quote:Op maandag 25 juli 2011 21:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Shit....ik blufte....ben het ook vergeten en hoopte dat jij het wist.![]()
Het is iig een nummer van The Specials....zal mijn playlist eens langs lopen en kijken of ik het kan vinden.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:25 schreef Kingstown het volgende:
Ha! Dat ging sneller dan ik dacht!Met vanaf ongeveer 1.10 Mister Rico!
Shit! Je was me te snel af....je bent echt een goochelstar!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
Gelukkig ben ik wel een ster in google
Hier zou dat blow mr Rico Blow in moeten voorkomen.
Die live-versie van jou is nog leuker eigenlijk, kun je hem ook nog zien!quote:
DAT vond ik ook het leukst eraan. Die instrumenten. Dat hoor je eigenlijk tegenwoordig niet meer zo vaak in popmuziek volgens mij (ik volg het niet zo). En de dansjes danquote:Op maandag 25 juli 2011 21:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die live-versie van jou is nog leuker eigenlijk, kun je hem ook nog zien!
Wat ik sowieso leuk vond aan die skabands was het gebruik van sax/trompet e.d. Zo was die saxofonist van Madness toch echt mijn favo bandlid.
Die danste zo leuk meequote:Op maandag 25 juli 2011 21:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die live-versie van jou is nog leuker eigenlijk, kun je hem ook nog zien!
Wat ik sowieso leuk vond aan die skabands was het gebruik van sax/trompet e.d. Zo was die saxofonist van Madness toch echt mijn favo bandlid.
Ik vind One Step Beyond het leukst, vooral dat stukje als hij roept "One Step Beyond" (nou ja, jullie weten wel wat ik bedoelquote:
In Baggy Trousers vloog hij door de lucht.quote:
Heetten toch eerst The new Beat ?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In Baggy Trousers vloog hij door de lucht.![]()
Ook een lekkere sax bij The Beat en veel ska blijft heerlijke dansmuziek wmb!
Lastig hoor om te kiezen.quote:
Ken ik niet, maar is een coverband. Lip up Fatty van Bad Manners en Baggy Trousers.quote:
Ik kwam het toevallig tegen, het klonk wel grappig.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar is een coverband. Lip up Fatty van Bad Manners en Baggy Trousers.
Neuh....ik denk dat je andere muziek geluisterd hebt vroeger (disco-meisje toch?), en ik vind het juist leuk om ook weer eens andere smaakjes en bandjes te horen.quote:
Ja ik was echt zo een discomeisje inderdaad. HEEEL vroeger, toen ik nog klein was, werd ik wel doodgegooid met The Beatles, de jongste broer van mijn vader draaide dat altijd. En dan vooral deze (ik ken ook de hele tekst nog, niet dat die zo moeilijk is).quote:Op maandag 25 juli 2011 22:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuh....ik denk dat je andere muziek geluisterd hebt vroeger (disco-meisje toch?), en ik vind het juist leuk om ook weer eens andere smaakjes en bandjes te horen.
Lekker nummer, reggae ska.quote:
Heel gevaarlijk wat je daar doet he? Kajagoogoo noemen, dan zit je meteen in mijn straatje.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:21 schreef Kingstown het volgende:
Hoe noem je dit? Een mix van Kajagoogoo en Depeche Mode?Blijft leuk!
Ik geef graag voorzetjes.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:45 schreef Karina het volgende:
Heel gevaarlijk wat je daar doet he? Kajagoogoo noemen, dan zit je meteen in mijn straatje.
De gitaar lijkt wel bijna Dire Straits achtig.
Enig idee hoe dag genre genoemd wordt? Het is niet echt disco en pop is wel erg algemeen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik geef graag voorzetjes.
Heb vroeger ook zo'n broek gehad als die gitarist btw
Flock of Seagulls zit ook een beetje in die hoek.
Beetje in de synthesizer hoek wat een tijdje ook populair is geweest.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Enig idee hoe dag genre genoemd wordt? Het is niet echt disco en pop is wel erg algemeen.
Bij who's that girl dacht ik in eerste instantie natuurlijk aan deze:
quote:
quote:
Serieuze disco? Niet bij van Oekel's discohoekquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Concert in Amsterdam binnenkort
En nog een mooi disconummer voor Arcee:
Beetje serieuze disco
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:14 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Serieuze disco? Niet bij van Oekel's discohoek
Kon het nu pas luisteren, leuk! En ik heb gek op refereren aan iets, dus nu de Shirts.quote:
Niks mis mee, maar ik blijf "laugh and walk away" leuker vinden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Kon het nu pas luisteren, leuk! En ik heb gek op refereren aan iets, dus nu de Shirts.
Het was nog lastig om deze te vinden, tenminste, voor zo een bekend nummer, alleen deze stond op youtube. Ik kan nu even niet luisterenquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar ik blijf "laugh and walk away" leuker vinden.
Refereren...hmz. Lastig, dan maar Planet Claire...vergezocht ik weet het.
Niet het beste geluid, maar die dames met hun suikerspin kapsel en jaren 60(?) jurkjes vind ik zo leuk.
Wat een apart nummer zeg en dat rare dansje dat ze doen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar ik blijf "laugh and walk away" leuker vinden.
Refereren...hmz. Lastig, dan maar Planet Claire...vergezocht ik weet het.
Niet het beste geluid, maar die dames met hun suikerspin kapsel en jaren 60(?) jurkjes vind ik zo leuk.
Pinoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |