Ziet er mooi uitquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[Singles] ...Willen niet de prostitutie in...
quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij is roze, dan zou ik ook boos kijken
Zijn de meningen over verdeeldquote:
Nee, ook met de bloemen enzo. Maar hij wordt niet letterlijk gekopieerd hoor, hij gebruikt het als inspiratie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen die olifant of ook de prul eromheen? en hoe groot?
Dat snap ik, maar wel zeg maar over een groot gedeelte van de rug?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ook met de bloemen enzo. Maar hij wordt niet letterlijk gekopieerd hoor, hij gebruikt het als inspiratie.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar wel zeg maar over een groot gedeelte van de rug?
Begrijp ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat ie dan overloopt naar mijn schouder en heup. Maar dat gaat niet in een keer hoor, dat gaat in etappes.
Dat zijn wel een paar sessies ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat ie dan overloopt naar mijn schouder en heup. Maar dat gaat niet in een keer hoor, dat gaat in etappes.
Daarom ook in etappes... Heb al wat apart kunnen leggen ervoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Begrijp ik ook
maar als ik de verhalen goed volg heb jij toch weinig geld enzo.. dit zijn dure geintjes
quote:
Hoe lang duurt het dan voordat ie af is?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:37 schreef missbehavin het volgende:
Daarom ook in etappes... Heb al wat apart kunnen leggen ervoor.
En dit zal hetero zijn die gedwongen is door Ang3l om ook eens roze te gaan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:36 schreef rival het volgende:
Ze hebben ze ook voor Ang3l....
[ afbeelding ]
Hoe lang blijf je er?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:41 schreef Ripley het volgende:
Okay, het enige waar ik wel echt blij van word van dat ik zo naar turkey vlieg is het weer
Nee het is ook meer de bedoeling dat de echte uitlopen naar beneden wat later komen, dus het is niet zo dat ik straks met een half olifantje loop.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het dan voordat ie af is?
Als je bezig bent en je moet wachten op geld .. dat lijkt me nietsZo'n half afgemaakte waarvan je niet weet wanneer ie af zal komen.
Lekker feesten, zowel morgenavond als zaterdagavond.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoi hoi Qtie, alles goed? Leuke weekendplannen?
Kut dan ga ik toch maar zo eens werken en morgen ook nogquote:
Daar past de mijne toch heeeuuuuul nie in!quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:36 schreef rival het volgende:
Ze hebben ze ook voor Ang3l....
[ afbeelding ]
Te groot?quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar past de mijne toch heeeuuuuul nie in!
Ach welnee. Dit zijn vrouwelijke aliens. Anders hadden ze 'm niet in zee geparkeerd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:14 schreef Techno het volgende:
We're all going to die! 'UFO gecrasht in Oostzee'
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach welnee. Dit zijn vrouwelijke aliens. Anders hadden ze 'm niet in zee geparkeerd.
Oh een echt Q-waardig weekend dus weer!quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker feesten, zowel morgenavond als zaterdagavond.
Goed punt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ach welnee. Dit zijn vrouwelijke aliens. Anders hadden ze 'm niet in zee geparkeerd.
Zaterdag feestje in Scheveningen en ik heb nog geen flauw idee hoe ik thuis moet komen. Dat wordt dus tof.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh een echt Q-waardig weekend dus weer!
Ach, zo'n spetter als jij staat vast niet langer dan 5 minuten aan de kant van de weg te wachten tot hij wordt opgepikt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Zaterdag feestje in Scheveningen en ik heb nog geen flauw idee hoe ik thuis moet komen. Dat wordt dus tof.
Door de politiequote:Op donderdag 21 juli 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, zo'n spetter als jij staat vast niet langer dan 5 minuten aan de kant van de weg te wachten tot hij wordt opgepikt.
Ik maak me dan ook absoluut geen zorgen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, zo'n spetter als jij staat vast niet langer dan 5 minuten aan de kant van de weg te wachten tot hij wordt opgepikt.
En anders een scharrel uit Scheveningen opdoen.![]()
Het zijn gewoon vrouwelijke politie agenten die samen met jou een nachtje in de cel willen doorbrengenquote:
De onderbroek jaquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:24 schreef Royco1 het volgende:
Zo na een halve dag heen en weer bellen snappen ze bij de belasting eindelijk dat ik niet ga betalen voor een kwartaal waarin in nog niet eens geopend was.
Wat een heldere lichten werken daar zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |