abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 juli 2011 @ 10:32:34 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_99740633
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpgfok02.jpgskipperdepip.jpgt-seven.gif231981622_5_60s2.JPGneelix-small.jpgperfectday.jpgPAdv.jpgstanger_img.jpgavatar_AR60x60_2.gifMAYER.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
pi_99740771
Nog niet uit gedate?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 21 juli 2011 @ 10:39:27 #3
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_99740786
Nah, we daten hier allemaal toch gewoon lekker verder? :)
pi_99740811
Ondanks dat ik zelf wel sporadisch drink, zou het me dus echt niet interesseren als mijn date / partner niet zou drinken. Snap niet dat mensen überhaupt over zoiets nadenken. Er zijn toch wel wat belangrijkere criteria (voor mij).
  donderdag 21 juli 2011 @ 10:47:04 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_99740963
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:40 schreef lateralize het volgende:
Ondanks dat ik zelf wel sporadisch drink, zou het me dus echt niet interesseren als mijn date / partner niet zou drinken. Snap niet dat mensen überhaupt over zoiets nadenken. Er zijn toch wel wat belangrijkere criteria (voor mij).
Natuurlijk, maar ik wel dat mensen die totaal niet drinken (en vooral diegene die het nooit gedaan hebben) niet snappen waarom je het wilt doen en wat de lol eraan is.
Merk bij vrienden dat ik me dan sneller inhoudt mbt alcohol, gewoon omdat ik het ook weer niets vind als ik daar (evt) half bezopen in de kroeg hang en de ander zo nuchter als wat die er niets van snapt en zich misschien wel ergert.

Maar het is niet iets waar ik iemand om afwijs ofzo :)
  donderdag 21 juli 2011 @ 10:47:35 #6
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_99740973
Mwoah, voor mij is een kroeg, het terras etc nog wel vrij belangrijk. Net als gewoon 's avonds een wijntje drinken op het balkon na een lange werkdag, lekker even de dag doornemen.

Ik heb niet zoveel met die lui die altijd maar roepen dat 'ze heus geen drank nodig hebben om lekker gek te kunnen doen :D :D'...daar gaat het helemaal niet om.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:02:19 #7
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_99741421
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:47 schreef Silenus het volgende:
Ik heb niet zoveel met die lui die altijd maar roepen dat 'ze heus geen drank nodig hebben om lekker gek te kunnen doen :D :D'...daar gaat het helemaal niet om.
Prcies dat is het. Alcohol, nee. Daar doe ik niet aan. Ik heb dat niet nodig om lol te hebben. Nee ik ook niet kut. En die tieten van jou heb ik ook niet nodig om geil van te worden; ik kruip wel achter mijn pc. Of mag dat ook al niet meer. Hoer.
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:06:35 #8
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_99741532
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:02 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Prcies dat is het. Alcohol, nee. Daar doe ik niet aan. Ik heb dat niet nodig om lol te hebben. Nee ik ook niet kut. En die tieten van jou heb ik ook niet nodig om geil van te worden; ik kruip wel achter mijn pc. Of mag dat ook al niet meer. Hoer.
Je verwoordt het niet op de meest romantische manier ooit maar je hebt wel gelijk. Wat moet je nou met een muts die de hele tijd met dooddoeners komt als:

* Waarom wil je naar de kroeg? Hier thuis is het toch ook gezellig?
* Waarom moet je altijd drinken? Zonder drank kun je toch ook lol hebben?
* Waarom wil je per se naar Zuid-Europa op vakantie? Hier in Nederland kunnen we toch ook ontspannen?
* Waarom wil je nou naar Ajax? Het komt toch ook op tv?
* Waaorm kijk je naar die andere vrouw? Je hebt mij toch?

Wel grmbrblrlbrlrllrrrrrlll!!!!
pi_99741675
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:06 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je verwoordt het niet op de meest romantische manier ooit maar je hebt wel gelijk. Wat moet je nou met een muts die de hele tijd met dooddoeners komt als:

* Waarom wil je naar de kroeg? Hier thuis is het toch ook gezellig?
* Waarom moet je altijd drinken? Zonder drank kun je toch ook lol hebben?
* Waarom wil je per se naar Zuid-Europa op vakantie? Hier in Nederland kunnen we toch ook ontspannen?
* Waarom wil je nou naar Ajax? Het komt toch ook op tv?
* Waaorm kijk je naar die andere vrouw? Je hebt mij toch?

Wel grmbrblrlbrlrllrrrrrlll!!!!
mmmmmmmmmmm heerlijk zo en zo waar :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_99746266
Maar ik denk dat de vrouwen die je gaan vertellen dat jij niet mag drinken maar schaars zijn. Het gaat hier over samen drinken. Als een ander dat gewoon niet wil, is dat toch oké? En wat de reden van de ander is om niet te drinken -- bijvoorbeeld ook lol kunnen hebben zonder alcohol, wat zoveel betekent als ik heb de afwisseling van het gevoel van alcohol of de smaak van alcohol niet nodig -- doet er verder niet toe. Jij hebt jouw reden om wel te drinken, en de ander kan jouw reden om wel te drinken net zo belachelijk vinden als het feit dat jij 'ook lol kunnen hebben zonder alcohol' belachelijk vindt..
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:22:54 #11
242666 BeamofLight
pi_99746635
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:10 schreef lateralize het volgende:
Maar ik denk dat de vrouwen die je gaan vertellen dat jij niet mag drinken maar schaars zijn. Het gaat hier over samen drinken. Als een ander dat gewoon niet wil, is dat toch oké? En wat de reden van de ander is om niet te drinken -- bijvoorbeeld ook lol kunnen hebben zonder alcohol, wat zoveel betekent als ik heb de afwisseling van het gevoel van alcohol of de smaak van alcohol niet nodig -- doet er verder niet toe. Jij hebt jouw reden om wel te drinken, en de ander kan jouw reden om wel te drinken net zo belachelijk vinden als het feit dat jij 'ook lol kunnen hebben zonder alcohol' belachelijk vindt..
Is natuurlijk ook waar, maar gaat denk ik meer om de gespeelde principiële houding. Als je op een bruiloft bent en de gasten wordt bij binnenkomst een champagne aangeboden dan drink je die gewoon op. En dan gaat dat wijf gewoon niet liggen zeiken over: ik drink geen alcohol, want ik drink geen alcohol.

En trouwens: in jouw situatieschets ben je al een koppel. Maar Silenus bijvoorbeeld wil geen chick die het niet leuk vindt dat hij op het balkon een wijntje wil drinken om de dag te bespreken. Dus is het wel degelijk een issue voor velen.
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:25:45 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_99746711
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:22 schreef BeamofLight het volgende:
Is natuurlijk ook waar, maar gaat denk ik meer om de gespeelde principiële houding. Als je op een bruiloft bent en de gasten wordt bij binnenkomst een champagne aangeboden dan drink je die gewoon op. En dan gaat dat wijf gewoon niet liggen zeiken over: ik drink geen alcohol, want ik drink geen alcohol.
Dat zou mij dan weer totaal niet uitmaken. Ik houd niet van champagne en zal het ook niet altijd maar opdrinken 'omdat het hoort' of 'erbij hoort'
pi_99746792
Precies. Ik doe niet aan conventies.
Maar ik ben dan ook zooooo rebels :)
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:28:42 #14
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_99746793
Het is gewoon leuk om op een zomerse avond lekker samen witbiertjes te drinken op het terras en allebei lekker rozig te worden. Dat is echt een van de dingen dat ik zowat het allerleukste vind om te doen. :')
pi_99746818
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:22 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Sjeez, als dat al een issue voor je is: succes met het vinden van iemand :{ Lekker belangrijk of zij die champagne wel/niet opdrinkt. Sterker nog: als zij er geen zin in heeft en dat aangeeft vind ik meer klasse dan iemand die het tegen d'r zin opdrinkt "omdat dat hoort"...
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:31:08 #16
242666 BeamofLight
pi_99746873
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat zou mij dan weer totaal niet uitmaken. Ik houd niet van champagne en zal het ook niet altijd maar opdrinken 'omdat het hoort' of 'erbij hoort'

Het was een voorbeeld. Interesseert mij die champagne wat. Het gaat om die net-als-of-principes. Kijk als ze zegt: ik wil niet in de kont geneukt worden dan zeg ik: accoord; begrijp ik (al weet ze niet wat ze mist..)

Maar die alcohol-dingetjes en zo zijn er nog veel meer voorbeeldjes: geen fijne eigenschapjes zeg maar
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:34:37 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_99747032
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:31 schreef BeamofLight het volgende:
Het was een voorbeeld. Interesseert mij die champagne wat. Het gaat om die net-als-of-principes. Kijk als ze zegt: ik wil niet in de kont geneukt worden dan zeg ik: accoord; begrijp ik (al weet ze niet wat ze mist..)

Maar die alcohol-dingetjes en zo zijn er nog veel meer voorbeeldjes: geen fijne eigenschapjes zeg maar
Maar het voorbeeld vind ik dan weer dan niet helemaal kloppend met de context waar we het over hebben.
Jij zegt nu eigenlijk dat je het niet vindt kunnen als je geliefde bepalen zaken niet doet terwijl het wel zo 'hoort'.
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:38:15 #18
242666 BeamofLight
pi_99747194
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar het voorbeeld vind ik dan weer dan niet helemaal kloppend met de context waar we het over hebben.
Jij zegt nu eigenlijk dat je het niet vindt kunnen als je geliefde bepalen zaken niet doet terwijl het wel zo 'hoort'.
Nee klopt, dan is het een raar voorbeeld. Maar dat zo principiële moet ik gewoon niet. Kijk als een moslim geen big tasty eet, dat snap ik. Daarom ook geen moslima voor mij trouwens. En aangezien het over daten/eigenschappen en ervaringen gaat zijn dat dus toch wel dingetjes om rekening mee te houden.

Je ziet het zelf: het begon ergens met Macondo die het opviel dat zijn meiden geen bier lustten. Blijkbaar zijn er hier dus mannen die dat analyseren en tot de conclusie komen dat die geheelonthouders dus uiteindelijk geen match kunnen zijn.
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:38:45 #19
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_99747212
Gewoon leven en laten en leven, je kan ook een glas wijn heffen als je geen champagne lust.
Of anders gewoon een glas water.
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:40:32 #20
242666 BeamofLight
pi_99747280
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:38 schreef Thornado het volgende:
Gewoon leven en laten en leven, je kan ook een glas wijn heffen als je geen champagne lust.
Of anders gewoon een glas water.
Begrijpend lezen blijft idd gewoon heel erg moeilijk
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:40:34 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_99747282
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:38 schreef BeamofLight het volgende:

Nee klopt, dan is het een raar voorbeeld. Maar dat zo principiële moet ik gewoon niet. Kijk als een moslim geen big tasty eet, dat snap ik. Daarom ook geen moslima voor mij trouwens. En aangezien het over daten/eigenschappen en ervaringen gaat zijn dat dus toch wel dingetjes om rekening mee te houden.

Je ziet het zelf: het begon ergens met Macondo die het opviel dat zijn meiden geen bier lustten. Blijkbaar zijn er hier dus mannen die dat analyseren en tot de conclusie komen dat die geheelonthouders dus uiteindelijk geen match kunnen zijn.
Over het algeheel zijn we het volgens mij wel met elkaar eens, alleen het voorbeeld was wat vaagjes :)
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:01:49 #22
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_99748182
quote:
Nee, dat is niet oke. Wat Silenus zegt, samen rozig worden op een zomers balkon met wijn (/bier/whiskey whatever). Als ik wijn drink op zo'n avond en zij chocomel : dat is kut. Maar geheelonthouders zullen dat niet begrijpen.

Vergelijk het met samen naar het strand gaan met warm weer. Als ik in mijn zwembroek rondloop, en zij een ski-pak aan doet. Ik heb er geen last van (even los van de verwonderde blikken van de omgeving) - maar ik vind het ruk. Je wilt toch samen in dezelfde sfeer zitten (wijn op balkon, zwemkleding op het strand).

Gelukkig zijn geheelonthouders over het algemeen geen mensen waarmee ik op een zomers balkon wil zitten, dus dat scheelt alweer.
Overal verstand van.
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:06:46 #23
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_99748392
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 14:01 schreef macondo het volgende:

[..]

Vergelijk het met samen naar het strand gaan met warm weer. Als ik in mijn zwembroek rondloop, en zij een ski-pak aan doet. Ik heb er geen last van (even los van de verwonderde blikken van de omgeving) - maar ik vind het ruk. Je wilt toch samen in dezelfde sfeer zitten (wijn op balkon, zwemkleding op het strand).

Dat.
En daarnaast: ik heb ooit drie maanden gedate met een niet-drinker. Niet principeel, hij lustte gewoon geen alcohol. Met als gevolg dat ik me, ondanks dat ik niet buitensporig vaak drink, me een halve alcoholist begon te voelen (als ik drink is het in het weekend, en ik zag hem alleen in het weekend. Dus als ik hem zag dronk ik. Geeft toch een vertekend beeld :) )

[ Bericht 0% gewijzigd door Turbomuis op 21-07-2011 14:43:35 ]
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:38:04 #24
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_99749827
Ik merkte ook dat als mijn ex een avond geen alcohol dronk, ik ook geen alcohol dronk. Maar dan was het wel extra leuk als wij wel samen een fles rode wijn aanbraken en tot diep in de nacht zaten te kletsen.:)
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:45:00 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_99750223
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 14:38 schreef Thornado het volgende:
Ik merkte ook dat als mijn ex een avond geen alcohol dronk, ik ook geen alcohol dronk. Maar dan was het wel extra leuk als wij wel samen een fles rode wijn aanbraken en tot diep in de nacht zaten te kletsen.:)
Maar dan heb je enkel een verschil in hoeveelheden en regelmatigheid. Dat is niet erg, maar je kan daarna wel samen los gaan :)
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:48:39 #26
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_99750395
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 14:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar dan heb je enkel een verschil in hoeveelheden en regelmatigheid. Dat is niet erg, maar je kan daarna wel samen los gaan :)
Idd, ik vind het gewoon leuker om in dezelfde stemming te zitten...en dat is belangrijker dan of iemand wel of niet drinkt.:)
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:06:52 #27
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_99785569
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:28 schreef Silenus het volgende:
Het is gewoon leuk om op een zomerse avond lekker samen witbiertjes te drinken op het terras en allebei lekker rozig te worden. Dat is echt een van de dingen dat ik zowat het allerleukste vind om te doen. :')
Andere mensen bekijken... :P
Is inderdaad heel leuk op z'n tijd.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:09:09 #28
242666 BeamofLight
pi_99785626
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:06 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Andere mensen bekijken... :P
Is inderdaad heel leuk op z'n tijd.
Mensen die ranja drinken hebben geen ogen?
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:25:10 #29
57047 macondo
pi_99786053
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:09 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Mensen die ranja drinken hebben geen ogen?
Snap ik niet.

Enfin, vraag mij toch weer af waarom vrouwen soms zulke enorme bagger foto's gebruiken c.q. opsturen. Leuk hoor, die waterval in het oerwoud, maar ze staat er gewoon niet goed op. Ik wéét dat ze lang en slank is, maar ze lijkt er wel een ernstige afwijking te hebben. Of extreem brede schouders. brr.
Overal verstand van.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:27:20 #30
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_99786122
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:25 schreef macondo het volgende:
Snap ik niet.
als in 'als je geen alcohol drinkt kan je geen mensen kijken' ;)

Maar het is een zinloze opmerking die nergens over gaat :)
pi_99786138
quote:
Enfin, vraag mij toch weer af waarom vrouwen soms zulke enorme bagger foto's gebruiken c.q. opsturen. Leuk hoor, die waterval in het oerwoud, maar ze staat er gewoon niet goed op. Ik wéét dat ze lang en slank is, maar ze lijkt er wel een ernstige afwijking te hebben. Of extreem brede schouders. brr.
Waarschijnlijk verwachten ze niet dat jij er zo "kritisch" naar kijkt. Ze zetten er een foto van zichzelf in een mooie omgeving op met de gedachte "dat is een leuke foto", zonder er bij na te denken dat ze er zelf niet 100% perfect op staan. Nu is de vraag: is dit hun probleem of jouw probleem? ;)
pi_99786155
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 14:01 schreef macondo het volgende:

[..]

Nee, dat is niet oke. Wat Silenus zegt, samen rozig worden op een zomers balkon met wijn (/bier/whiskey whatever). Als ik wijn drink op zo'n avond en zij chocomel : dat is kut. Maar geheelonthouders zullen dat niet begrijpen.

Ik ben geen geheelonthouder en toch vind ik het bullshit. Net als de vergelijking overigens, die niet veel schever kan.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:33:03 #33
242666 BeamofLight
pi_99786284
quote:

[..]

Snap ik niet.

Ik moet zeggen: ik heb ook geen 5 foto's van mezelf die ik zou kunnen tonen op een datingssite hoor. Er zijn in het verleden genoeg foto's van mij gemaakt, maar altijd op feesten, met maten op actieve vakanties etc. Bijna nooit een pose-foto.
Maar het is net als met solliciteren: doe er even je best voor en zorg dat die 1e indruk in ieder geval klopt. En als ze dan met niks fatsoenlijks komen dan kun je daar je conlcusie ook wel uit trekken m.i.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:35:47 #34
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_99786345
Ach, ik heb een foto van mij op een vliegtuigtrapje waarin ik in een heroische pose sta, en een foto dat ik op een kameel zit.

Op geen van beide sta ik perfect, maar ik krijg er altijd leuke reacties op :)
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:38:51 #35
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_99786443
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:35 schreef Thornado het volgende:
en een foto dat ik op een kameel zit.
Haha die deed het ook altijd heel goed bij mij, terwijl ik een trainingsbroek aanhad, ik eigenlijk helemaal niet leuk keek en ik had een Bavaria-petje op m'n kop. :')
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:29:37 #36
57047 macondo
pi_99787962
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha die deed het ook altijd heel goed bij mij, terwijl ik een trainingsbroek aanhad, ik eigenlijk helemaal niet leuk keek en ik had een Bavaria-petje op m'n kop. :')
Maar het lijkt vast niet alsof je drie onderkinnen hebt, of gezegend met een bochel ;)
Overal verstand van.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:56:53 #37
57047 macondo
pi_99788860
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:28 schreef lateralize het volgende:

[..]

Ik ben geen geheelonthouder en toch vind ik het bullshit. Net als de vergelijking overigens, die niet veel schever kan.
Je drinkt volgens eigen opgave "sporadisch" - dus schaar ik je gemakshalve onder de semi-geheelonthouders.

Zie ook :
quote:
" bijvoorbeeld ook lol kunnen hebben zonder alcohol, wat zoveel betekent als ik heb de afwisseling van het gevoel van alcohol of de smaak van alcohol niet nodig -- doet er verder niet toe".
Hieruit blijkt toch een wat aparte houding ten opzichte van alcohol.

quote:
Jij hebt jouw reden om wel te drinken, en de ander kan jouw reden om wel te drinken net zo belachelijk vinden als het feit dat jij 'ook lol kunnen hebben zonder alcohol' belachelijk vindt..
Je slaat de plank een beetje mis. Het gaat niet om "lol hebben".
Overal verstand van.
pi_99798210
Ik heb vanavond voor het eerst in 30 jaar weer een date :@
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 16:00:38 #39
6067 Turbomuis
pi_99799206
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:42 schreef Spirit82 het volgende:
Oe! Spannend!
Heel veel plezier vanavond!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 16:12:16 #40
57047 macondo
pi_99799882
quote:
Spannonnnnnd! en waar gaat het gebeuren, in gemeente A of in gemeente Z?
Overal verstand van.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 16:53:39 #41
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_99802125
quote:
Veel plezier :)
pi_99803834
Ik word nu ineens benadert door een russische vrouw van badoo. Ik trap er geloof ik nog in ook. Maar deze is anders dan alle andere scammers, deze kan goed engels, ze gaat hier over 2mnd studeren zegt ze en ik zie eigenlijk helemaal geen rare slijmerige tekst. Maar ja als ze hier komt zonder dat ik hoef te dokken vind ik het wel spannend, alleen geloof ik er nog steeds weinig van. Ze heeft mij nu al 4 mails gestuurd allemaal normale woorden en logische zinnen, stuurt elke keer 5 andere foto's(heb nu dus 20 foto's) alleen als ik haar ip-adres wil checken is die wel geblokt op een yahoo server in amerika.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 22 juli 2011 @ 17:32:23 #43
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_99804290
En ze geeft dit allemaal zo gemakkelijk?

Russisch en daten...klink niet echt heel geloofwaardig.:)
pi_99808626
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 17:23 schreef picardmike het volgende:
Ik word nu ineens benadert door een russische vrouw van badoo. Ik trap er geloof ik nog in ook. Maar deze is anders dan alle andere scammers, deze kan goed engels, ze gaat hier over 2mnd studeren zegt ze en ik zie eigenlijk helemaal geen rare slijmerige tekst. Maar ja als ze hier komt zonder dat ik hoef te dokken vind ik het wel spannend, alleen geloof ik er nog steeds weinig van. Ze heeft mij nu al 4 mails gestuurd allemaal normale woorden en logische zinnen, stuurt elke keer 5 andere foto's(heb nu dus 20 foto's) alleen als ik haar ip-adres wil checken is die wel geblokt op een yahoo server in amerika.
Lees haar mailtjes nog eens goed. Als ze alleen in de 1e regel reageert op jouw vragen/verhalen en daarna standaardverhalen ophangt die niet uniek zijn aan jou gericht, dan is het nep. Als ze haar emails een verlengde is van jouw emails en ze oprecht ingaat op jouw verhalen, dan kan het echt zijn. Tot ze om geld vraagt natuurlijk of tot ze vraagt of je langs wil komen. Dan is het nep. Als de foto's sexy zijn is het ook nep. Serieuze Russinnen zijn vrij preuts met dit soort dingen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_99843045
Nou twas gezellig hoor! Tijd ging supersnel voorbij, maar volgens mij is hij een beetje te onzeker. Was ook niet echt aantrekkingskracht ofzo, maar wel gezellig. Donderdag de volgende :')
Sarcasme. Herken het.
pi_99843877
Waarom de :') ?
Drama means nothing, it's part of the game.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:26:21 #47
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_99843990
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
Nou twas gezellig hoor! Tijd ging supersnel voorbij, maar volgens mij is hij een beetje te onzeker. Was ook niet echt aantrekkingskracht ofzo, maar wel gezellig. Donderdag de volgende :')
Nieuw persoon om mee te daten of nogmaals met deze jongen? :)
pi_99846014
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:26 schreef Thornado het volgende:

[..]

Nieuw persoon om mee te daten of nogmaals met deze jongen? :)
Andere.
Sarcasme. Herken het.
pi_99846889
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
Donderdag de volgende :')
klinkt alsof je er veel zin in hebt :')
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:02:21 #50
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_99847264
Ik heb donderdag ook een date, hoi spirit82 :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:03:06 #51
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_99849904
Spirit, misschien ben je even date-moe? :)
pi_99851859
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb donderdag ook een date, hoi spirit82 :')
Jij bent haar date?
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:00:25 #53
57047 macondo
pi_99852362
Oh joy, dan probeer ik mijn date ook naar donderdag te verschuiven.
Overal verstand van.
pi_99852390
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:00 schreef macondo het volgende:
Ik ga voor donderdag dan ook een date proberen te regelen. Donderdag datedag
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:26:35 #55
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_99859096
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij bent haar date?
Dat hoop ik toch niet. Je zou het bijna gaan denken. :')
pi_99859552
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 19:18 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Lees haar mailtjes nog eens goed. Als ze alleen in de 1e regel reageert op jouw vragen/verhalen en daarna standaardverhalen ophangt die niet uniek zijn aan jou gericht, dan is het nep. Als ze haar emails een verlengde is van jouw emails en ze oprecht ingaat op jouw verhalen, dan kan het echt zijn. Tot ze om geld vraagt natuurlijk of tot ze vraagt of je langs wil komen. Dan is het nep. Als de foto's sexy zijn is het ook nep. Serieuze Russinnen zijn vrij preuts met dit soort dingen.
Ik merk niks aan haar taalgebruik. Maar wtf vandaag komt ze met een foto waarin ze een russische krant in haar hand heeft waar ik op zie staan 2011 maand 7 dag 21. Ben nog niet overtuigd maar het is wel een goede scam dan.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:48:31 #57
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_99860210
Hoi daar allen, ik heb wat vragen.

Ik heb me ingeschreven op paiq, en nu heb ik al 4 X zon automatische matching ding gehad, ik had dat aangezet om te kijken wat er gebeurt, en ik wil wel weten of er vrouwen bestaan(ze zullen er vast wel zijn), en wat er dan zoals volgens dat ding aan mij gekoppelt wordt.

en dan zie ik zo elke week of om de 14 dagen ( wat is het) zo een profiel komen , en dan zie ik de voornaam. en dan denk ik zo van : oh dus aan 1e meid met *Die voornaam* , daar zou ik dus wat kunnen tegen zeggen.

maar ik typ/zeg dan natuurlijk nooit wat. en nou had ik al een "welkomstvraag" ? ingevuld, en nou reageren die meiden daarop, en dan heb ik ook al een antwoord ingevult wat ze dan daarna pas te zien krijgen(paiq users snappen wel wat ik bedoel hopelijk). en dan zeggen ze niets meer, maar ik heb ook geen volgende vraag.

en dan zie ik dat zo staan. en dan zie ik hun zo antwoorden. en dan lees ik dat . maar ik doe niets, en hun doen verder ook niets.

Maar nu was er zo'n meisje. (kan haar foto natuurlijk niet zien, zie alleen maar haar naam en matchscore ) en ze beantwoordde zo heel beleefd die welkomstvraag. Maar ze heeft zo heel vrolijk staan onder haar naam " nieuw op paiq ". en toen ik verder keek zag ik zo staan dat ze dat 2 weken terug heeft geplaatst.
het klinkt alsof ze 2 weken terug heel vrolijk op paiq kwam, met hoge verwachtingen zo lijkt het. dat idee krijg ik ervan. en omdat er ietsjes meer tekst bij zon naam staat, krijg ik ook ineens het idee dat ik met een ECHT MENS te maken heb.

nu voel ik me dus eigenlijk heel schuldig, want zij klinkt echt zo als zon vrolijk meisje(omdat ze vrolijk iets bij haar naam zet watsgebeurd zeg maar). en misschien zijn al die meisjes van dat auto-match ding eigenlijk wel heel erg leuk.

en dan zitten ze helemaal vrolijk op paiq enzo. en dan wordt IK dus aan ze gekoppelt voor x dagen. en dan is dat zielig voor ze, want ik zeg helemaal niets. en ze verdienen beter enzo.

nou is mijn vraag:
vinden meisjes het echt heel erg vervelend als dat automatische-match-ding ze aan een jongen koppelt. en die jongen doet vervolgens helemaal niets.
want ik wil het niet uitzetten, dan gebeurd er helemaal niets voor mij.
dit is eigenlijk een soort garantie dat er om de 7/14(wat is het) dagen wat gebeurd voor me. op andere datingssites gebeurd er bijna never nooit wat.

en ik wil wel een vriendin ofzo enzo natuurlijk, en ik hoop dat er magisch ineens wat gebeurd dat hun als eerste wat zeggen. dus ik wil het daarom ook niet uitzetten

maar toch voel ik me er nu wel een beetje slecht bij, dat ik al die meisjes hun belangrijke tijd verdoe, dat ze heel lang zitten te wachten op een nieuwe match elke keer, en dan krijgen ze mij, en ik zeg niets. en dan moeten ze weer X dagen wachten.

dus:
-hoe vervelend vinden ze dat?

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 24-07-2011 00:15:18 ]
pi_99860499
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:48 schreef mylifeisgrey het volgende:

Ik heb me ingeschreven op paiq, en nu heb ik al 4 X zon automatische matching ding gehad, ik had dat aangezet om te kijken wat er gebeurt, en ik wil wel weten of er vrouwen bestaan(ze zullen er vast wel zijn), en wat er dan zoals volgens dat ding aan mij gekoppelt wordt.

en dan zie ik zo elke week of om de 14 dagen ( wat is het) zo een profiel komen , en dan zie ik de voornaam. en dan denk ik zo van : oh dus aan 1e meid met *Die voornaam* , daar zou ik dus wat kunnen tegen zeggen.

maar ik typ/zeg dan natuurlijk nooit wat. en nou had ik al een "welkomstvraag" ? ingevuld, en nou reageren die meiden daarop, en dan heb ik ook al een antwoord ingevult wat ze dan daarna pas te zien krijgen(paiq users snappen wel wat ik bedoel hopelijk). en dan zeggen ze niets meer, maar ik heb ook geen volgende vraag.

en dan zie ik dat zo staan. en dan zie ik hun zo antwoorden. en dan lees ik dat . maar ik doe niets, en hun doen verder ook niets.

Maar nu was er zo'n meisje. (kan haar foto natuurlijk niet zien, zie alleen maar haar naam en matchscore ) en ze beantwoordde zo heel beleefd die welkomstvraag. Maar ze heeft zo heel vrolijk staan onder haar naam " nieuw op paiq ". en toen ik verder keek zag ik zo staan dat ze dat 2 weken terug heeft geplaatst.
het klinkt alsof ze 2 weken terug heel vrolijk op paiq kwam, met hoge verwachtingen zo lijkt het. dat idee krijg ik ervan. en omdat er ietsjes meer tekst bij zon naam staat, krijg ik ook ineens het idee dat ik met een ECHT MENS te maken heb.

nu voel ik me dus eigenlijk heel schuldig, want zij klinkt echt zo als zon vrolijk meisje(omdat ze vrolijk iets bij haar naam zet watsgebeurd zeg maar). en misschien zijn al die meisjes van dat auto-match ding eigenlijk wel heel erg leuk.

en dan zitten ze helemaal vrolijk op paiq enzo. en dan wordt IK dus aan ze gekoppelt voor x dagen. en dan is dat zielig voor ze, want ik zeg helemaal niets. en ze verdienen beter enzo.

nou is mijn vraag:
vinden meisjes het echt heel erg vervelend als dat automatische-match-ding ze aan een jongen koppelt. en die jongen doet vervolgens helemaal niets.
dit is eigenlijk een soort garantie dat er om de 7/14(wat is het) dagen wat gebeurd voor me. op andere datingssites gebeurd er bijna never nooit wat.

en ik wil wel een vriendin ofzo enzo natuurlijk, en ik hoop dat er magisch ineens wat gebeurd dat hun als eerste wat zeggen. dus ik wil het daarom ook niet uitzetten

maar toch voel ik me er nu wel een beetje slecht bij, dat ik al die meisjes hun belangrijke tijd verdoe, dat ze heel lang zitten te wachten op een match elke keer, en dan krijgen ze mij, en ik zeg niets. en dan moeten ze weer X dagen wachten.

dus:
Dude, hoe vervelend vind jij het als die ander niks zegt? Nou precies, andersom is dat net zo. Wat the fuck doe je op zon site als je alleen maar verwacht dat de prinses komt vertellen dat ze jou vriendin wilt zijn??? Daar gaat nog een heeeeeel stuk communicatie aan vooraf.

Net als in het echte leven.
  zondag 24 juli 2011 @ 00:16:59 #59
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_99861389
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:35 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik merk niks aan haar taalgebruik. Maar wtf vandaag komt ze met een foto waarin ze een russische krant in haar hand heeft waar ik op zie staan 2011 maand 7 dag 21. Ben nog niet overtuigd maar het is wel een goede scam dan.
De vraag was of ze ook echt reageert op jouw mails, bijv vragen die je aan haar stelt, of dat ze gewoon een dit keer eens een goed geschreven standaard mail stuurt.
pi_99861663
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

De vraag was of ze ook echt reageert op jouw mails, bijv vragen die je aan haar stelt, of dat ze gewoon een dit keer eens een goed geschreven standaard mail stuurt.
Ja blijkbaar wel als ze met een krant van 2 dagen geleden komt B-) ( en 21 picca's met zkr weten dezelfde persoon)

Dit zegt natuurlijk niks hier kan een bende achter zitten
UITGESCHREVEN
  zondag 24 juli 2011 @ 00:26:51 #61
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_99861805
quote:

nou is mijn vraag:

maar toch voel ik me er nu wel een beetje slecht bij, dat ik al die meisjes hun belangrijke tijd verdoe, dat ze heel lang zitten te wachten op een nieuwe match elke keer, en dan krijgen ze mij, en ik zeg niets. en dan moeten ze weer X dagen wachten.

dus:
Denk je nou echt werkelijk dat andere mensen zich echt storen aan een leeg chatblokje op een website? :') Denk je echt dat iemand daar langer dan een seconde bij stilstaat? :') Als ze het echt vervelend vinden verwijderen ze je wel. En zo niet dan wachten ze tot je actie onderneemt. Of ze ondernemen zelf actie als het ze te lang duurt. En anders wordt het contact na een tijd vanzelf verwijderd Want dat wordt het op paiq.
Als ze dat automatische matching vervelend vinden, dan zetten ze dat zelf wel uit.
Er zijn op paiq ook andere manieren om nieuwe contacten te krijgen.Dus als ze meer contacten willen, omdat hun nieuwe automatische match niks zegt, dan kunnen ze daar ook zelf actie voor ondernemen.

Waarom neem je zelf geen actie eigenlijk? Waarom zeg je zelf niets tegen die meisjes? (Al kan ik als je jezelf als tijdsverspilling van die meisje ziet omdat je een leeg chatschermpje op hun beeldscherm, die vraag zelf al bijna beantwoorden)

[ Bericht 2% gewijzigd door Lonewolf2003 op 24-07-2011 00:43:32 ]
  zondag 24 juli 2011 @ 00:28:32 #62
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_99861881
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:23 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja blijkbaar wel als ze met een krant van 2 dagen geleden komt B-) ( en 21 picca's met zkr weten dezelfde persoon)

Dit zegt natuurlijk niks hier kan een bende achter zitten
Want je had gevraagd om een foto met krant?
Die vele pics vind ik eerder verdacht. Vaak zijn vrouwen huiverig met geven van foto's. (Ook leuke.)
pi_99861981
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Want je had gevraagd om een foto met krant?
Die vele pics vind ik eerder verdacht. Vaak zijn vrouwen huiverig met geven van foto's. (Ook leuke.)
Nee om bewijs dat ze vooral meer foto's moet sturen en of ze skype heeft oid. Maarja het lijkt me wel leuk als ze echt is, unique ervaring. Maar ik geloof er nog niks van eigenlijk.
UITGESCHREVEN
  zondag 24 juli 2011 @ 00:35:09 #64
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_99862150
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:30 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nee om bewijs dat ze vooral meer foto's moet sturen en of ze skype heeft oid. Maarja het lijkt me wel leuk als ze echt is, unique ervaring. Maar ik geloof er nog niks van eigenlijk.
Skype is natuurlijk wel echt de ideale manier om te checken of ze echt is. Of anders kan een normale chat ook best werken. Als ze (meerdere keren) een normaal gesprek met je voert, dan krijgt het bij ook steeds meer de voordeel van de twijfel.
  zondag 24 juli 2011 @ 03:44:07 #65
174940 W00fer
Maar echt
pi_99866465
Ik heb die scam gezien op tv. Die bende zet gewoon een meisje voor de webcam en de persoon aan de andere kant gelooft dat.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_99867042
quote:

-heel verhaal-
Ik heb al tijden niet zo hard gelachen :'( :D :'( :D
  zondag 24 juli 2011 @ 05:08:19 #67
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_99867126
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 04:51 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Ik heb al tijden niet zo hard gelachen :'( :D :'( :D
ja wat! ik weet toch niet wat ik zo als eerste tegen iemand moet zeggen daar.

En ik vraag dat de hele tijd overal op fok. hoe en wat, maar de mensen die WEL dates kunnen krijgen, daar is er niemand van die een copy/paste doet van het eerste wat ze typten tegen de vrouw waar het dan later mee klikte, en zo.

en ook voor vrouwen tegenkomen irl, daar doet iedereen maar vaag over. en dan ineens hebben ze het over dat de vrouw wil neuken, en dat ze een vriendin hebben, of dat ze met een meisje zoenen, of weet ik veel wat. maar dan vraag ik me af waar die vrouw zowiezo al vandaan komt. ik ken amper meisjes, al jaren niet.
en het ziet er niet naar uit dat dat ooit zal veranderen.
dat is helemaal niet leuk. dat frustreert.
Vooral de gedachte:
- wat ik (wat de beste tijd van me leven zou moeten zijn?) allemaal mis als ik anderen hoor
-als ik eraan denk savonds/smiddags/overdag/sochtends, en
-het gevoel van eenzaamheid dan, en
-het vooruitzicht dat het nooit zal veranderen.
dat alles is erg deprimerend!

ik was hier ook al in deze reeks:
Datingsite-ervaringen #40 Waar we maar met elkaar gaan daten
(tevens weer boel anderen die blijkbaar wel dates krijgen, en contacten hebben, maar mij is niet duidelijk hoe dan enzo)

Ik vind dat paiq wel handig er gebeurt nu tenminste iets(verplicht elke 2 weken).

ik had ook nog wat gepost over een andere site, maar die site lijkt me nep.

er is niet veel actie bij mijn datingsiteervaringen voor de rest.
ik heb op relatieplanet of ergens anders(ik weet nieteens meer) sinds september vorig jaar een berichtje gekregen, en toen moest ik naar een 4 cijferig nummer smsen. daar ben ik niet op ingegaan.

en ik heb een berichtje gekregen (weet neiteens meer wat)met een profiel met de fotos die ook op http://mathilda.biz/index.html staan. daar ben ik ook niet op ingegaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 25-07-2011 23:47:45 ]
pi_99868314
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 05:08 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

En ik vraag dat de hele tijd overal op fok. hoe en wat, maar de mensen die WEL dates kunnen krijgen, daar is er niemand van die een copy/paste doet van het eerste wat ze typten tegen de vrouw waar het dan later mee klikte, en zo.

en ook voor vrouwen tegenkomen irl, daar doet iedereen maar vaag over. en dan ineens hebben ze het over dat de vrouw wil neuken, en dat ze een vriendin hebben, of dat ze met een meisje zoenen, of weet ik veel wat. maar dan vraag ik me af waar die vrouw zowiezo al vandaan komt. ik ken amper meisjes, al jaren niet.
Vooral de gedachte:
- wat ik (wat de beste tijd van me leven zou moeten zijn?) allemaal mis als ik anderen hoor

(tevens weer boel anderen die blijkbaar wel dates krijgen, en contacten hebben, maar mij is niet duidelijk hoe dan enzo)

Ik vind dat paiq wel handig er gebeurt nu tenminste iets(verplicht elke 2 weken).

ik heb op r&p of ergens anders(ik weet nieteens meer) sinds september vorig jaar een berichtje gekregen, en toen moest ik naar een 4 cijferig nummer smsen. daar ben ik niet op ingegaan.

en ik heb een berichtje gekregen (weet neiteens meer wat)met een profiel met de fotos die ook op http://mathilda.biz/index.html staan. daar ben ik ook niet op ingegaan.
Het is heel simpel.. Je krijgt een match (dat is gewoon een onderdeel van het paiq-systeem), en daar kun je een q&a aan stellen.. Maar waarom begin je niet gewoon eens met: Hay! Alles goed? Heb je een leuk weekend gehad? Of in ieder geval begin een gesprek. Niemand die daar van zou schrikken hoor!

Je moet er wel iets voor doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door J0ycie88 op 24-07-2011 10:32:24 ]
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_99869165
:') damn.
  zondag 24 juli 2011 @ 11:00:58 #70
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_99869820
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 05:08 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Vooral de gedachte:

ik heb op r&p of ergens anders(ik weet nieteens meer) sinds september vorig jaar een berichtje gekregen, en toen moest ik naar een 4 cijferig nummer smsen. daar ben ik niet op ingegaan.

Het is echt allemaal niet zo moeilijk. Begin gewoon met simpele vragen, zoals J0ycie88 ook zegt, als "Hoe gaat het?" "Hoe was je weekend?" "Nog plannen voor komende week/weekend?" "Wat doe je in het dagelijks leven?" "Wat vind je leuke muziek/films/boeken?" enz.Als het klikt loopt het gesprek daarna vanzelf, zo niet dan is het niets.
  zondag 24 juli 2011 @ 11:28:45 #71
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_99870354
Een oplossing zou in elk geval zijn geen ellenlange lulverhalen te houden hier, maar te volstaan met een hoi op paiq.
  zondag 24 juli 2011 @ 11:58:41 #72
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_99871085
Die hoi werkt prima op Paiq :)

En ook gister in de kroeg had ik sjans met een 18 jarige meid, gewoon door hoi te zeggen en over muziek te gaan praten. Ok, het is niets geworden, maar het was wel een verrassende avond waarop ik een aantal nieuwe mensen sprak.

Succes, je moet het echt zelf doen :)
pi_99873856
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:26 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Dat hoop ik toch niet. Je zou het bijna gaan denken. :')
Wat is er mis met met mij daten zeg :(
Sarcasme. Herken het.
  zondag 24 juli 2011 @ 13:51:34 #74
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_99874789
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wat is er mis met met mij daten zeg :(
Als ik nu al weet dat ik de zoveelste op rij ben, laat maar zitten dan.
  zondag 24 juli 2011 @ 13:52:35 #75
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_99874828
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:51 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Als ik nu al weet dat ik de zoveelste op rij ben, laat maar zitten dan.
Tja, zo gaat het met het daten he? :P
  zondag 24 juli 2011 @ 13:59:02 #76
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_99875086
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:52 schreef Thornado het volgende:

[..]

Tja, zo gaat het met het daten he? :P
Ik vind af en toe eens iemand daten iets anders dan serieel daten, iedere week weer 3 dates. Daar hoort een ander type bij zal ik maar zeggen. Ik hoef niet zo nodig iemand die alle smaken nog uit wil testen en aandachtsafhankelijk is ... :')
pi_99875783
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:59 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik vind af en toe eens iemand daten iets anders dan serieel daten, iedere week weer 3 dates. Daar hoort een ander type bij zal ik maar zeggen. Ik hoef niet zo nodig iemand die alle smaken nog uit wil testen en aandachtsafhankelijk is ... :')
Tja, dit is eigenlijk meer toeval dan wat anders. Dat veel-daten heb ik ondertussen ook wel gehad. Mijn vorige date was ergens in februari ofzo ;)
Sarcasme. Herken het.
  zondag 24 juli 2011 @ 15:06:05 #78
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_99877842
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Tja, dit is eigenlijk meer toeval dan wat anders. Dat veel-daten heb ik ondertussen ook wel gehad. Mijn vorige date was ergens in februari ofzo ;)
We zien het wel na donderdag he. :')
pi_99899592
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

En daar hield je een relatie (toch?) aan over?

Schijnbaar ben ik in de war....
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 25 juli 2011 @ 09:55:19 #80
57047 macondo
pi_99912710
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:42 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

En daar hield je een relatie (toch?) aan over?

Schijnbaar ben ik in de war....
Dat zou kunnen. Er zijn nogal wat dates geweest in januari / februari die in soort van relatie terecht zijn gekomen. (Kasta, Silenus, ik)
Overal verstand van.
  maandag 25 juli 2011 @ 09:57:00 #81
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_99912755
Hier ook muisstil op date-land. Krijg weinig tot geen reacties / respons of ik nou veel of geen effort erin steek. Misschien moet ik eens wat dingen anders aanpakken.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_99913393
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 09:55 schreef macondo het volgende:

[..]

Dat zou kunnen. Er zijn nogal wat dates geweest in januari / februari die in soort van relatie terecht zijn gekomen. (Kasta, Silenus, ik)
Laat dat "soort van" maar achterwege; ik heb haar dit weekend zelfs al helpen met verhuizen :o.

Nog wel eerst naar een andere plek voor haarzelf dus geen samenwonen ofzo, maar toch! :Y).
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 25 juli 2011 @ 10:30:39 #83
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_99913569
Goed om te horen Kasta ! Ik lees al een hele tijd mee en ik vind het geweldig om te lezen dat er daadwerkelijk serieuze dingen uit voort komen...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  maandag 25 juli 2011 @ 11:10:15 #84
57047 macondo
pi_99914546
quote:
12s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:23 schreef kastanova het volgende:

[..]

Laat dat "soort van" maar achterwege; ik heb haar dit weekend zelfs al helpen met verhuizen :o.

Nog wel eerst naar een andere plek voor haarzelf dus geen samenwonen ofzo, maar toch! :Y).
Was ook aflopende schaal qua relatiestatus..
Overal verstand van.
  maandag 25 juli 2011 @ 23:56:07 #85
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_99943724
hoi. sorry( ? )dat ik er weer ben.

ik snap het nog niet helemaal, ik heb niets gedaan ofzo hoor, dat dingen typen op datingsites is allemaal veels te moeilijk, en ik durf het niet. ik weet ook niet wat ik dan moet typen enzo.

ik heb ook dat automatische matchding nog niet uitgezet, want misschien is er wel een meisje die dan tegen mij wat zegt, en mij gaat versieren.
en misschien doet ze het dan goed en niet te eng dat ik er dan op inga.

maar ik heb wel nog steeds een beetje dezelfde vraag nu als op pagina 3 hier van dit topic,

ik vroeg dus of vrouwelijke users het vervelend vonden als ze zon matchding met een jongen krijgen op paiq, en dan zegt de jongen niets.
ik weet het nog steeds niet, want ik snap de replies niet

ik lees:

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:55 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Dude, hoe vervelend vind jij het als die ander niks zegt? Nou precies, andersom is dat net zo. Wat the fuck doe je op zon site als je alleen maar verwacht dat de prinses komt vertellen dat ze jou vriendin wilt zijn??? Daar gaat nog een heeeeeel stuk communicatie aan vooraf.

Net als in het echte leven.
Hier werd blijkbaar een retorische vraag aan mij gestelt. en dan wordt er gezegd dat het bij de vrouwen met accounts op datingsites net zo is als bij mij dan.
maar ik weet het antwoord niet op de retorische vraag...., ik snap dat het 1 van de 2 dingen is:

1: moet ik dit interpreteren als dat het vervelend is als je niets zegt?

alle users op die datingsites zeggen ook niets tegen mij(niet dat ik wil vergelijken, maar ik zou wel graag wat meer contact met vrouwen willen, dus dat vind ik vervelend. )

2: of moet ik het interpreteren alsof ik normaal ben en al een goede innergame hebt alsof ik iemand bent die vrouwen in overschot heeft, en het niet erg vind als iemand niets zegt.

quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Denk je nou echt werkelijk dat andere mensen zich echt storen aan een leeg chatblokje op een website? :') Denk je echt dat iemand daar langer dan een seconde bij stilstaat? :') [....]
dit zegt dat het niet vervelend is voor ze?

zijn de antwoorden van lonewolf en cocktailprikker dus hetzelfde?
of spreken die 2 elkaar ook al tegen? in dat geval, is er dan zoiets als dat sommige mensen het wel vervelend vinden en anderen niet...

dan kan ik eigenlijk netzogoed niets zeggen, want als ik wel wat zeg, dat kunnen sommige vrouwen met profielen daar dat dan ook vervelend vinden.

dus wat is het?
een duidelijk antwoord is gewenst

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 26-07-2011 00:11:40 ]
pi_99944185
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:56 schreef mylifeisgrey het volgende:

Je moet het zo interpreteren : Jij bent 50% van de aanwezige in het gesprek, waarom zou je dan wachten dat de ander eindelijk wat tegen je zegt? Zo moeilijk is 'Hoi' toch niet?

Niet denken, gewoon doen.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 09:09:14 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_99950633
quote:
dus wat is het?
Ja het kan als vervelend worden ervaren dat iemand niets zegt. Denk daarbij aan of je het zelf leuk vindt als een meisje niets tegen jou zegt terwijl je wel gematched bent, vind jij dat leuk?

Aan de andere kant, sommigen storen zich niet aan 1 iemand die niets zegt omdat ze evt op paiq meerdere gesprekken hebben die wel wat zeggen.

Dus ja en nee, afhankelijk van de persoon :)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 09:14:10 #88
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_99950750
Brrr. Gisteravond een nieuwe match op Paiq, volledig gevuld met "egt" "me xxx". Zelfs de hint "egt is een don't" van Merlijn mocht niet baten.

Daarnaast dacht ik dat ik wat saai kon overkomen, maar zij had echt totaal geen hobbies, interesses of anderzijds. Viel me ook op dat ze het benadrukte dat ze het allemaal wel prima vond met haar vrijgezelle leven en dat ze geen tijd had voor relaties met haar wisselende diensten. Ik kreeg het idee dat ze gewoon nog niet klaar was voor iets nieuws. Maar vriendelijk gedag gezegd en kijken of match nummer twee binnenkort ook eens online komt.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 09:35:24 #89
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_99951230
quote:
dus wat is het?
Met alle respect, maar als wij alles zo moeten gaan zitten uitkauwen gaat het sowieso natuurlijk niet lukken. Bovendien heb ik het idee dat jouw probleem met vrouwen iets dieper ligt dan puur even niet weten hoe je een vrouw aan moet spreken.

Ten eerste moet je niet als een of andere bange wezel op zo'n site gaan zitten. Ik kan je nu wel vertellen dat geen enkele vrouw jou gaat versieren als je blijft zoals je nu bent. Tenzij je wil hokken met een vadsige shag-rokende tienermoeder die puur bij je wil blijven omdat ze het anders financieel niet redt zal je dus aan jezelf moeten werken.

Dat is echt belangrijker dan die paar gesprekjes die toch op niets uit gaan lopen, want als een gesprek met een vrouw zo gaat lopen als hier nu in het topic is het tot falen gedoemd.

Ten eerste moet je jezelf afvragen wat je vrouwen te bieden hebt. Denk dus niet 'oh wat ben ik onzeker', maar 'ik doe dit en dat en dat is leuk!.
Als je er nu achter komt dat je vrouwen eigenlijk vrij weinig te bieden hebt, ga eerst aan jezelf werken. Hoe leuker jij bent, hoe leuker je toekomstige vriendin gaat worden.

Ten tweede gebeurt er niks als je met een apathische houding op je bureaustoel blijft zitten om te wachten tot vrouwen zich en masse voor je voeten werpen. Op datingsites zul je moeten 'jagen', nog meer dan in het echte leven. Zo'n vrouw komt online en wordt meteen door allemaal schrale bennies bestookt met saaie huis-, tuin- en keukenvragen....Vervolgens zit er één soepele gast bij die wel leuke grapjes maakt en daar gaan ze mee kletsen.
Dan hebben ze dus geen zin in iemand die na twee uur twijfelen het woordje 'hoi' uit z'n toetsenbord perst.

Kortom, je stappenplan: 1. zorg dat je zelf leuker word. 2. neem het initiatief. 3. ben nou niet zo'n wijf.
pi_99951470
Das een mooie post Silenus!

Het enige probleem wat ik de laatste tijd heb: naast mijn werk heb ik eigenlijk geen hobbies :P. Maar aan de andere kant mag ik sinds mijn scheiding niet klagen: met de 4 dates die ik heb gehad heb ik het bed gedeeld, dus leuk zal ik vast zijn. Alleen uitgaan/in een kroeg zitten heb ik een schurft hekel aan. Als ik wat inventiever met date ideen kom moet ik de markt maar weer eens testen denk ik.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 09:57:53 #91
57047 macondo
pi_99951732
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:45 schreef Ordos20 het volgende:

Het enige probleem wat ik de laatste tijd heb: naast mijn werk heb ik eigenlijk geen hobbies :P. Maar aan de andere kant mag ik sinds mijn scheiding niet klagen: met de 4 dates die ik heb gehad heb ik het bed gedeeld, dus leuk zal ik vast zijn. Alleen uitgaan/in een kroeg zitten heb ik een schurft hekel aan. Als ik wat inventiever met date ideen kom moet ik de markt maar weer eens testen denk ik.
En wanneer ben je precies gescheiden? 1997? ;)

Maar he.. het is toch leuk om met je date een wijntje te drinken in een café? Of eigenlijk net zo leuk als thuis, maar dan spannender.

Ik heb eind deze week een date. Het stomme is dat ik door het verloop van mijn dates de afgelopen 12 maanden ik er volledig van overtuigd ben dat het een succes gaat worden. Kan mij niet voorstellen dat ze niet leuk is en dat ik niet met haar ga zoenen.

En denk eigenlijk ook dat ze zo leuk is dat het "iets" gaat worden.

Dus eigenlijk kan het alleen maar tegenvallen :(
Overal verstand van.
pi_99951823
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:57 schreef macondo het volgende:

[..]

En wanneer ben je precies gescheiden? 1997? ;)

2010 :P

Als ik nerveus wordt (en dat ben ik in het begin vaak) wordt ik zo heerlijk stil en onzeker en ga ik bibberen... dus altijd buiten op de wind ontmoeten anders komt het niet goed hahahaha. Maar het velt me mee. Alleen het losser worden met dames, ik ben met mijn eerste vriendin gelijk getrouwd (FOUT) dus het hele uitgaan en de andere ongein.... nee nooit gedaan dus het is wel een barriere. Aan de andere kant, zo een tijdje singel zonder verplichtingen is ook fijn
  dinsdag 26 juli 2011 @ 10:17:38 #93
57047 macondo
pi_99952178
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 10:01 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

2010 :P

Als ik nerveus wordt (en dat ben ik in het begin vaak) wordt ik zo heerlijk stil en onzeker en ga ik bibberen... dus altijd buiten op de wind ontmoeten anders komt het niet goed hahahaha. Maar het velt me mee. Alleen het losser worden met dames, ik ben met mijn eerste vriendin gelijk getrouwd (FOUT) dus het hele uitgaan en de andere ongein.... nee nooit gedaan dus het is wel een barriere. Aan de andere kant, zo een tijdje singel zonder verplichtingen is ook fijn
En ego is hersteld na vier veroveringen en nu wellicht iets serieuzer? Herkenbaar ;)
Overal verstand van.
pi_99952385
Nah nog niet helemaal: ik moet mijn eigen valkuilen nog over. Ik val er nog te snel in om de dates te pleasen en in een soort van slachtoffer rol te glijden..... maar nah een slechte relatie van bijna tien jaar waarin dat normaal was duurt effe voordat dat je systeem uit is. Maar de goeie kant gaat het wel op.

Alleen chatten op Paiq :{ echt chatten heb ik nog steeds geen zin in
  dinsdag 26 juli 2011 @ 10:31:44 #95
57047 macondo
pi_99952568
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 10:26 schreef Ordos20 het volgende:
Alleen chatten op Paiq :{ echt chatten heb ik nog steeds geen zin in
En dan, wil je je geld terug? Oh nee, is gratis. Nou ik stel voor dat je gewoon paar tientjes neerlegt voor RP.
Overal verstand van.
pi_99952762
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 10:31 schreef macondo het volgende:

[..]

En dan, wil je je geld terug? Oh nee, is gratis. Nou ik stel voor dat je gewoon paar tientjes neerlegt voor RP.
:P toen deze serie nog in de enkele cijfers stond poste ik hier ook. Ik stond toen op RP en daar had ik de dates vandaan. Maar als je er maar kort op wilt zitten kun je ook een prepaid kaartje halen by Primera :Y) (oh wat ben ik weer een cheap-skate!)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 11:35:44 #97
57047 macondo
pi_99954553
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 10:37 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

:P toen deze serie nog in de enkele cijfers stond poste ik hier ook. Ik stond toen op RP en daar had ik de dates vandaan. Maar als je er maar kort op wilt zitten kun je ook een prepaid kaartje halen by Primera :Y) (oh wat ben ik weer een cheap-skate!)
Prepaid RP kaarten? En hoeveel spaar je daar mee uit? Heb er maar twee maanden opgezeten en pluk er nog steeds de vruchten van. Maar als mijn komende date om onverklaarbare reden niet de vrouw van mijn dromen blijkt te zijn moet ik maar weer eens inschrijven. Ter zijner tijd.
Overal verstand van.
pi_99968888
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:45 schreef Ordos20 het volgende:

Het enige probleem wat ik de laatste tijd heb: naast mijn werk heb ik eigenlijk geen hobbies :P. Maar aan de andere kant mag ik sinds mijn scheiding niet klagen: met de 4 dates die ik heb gehad heb ik het bed gedeeld, dus leuk zal ik vast zijn.
Op de eerste date ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_99974563
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 18:25 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Op de eerste date ?
Es even kijken: nee, ja, ja, nee
  dinsdag 26 juli 2011 @ 21:38:33 #100
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_99977816
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:40 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Es even kijken: nee, ja, ja, nee
Hoerrrrrrr! :')
pi_99978231
Kreeg een berichtje op RP. Hartje terug (geen betalend lid). Krijg ik weer een berichtje terug.. HALLO mail adres! Misschien snapt ze het met nog een hartje morgen.. ;)
pi_99978584
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:35 schreef picardmike het volgende:

[..]

Kan zijn dat ze vraagt om langs te komen uiteindelijk. De scam is dan niet dat ze je een steegje inlokt en dood achterlaat, maar dat ze een weekend op jouw kosten dure restaurants en dure taxi-sight-seeing tripjes kan maken. En daarna dumpt ze je. En vervolgens krijgt ze tip van de taxi chauffeur en de restaurantjes.
pi_99978839
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:52 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Kan zijn dat ze vraagt om langs te komen uiteindelijk. De scam is dan niet dat ze je een steegje inlokt en dood achterlaat, maar dat ze een weekend op jouw kosten dure restaurants en dure taxi-sight-seeing tripjes kan maken. En daarna dumpt ze je. En vervolgens krijgt ze tip van de taxi chauffeur en de restaurantjes.
U bent ervaringsdeskundige ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_99979030
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:57 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

U bent ervaringsdeskundige ?
Nee, internetjunk. :')
Als ik een fake-berichtje van een Russin krijg ga ik internet af om daar meer over te lezen. Reuze leuk vermaak, al die verhalen over hoe ze die scams allemaal aanpakken en de verhalen van de mannen die het overkomen zijn. Een nogal naieve collega van mijjn werk had ook zo'n dame. Dus ik stelde ook bovenstaande vragen en ze kwam exact overeen met de fakers :D
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:58:48 #105
57047 macondo
pi_99985722
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:00 schreef macondo het volgende:
En toevallig is het nog waar ook. Veel dates overmorgen, dus verhalen op de vrijdagochtend!
Overal verstand van.
pi_99991858
*vol spanning afwachten doet* Tenminste nog wat te doen op de laatste dag voor mijn vakantie. Hier nog even geen dates gepland: aankomende week met mijn zoontje op pad!
  woensdag 27 juli 2011 @ 07:20:14 #107
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_99991983
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:58 schreef macondo het volgende:

[..]

En toevallig is het nog waar ook. Veel dates overmorgen, dus verhalen op de vrijdagochtend!
Ik pas voor donderdag, madame kon toch niet deze week.

zonder tegenvoorstel dus on to the next one, on to the next one
pi_99993084
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 07:20 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik pas voor donderdag, madame kon toch niet deze week.

zonder tegenvoorstel dus on to the next one, on to the next one
Ik begin het nu eng te vinden... stuur gisteravond een berichtje naar mijn date dat het misschien beter is om de afspraak af te zeggen wegens het overlijden van een vriend van me -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_99993116
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 09:19 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik begin het nu eng te vinden... stuur gisteravond een berichtje naar mijn date dat het misschien beter is om de afspraak af te zeggen wegens het overlijden van een vriend van me -O-
Jullie hadden een date staan! O+
Wat lief! O+
  woensdag 27 juli 2011 @ 09:21:21 #110
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_99993118
Sterkte Spirit.
pi_99993124
quote:

[..]

Wel een kut excuus trouwens. Overlijden van een vriend. :') Yeah right! Wie trapt daar nou in! :{w
pi_99993281
quote:
12s.gif Op woensdag 27 juli 2011 09:21 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wel een kut excuus trouwens. Overlijden van een vriend. :') Yeah right! Wie trapt daar nou in! :{w
Nou Denwauwelaar in elk geval niet! Wat woest aantrekkelijk :@
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 27 juli 2011 @ 09:32:09 #113
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99993312
quote:

[..]

sterkte meid, wie was het?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99994197
Heeft iedereen een date morgen?! Dan doe ik mee! Wel eentje uit den oude doosch, maar toch :9
pi_99994293
quote:
17s.gif Op woensdag 27 juli 2011 10:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heeft iedereen een date morgen?! Dan doe ik mee! Wel eentje uit den oude doosch, maar toch :9
Snuit, je loopt achter... iedereen is inmiddels juist zijn dates aan het afzeggen. Meelopen is zooo niet jouw ding ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_99994314
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 10:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Snuit, je loopt achter... iedereen is inmiddels juist zijn dates aan het afzeggen. Meelopen is zooo niet jouw ding ;(
Ja potver, van jou kan ik het begrijpen pup :* sterkte nog... maar de rest.. Mietjes allemaal!

Ik hou zo van de parade, iedere avond met een ander O+

Hmmm, nou ja, valt eigenlijk wel mee.. maar 1 echte date daar gehad O+ maar wat een meid *O*
pi_99994698
quote:
17s.gif Op woensdag 27 juli 2011 10:15 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Ja potver, van jou kan ik het begrijpen pup :* sterkte nog... maar de rest.. Mietjes allemaal!

Ik hou zo van de parade, iedere avond met een ander O+

Hmmm, nou ja, valt eigenlijk wel mee.. maar 1 echte date daar gehad O+ maar wat een meid *O*
THanks. Ben ik heel stom en onwetend als ik vraag wat de parade precies is? :@
Sarcasme. Herken het.
pi_99994774
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 10:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja!

http://www.deparade.nl/
  woensdag 27 juli 2011 @ 10:32:56 #119
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_99994782
Stom en onwetend niet, wel een cultuurbarbaar.

De parade is een cultureel evenement wat georganiseerd wordt door ongewassen hippies en waar voorstellingen worden gegeven door vage figuren die van de theaterschool zijn afgeschopt.

Ik was er vorige week donderdag met mijn chaperonne.
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:02:08 #120
57047 macondo
pi_99995584
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 10:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Niet heel stom en onwetend, maar gewoon bewoonster van uut platteland. Kan jij ook niets aan doen.
Overal verstand van.
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:30:39 #121
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_99996610
Ik kende het ook niet, maar ben er wel geweest dit jaar O+

Rockabilly Roadkill :9
pi_99996639
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:30 schreef Cue_ het volgende:
Ik kende het ook niet, maar ben er wel geweest dit jaar O+

Rockabilly Roadkill :9
Die heb ik ook gezien, echt een hilarische show! erg leuk gedaan!
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:32:43 #123
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_99996698
quote:
17s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
Die heb ik ook gezien, echt een hilarische show! erg leuk gedaan!
Inderdaad, vind ze geweldig! Erg goede muzikale lui die er een geweldige show van maken :D
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:33:34 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_99996742
Ow en hier trouwens geen dates op t vooruitzicht. (om ook eens ontopic te gaan)

Buurjongen had nog wel ineens van zich laten horen, maar is niets uit voort gekomen. en verder is het rustig.
pi_99996806
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:33 schreef Cue_ het volgende:
Ow en hier trouwens geen dates op t vooruitzicht. (om ook eens ontopic te gaan)

Buurjongen had nog wel ineens van zich laten horen, maar is niets uit voort gekomen. en verder is het rustig.
Hoe was het met die studie jongen? Was dat ook buurjongen?
Die ene die drie weken geen tijd had?Maar wat wel heel leuk waS?
Ik heb de afloop gemist
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:36:26 #126
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_99996840
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:35 schreef Godtje het volgende:
Hoe was het met die studie jongen? Was dat ook buurjongen?
Die ene die drie weken geen tijd had?Maar wat wel heel leuk waS?
Ik heb de afloop gemist
Yup thats the same. Die liet vorige week ineens weer van zich horen. Beetje op en neer gesmst op een avond. En nu weer radiostilte :+
pi_99996893
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Yup thats the same. Die liet vorige week ineens weer van zich horen. Beetje op en neer gesmst op een avond. En nu weer radiostilte :+
Waarom was het toen.... geen idee dus wanneer fout gegaan?
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:42:17 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_99997068
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:37 schreef Godtje het volgende:
Waarom was het toen.... geen idee dus wanneer fout gegaan?
Ik denk dat ik destijds iets te vaak van me heb laten horen. :')
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:48:27 #129
57047 macondo
pi_99997329
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ik denk niet dat je iets "fout" gedaan hebt. Wel verleidelijk om dat te denken (ik had zus of zo moeten doen) maar zelden reeel.

Mijn date stelde een leuke hippe tent voor, maar ben daar nog nooit geweest. Speel het liefst een thuiswedstrijd op een date, dus maar verplaatst naar een vertrouwde plek. Heb al genoeg om mij druk over te maken.

Succesbarometer slaat wel een stuk negatiever uit, dus kan vast alleen maar meevallen. Toch altijd wel spannend.
Overal verstand van.
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:53:09 #130
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_99997519
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:48 schreef macondo het volgende:
Zou kunnen, maar ik denk niet dat je iets "fout" gedaan hebt. Wel verleidelijk om dat te denken (ik had zus of zo moeten doen) maar zelden reeel.
Ik kan begrijpen dat ie het irritant zou kunnen vinden, maar dan is het heel simpel.. zeg het, dan weet ik het :)

quote:
Mijn date stelde een leuke hippe tent voor, maar ben daar nog nooit geweest. Speel het liefst een thuiswedstrijd op een date, dus maar verplaatst naar een vertrouwde plek. Heb al genoeg om mij druk over te maken.

Succesbarometer slaat wel een stuk negatiever uit, dus kan vast alleen maar meevallen. Toch altijd wel spannend.
Niet leuk om juist naar een nieuwe tent te gaan? Heb je gelijk een mooie ijsbreker.
Waar maak je je allemaal druk over dan?

Dit is een andere date dan die je morgen hebt? (of had jij er geen morgen? ) Bedoel die je waar je zo positief over bent.
pi_99997574
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat kan ja. Te gelijk benauwend.
Maar goed dan is de vraag of je niet gewoon snel genoeg duidelijk hebt gekregen wat anders langer had geduurd.

Het blijft meestal beetje speculeren.
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:55:50 #132
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_99997650
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:54 schreef Godtje het volgende:
Maar goed dan is de vraag of je niet gewoon snel genoeg duidelijk hebt gekregen wat anders langer had geduurd.

Daarom. Daarbij moet ie me ook nemen zoals ik ben en dat kan betekenen dat ik in vlagen wat (over) enthousiast kan zijn.

En idd, wie zegt dat het twee weken later niet om andere reden mis was gaan lopen.

Ik maak me er in ieder geval niet druk om :)
  woensdag 27 juli 2011 @ 14:06:29 #133
57047 macondo
pi_100003973
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:54 schreef Godtje het volgende:

[..]

Mijn speculatie is dat het meestal zinloos is, want als je zus had gedaan of dat had gezegd ; het hangt niet van dat soort zaken af imho. Wel is het zo dat je er aan kan irriteren (laat mij toch eens met rust, mens!) maar dan is de irritatie een symptoom en niet de oorzaak.
Overal verstand van.
pi_100004459
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Daarom. Daarbij moet ie me ook nemen zoals ik ben en dat kan betekenen dat ik in vlagen wat (over) enthousiast kan zijn.

En idd, wie zegt dat het twee weken later niet om andere reden mis was gaan lopen.

Ik maak me er in ieder geval niet druk om :)
Precies. Het moest niet zo zijn.
Als iemand je leuk vindt neemt hij je zoals je bent
pi_100010864
Even uit nieuwsgierigheid he; WIe van jullie bepaald er voor datingsites?
En welke is het meest efficiente.. Heb wel eens op Lexa gekeken, maar dat is volgens mij 1 en al fake, en op Paiq, maar daar matchen ze me heel vaak met mensen die niks terug zeggen...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_100029734
Vrijdagavond date met een dame van Lexa.
Krijg ik een sms dat het niet doorgaat omdat haar date van vanavond }:| zo leuk blijkt te zijn dat ze even wil aankijken hoe het verder gaat.
Een sms teruggestuurd dat ik haar veel succes wens met haar date en haar verdere leven.
pi_100034848
Ik weet niet, misschien ben ik wel te "oud" voor mijn leeftijd ofzo..... maar ik plan nooit dates dicht op elkaar, noch ben ik bezig met meerdere dames tegelijk (in ieder geval niet voor afspreken)...... volgens mij ben ik een uitzondering ofzo als ik het hier zo lees. (vooral even gericht op provinciaaltje zijn fijne ervaring)
  donderdag 28 juli 2011 @ 09:39:34 #138
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_100036917
Ik ben nu inmiddels wel zo lang aan het daten met dezelfde dat ik haar al een tijdje m'n vriendin kan noemen, hier gaat het prima dus. *;

Wel per ongeluk vanochtend in de haast naar m'n werk haar lenzen meegenomen ipv m'n eigen lenzendoosje. :')
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:08:02 #139
57047 macondo
pi_100037646
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 00:27 schreef Provinciaaltje het volgende:
Vrijdagavond date met een dame van Lexa.
Krijg ik een sms dat het niet doorgaat omdat haar date van vanavond }:| zo leuk blijkt te zijn dat ze even wil aankijken hoe het verder gaat.
Een sms teruggestuurd dat ik haar veel succes wens met haar date en haar verdere leven.
Wees nou niet zo'n piepert. Iedereen mailt met meerderen, en soms vallen twee dates nu eenmaal vlak na elkaar. Leuk is het niet (als de ander het doet), maar wel de realiteit. Zelf hou je ook meerdere dames "warm" ( :') ) als het zo uitkomt.

Zeg gewoon : kut dat je zo laat afmeld, maar als het op niets uitloopt weet je mij wel te bereiken.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:04 schreef Marco001 het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid he; WIe van jullie bepaald er voor datingsites?
En welke is het meest efficiente.. Heb wel eens op Lexa gekeken, maar dat is volgens mij 1 en al fake, en op Paiq, maar daar matchen ze me heel vaak met mensen die niks terug zeggen...
Lexa en RP zijn zeker niet fake. Betalen waard als je snel wat dates wil. Maar je zal het wel zelf moeten doen. Goede foto en dito teksten.

Betaalde zelf twee maanden rond januari (RP). Zeven dates, vijf succesvol waar er twee korte relaties uitkwamen. En vanavond de zevende date.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 09:39 schreef Silenus het volgende:
Ik ben nu inmiddels wel zo lang aan het daten met dezelfde dat ik haar al een tijdje m'n vriendin kan noemen, hier gaat het prima dus. *;

Wel per ongeluk vanochtend in de haast naar m'n werk haar lenzen meegenomen ipv m'n eigen lenzendoosje. :')
*O*

[ Bericht 22% gewijzigd door macondo op 28-07-2011 10:13:03 ]
Overal verstand van.
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:03:44 #140
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_100039234
Paiq is ook wel echt hoor. Heb er met meerdere dames gedate, is ook een korte relatie uit een date gekomen :)
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:07:03 #141
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_100039325
Paar maanden terug ook met iemand van RP gedate. Was wel leuk en aardig, op het einde gezoend enzo. Op de date zei ze dat ze totaal niet van zoenen houd. Dat vind ik wel een dikke afknapper -O- Als er niet eens een vorm van intimiteit is dan houd het voor mij snel op. Het is niks meer geworden want van haar kant kwam helemaal niks af, moest altijd van mij komen. Heb haar ook eraf gegooid.
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:16:41 #142
57047 macondo
pi_100039664
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:07 schreef Djieluh het volgende:
Paar maanden terug ook met iemand van RP gedate. Was wel leuk en aardig, op het einde gezoend enzo. Op de date zei ze dat ze totaal niet van zoenen houd. Dat vind ik wel een dikke afknapper -O- Als er niet eens een vorm van intimiteit is dan houd het voor mij snel op. Het is niks meer geworden want van haar kant kwam helemaal niks af, moest altijd van mij komen. Heb haar ook eraf gegooid.
Mooi, dat zal haar leren - dat takkewijf!

(gozer, ze vond je niet zo boeiend)
Overal verstand van.
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:21:07 #143
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100039809
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 06:50 schreef Ordos20 het volgende:
Ik weet niet, misschien ben ik wel te "oud" voor mijn leeftijd ofzo..... maar ik plan nooit dates dicht op elkaar, noch ben ik bezig met meerdere dames tegelijk (in ieder geval niet voor afspreken)...... volgens mij ben ik een uitzondering ofzo als ik het hier zo lees. (vooral even gericht op provinciaaltje zijn fijne ervaring)
Ik idem. Ik ouwehoer genoeg met meerdere dames op die sites, maar vind er maar zelden één leuk( of knap) genoeg om echt mee te daten ( tenzij ik gewoon weet dat het neuken wordt...)

Ik vind eigenlijk de dames op datingsites van een treurig middelmatig niveau, maar misschien ben ik verwend.
pi_100040060
Ervaringspuntje van eerder: Het viel mij op dat RP veel zaarder modereert bij heren dan bij dames. Toen mijn abbo verlopen was had ik verhuld neergezet dat ik even niet kon terugmailen. Binnen een uur was dat gewist. Het merkwaardige was dat bij een aantal dames die wel continue online waren nagenoeg dezelfde tekst wel bleef staan.

:?
pi_100040194
Moet je nou voor alle datingsites gaan betalen of zijn er ook nog goede gratis alternatieven?
pi_100040312
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:28 schreef Ordos20 het volgende:
Ervaringspuntje van eerder: Het viel mij op dat RP veel zaarder modereert bij heren dan bij dames. Toen mijn abbo verlopen was had ik verhuld neergezet dat ik even niet kon terugmailen. Binnen een uur was dat gewist. Het merkwaardige was dat bij een aantal dames die wel continue online waren nagenoeg dezelfde tekst wel bleef staan.

:?
Ik kreeg de roddel te horen dat ze dames ook langer online laten staan.
En meer van dat soort trucen
pi_100040323
quote:
11s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:32 schreef TheGreatHooD het volgende:
Moet je nou voor alle datingsites gaan betalen of zijn er ook nog goede gratis alternatieven?
De kroeg
pi_100040789
quote:
11s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:32 schreef TheGreatHooD het volgende:
OkCupid ?
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:03:11 #149
141482 Q.
JurassiQ
pi_100041383
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:03 schreef Thornado het volgende:
Paiq is ook wel echt hoor. Heb er met meerdere dames gedate, is ook een korte relatie uit een date gekomen :)
Idd, begin Paiq steeds leuker te vinden. *O*
For great justice!
pi_100048738
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:08 schreef macondo het volgende:

[..]

Wees nou niet zo'n piepert. Iedereen mailt met meerderen, en soms vallen twee dates nu eenmaal vlak na elkaar. Leuk is het niet (als de ander het doet), maar wel de realiteit. Zelf hou je ook meerdere dames "warm" ( :') ) als het zo uitkomt.

Zeg gewoon : kut dat je zo laat afmeld, maar als het op niets uitloopt weet je mij wel te bereiken.

[..]

Je hebt ook wel gelijk dat ik niet zo moet piepen. Heb inmiddels een telefoontje van haar gehad dat ze het heel vervelend voor me vond. Zeker omdat ze zelf afgelopen zondag zo erg op de date had aangestuurd.
Ze stelde zelf voor dat als het niks werd met haar date, ze mij zou bellen voor een afspraak en dan zonder er nog iemand tussendoor.
Ik ben benieuwd want eerdere ervaringen zijn niet positief .
pi_100049946
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:08 schreef macondo het volgende:

[..]

[..]

Lexa en RP zijn zeker niet fake. Betalen waard als je snel wat dates wil. Maar je zal het wel zelf moeten doen. Goede foto en dito teksten.

Betaalde zelf twee maanden rond januari (RP). Zeven dates, vijf succesvol waar er twee korte relaties uitkwamen. En vanavond de zevende date.

[..]

*O*
Nou, als ik bekijk hoevaak men mijn profiel bezoekt op Lexa... (vergeleken met b.v. RP) Daarnaast krijg je bij zo'n beetje alles wat je doet direct zo'n betaalscherm ervoor... Dat vind ik een beetje ruk..

Nouja, volgende maand maar eens een betaalde lid worden op 1 van die sites..

[ Bericht 2% gewijzigd door Marco001 op 28-07-2011 15:45:57 ]
pi_100057887
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 15:09 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Je hebt ook wel gelijk dat ik niet zo moet piepen. Heb inmiddels een telefoontje van haar gehad dat ze het heel vervelend voor me vond. Zeker omdat ze zelf afgelopen zondag zo erg op de date had aangestuurd.
Ze stelde zelf voor dat als het niks werd met haar date, ze mij zou bellen voor een afspraak en dan zonder er nog iemand tussendoor.
Ik ben benieuwd want eerdere ervaringen zijn niet positief .
Mijn ervaring is dat daadkracht en dominantie onzin als dit ook al behoorlijk kan voorkomen.
Heb ook slechts 1 dame gehad die annuleerde en die hing uiteindelijk dan ook huilend op.
  donderdag 28 juli 2011 @ 22:35:40 #153
57047 macondo
pi_100067107
De plek was eigenlijk slecht gekozen, en de date was ook maar kort. Midden op een soort vol terras aan de straat en niet gezoend. Ze wil volgende week wel afspreken - maar feitelijk heb ik een mislukte date gehad vanavond. Jammer, want was leuke chick.

Volgende week misschien herkansing, misschien ook niet. Maar eerste date niet zoenen, en daarna later toch een succes - dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Overal verstand van.
pi_100067375
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 22:35 schreef macondo het volgende:
De plek was eigenlijk slecht gekozen, en de date was ook maar kort. Midden op een soort vol terras aan de straat en niet gezoend. Ze wil volgende week wel afspreken - maar feitelijk heb ik een mislukte date gehad vanavond. Jammer, want was leuke chick.

Volgende week misschien herkansing, misschien ook niet. Maar eerste date niet zoenen, en daarna later toch een succes - dat heb ik nog nooit meegemaakt.
als je het nu al afgeschreven hebt waarom zou je dan volgende week nog gaan?

ze wil nog een keer afspreken dus mij lijkt dat alles nog mogelijk is :) gewoon gaan dus, zou ik zeggen
  donderdag 28 juli 2011 @ 22:43:31 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_100067575
quote:
Sta open voor nieuwe ervaringen ^O^
pi_100068441
quote:

Pfff, flapdrol... eerste keer niet zoenen maakt het tweede keer alleen maar spannender. Doe niet zo dom!
Sarcasme. Herken het.
pi_100068464
quote:

En dan zeg je tegen mij dat ik niet zo moet piepen. ;)
  vrijdag 29 juli 2011 @ 01:38:14 #158
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100074269
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:46 schreef GForceT1 het volgende:
Kreeg een berichtje op RP. Hartje terug (geen betalend lid). Krijg ik weer een berichtje terug.. HALLO mail adres! Misschien snapt ze het met nog een hartje morgen.. ;)
wat moet er gesnapt worden dan?
  vrijdag 29 juli 2011 @ 10:03:57 #159
57047 macondo
pi_100079102
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 23:00 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Pfff, flapdrol... eerste keer niet zoenen maakt het tweede keer alleen maar spannender. Doe niet zo dom!
Nah, ik schat de kans behoorlijk laag in op een succesvol vervolg. Uitgesloten, nee dat niet.
Overal verstand van.
pi_100079304
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 10:03 schreef macondo het volgende:

[..]

Nah, ik schat de kans behoorlijk laag in op een succesvol vervolg. Uitgesloten, nee dat niet.
Je bent gewoon een ongelofelijk ouwe chagrijnige, negatieve, pessimistische zeurkous! :(
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 10:41:24 #161
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_100080113
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 23:01 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

En dan zeg je tegen mij dat ik niet zo moet piepen. ;)
Score!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 11:14:16 #162
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100081050
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 23:00 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Niet zoenen is toch wel FAIL imho. Of je moet echt in een onmogelijke situatie zitten om iets voor elkaar te krijgen. Maar goed uit het verleden behaalde resultaten bieden nooit garantie voor de toekomst.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 11:15:53 #163
141482 Q.
JurassiQ
pi_100081103
Ik heb nog nooit op een 2e date (of later) pas gezoend, het is of op de 1e date of nooit. Zit vast in mn hoofd maar toch. 8-)
For great justice!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 11:24:43 #164
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_100081371
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 11:14 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Niet zoenen is toch wel FAIL imho. Of je moet echt in een onmogelijke situatie zitten om iets voor elkaar te krijgen.
Lekker boeiend dat er bij een leuke date niet gezoend wordt. Overdag. Voor een vol terras. :')
Vind ik zelf ook niet zo'n relaxte plek.

Wat wordt er toch een druk gelegd op dat zoenen, alsof dat De Ultieme Graadmeter is. Beetje puberaal eigenlijk, to be honest.
pi_100081393
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 11:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Lekker boeiend dat er bij een leuke date niet gezoend wordt. Overdag. Voor een vol terras. :')

Wat wordt er toch een druk gelegd op dat zoenen, alsof dat De Ultieme Graadmeter is. Beetje puberaal eigenlijk, to be honest.
Haha, ben je van mening veranderd? ;)
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 11:26:40 #166
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_100081447
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 11:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Haha, ben je van mening veranderd? ;)
Haha, ik was inderdaad even aan het nadenken wat ik hier vroeger ook alweer over dacht. :') Nou dit is mijn mening nu eigenlijk.
pi_100081487
quote:

[..]

True, true, voor mij is het toch al wel een jaartje of 10 geleden dat ik in het openbaar heb staan bekken.
Ik vind het er dan ook vrij kansloos uit zien als 20+ers elkaars gezicht publiekelijk af zitten te lebberen.

Als ik een date interessant vind, neem ik haar wel mee naar huis.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 11:39:44 #168
57047 macondo
pi_100081859
quote:

[..]

Laat ik het zo vragen : heb jij ooit op een tweede date (of later) pas voor het eerst gezoend met een chick?
Overal verstand van.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 11:44:01 #169
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_100082003
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 11:39 schreef macondo het volgende:

[..]

Laat ik het zo vragen : heb jij ooit op een tweede date (of later) pas voor het eerst gezoend met een chick?
Ja. Maar nooit op de derde date pas ofzo. En okay, het is nooit wat geworden met die paar vrouwen die ik op de tweede date pas zoende.

Vuurwerk is vuurwerk, dat weet je meteen.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 12:00:15 #170
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100082554
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 11:44 schreef Silenus het volgende:

Vuurwerk is vuurwerk, dat weet je meteen.
Dat dus. Geen vuurwerk is vaak toch armoede uiteindelijk. Niet aan beginnen dus.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 12:03:08 #171
141482 Q.
JurassiQ
pi_100082697
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 12:00 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Dat dus. Geen vuurwerk is vaak toch armoede uiteindelijk. Niet aan beginnen dus.
14.gif.
For great justice!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 12:05:31 #172
57047 macondo
pi_100082790
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 12:00 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Als ze volgende week af wil spreken ga ik er zeker voor, maar mijn verwachtingen zijn minimaal.
Overal verstand van.
pi_100083744
Net mezelf weer ingeschreven bij Paiq. Half jaartje geleden had ik het al een keertje geprobeerd maar toen zonder succes. Tussendoor nog wel een korte relatie gehad via mijn "gewone" leven. Kijken wat het nu wordt.
Boodschap van algemeen nut.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 16:19:40 #174
57047 macondo
pi_100091837
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 10:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je bent gewoon een ongelofelijk ouwe chagrijnige, negatieve, pessimistische zeurkous! :(
Nee, ik kwam gewoon iemand tegen die nog gehaaider is dan ik. Meer simultaan mailen en daten met veel mensen, en efficient afkappen als het niet ideaal is. Professionieel en efficient ;)

Komt ook geen tweede date.
Overal verstand van.
pi_100092349
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 12:05 schreef macondo het volgende:

[..]

Als ze volgende week af wil spreken ga ik er zeker voor, maar mijn verwachtingen zijn minimaal.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:19 schreef macondo het volgende:

[..]

Nee, ik kwam gewoon iemand tegen die nog gehaaider is dan ik. Meer simultaan mailen en daten met veel mensen, en efficient afkappen als het niet ideaal is. Professionieel en efficient ;)

Je hebt ondertussen aanvullende informatie over je date van gisteren gehad ?
pi_100092944
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:19 schreef macondo het volgende:

[..]

Karma! :P
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 16:53:26 #177
57047 macondo
pi_100093184
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:47 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Karma! :P
Ideaal woord om altijd gelijk te krijgen ;)
Overal verstand van.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 19:48:39 #178
174940 W00fer
Maar echt
pi_100098906
Die Flytouch is net een minilaptop :') Wat moet je nou weer met een ethernetport op je tablet, het is misschien handig maar het ziet er niet uit.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_100117976
Hi!
Ik hoop dat ik hier even mijn ervaring tot nu toe met die datingsites van me af kan schrijven na een beroerde afgelopen nacht.

Twee weken geleden eigenlijk voor het eerst echt iemand gesproken, en dat klikte gelijk leuk, HEEL erg leuk.
mailtjes werd chatten, chatten werdt telefoonnummers uitwisselen, en sindsdien slapeloze nachten van al het heen en weer gebel en sms enzo. Ging allemaal echt fantastisch!

Nu hadden we voor dit weekend afgesproken om eens te ontmoeten, en kijken hoe het in het echt zou zijn, want daar waren we beide heel benieuwd naar, en dat is natuurlijk ook erg anders dan toch het anonieme van bellen enzo.

Vorig weekend vonden we allebei dat een week wachten nog te lang was, en hebben we eerder afgesproken. Gewoon lekker neutraal een terrasje, lekker praten en kijken wat er gebeurd en of het in het echt ook zo is. En jahoor, voordat we het in de gaten hadden waren we al ruim 5 uur verder, en hebben we zitten babbelen alsof we al heel lang kenden. Superavond geweest dus!

Die avond (eigenlijk de hele week) volgden veel meer leuke en lieve berichtjes, en dat er zoveel zin was in komend weekend. Allemaal goed nieuws dus.

Tot ik gisteren opeens het bericht krijg dat de gevoelens van haar kant de laatste dagen toch erg afgenomen zijn, en dat ze niet meer zeker weet of ze nou af wil spreken of niet.
Wil mij geen valse hoop geven, en zegt dat als ze het gevoel wat ze al die tijd had nu niet echt meer heeft, niet verwacht dat dat nog terug zal komen.

Vragend waar dit aan ligt, krijg ik geen duidelijk antwoord op. Het enige wat ik hoor is dat het echt supergezellig en leuk was, en dat die vervroegde eerste date helemaal leuk was, maar dat ze langzaam begon te beseffenn dat die vonk echt nog een beetje ontbrak.

Zij wist niet of ze haar gevoelens nog een kans moest geven dus uiteindelijk hakte ze de knoop door, door te zeggen dat we de afspraak voor dit weekend maar af moesten zeggen, en zij eerst eens moest kijken hoe het nu echt zit met haar gevoelens.

Sorry voor het lange verhaal maar dit zit me echt heel erg dwars, vooral omdat ik nog steeds niet weet hoe zoiets zo vlug kan veranderen.
En de gedachte dat ze nog andere dates had kan ik me niet voorstellen, want daar hebben we eigenlijk teveel contact voor gehad ;)
  zaterdag 30 juli 2011 @ 09:31:46 #180
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100118184
-knip-

Lang verhaal. Gast, shit happens. She's just not that into you.

Je had je slag moeten slaan bij die afspraak. It sounds like you didn't seal the deal.
pi_100118958
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 11:14 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Niet zoenen is toch wel FAIL imho. Of je moet echt in een onmogelijke situatie zitten om iets voor elkaar te krijgen. Maar goed uit het verleden behaalde resultaten bieden nooit garantie voor de toekomst.
:? Ik heb op 30 dates maar 1x op de 1e date gezoend... 29x fail blijkbaar :')
Dames willen wel 2e of zelfs 3e date, maar zoenen ho maar. Als ik het initiatief niet neem dan durven zij ook niet. Sterker nog. Toen ik tijdens een 2e date mijn armen om haar heen sloeg op mijn heerlijk onbeholpen (lees: niet gewend) wijze tijdens het lopen verkrampte ze zowat. Maar een 3e date vond ze toch wel leuk 8)7
pi_100119029
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 09:10 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:
Tot ik gisteren opeens het bericht krijg dat de gevoelens van haar kant de laatste dagen toch erg afgenomen zijn, en dat ze niet meer zeker weet of ze nou af wil spreken of niet.
Wil mij geen valse hoop geven, en zegt dat als ze het gevoel wat ze al die tijd had nu niet echt meer heeft, niet verwacht dat dat nog terug zal komen.

Vragend waar dit aan ligt, krijg ik geen duidelijk antwoord op. Het enige wat ik hoor is dat het echt supergezellig en leuk was, en dat die vervroegde eerste date helemaal leuk was, maar dat ze langzaam begon te beseffenn dat die vonk echt nog een beetje ontbrak.

Zij wist niet of ze haar gevoelens nog een kans moest geven dus uiteindelijk hakte ze de knoop door, door te zeggen dat we de afspraak voor dit weekend maar af moesten zeggen, en zij eerst eens moest kijken hoe het nu echt zit met haar gevoelens.
Da's internetdaten he. Misschien zijn jullie elkaars ware wel als je de kans zou geven om naar elkaar toe te groeien. Meeste relaties beginnen toch tussen mensen die elkaar al wat langer kennen. Maar bij internetdaten willen vrouwen graag direct de ware ontmoeten. Ook al is het gezellig en vul je hele avonden. Als er die 1e ontmoeting niet direct liefde op het eerste gezicht is haken ze af. Met van die twijfelverhalen blabla.

Of ze heeft gewoon een andere leuke jongen ontmoet ;)
pi_100119127
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 10:31 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Da's internetdaten he. Misschien zijn jullie elkaars ware wel als je de kans zou geven om naar elkaar toe te groeien. Meeste relaties beginnen toch tussen mensen die elkaar al wat langer kennen. Maar bij internetdaten willen vrouwen graag direct de ware ontmoeten. Ook al is het gezellig en vul je hele avonden. Als er die 1e ontmoeting niet direct liefde op het eerste gezicht is haken ze af. Met van die twijfelverhalen blabla.

Of ze heeft gewoon een andere leuke jongen ontmoet ;)
Misschien dat ze best direct de ware willen ontmoeten, maar ik begrijp gewoon niet waarom het dan de hele tijd nog goed blijkt te zitten en ik maar berichtjes bleef krijgen waarin gezegd wordt dat ze echt graag bij me wilde zijn enzo..

Achja, heel raar verloop allemaal, maar heb gezegd dat als ze nog wil spreken zeker wat van zich moet laten horen maar wel van haar kant moet komen. Simpel omdat ze ook deze beslissing genomen heeft.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 10:52:52 #184
57047 macondo
pi_100119382
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 10:28 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Dames willen wel 2e of zelfs 3e date, maar zoenen ho maar. Als ik het initiatief niet neem dan durven zij ook niet. Sterker nog. Toen ik tijdens een 2e date mijn armen om haar heen sloeg op mijn heerlijk onbeholpen (lees: niet gewend) wijze tijdens het lopen verkrampte ze zowat. Maar een 3e date vond ze toch wel leuk 8)7
Waarom wil je niet zoenen na een date? Durf je het initiatief niet te nemen?
Overal verstand van.
pi_100120211
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 10:28 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Mijn ervaring is dat hoe relaxter jij bent, hoe relaxter zij is. Maak je niet zo druk :) Het is maar een mens, net als jij.
Overigens voel ik me best wel gestoord. Ik heb namelijk niet zoveel met zoenen :P Snap niet wat mensen er zo geweldig aan vinden. Ik bedoel, wel gewoon 'even' ofzo, maar sommigen houden hele zoensessies. Dat doet me echt niks, dan verveel ik me.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 11:42:41 #186
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_100120322
Zoenen O+
pi_100120407
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 11:42 schreef Cue_ het volgende:
Zoenen O+
seconded!
pi_100127587
Afgelopen maandag de Paiq date gehad, die ik al eerder eens datend had gespot in mn stamkroeg. Destijds had zij een date met een vrouw... Later werden we in een Battledate dus gematcht.

Destijds vond ik haar met mn halfbezopen hoofd wel interessant. Nu nuchter dacht ik: hmwa aardig.

Haar dit ook gezegd, en zij heeft hetzelfde. Next dus.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 19:34:46 #189
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100133493
hoi.

ik ben nog steeds lid van paiq, en ik had ook een foto online gezet. Misschien dat ik ooit bezig ga met fotos online zetten waarop ik arrogant probeer te kijken, dat weet ik nog niet.

maar nu heb ik 2 keer een fotobewonderaar gehad op de foto. foto is een foto van mij die ik nog had ergens op me hd, die ik zelf nog wel goed vind, maar niet echt speciaal aantrekkelijk is voor de meisjes. (een saaie, niet arrogante blik).

en nou snap ik best dat dat helemaal niet zo speciaal is voor de sommigen hier om een fotobewonderaar volgens dat paiq te hebben, maar ik heb dat nu dus 2 keer gehad.

die eerste keer verdween dat profiel uit me fotobewonderaarslijsje na een paar dagen weer (Waarom?).
en nu heb ik dus weer zon fotobewonderaar geval.

nu is mijn vraag: hoe snel zegt paiq dat je een fotobewonderaar hebt. Ik snap dat het komt uit dat lijstje van dat je fotos op rij moet zetten wat je leuk vind. en dat ik dan ergens bovenin beoordeelt werd in toen zij zon reeks beoordeelde.

maar hoe "hoog" is dat dan? (waarom ik daar erg nieuwsgierig naar ben, vertel ik zo wel).
ben ik als leukste van de 50 uitgekozen?
of krijgen de 20 "leukste" van de sortering van haar allemaal bericht dat ze bewonderd worden.
of krijgen de 49 "leukste" van de sortering haar als fotobewonderaar erbij staan, en alleen de "allerminst beoordeelde" krijgt niets.

nu wil ik het zo graag weten(onder andere), omdat ik me dus afvraag hoe normaal het is om lijsten vol met foto-bewonderaars te hebben(als man).
dat wil ik ook graag weten, voor het geval ik iets zou gaan sturen of iets(ik ga niets sturen hoor, dat gaat niet gebeuren hoor, maar toch zou ik wel willen weten waar ik ALS ik dat wel zou doen dan in terecht komt).
is het normaal dat er enorme lijsten foto-bewonderaars zijn, en dat iedereen constant berichten naar elkaar stuurt daar ofzo?

dus daarvoor wil ik weten: hoe normaal is het om fotobewonderaars te hebben
richard_prf (een man met succes) die had een heleboel, wel best veel. maar daarom heeft hij ook succes gekregen. echt niet normaal hoe goed hij alles heeft gedaan.

en hoe normaal is het om een fotobewonderaar een berichtje te sturen.

niet dat ik dat ga doen hoor. volgensmij zijn ze best aantrekkelijk me bewonderaars voor de meeste mensen, maar die eerste bewonderaar kijkt eng uit haar ogen
en die 2de zit vlak naast een paaltje bij een afgrond. oftewel het lijkt wel of ze van reizen houdt, van veels te veel dingen ondernemen, en helemaal geen hoogtevrees heeft. misschien is het wel zon geval die ook van bungeejumpen houdt, en van hanggliden, en parachutespringen.
en allemaal dingen wat ik eng vind

dankjewel.

oh en ik heb nog steeds geen antwoord wat de "hint" is wat de meid moet snappen als de meid vraagt om je emailadres, en dat stuur je niet terug, maar je stuurt wel winks en hartjes terug.

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 30-07-2011 19:58:00 ]
pi_100133555
Jeutje... hoe autistisch ben jij precies? :@
Sarcasme. Herken het.
pi_100133701
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 19:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.

<knip>

oh en ik heb nog steeds geen antwoord wat de "hint" is wat de meid moet snappen als de meid vraagt om je emailadres, en dat stuur je niet terug, maar je stuurt wel winks en hartjes terug.
Ik vind je wel schattig :D.

Dat van die hartjes sturen is omdat een niet-betalend lid niks anders kan (dus geen emailadres kan doorgeven) en vrouw in kwestie als eerste een emailadres oid moet sturen zodat er wederzijds contact gelegd kan worden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 30 juli 2011 @ 19:45:47 #192
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100133776
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 19:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik vind je wel schattig :D.

Dat van die hartjes sturen is omdat een niet-betalend lid niks anders kan (dus geen emailadres kan doorgeven) en vrouw in kwestie als eerste een emailadres oid moet sturen zodat er wederzijds contact gelegd kan worden.
dus de poster hier (de man die de winks bleef sturen naar die vrouw die om het emailadres vroeg) , is geen betalend lid.

ja zoiets dacht ik al(wat jij nu zegt), maar ik had het gevoel, of dat stond er ook, dat degeen die dat poste wel een lidmaatschap had, en die vrouw niet. en dat hij met lidmaatschap alleen maar winks zat te sturen, of hartjes ofzo.
wacht ik ga het even kijken

edit: oh ja, je hebt gelijk. oke duidelijk

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 30-07-2011 20:02:23 ]
pi_100133811
poster heeft daar een betalend lidmaatschap gehad. Dat is afgelopen en dan kun je dus niets meer. Na 2 hartjes stuurde ze idd haar email adres en nu dus leuk mailcontact ;)
En zij stuurde een 'echt' berichtje waardoor je dus weet dat ze betalend lid is
pi_100133845
Haha dit is echt hilarisch.
pi_100133874
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 19:48 schreef lateralize het volgende:
Ik vind het teveel en te saai om te lezen dus ik mis alles :@.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 20:03:20 #196
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100134312
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 19:36 schreef Spirit82 het volgende:
Jeutje... hoe autistisch ben jij precies? :@
misschien is er niets mis met me.

quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 19:48 schreef lateralize het volgende:
wat is er grappig? zit jij ook op paiq, hoe gaat dat bij jou dan?
en hoe gaat het op andere sites voor jou dan?
pi_100134503
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

[..]

wat is er grappig? zit jij ook op paiq, hoe gaat dat bij jou dan?
en hoe gaat het op andere sites voor jou dan?
Op het begin krijg je heel veel. Maar ik heb er ook een tijd geen gehad. Misschien omdat ik 1x in de 3 weken inlog. Mijn foto waarin ik gekleed ben in pak staat nu op een 6.4.
UITGESCHREVEN
pi_100134542
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:08 schreef picardmike het volgende:

[..]

Op het begin krijg je heel veel. Maar ik heb er ook een tijd geen gehad. Misschien omdat ik 1x in de 3 weken inlog. Mijn foto waarin ik gekleed ben in pak staat nu op een 6.4.
Ooohhhh O+ Match made in heaven!!!
Sarcasme. Herken het.
pi_100134662
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Ontkenningsfase
14 SHADES OF GREY
pi_100134837
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ooohhhh O+ Match made in heaven!!!
Wat bedoel je nou spirit? Ik word hier heel omwennig van.
UITGESCHREVEN
pi_100135080
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:17 schreef picardmike het volgende:

[..]

Wat bedoel je nou spirit? Ik word hier heel omwennig van.
Ik kan ook maar niet aan jou wennen, dus dat geeft niets!! O+
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 20:26:43 #202
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100135146
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:24 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik kan ook maar niet aan jou wennen, dus dat geeft niets!! O+
kennen jullie elkaar?

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:08 schreef picardmike het volgende:

[..]

hoe arrogant kijk je op die foto?
pi_100135175
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:26 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

kennen jullie elkaar?
Kennen is relatief! O+
Sarcasme. Herken het.
pi_100135414
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:26 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

kennen jullie elkaar?

[..]

hoe arrogant kijk je op die foto?
Ik kijk heel lief zoals altijd op foto's anders schrik ik de dames af met mijn woeste donkergekleurde blik.

Ja ik heb spirit gestalked.
UITGESCHREVEN
pi_100135874
Ej mylifeisgrey, post die arrogante foto eens 14.gif
  zaterdag 30 juli 2011 @ 20:57:14 #206
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100136210
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:47 schreef kastanova het volgende:
Ej mylifeisgrey, post die arrogante foto eens [ afbeelding ]
dat kan niet, ik heb nog geen foto waarop ik arrogant probeer te kijken. de foto die ik wel op paiq gezet heb heb ik aleens in zwart wit en met een balkje op fok gelinkt.

richard_prf heeft geexperimenteerd met arrogant kijken, en heeft enkele fotos gepost (in de als versieren niet zo makkelijk gaat reeks)

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 30-07-2011 21:16:18 ]
pi_100137716
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
dat kan niet, ik heb nog geen foto waarop ik arrogant probeer te kijken. de foto die ik wel op paiq gezet heb heb ik aleens in zwart wit en met een balkje op fok gelinkt.

richard_prf heeft geexperimenteerd met arrogant kijken, en heeft enkele fotos gepost (in de als versieren niet zo makkelijk gaat reeks)
Als je fotobewonderaars hebt, dan moet het met je uiterlijk wel snor zitten. Wat is je foto-cijfer?

Onder de 7.5 of toch eigenlijk wel onder de 8 moet je 'm vervangen met een ander tot je een foto hebt die hoger scoort.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 21:51:05 #208
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100138372
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 21:34 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Als je fotobewonderaars hebt, dan moet het met je uiterlijk wel snor zitten. Wat is je foto-cijfer?

Onder de 7.5 of toch eigenlijk wel onder de 8 moet je 'm vervangen met een ander tot je een foto hebt die hoger scoort.
7,1 en 31 views voor foto 1
6,7 en 29 views voor foto 2
de 2 fotos zijn bijna gelijk, 1 seconde verschil tussen fotos
de blik en de hele foto is saai(volgens lanterfanteraar, een user die daar verstand van heeft), en niet arrogant(meisjes diggen arrogante blikken op foto's van mannen volgens richard_prf, hij heeft daar verstand van).
ook moet er meer mannelijkheid ofzoiets in de foto te zien zijn volgens lanterfanteraar

mij lijkt het heel moeilijk om een foto te maken (of photoshoppen) wat op al die punten beter is. dat zal me dagen/weken/maanden kosten om voor elkaar te krijgen.
ik heb ook niet zoveel zin om daar aan te beginnen, ik vind het niet leuk om gefotografeerd te worden.

het is alleen maar testen en tijdelijk hoor, en ik durf (nog?) niets te doen daar op paiq
jij zegt dat als/wanneer ik dus wel wat wil/durf, ik een andere foto moet doen.
waarom?
moet ik ook een betere foto gaan nemen om berichtjes naar ze te gaan sturen?
-of is een betere foto alleen nodig zodat de vrouwen beginnen met berichtjes naar mij te sturen, omdat ze dat dan ineens wel willen ofzoiets?

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 30-07-2011 22:14:12 ]
pi_100142343
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:27 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Kennen is relatief! O+
Ja, neuken is ook niet meteen echt kennen he? :')
pi_100145813
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 21:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
de blik en de hele foto is saai(volgens lanterfanteraar, een user die daar verstand van heeft), en niet arrogant(meisjes diggen arrogante blikken op foto's van mannen volgens richard_prf, hij heeft daar verstand van).
richard_prf heeft er juist totaal geen verstand van, anders had ie wel meer succes gehad. Als jij niet arrogant bent moet je ook niet arrogant gaan doen. Als ik je berichten zo zie moet jij lekker op zoek gaan naar een meid die niet valt op 'arrogante' foto's, iemand die net zo verlegen is als jij, niet vaak uitgaat en 's avonds lekker achter de laptop haarzelf bezig houdt, zonder enorme vriendenkring en uitgaansleven.

Nu heb ik natuurlijk zelf ook weinig succes, maar het is volgens mij niet arrogantie of zelfverzekerdheid waar vrouwen op vallen. Het is de uitstraling van iemand die relaxed en lekker in zijn vel zit.

quote:
mij lijkt het heel moeilijk om een foto te maken (of photoshoppen) wat op al die punten beter is. dat zal me dagen/weken/maanden kosten om voor elkaar te krijgen.
ik heb ook niet zoveel zin om daar aan te beginnen, ik vind het niet leuk om gefotografeerd te worden.
Jeez, vraag een vriend met een wat duurdere mobiel -desnoods je moeder- om op een leuke locatie effe 100 foto's achter elkaar te schieten. D'r zit altijd wel wat tussen. Je moet ook niet de instelling 'ik vind het niet leuk om gefotografeerd te worden', maar de instelling 'ik ga een toffe foto maken voor mijn date-profiel'.

quote:
-of is een betere foto alleen nodig zodat de vrouwen beginnen met berichtjes naar mij te sturen, omdat ze dat dan ineens wel willen ofzoiets?
internetdaten is 95% een vleeskeuring. Meiden gaan net als de mannen ALTIJD ( ok ok, in 95% van de gevallen) eerst voor de foto. Ze haken af als je niet 'hun type' bent. Ook al heb je echt de meest geweldige introgesprekken; als de foto niet aanspreekt kappen ze het af. Je moet jezelf visueel verkopen dus.
En nogmaals: vrouwen sturen je geen berichtjes. Jij bent de man: op datingsites moet jij initiatief nemen. Vrouwen hoeven alleen maar een fotootje te plaatsen en ze krijgen al aanspraak. Zo werkt het spelletje op internet nu eenmaal. Tenzij je een hunk bent natuurlijk.

Verder moet je een beetje opvallen. Volgens mij zijn er niet zoveel manieren als man om op te vallen op paiq, behalve een beetje tegengas geven. De meeste mannen zijn meestal bang om de schaarse matches snel kwijt te raken en zijn bang om het niet eens met de dame te zijn. Ik heb de meeste dates tot nu toe gehad door me een beetje plagerig op te stellen.

Weet je ook meteen wat voor vlees je in de kuip hebt. Zei ooit eens ergens als antwoord op
"ah, dus je zit elke avond de hele avond achter je computer? :P"
Toen ging ze zich heel schattig verdedigen ... Dan weet je meteen dat ze bij jou een goede indruk wil maken en zijn de rollen omgedraaid ;)

Als ze had gereageerd met 'als jij dat denkt, dan moet je dat vooral blijven denken :{'. Dan is het een sjagrijn of juist iemand die vindt dat de man wat beter zijn best moet doen. En zo'n type ben je niet, dus dat moet je ook niet gaan proberen.

Knipoogje's 2p
pi_100146795
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 10:36 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:

[..]

Misschien dat ze best direct de ware willen ontmoeten, maar ik begrijp gewoon niet waarom het dan de hele tijd nog goed blijkt te zitten en ik maar berichtjes bleef krijgen waarin gezegd wordt dat ze echt graag bij me wilde zijn enzo..

Na een eerste leuke date (no kissy ,kissy) heb ik ongeveer 2,5 maand met iemand gedate. Na de eerste 3 weken gaf ze aan dat ze niet verder wilde omdat ze niet 100% verliefd op me was. Daar was ze eigenlijk al uit na onze eerste echte stap avond met haar vrienden.
Na twee dagen waren er toch weer twijfels en zijn we weer bij elkaar gekomen. In die tijd heeft ze ook tegen mij verteld dat ze graag bij me was en dat ze blij was als ik er weer was maar uiteindelijk heeft ze het na 2,5 maand toch plotseling uitgemaakt omdat ze nog steeds niet 100% verliefd was en dat was toch wel een voorwaarde voor een langere relatie.

Soms is het er gewoon niet en dan is dat klote maar je moet toch verder gaan. Jouw date kwam daar al vrij snel achter en misschien is dat wel beter als dat ze er weken over twijfelt en je in de waan laat dat het goed zit.
  zondag 31 juli 2011 @ 04:38:05 #212
108913 Godshand
guide4you
pi_100148587
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 01:13 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

richard_prf heeft er juist totaal geen verstand van, anders had ie wel meer succes gehad. Als jij niet arrogant bent moet je ook niet arrogant gaan doen. Als ik je berichten zo zie moet jij lekker op zoek gaan naar een meid die niet valt op 'arrogante' foto's, iemand die net zo verlegen is als jij, niet vaak uitgaat en 's avonds lekker achter de laptop haarzelf bezig houdt, zonder enorme vriendenkring en uitgaansleven.

Nu heb ik natuurlijk zelf ook weinig succes, maar het is volgens mij niet arrogantie of zelfverzekerdheid waar vrouwen op vallen. Het is de uitstraling van iemand die relaxed en lekker in zijn vel zit.

[..]

Jeez, vraag een vriend met een wat duurdere mobiel -desnoods je moeder- om op een leuke locatie effe 100 foto's achter elkaar te schieten. D'r zit altijd wel wat tussen. Je moet ook niet de instelling 'ik vind het niet leuk om gefotografeerd te worden', maar de instelling 'ik ga een toffe foto maken voor mijn date-profiel'.

[..]

internetdaten is 95% een vleeskeuring. Meiden gaan net als de mannen ALTIJD ( ok ok, in 95% van de gevallen) eerst voor de foto. Ze haken af als je niet 'hun type' bent. Ook al heb je echt de meest geweldige introgesprekken; als de foto niet aanspreekt kappen ze het af. Je moet jezelf visueel verkopen dus.
En nogmaals: vrouwen sturen je geen berichtjes. Jij bent de man: op datingsites moet jij initiatief nemen. Vrouwen hoeven alleen maar een fotootje te plaatsen en ze krijgen al aanspraak. Zo werkt het spelletje op internet nu eenmaal. Tenzij je een hunk bent natuurlijk.

Verder moet je een beetje opvallen. Volgens mij zijn er niet zoveel manieren als man om op te vallen op paiq, behalve een beetje tegengas geven. De meeste mannen zijn meestal bang om de schaarse matches snel kwijt te raken en zijn bang om het niet eens met de dame te zijn. Ik heb de meeste dates tot nu toe gehad door me een beetje plagerig op te stellen.

Weet je ook meteen wat voor vlees je in de kuip hebt. Zei ooit eens ergens als antwoord op
"ah, dus je zit elke avond de hele avond achter je computer? :P"
Toen ging ze zich heel schattig verdedigen ... Dan weet je meteen dat ze bij jou een goede indruk wil maken en zijn de rollen omgedraaid ;)

Als ze had gereageerd met 'als jij dat denkt, dan moet je dat vooral blijven denken :{'. Dan is het een sjagrijn of juist iemand die vindt dat de man wat beter zijn best moet doen. En zo'n type ben je niet, dus dat moet je ook niet gaan proberen.

Knipoogje's 2p
Ok, dit klinkt wel heel gefrustreerd.

Ff een feit: mensen zijn slechte waarnemers, en waarnemingen zijn gekleurd door emoties.

Extreem voorbeeld: anorexia patienten zien hun lichaam in de spiegel echt als " dik" is de wetenschappelijke bevinding.

Dit geldt ook voor verliefde mensen: ze zien hun geliefde veel mooier, naar hun eigen ideaalbeeld, dan ze werkelijk zijn. Zodra de verliefdheid over is, wordt er ook vaker gezegd, dat zijn/haar ex heel lelijk is.
Kortom: je kan je foto beinvloeden. Kom je leuk over, dan ziet je foto er automatisch leuker uit. Dit geldt trouwens ook IRL. Heb je in het cafe een leuke gladde babbel, dan zie jij er ook meteen leuker uit :)

Voor vrouwen (maaar ook voor mannen) gaat het om een totaalplaatje. Ook al ben je een knappe man, als je een botte lul bent, blijf je een botte lul. Knap zijn helpt wel, maar is niet het sluit stuk.

Als niet knappe man moet je wel meer werk verzetten, maar als je eenmaal echt leuk blijkt, dan ben je het ook :)
pi_100151023
Nee hoor. Fysieke aantrekkingskracht blijft noodzakelijk. Anders ben je 'gewoon leuk'.
Verliefdheid is een uitzondering op die regel. Het is dus niet zo dat mensen die gezellig en leuk en aardig zijn ineens aantrekkelijk worden terwijl ze eigenlijk gewoon lelijk zijn. Dat kun je echt wel vergeten.
pi_100151024
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 04:38 schreef Godshand het volgende:
Ok, dit klinkt wel heel gefrustreerd.
Wat is hier gefrustreerd aan dan? :? Ik wijs er gewoon op hoe het internetdate wereldje in elkaar steekt.

quote:
Dit geldt ook voor verliefde mensen: ze zien hun geliefde veel mooier, naar hun eigen ideaalbeeld, dan ze werkelijk zijn. Zodra de verliefdheid over is, wordt er ook vaker gezegd, dat zijn/haar ex heel lelijk is.
Tijdens het browsen door dateprofielen ben je niet verliefd, dus komen de foto's over zoals ze zijn.

quote:
Dit geldt trouwens ook IRL. Heb je in het cafe een leuke gladde babbel, dan zie jij er ook meteen leuker uit :)
Voor je je gladde babbel kan bewijzen en je 'er leuker' uit komt te zien moet je foto initieel al leuk zijn en je moet je ook bewijzen met een 'gladde' chat (als je een vlotte babbel hebt, kun je meestal ook wel vlot chatten, maar dat gaat niet altijd op).

quote:
Voor vrouwen (maaar ook voor mannen) gaat het om een totaalplaatje. Ook al ben je een knappe man, als je een botte lul bent, blijf je een botte lul. Knap zijn helpt wel, maar is niet het sluit stuk.
Je zegt het al: het helpt wel. Op internet gaat het initieel om de foto, dat is overal bewezen. Pas daarna komt de inhoud van het profiel. Als je foto niet echt leuk is, leest men het profiel niet, want dan browsen ze door naar de volgende. Bovendien kun je veel meer maken als knappe botte lul dan als lelijke botte lul. Als knappe botte lul proberen veel dames immers bij [i]jou[i] in de smaak te vallen en accepteren ze meer botte lullengedrag van je voor ze afknappen. Maar -zoals hier op fok toch regelmatig duidelijk wordt- is dit meestal pas na de sex :D

quote:
Als niet knappe man moet je wel meer werk verzetten, maar als je eenmaal echt leuk blijkt, dan ben je het ook :)
Dat is ook de strekking van mijn verhaal.
  zondag 31 juli 2011 @ 11:22:07 #215
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100151417
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 10:56 schreef Knipoogje het volgende:
Tijdens het browsen door dateprofielen ben je niet verliefd, dus komen de foto's over zoals ze zijn.
Ik kan heel verliefd worden hoor van sommige foto's. Ohnee, dat is gewoon geil :')

Zo verwarrend die twee.
pi_100153139
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 01:59 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Na een eerste leuke date (no kissy ,kissy) heb ik ongeveer 2,5 maand met iemand gedate. Na de eerste 3 weken gaf ze aan dat ze niet verder wilde omdat ze niet 100% verliefd op me was. Daar was ze eigenlijk al uit na onze eerste echte stap avond met haar vrienden.
Na twee dagen waren er toch weer twijfels en zijn we weer bij elkaar gekomen. In die tijd heeft ze ook tegen mij verteld dat ze graag bij me was en dat ze blij was als ik er weer was maar uiteindelijk heeft ze het na 2,5 maand toch plotseling uitgemaakt omdat ze nog steeds niet 100% verliefd was en dat was toch wel een voorwaarde voor een langere relatie.

Soms is het er gewoon niet en dan is dat klote maar je moet toch verder gaan. Jouw date kwam daar al vrij snel achter en misschien is dat wel beter als dat ze er weken over twijfelt en je in de waan laat dat het goed zit.
Ik loop een beetje achter de discussie aan.... maar van de vier succesvolle dates die ik heb gehad was het drie maal zoenen bij het afscheid nemen. Ik ben dan wel redelijk onzeker en verlegen (en een goede houding geven, daar ben ik niet zo goed in), als iemand leuk was dan neem ik het initiatief wel voor een leuke afsluiting. En alle 4 dates hadden toch wel potentie als ik er zelf niet een punt achter zette binnen no-time..... de passie voel je dan gelijk en hoef je niet te twijfelen.
  zondag 31 juli 2011 @ 14:47:14 #217
57047 macondo
pi_100156773
Deze week een date met een meisje met een onwaarschijnlijk mooi gezicht op haar paiq foto. Wel wat snel, afspreken na een uurtje chatten - maar we zien wel.

Merk toch dat ik het fijn vind om net even wat meer te weten voor het afspreken, zodat er makkelijker wat natuurlijker en interessanter gesprekstof is. Maar heb nog paar dagen.
Overal verstand van.
  zondag 31 juli 2011 @ 15:49:18 #218
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100158726
Ik had er op paiq laatst 1 een oneliner gestuurd. Foto met inderdaad ook onwaarschijnlijk mooi gezicht. Dat bleek ook na een praatje de enige foto, meteen dus verzocht om nog een foto, die ze er tijdelijk opzette.

Toen bleek de realiteit toch wat weerbarstiger. :W
pi_100159659
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 15:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik had er op paiq laatst 1 een oneliner gestuurd. Foto met inderdaad ook onwaarschijnlijk mooi gezicht. Dat bleek ook na een praatje de enige foto, meteen dus verzocht om nog een foto, die ze er tijdelijk opzette.

Toen bleek de realiteit toch wat weerbarstiger. :W
Das bizar he?! Zie je foto 1 en denk je: oohh yumm... en dan klik je naar de volgende foto en lijkt het wel een totáál ander persoon! Heel apart...
Sarcasme. Herken het.
  zondag 31 juli 2011 @ 16:58:36 #220
57047 macondo
pi_100160907
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Das bizar he?! Zie je foto 1 en denk je: oohh yumm... en dan klik je naar de volgende foto en lijkt het wel een totáál ander persoon! Heel apart...
Precies, lijken wel drie verschillende vrouwen. En google je wat verder, kom je op linkedin op wéér een andere vrouw uit.
Overal verstand van.
pi_100164617
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:42 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Ik loop een beetje achter de discussie aan.... maar van de vier succesvolle dates die ik heb gehad was het drie maal zoenen bij het afscheid nemen. Ik ben dan wel redelijk onzeker en verlegen (en een goede houding geven, daar ben ik niet zo goed in), als iemand leuk was dan neem ik het initiatief wel voor een leuke afsluiting. En alle 4 dates hadden toch wel potentie als ik er zelf niet een punt achter zette binnen no-time..... de passie voel je dan gelijk en hoef je niet te twijfelen.
Dus 4 dates, 3 maal zoenen en 2 keer het bed in gedoken op je first date en jezelf dan omschrijven als onzeker, verlegen, en geen goede houding weten te geven. 8)7
  zondag 31 juli 2011 @ 19:36:08 #222
57047 macondo
pi_100165836
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:57 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Dus 4 dates, 3 maal zoenen en 2 keer het bed in gedoken op je first date en jezelf dan omschrijven als onzeker, verlegen, en geen goede houding weten te geven. 8)7
Ach, we weten niet met wie hij dat heeft gedaan he ;)
Overal verstand van.
  maandag 1 augustus 2011 @ 12:18:23 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_100189318
Zoenen op de eerste date is van mij geen vereiste, maar de wil en spanning dient er dan wel te zijn.
Met buurjongen ook de eerste twee keer niet gezoend, vond het wel wat hebben :Y

Maar het moet ook niet te lang duren of dat je/hij niet durft. Dat is niets :N
pi_100189522
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Zoenen op de eerste date is van mij geen vereiste, maar de wil en spanning dient er dan wel te zijn.
Met buurjongen ook de eerste twee keer niet gezoend, vond het wel wat hebben :Y

Maar het moet ook niet te lang duren of dat je/hij niet durft. Dat is niets :N
Je kunt als vrouw altijd ook nog het initiatief nemen toch? Mocht de kerel wat onzeker/terughoudend zijn?

Zoen eigenlijk nooit op de eerste date.. Waarom... ja goede vraag?
  maandag 1 augustus 2011 @ 12:38:01 #225
141482 Q.
JurassiQ
pi_100189888
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:24 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Je kunt als vrouw altijd ook nog het initiatief nemen toch? Mocht de kerel wat onzeker/terughoudend zijn?
:')!

In welke wereld leef jij?
For great justice!
  maandag 1 augustus 2011 @ 12:44:02 #226
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_100190056
quote:

Dat ontken ik natuurlijk ook niet.

Maar dan ligt het wel aan de mate waarin de man dat is. Meestal trekken dergelijke mannen mij niet aan :)
  maandag 1 augustus 2011 @ 12:58:42 #227
57047 macondo
pi_100190508
quote:

Zoen eigenlijk nooit op de eerste date.. Waarom... ja goede vraag?
Omdat je niet durft..

quote:
Kan, maar veel vrouwen zoals Cue vallen niet op mannen die de ballen missen om die move te maken.. ;)
Overal verstand van.
pi_100190910
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:38 schreef Q. het volgende:

[..]

Mijn eigen ;)

quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:58 schreef macondo het volgende:

[..]

Omdat je niet durft..

Ja klopt, voor mijn gevoel doe je dat pas als je elkaar beter kent en daadwerkelijk interesse hebt in de dame in kwestie.. (en dan niet alleen een leuke date) Beetje lastig uitleggen dat gevoel.
pi_100192178
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:38 schreef Q. het volgende:

[..]

Oh dat heb ik meer dan eens gedaan hoor :7 (misschien ging het daar fout..)

Maar even he... Ik krijg net een paar tattoo foto's van een gast van RP toegestuurd, met de melding "ik stuur ze liever niet, maarja, omdat je er om vraagt..". En echt.. ok, het is een foto van zijn tattoo... en zijn woest aantrekkelijke strakke geblokte buik en zijn zwaar gespierde bovenarmen... Ik ben zooo verliefd O+
Sarcasme. Herken het.
pi_100201674
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:10 schreef Spijker83 het volgende:

Ja klopt, voor mijn gevoel doe je dat pas als je elkaar beter kent en daadwerkelijk interesse hebt in de dame in kwestie.. (en dan niet alleen een leuke date) Beetje lastig uitleggen dat gevoel.
Je weet toch wel na 1 date of je al dan niet geïnteresseerd bent? Ik weet dat meestal al na de eerste 10% van de date :P
pi_100201881
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:48 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar even he... Ik krijg net een paar tattoo foto's van een gast van RP toegestuurd, met de melding "ik stuur ze liever niet, maarja, omdat je er om vraagt..". En echt.. ok, het is een foto van zijn tattoo... en zijn woest aantrekkelijke strakke geblokte buik en zijn zwaar gespierde bovenarmen... Ik ben zooo verliefd O+
een tribal? :7
pi_100201943
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:41 schreef dawg het volgende:

[..]

een tribal? :7
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:52:30 #233
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_100204563
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:43 schreef Godtje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_100204803
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:43 schreef Godtje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ach als zij daar gelukkig van wordt :P
14 SHADES OF GREY
pi_100204856
quote:

[..]

Zijn hond:

Zijn auto:

maandag 1 augustus 2011 @ 21:10:40 #236
141482 Q.
JurassiQ
pi_100208133
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:58 schreef macondo het volgende:

[..]

Kan, maar veel vrouwen zoals Cue vallen niet op mannen die de ballen missen om die move te maken.. ;)
Driekwart van de vrouwen niet. De interessante vrouwen iig niet. :7
For great justice!
pi_100212208
krijgen jullie bij Paiq nu ook een of ander vaag scherm?
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:45:44 #238
6067 Turbomuis
pi_100212894
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:33 schreef -Engel- het volgende:
krijgen jullie bij Paiq nu ook een of ander vaag scherm?
Net zo vaag als anders :)
pi_100213494
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:57 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Eh,

Ja, kan dat niet dan..... ???
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:57:00 #240
242666 BeamofLight
pi_100213519
Terug van vakantie. 11 fotobewonderaars, waarvan serieus de meeste met echt leuk koppie. Alleen toeval dat de locatiebalk bijna bij iedereen leeg of bijna leeg is?
pi_100213731
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Net zo vaag als anders :)
Jij kan dus wel inloggen?
  maandag 1 augustus 2011 @ 23:03:10 #242
57047 macondo
pi_100213841
quote:

[..]

Cool, wanneer komt hij vrij? Met goed gedrag kan dat tegenwoordig best snel gaan hoor mops!

Een vraagje voor de paiqers hier. Hoe regel je het gvd als er twee écht leuke vrouwen tegelijkertijd online zijn? Ik kan maar leuk doen bij een tegelijk.
Overal verstand van.
  maandag 1 augustus 2011 @ 23:09:03 #243
242666 BeamofLight
pi_100214073
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef macondo het volgende:

[..]

Cool, wanneer komt hij vrij? Met goed gedrag kan dat tegenwoordig best snel gaan hoor mops!

Een vraagje voor de paiqers hier. Hoe regel je het gvd als er twee écht leuke vrouwen tegelijkertijd online zijn? Ik kan maar leuk doen bij een tegelijk.
Je kunt toch zo'n cheat instellen dat je er (als of) niet bent. Maar ja, jij wil waarschijnlijk beide pleasen he.
pi_100214184
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:56 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Eh,

Ja, kan dat niet dan..... ???
Ik lees overal dat vrouwen afknappen op onzekere, onhandige, verlegen mannen dus of er is iets met de vrouwen waar je mee gedate hebt of je kent jezelf toch niet zo goed als je denkt.

quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:57 schreef BeamofLight het volgende:
Terug van vakantie. 11 fotobewonderaars, waarvan serieus de meeste met echt leuk koppie. Alleen toeval dat de locatiebalk bijna bij iedereen leeg of bijna leeg is?
Heb ik inderdaad ook bij alle fotobewonderaars. Ben overigens nog steeds benieuwd wanneer iemand nu als fotobewonderaar wordt voorgesteld.
  maandag 1 augustus 2011 @ 23:14:36 #245
57047 macondo
pi_100214355
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:09 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Je kunt toch zo'n cheat instellen dat je er (als of) niet bent. Maar ja, jij wil waarschijnlijk beide pleasen he.
Nee, eentje is voldoende. Kon de offline cheat niet zo snel vinden. Gelukkig is er een gaan slapen.
Overal verstand van.
  maandag 1 augustus 2011 @ 23:25:50 #246
6067 Turbomuis
pi_100214918
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Jij kan dus wel inloggen?
Ja hoor, geen probleem
  maandag 1 augustus 2011 @ 23:27:05 #247
6067 Turbomuis
pi_100214988
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:57 schreef BeamofLight het volgende:
Sja, er zijn nu eenmaal meer mensen die niet bij je in de buurt wonen dan mensen die wel bij je in de buurt wonen. En wat van ver komt is lekker, dat blijkt maar weer :)
  maandag 1 augustus 2011 @ 23:34:13 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_100215323
Zit sinds 4 maanden weer eens op paiq, kom ik gelijk iemand tegen die in dezelfde straat woont :')
  maandag 1 augustus 2011 @ 23:35:48 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_100215391
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:34 schreef Cue_ het volgende:
Zit sinds 4 maanden weer eens op paiq, kom ik gelijk iemand tegen die in dezelfde straat woont :')
en de foto's vallen tegen -O-
pi_100215669
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

en de foto's vallen tegen -O-
Ja we kunnen nu eenmaal niet allemaal een gespierde, getatoeëerde wasbordbuik macho zijn
  maandag 1 augustus 2011 @ 23:42:27 #251
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_100215747
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:41 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ja we kunnen nu eenmaal niet allemaal een gespierde, getatoeëerde wasbordbuik macho zijn
niet? ;(
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 00:03:50 #252
57047 macondo
pi_100216892
quote:
8s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

niet? ;(
Nee, die wonen niet bij je in de straat. Die wonen in de gevangenis.
Overal verstand van.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 00:05:43 #253
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_100216995
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef macondo het volgende:

[..]

Nee, die wonen niet bij je in de straat. Die wonen in de gevangenis.
Jij weet heul niet waar ik woon :{w
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 00:10:14 #254
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_100217238
Wel grappig, vraag je wat ie zoekt (na aanleiding dat ie zei dat mensen om verschillende redenen er zitten) komt er een heel gesprek op gang over dat ie wel open staat voor een fuckbuddy (maar dan softer omschreven :') ). Aangekaart dat ik daar niet naar op zoek ben, geeft ie aan dat het nu ook weer niet zo expliciet bedoelt is. Maar dat ik gerust een filmpje mag komen kijken, no strings attached :+

Weet alweer waarom ik zelden meer op paiq te vinden ben. Geouwehoer totdat je de foto's ziet en dan zowat altijd teleur wordt gesteld -O-
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 03:26:04 #255
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100221544
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:10 schreef Cue_ het volgende:
Wel grappig, vraag je wat ie zoekt (na aanleiding dat ie zei dat mensen om verschillende redenen er zitten) komt er een heel gesprek op gang over dat ie wel open staat voor een fuckbuddy (maar dan softer omschreven :') ). Aangekaart dat ik daar niet naar op zoek ben, geeft ie aan dat het nu ook weer niet zo expliciet bedoelt is. Maar dat ik gerust een filmpje mag komen kijken, no strings attached :+
dus filmpje kijken no strings attached met hem lijkt je wel leuk? of niet?
quote:
Weet alweer waarom ik zelden meer op paiq te vinden ben. Geouwehoer totdat je de foto's ziet en dan zowat altijd teleur wordt gesteld -O-
Dus de fotos vallen vaak tegen..
en wat dan met dat fuckbuddy waar je niet naar op zoek ben. is dat nou wel iets goeds daar van de mannen op paiq, of iets verkeerds?

en ik heb nog een vraag. waarom zijn er ook niet-single vrouwen op paiq(ik heb weer zon fotobeoordeel ding gedaan, en sommige zijn "niet single")
kon je ook iets invullen dat je alleen maar op zoek was naar vriendjes ofzoiets?

en wat moet ik zeggen als ze zoals cue vragen waar ik naar op zoek ben? ik wil Een Vriendin, maar ik kan me voorstellen dat melden dat ik Een Vriendin wil juist meisjes wegjaagd omdat dat dan plakkerig voor ze is enzo.
ik wil heel graag leuk zijn voor een meisjes. zodat ik krijg/meemaak/voel een wederzijds verliefde Vriendin.

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 02-08-2011 03:55:55 ]
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 03:36:14 #256
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100221655
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:11 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ik lees overal dat vrouwen afknappen op onzekere, onhandige, verlegen mannen dus of er is iets met de vrouwen waar je mee gedate hebt of je kent jezelf toch niet zo goed als je denkt.
ja inderdaad, altijd dat verbergen. (lijkt me, ik doe niets hoor)
quote:
[..]

Heb ik inderdaad ook bij alle fotobewonderaars. Ben overigens nog steeds benieuwd wanneer iemand nu als fotobewonderaar wordt voorgesteld.
ik vroeg me dat ook af. ik denk nu dat het misschien is als je de top 6 bent van 50. en dan dezelfde 6 als de 6 best beoordeelde fotos. als ik foto's moet beoordelen laat paiq na afloop de 6 best beoordeelde nog eens aan me zien.

ik doe het superslecht trouwens , als dat zo is . heb 60 views in totaal, en 2 keer zon foto-bewonderaar.
het zou (Gemiddeld) 60/50*6 = 7 ofzo dan moeten zijn.

en dan als je naar de score kijkt ( bij mij 7 ) doet dat vermoeden dat ik ookal zou je het bekijken als normale kansberekening ik heel vaak op 7/10de uitkom, zonder grote deviatie dat ik "bewondert" wordt.
.
of dat die hele score eigenlijk 5 tot 10 is ofzo ipv 1 tot 10. misschien wil paiq iedereen wel goed laten voelen ofzoiets.

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 02-08-2011 04:01:47 ]
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 07:46:56 #257
27929 piere
doe mij maar bier
pi_100222765
lekker boeien die bewonderaars grijze. Het gaat vaak wel wat verder dan alleen een leuke foto.
en volgens mij is het idd zo dat als je bij die 6 hoort, zij een bewonderaar is.
fok you ja!
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 07:56:33 #258
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_100222831
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 03:26 schreef mylifeisgrey het volgende:

dus filmpje kijken no strings attached met hem lijkt je wel leuk? of niet?
Nee, dat ga ik niet doen :)
quote:
Dus de fotos vallen vaak tegen..
en wat dan met dat fuckbuddy waar je niet naar op zoek ben. is dat nou wel iets goeds daar van de mannen op paiq, of iets verkeerds?
Er zijn genoeg meiden die dat evt wel willen, dus waarom niet he :)
quote:
en ik heb nog een vraag. waarom zijn er ook niet-single vrouwen op paiq(ik heb weer zon fotobeoordeel ding gedaan, en sommige zijn "niet single")
kon je ook iets invullen dat je alleen maar op zoek was naar vriendjes ofzoiets?
Geen idee, maar hier wel vaker gelezen dat vrouwen als niet single opzoek zijn naar gewoon een leuk gesprek, of naar gewone vrienden idd.
quote:
en wat moet ik zeggen als ze zoals cue vragen waar ik naar op zoek ben? ik wil Een Vriendin, maar ik kan me voorstellen dat melden dat ik Een Vriendin wil juist meisjes wegjaagd omdat dat dan plakkerig voor ze is enzo.
ik wil heel graag leuk zijn voor een meisjes. zodat ik krijg/meemaak/voel een wederzijds verliefde Vriendin.
Je moet niet leuk zijn voor meisjes. Je moet jezelf zijn en daardoor leuk gevonden worden. het heeft geen zin om je in ieder geval anders voor te doen ofzo.
Tja wat moet je zeggen. Je kan kiezen voro de waarheid "ik wil een vriendin" of je zwakt het iets af "opzoek naar een leuke date en dan zien ik wel verder"
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 07:59:34 #259
141482 Q.
JurassiQ
pi_100222855
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 03:26 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik wil Een Vriendin, maar ik kan me voorstellen dat melden dat ik Een Vriendin wil juist meisjes wegjaagd omdat dat dan plakkerig voor ze is enzo.

Het woord wat je zoekt is "wanhopig". Voor vrouwen is er geen grotere afknapper dan wanhopige mannen.
For great justice!
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 07:59:56 #260
141482 Q.
JurassiQ
pi_100222857
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 07:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je moet niet leuk zijn voor meisjes. Je moet jezelf zijn en daardoor leuk gevonden worden. het heeft geen zin om je in ieder geval anders voor te doen ofzo.
En wat als je van jezelf niet leuk bent?
For great justice!
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 08:10:38 #261
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_100222937
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 07:59 schreef Q. het volgende:
Het woord wat je zoekt is "wanhopig". Voor vrouwen is er geen grotere afknapper dan wanhopige mannen.
Die gast ook gister "en als het je wordt aangeboden?"
gereageerd met "ja dan helemaal niet, niets is onaantrekkelijker" :N
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 08:10:55 #262
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_100222939
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 07:59 schreef Q. het volgende:
En wat als je van jezelf niet leuk bent?
Dan moet je veranderen :6
Zodat je daarna leuk bent en je dus nog steeds jezelf kan zijn :D
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 12:39:43 #263
57047 macondo
pi_100228796
Begin toch weer op weekbasis te daten nu. Via paiq, en mooie vrouwen ook. Leuk, maar heb niet echt het gevoel dat het ergens toe gaat leiden.
Overal verstand van.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 14:00:11 #264
242666 BeamofLight
pi_100231377
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 12:39 schreef macondo het volgende:
Begin toch weer op weekbasis te daten nu. Via paiq, en mooie vrouwen ook. Leuk, maar heb niet echt het gevoel dat het ergens toe gaat leiden.
Ik denk dat jij iets meer blanco de dates in moet gaan. Las gisteren ergens dat jij je niet voor kon stellen dat een bepaalde date "fout" kon gaan. En was achteraf wel toch? Of heb ik het mis? En dat je per se een thuiswedstrijd wilde spelen. Kijk, je bent er gewoon veel mee bezig en je hebt als ik het zo lees genoeg opportunities met leuke meiden, maar probeer er wat meer neutraal in te gaan. Dus zonder de afloop reeds in te schatten enzo. Ook met dat zoenen 1st time. Laat het nou op zijn beloop; dan komt alles vast goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100232128
Denk dat dat wel klopt. Zie het sowieso niet zitten om te kettingdaten. Zoveel vrouwen zijn er niet waarin ik oprecht geïnteresseerd ben. Dat weet ik dan weer doordat ik ze toch wel eerst even in wil schatten; studie, hobbies, andere vrijetijdsbestedingen, baan, etc. Dat is niet iets waar ik op de date pas achter wil komen, dat vind ik tijd verdoen. Dus als ik op date ga weet ik dat het in ieder geval wel een kanshebber is, en dan niet alleen op basis van uiterlijk. Ga verder ook niet heel hoopvol zitten doen en vanalles plannen. Hoef zeker niet per se de eerste date te zoenen. Inderdaad gewoon laten gaan. Doen wat goed voelt. Niet iedere vrouw zit daar op te wachten ook, overigens.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 15:01:07 #266
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_100233370
Ik heb het denk ik even gehad met internetdaten: twee korte relaties en tig dates...dat is de opbrengst van het laatste jaar. Uit gewoonte zit ik weer op Paiq wat te klungelen, maar ik haal er eigenlijk geen plezier uit op dit moment en heb nog geen nieuwe dates gepland.

Maar, van het weekend heb ik met een dame gezoend zonder dat ik op een date uit was...en die spontaniteit beviel mij eigenlijk ook wel.:)

Ach, eerst even op vakantie en als ik terug ben, kijk ik wel weer verder.:)
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 17:22:27 #267
57047 macondo
pi_100238959
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:00 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ik denk dat jij iets meer blanco de dates in moet gaan. Las gisteren ergens dat jij je niet voor kon stellen dat een bepaalde date "fout" kon gaan. En was achteraf wel toch? Of heb ik het mis? En dat je per se een thuiswedstrijd wilde spelen. Kijk, je bent er gewoon veel mee bezig en je hebt als ik het zo lees genoeg opportunities met leuke meiden, maar probeer er wat meer neutraal in te gaan. Dus zonder de afloop reeds in te schatten enzo. Ook met dat zoenen 1st time. Laat het nou op zijn beloop; dan komt alles vast goed.

SPOILER
Mijn vorige date voelde als "niet fout kunnen gaan" omdat alle acht dates daarvoor goed gingen. Dan denk je onbewust dat date nummer 9 ook wel goed zal gaan. En inderdaad, het was een flinke faal date. Snel en efficient afgeserveerd :')

Voordeel is nu dat ik wer weer - inderdaad - neutraler in sta zonder vreemde verwachtingen.
Overal verstand van.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 18:18:50 #268
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100240531
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:10 schreef Cue_ het volgende:

Ik moet zeggen dat veel wijven op paiq zeiken over foto's van gasten. Dan laten ze vervolgens een foto van de gast zien en dan vind ik het vaak nog wel meevallen. Sommige dames hebben echt een reality-check nodig. Prima als je niet moeders mooiste bent, maar hou je onredelijke eisen ook voor je.

Samen met mijn scharrel eens foto's doorgelopen van vrouwen en voor haar een profiel geopend, even kansloos qua mannen/vrouwen kwamen we tot de conclusie. Een en al middelmaat. Ik hoor met name vrouwen klagen echter. Chronisch probleem bij Nederlandse dames wat mij betreft, in het buitenland zijn de vrouwen gewoon veel mooier en met een minder verstoord zelfbeeld.
pi_100241078
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 18:18 schreef DenWauwelaar het volgende:

Chronisch probleem bij Nederlandse dames wat mij betreft, in het buitenland zijn de vrouwen gewoon veel mooier en met een minder verstoord zelfbeeld.
helemaal mee eens. als je al mooie nederlandse vrouwen kunt vinden (vrouwen, geen halve mannen!), hebben ze meestal wel wat te zeiken over het een of ander.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 18:53:40 #270
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_100241501
quote:

Chronisch probleem bij Nederlandse dames wat mij betreft, in het buitenland zijn de vrouwen gewoon veel mooier en met een minder verstoord zelfbeeld.
Heb je dan zoveel ervaring met buitenlandse vrouwen? Als je daar zou wonen heb je op hun waarschijnlijk ook weer genoeg op aan te merken. Gras lijkt altijd groener aan de overkant. Denk ik tenminste ;)
pi_100241810
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 18:53 schreef love_sharon het volgende:
Heb je dan zoveel ervaring met buitenlandse vrouwen? Als je daar zou wonen heb je op hun waarschijnlijk ook weer genoeg op aan te merken. Gras lijkt altijd groener aan de overkant. Denk ik tenminste ;)
Ik heb wel het idee dat buitenlandse vrouwen wat 'vrouwelijker' zijn. Nederlandse vrouwen zijn vooral heel veeleisend, willen heel geemancipeerd zijn, maar toch moet de man alle initiatief nemen.

Wat ik tijdens verhalen van Scandinavie-gangers hoor is dat de vrouwen daar wel op je afstappen in kroegen enzo, ook als je geen totale hunk bent. Ik ben in alle tientallen paiq-matches en een stuk of 15 paiq -dates nog *nooit* een Nederlandse vrouw tegengekomen die mij mee uitvroeg, hoe enthousiast, 'klik-voelend' of in-de-smaak-willen-vallend ze ook over de chat waren. Altijd moest ik een date voorstellen. Zonder uitzondering... op 1 na: een Indonesische.

Maar goed, het zijn alleen langdurig vrijgezellen die zeiken over Nederlandse vrouwen en ik heb genoeg zelfkennis om in te zien dat dit dus enigszins gekleurd is ;)
pi_100242733
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 19:03 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik heb wel het idee dat buitenlandse vrouwen wat 'vrouwelijker' zijn. Nederlandse vrouwen zijn vooral heel veeleisend, willen heel geemancipeerd zijn, maar toch moet de man alle initiatief nemen.

Wat ik tijdens verhalen van Scandinavie-gangers hoor is dat de vrouwen daar wel op je afstappen in kroegen enzo, ook als je geen totale hunk bent. Ik ben in alle tientallen paiq-matches en een stuk of 15 paiq -dates nog *nooit* een Nederlandse vrouw tegengekomen die mij mee uitvroeg, hoe enthousiast, 'klik-voelend' of in-de-smaak-willen-vallend ze ook over de chat waren. Altijd moest ik een date voorstellen. Zonder uitzondering... op 1 na: een Indonesische.

Maar goed, het zijn alleen langdurig vrijgezellen die zeiken over Nederlandse vrouwen en ik heb genoeg zelfkennis om in te zien dat dit dus enigszins gekleurd is ;)
In Suriname dan als je daar uitgaat word je aangesproken door vrouwen die je vervolgens half verkrachten op de dansvloer. :)
UITGESCHREVEN
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 19:38:06 #273
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100242809
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 18:53 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Ik heb een tijd in het buitenland gewoond, twee landen. Daarnaast heb ik ook veel gereisd, zowel steden als elders. Neem Australie of pak wat mij betreft Duitsland of Belgie, vrouwen zijn gemiddeld gewoon mooier. De waarheid is hard, maar het spijt me.

Vrouwen in het buitenland zijn vrouwelijker en over het algemeen wat actiever in het 'spelletje'. Nederlandse vrouwen zijn wat gechargeerd gezegd lomp ( zowel qua kleding, als houding) als in de omgang), groot ( dik en breed) en een vreemde combinatie van enorm onzeker met enorm veeleisend.

quote:

Dat geldt voor mij in elk geval niet. Veel relaties, kort en lang, gehad en net weer een half jaar single.

Natuurlijk zijn er ook leuke NL-vrouwen, maar de spoeling is dun.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 19:46:23 #274
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_100243072
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 19:38 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik heb een tijd in het buitenland gewoond, twee landen. Daarnaast heb ik ook veel gereisd, zowel steden als elders. Neem Australie, vrouwen zijn gemiddeld gewoon mooier. De waarheid is hard, maar het spijt me.

Vrouwen in het buitenland zijn vrouwelijker en over het algemeen wat actiever in het 'spelletje'. Nederlandse vrouwen zijn wat gechargeerd gezegd lomp ( zowel qua kleding, als houding) als in de omgang), groot ( dik en breed) en een vreemde combinatie van enorm onzeker met enorm veeleisend.
Achja zo zijn er ook genoeg vrouwen die zwijmelen op de mediteraanse mannen die echt charmes hebben en echte passie dan die droge lompe nederlandse mannen die geen kledingsmaak hebben. Oordelen zijn we allemaal goed in maar blijkbaar minder goed in een goeie relatie vinden/behouden. En dat is echt niet allemaal de schuld van het aanbod qua vrouwen en mannen. Dat merk ik iig in mijn omgeving :)
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 19:54:09 #275
57047 macondo
pi_100243329
Wauwelaar, ik vind de Nederlandse vrouwen juist de mooiste ter wereld. Valt mij elke keer weer op als ik terug kom vanuit het buitenland. Divers, lang, slank en... fris!

@Knipoogje, akkoord - de vrouwen vragen niet vaak rechtstreeks om wat te gaan drinken. Maar de voorzet geven ze vaak genoeg, en dus is het vaak hun initiatief. Of misschien heb alleen ik dat, maar dat lijkt mij sterk.
Overal verstand van.
pi_100250188
Ik begrijp dat Paiq niet hoor. Scoor redelijk goede cijfers bij de foto's (8,8 - 7,6 - 7,9)
Komen vaak ook goede match cijfers uitrollen.
Maar een degelijke match in de omgeving of iets dergelijks zit er dan weer niet in..

Hoelang moet zoiets nou duren zeg :P
pi_100254503
Trouwens iets waar ik tot nu toe nog nooit echt bewust mee bezig ben geweest, maar op dit moment toch toevallig wel héél prettig uit komt:
De vriendin kan het echt héél goed vinden met m'n andere ("gewone") vriendinnen!
In het verleden is dat weleens anders geweest en eigenlijk ook nooit echt veel aandacht aan besteed maar gewoon "geaccepteerd" onder het mom van "het is niet anders."
Dit weekend dan ook zowel 2 vriendinnen als de vriendin zelf over de vloer gehad voor een relaxweekendje en toch best handig dat het op geen enkel moment hinderlijk of ongemakkelijk werd :).
Normaal deed ik dat toch liever gescheiden om te voorkomen dat men elkaar (lees: wijvennijd) in de weg zat.

Ik krijg zelfs de indruk dat zodra de vriendin mij zat wordt, ze bij me zal blijven voor m'n vriendinnen :+.
pi_100254647
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 12:39 schreef macondo het volgende:
Misschien dan toch maar even wat meer geduld betrachten om het kaf van het koren te scheiden?
  woensdag 3 augustus 2011 @ 01:45:44 #279
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100257908
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 23:51 schreef kastanova het volgende:
Trouwens iets waar ik tot nu toe nog nooit echt bewust mee bezig ben geweest, maar op dit moment toch toevallig wel héél prettig uit komt:
De vriendin kan het echt héél goed vinden met m'n andere ("gewone") vriendinnen!
In het verleden is dat weleens anders geweest en eigenlijk ook nooit echt veel aandacht aan besteed maar gewoon "geaccepteerd" onder het mom van "het is niet anders."
Dit weekend dan ook zowel 2 vriendinnen als de vriendin zelf over de vloer gehad voor een relaxweekendje en toch best handig dat het op geen enkel moment hinderlijk of ongemakkelijk werd :).
Normaal deed ik dat toch liever gescheiden om te voorkomen dat men elkaar (lees: wijvennijd) in de weg zat.

Ik krijg zelfs de indruk dat zodra de vriendin mij zat wordt, ze bij me zal blijven voor m'n vriendinnen :+.
laat jij merken dat je al vrouwelijke vrienden hebt op dat paiq? zo ja wanneer laat je dat hun weten? of wanneer komen ze "Erachter"? (eigenlijk niet erachter komen want volgensmij is het iets goeds voor vrouwen als ze weten dat je al met vrouwen om gaat)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 08:15:00 #280
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_100260310
quote:

[..]

Ik moet zeggen dat veel wijven op paiq zeiken over foto's van gasten. Dan laten ze vervolgens een foto van de gast zien en dan vind ik het vaak nog wel meevallen. Sommige dames hebben echt een reality-check nodig. Prima als je niet moeders mooiste bent, maar hou je onredelijke eisen ook voor je.

Samen met mijn scharrel eens foto's doorgelopen van vrouwen en voor haar een profiel geopend, even kansloos qua mannen/vrouwen kwamen we tot de conclusie. Een en al middelmaat. Ik hoor met name vrouwen klagen echter. Chronisch probleem bij Nederlandse dames wat mij betreft, in het buitenland zijn de vrouwen gewoon veel mooier en met een minder verstoord zelfbeeld.
Ik zeg ook niet dat ze lelijk zijn ofzo. Maar ik word er gewoon niet warm van. En dan vallen ze dus tegen voor mij. simpel as that :)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 08:16:32 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_100260322
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 01:45 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

laat jij merken dat je al vrouwelijke vrienden hebt op dat paiq? zo ja wanneer laat je dat hun weten? of wanneer komen ze "Erachter"? (eigenlijk niet erachter komen want volgensmij is het iets goeds voor vrouwen als ze weten dat je al met vrouwen om gaat)

een man mag geen vriendinnen hebben naast zijn vriendin? :')
  woensdag 3 augustus 2011 @ 08:40:18 #282
141482 Q.
JurassiQ
pi_100260556
quote:

[..]

Echt, serieus. Ik ga voornamelijk met vrouwen om, waarom zou dat in godsnaam niet goed zijn? :'). Als een vrouw daar niet mee om kan gaan is ze niet geschikt voor mij.
For great justice!
  woensdag 3 augustus 2011 @ 08:41:19 #283
141482 Q.
JurassiQ
pi_100260570
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 08:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

een man mag geen vriendinnen hebben naast zijn vriendin? :')
En vervolgvraag: mag een eventuele date ook geen mannelijke vrienden hebben?
For great justice!
pi_100260652
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 23:51 schreef kastanova het volgende:

Ik haat dat soort vrouwen :r Gatver, laatst nog stond ik met 2 vrienden op straat, ik stond met de ene te praten en de andere gast stond met een of ander wijf te praten. Zeg ik wat tegen die andere gast, zegt dat wijf, zonder mij aan te kijken tegen hem: "Sorry hoor, maar ik dacht dat WIJ in gesprek waren?!". Echt :')
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 08:51:18 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_100260682
quote:
6s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 08:41 schreef Q. het volgende:

[..]

En vervolgvraag: mag een eventuele date ook geen mannelijke vrienden hebben?
hij/zij moet gewoon geisoleerd zijn :Y
  woensdag 3 augustus 2011 @ 08:52:20 #286
141482 Q.
JurassiQ
pi_100260697
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 08:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

hij/zij moet gewoon geisoleerd zijn :Y
En vooral geen andere leuke mensen ontmoeten. Opsluiten in een toren FTW! *O*
For great justice!
  woensdag 3 augustus 2011 @ 08:53:33 #287
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_100260713
quote:
6s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 08:52 schreef Q. het volgende:

En vooral geen andere leuke mensen ontmoeten. Opsluiten in een toren FTW! *O*
Spontaniteit haat ik ook! Ik leef naar een planning! O+
  woensdag 3 augustus 2011 @ 09:58:37 #288
57047 macondo
pi_100261873
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 23:54 schreef kastanova het volgende:

[..]

Misschien dan toch maar even wat meer geduld betrachten om het kaf van het koren te scheiden?
Duh, ik ben niet desperate.
Overal verstand van.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 10:15:20 #289
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100262283
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 08:48 schreef Spirit82 het volgende:
, zegt dat wijf, zonder mij aan te kijken tegen hem: "Sorry hoor, maar ik dacht dat WIJ in gesprek waren?!". Echt :')
Vrouwen en denken. Het is maar zelden een succes...
:')
pi_100280642
quote:

[..]
Zodra het toevallig ter sprake komt.
Zo heb ik bijvoorbeeld ook geen vast moment om te noemen wat m'n lievelingstrui is, welke schoenen ik draag of wanneer ik voor het eerst in m'n leven door een mug gestoken ben.
pi_100280792
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 09:58 schreef macondo het volgende:

[..]

Duh, ik ben niet desperate.
I know, maar ik doelde dan ook meer op de frequentie...
Heb nu het idee dat je even een paar daagjes met ze babbelt en vervolgens als ze "binnen je kaders valt" je ook een date afspreekt.

Met kaf van het koren scheiden doel ik dan ook op bijvoorbeeld die kaders even wat meer vernauwen :).
pi_100284762
quote:

[..]

Dat over scandinavië klopt, kan ik uit ervaring vertellen.. :) Heb er 10 weken stage gelopen op een school, en met talloze meiden gepraat daar, omdat zij op mij afkwamen..
pi_100285035
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 08:40 schreef Q. het volgende:

[..]

Echt, serieus. Ik ga voornamelijk met vrouwen om, waarom zou dat in godsnaam niet goed zijn? :'). Als een vrouw daar niet mee om kan gaan is ze niet geschikt voor mij.
Zo heb ik voornamelijk mannelijke kennissen...

Ik geef 't eerlijk toe..... als ik onzeker ben over wat er is... vind ik 't wel lastig.... als mijn vriend aan een andere vrouw zou zitten (niet wezende zijn moeder, zussen of andere vrouwelijke famillieleden)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:44:24 #294
141482 Q.
JurassiQ
pi_100286407
En Paiq heeft me weer eens aan een bekende gekoppeld. :')
For great justice!
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:55:07 #295
57047 macondo
pi_100286946
quote:
7s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:33 schreef kastanova het volgende:

[..]

I know, maar ik doelde dan ook meer op de frequentie...
Heb nu het idee dat je even een paar daagjes met ze babbelt en vervolgens als ze "binnen je kaders valt" je ook een date afspreekt.

Met kaf van het koren scheiden doel ik dan ook op bijvoorbeeld die kaders even wat meer vernauwen :).
De vrouwen waarmee ik afspreek (vorige week, vanavond en volgende week) zijn echt leuk. Ik ga geen fotos plaatsen, maar zeker die van vanavond is echt mooi. En het meisje dat ook af wil spreken (evt volgende week dus) is zelfs zo mooi dat ik bijna een out-of-my-league idee krijg.
(niet dat ik verder erg uiterlijk gefocust ben)

Gewoon toeval, soms komt alles tegelijkertijd.
Overal verstand van.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:26:42 #296
242666 BeamofLight
pi_100288656
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:55 schreef macondo het volgende:

[..]

De vrouwen waarmee ik afspreek (vorige week, vanavond en volgende week) zijn echt leuk. Ik ga geen fotos plaatsen, maar zeker die van vanavond is echt mooi. En het meisje dat ook af wil spreken (evt volgende week dus) is zelfs zo mooi dat ik bijna een out-of-my-league idee krijg.

Wel foto's dus!
pi_100288693
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:55 schreef macondo het volgende:

[..]

_O_

Waar heb je deze dames vandaan ?
pi_100297141
Morgen (donderdag dus) onverwacht nog een date. Ik ga vrijdag een aantal dagen weg, en toen ik aangaf dat ik weleens af zou willen spreken vermeldde de dame dat ze 'morgen' wel tijd had, en daarna voorlopig even niet meer. Dus we gaan samen wat eten in de stad, wat kletsen, wat drinken. Kan het niet echt laat maken aangezien ik de dag erna vroeg op moet om mijn vliegtuig te halen, maar dat mag de pret niet drukken :)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 08:55:57 #299
57047 macondo
pi_100304164
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:27 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

_O_

Waar heb je deze dames vandaan ?
Paiq. Gisteren bleek ze toch wel érg verouderde foto's te hebben gebruikt. Iedereen gebruikt graag foto's waar je goed op staat, maar zij overdreef het. Gezellige avond tot vrij laat, maar daar blijft het bij. Ze praatte eigenlijk vooral over zichzelf.
Overal verstand van.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 11:08:06 #300
242666 BeamofLight
pi_100307106
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 08:55 schreef macondo het volgende:

[..]

Paiq. Gisteren bleek ze toch wel érg verouderde foto's te hebben gebruikt. Iedereen gebruikt graag foto's waar je goed op staat, maar zij overdreef het. Gezellige avond tot vrij laat, maar daar blijft het bij. Ze praatte eigenlijk vooral over zichzelf.
Ghehe, tis ook altijd iets he. Zeg je neem ik aan toch ook tegen haar? Al dan niet direct; zo van: goh ik herkende je bijna niet...

Vraag me af Macondo: dat trekje van d'r dat ze veel over zichzelf lult. Kwam er dat (achteraf) via Paiq dan ook niet uit of heb je dan toch te snel afgesproken? Wat Kasta ook al schreef: misschien iets meer de tijd nemen en wat meer schiften. Je ziet wel: zo'n klein kutfotootje zegt helemaal niks.

Anyway, je hebt in ieder geval continu concrete date-verhalen en die zijn tof.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 13:31:56 #301
57047 macondo
pi_100311591
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:08 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ghehe, tis ook altijd iets he. Zeg je neem ik aan toch ook tegen haar? Al dan niet direct; zo van: goh ik herkende je bijna niet...

Vraag me af Macondo: dat trekje van d'r dat ze veel over zichzelf lult. Kwam er dat (achteraf) via Paiq dan ook niet uit of heb je dan toch te snel afgesproken? Wat Kasta ook al schreef: misschien iets meer de tijd nemen en wat meer schiften. Je ziet wel: zo'n klein kutfotootje zegt helemaal niks.

Anyway, je hebt in ieder geval continu concrete date-verhalen en die zijn tof.
Heb haar als kameleon bestempeld, dus dat was wel duidelijk. Overigens wéér iemand die met groepsreizen op vakantie gaat.

Ondanks haar focus op zichzelf wel een leuke avond gehad hoor.

Volgende week overigens date met een meisje waarmee het écht lijkt te klikken met vooral veel goede grappen. Ben benieuwd.
Overal verstand van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')