewonnen, het is een geweldige voetballer. Wat er in de showbiz allemaal over hem wordt gezegd heeft daar weinig mee te maken.
Ik weet niet of je wel eens naar de MLS kijkt en of het in Nederland te zien is. Ik woon in Engeland en krijg gratis ESPN bij mijn pakket, met daarop ook het Amerikaans voetbal. Kijk wel eens naar een LA Galaxy Wedstrijd en dan zie je toch hoe goed hij nog steeds is. Bijvoorbeeld: http://www.whoateallthepi(...)cup-final-video.html
Deze is mooiquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi.
[ afbeelding ]
Net als deze.
Wie dan, in het Engels elftal? Want dat is waar we het over hebben.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn tegenwoordig toch minstens 10 andere spelers die net zo'n fijne/betere traptechniek hebben dan Beckham in z'n hoogtijdagen. En die jongens kunnen dan ook nog andere dingen i.t.t. onetrickpony Beckham.
Idd 1 van de meest overschatte voetballers ooit.
Ik dacht dat we het hadden over het wel of niet overschat zijn van David Beckhamquote:Op donderdag 17 november 2011 19:16 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Wie dan, in het Engels elftal? Want dat is waar we het over hebben.
Charlie Adam is al iets van 26 ofzo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:09 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Charlie Adam zal wel in het team zitten voor Schotland, maar niet in de basis. Hij is onder de 23.
De drie spelers over 23 zullen waarschijnlijk Hart, Fletcher en Beckham (!) zijn.
quote:Op maandag 21 november 2011 20:17 schreef YazooW het volgende:
Hopen dat bij het thuis shirt de kleuren precies andersom zitten, dus wat nu zwart is oranje, en oranje wordt zwart.
Dat zwarte is echt een eindbazenshirt, maar het thuisshirt... zonder die vlakken was het inderdaad een heel stuk vetter geweest. Nu doet het me in zekere zin denken aan 't tevens spuuglelijke shirt van '88. Hopelijk kunnen ze dan net zo presterenquote:Op maandag 21 november 2011 23:58 schreef Type-R het volgende:
Nederland 2012![]()
Wat doen die 2 vlakken daar.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die van Portugalquote:Op maandag 21 november 2011 23:58 schreef Type-R het volgende:
Meer hier van andere landen (Frankrijk / Brazilie / Portugal / VS enz enz)
http://todosobrecamisetas(...)ara-2012-brasil.html
Haha oh wat toevallig haha ik dacht dat je mij bedoelde haha nee dus haha.quote:
Afgrijselijk.quote:Op zondag 25 december 2011 16:38 schreef voetbaltalent het volgende:
nieuwe N.E.C. Nijmegen thuisshirt 12/13
[ afbeelding ]
Wat de hel is dit voor collage? En waarom een afbeelding van het shirt op het shirt?quote:Op zondag 25 december 2011 16:38 schreef voetbaltalent het volgende:
nieuwe N.E.C. Nijmegen thuisshirt 12/13
[ afbeelding ]
Henkie is er weer: www.henkfcvoetbal.webatu.comquote:Op zondag 11 december 2011 13:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Iemand enig idee wanneer Henk weer online zal zijn?
Werder heeft toch 'gewoon' groen/wit?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:04 schreef daftme het volgende:
Ik ben meer fan van de minder voorkomende kleurencombinaties. Go Ahead, ADO, West Ham, Palermo, Werder etc. Het heeft iets speciaals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |