quote:Op maandag 25 juli 2011 21:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Shit....ik blufte....ben het ook vergeten en hoopte dat jij het wist.![]()
Het is iig een nummer van The Specials....zal mijn playlist eens langs lopen en kijken of ik het kan vinden.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:25 schreef Kingstown het volgende:
Ha! Dat ging sneller dan ik dacht!Met vanaf ongeveer 1.10 Mister Rico!
Shit! Je was me te snel af....je bent echt een goochelstar!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
Gelukkig ben ik wel een ster in google
Hier zou dat blow mr Rico Blow in moeten voorkomen.
Die live-versie van jou is nog leuker eigenlijk, kun je hem ook nog zien!quote:
DAT vond ik ook het leukst eraan. Die instrumenten. Dat hoor je eigenlijk tegenwoordig niet meer zo vaak in popmuziek volgens mij (ik volg het niet zo). En de dansjes danquote:Op maandag 25 juli 2011 21:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die live-versie van jou is nog leuker eigenlijk, kun je hem ook nog zien!
Wat ik sowieso leuk vond aan die skabands was het gebruik van sax/trompet e.d. Zo was die saxofonist van Madness toch echt mijn favo bandlid.
Die danste zo leuk meequote:Op maandag 25 juli 2011 21:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die live-versie van jou is nog leuker eigenlijk, kun je hem ook nog zien!
Wat ik sowieso leuk vond aan die skabands was het gebruik van sax/trompet e.d. Zo was die saxofonist van Madness toch echt mijn favo bandlid.
Ik vind One Step Beyond het leukst, vooral dat stukje als hij roept "One Step Beyond" (nou ja, jullie weten wel wat ik bedoelquote:
In Baggy Trousers vloog hij door de lucht.quote:
Heetten toch eerst The new Beat ?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In Baggy Trousers vloog hij door de lucht.![]()
Ook een lekkere sax bij The Beat en veel ska blijft heerlijke dansmuziek wmb!
Lastig hoor om te kiezen.quote:
Ken ik niet, maar is een coverband. Lip up Fatty van Bad Manners en Baggy Trousers.quote:
Ik kwam het toevallig tegen, het klonk wel grappig.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar is een coverband. Lip up Fatty van Bad Manners en Baggy Trousers.
Neuh....ik denk dat je andere muziek geluisterd hebt vroeger (disco-meisje toch?), en ik vind het juist leuk om ook weer eens andere smaakjes en bandjes te horen.quote:
Ja ik was echt zo een discomeisje inderdaad. HEEEL vroeger, toen ik nog klein was, werd ik wel doodgegooid met The Beatles, de jongste broer van mijn vader draaide dat altijd. En dan vooral deze (ik ken ook de hele tekst nog, niet dat die zo moeilijk is).quote:Op maandag 25 juli 2011 22:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuh....ik denk dat je andere muziek geluisterd hebt vroeger (disco-meisje toch?), en ik vind het juist leuk om ook weer eens andere smaakjes en bandjes te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |