Ziet er mooi uitquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[Singles] ...Willen niet de prostitutie in...
quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij is roze, dan zou ik ook boos kijken
Zijn de meningen over verdeeldquote:
Nee, ook met de bloemen enzo. Maar hij wordt niet letterlijk gekopieerd hoor, hij gebruikt het als inspiratie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen die olifant of ook de prul eromheen? en hoe groot?
Dat snap ik, maar wel zeg maar over een groot gedeelte van de rug?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ook met de bloemen enzo. Maar hij wordt niet letterlijk gekopieerd hoor, hij gebruikt het als inspiratie.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar wel zeg maar over een groot gedeelte van de rug?
Begrijp ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat ie dan overloopt naar mijn schouder en heup. Maar dat gaat niet in een keer hoor, dat gaat in etappes.
Dat zijn wel een paar sessies ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat ie dan overloopt naar mijn schouder en heup. Maar dat gaat niet in een keer hoor, dat gaat in etappes.
Daarom ook in etappes... Heb al wat apart kunnen leggen ervoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Begrijp ik ook
maar als ik de verhalen goed volg heb jij toch weinig geld enzo.. dit zijn dure geintjes
quote:
Hoe lang duurt het dan voordat ie af is?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:37 schreef missbehavin het volgende:
Daarom ook in etappes... Heb al wat apart kunnen leggen ervoor.
En dit zal hetero zijn die gedwongen is door Ang3l om ook eens roze te gaan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:36 schreef rival het volgende:
Ze hebben ze ook voor Ang3l....
[ afbeelding ]
Hoe lang blijf je er?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:41 schreef Ripley het volgende:
Okay, het enige waar ik wel echt blij van word van dat ik zo naar turkey vlieg is het weer
Nee het is ook meer de bedoeling dat de echte uitlopen naar beneden wat later komen, dus het is niet zo dat ik straks met een half olifantje loop.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het dan voordat ie af is?
Als je bezig bent en je moet wachten op geld .. dat lijkt me nietsZo'n half afgemaakte waarvan je niet weet wanneer ie af zal komen.
Lekker feesten, zowel morgenavond als zaterdagavond.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoi hoi Qtie, alles goed? Leuke weekendplannen?
Kut dan ga ik toch maar zo eens werken en morgen ook nogquote:
Daar past de mijne toch heeeuuuuul nie in!quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:36 schreef rival het volgende:
Ze hebben ze ook voor Ang3l....
[ afbeelding ]
Te groot?quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar past de mijne toch heeeuuuuul nie in!
Ach welnee. Dit zijn vrouwelijke aliens. Anders hadden ze 'm niet in zee geparkeerd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:14 schreef Techno het volgende:
We're all going to die! 'UFO gecrasht in Oostzee'
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach welnee. Dit zijn vrouwelijke aliens. Anders hadden ze 'm niet in zee geparkeerd.
Oh een echt Q-waardig weekend dus weer!quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker feesten, zowel morgenavond als zaterdagavond.
Goed punt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ach welnee. Dit zijn vrouwelijke aliens. Anders hadden ze 'm niet in zee geparkeerd.
Zaterdag feestje in Scheveningen en ik heb nog geen flauw idee hoe ik thuis moet komen. Dat wordt dus tof.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh een echt Q-waardig weekend dus weer!
Ach, zo'n spetter als jij staat vast niet langer dan 5 minuten aan de kant van de weg te wachten tot hij wordt opgepikt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Zaterdag feestje in Scheveningen en ik heb nog geen flauw idee hoe ik thuis moet komen. Dat wordt dus tof.
Door de politiequote:Op donderdag 21 juli 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, zo'n spetter als jij staat vast niet langer dan 5 minuten aan de kant van de weg te wachten tot hij wordt opgepikt.
Ik maak me dan ook absoluut geen zorgen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, zo'n spetter als jij staat vast niet langer dan 5 minuten aan de kant van de weg te wachten tot hij wordt opgepikt.
En anders een scharrel uit Scheveningen opdoen.![]()
Het zijn gewoon vrouwelijke politie agenten die samen met jou een nachtje in de cel willen doorbrengenquote:
De onderbroek jaquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:24 schreef Royco1 het volgende:
Zo na een halve dag heen en weer bellen snappen ze bij de belasting eindelijk dat ik niet ga betalen voor een kwartaal waarin in nog niet eens geopend was.
Wat een heldere lichten werken daar zeg.
Dat ook, uiteraard.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zijn gewoon vrouwelijke politie agenten die samen met jou een nachtje in de cel willen doorbrengen
Zij willen inwendige stokslagen van jou knuppelquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:25 schreef Ang3l het volgende:
Fridaynight and the nights are looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow.......
Leuker kunnen we het niet maken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:24 schreef Royco1 het volgende:
Zo na een halve dag heen en weer bellen snappen ze bij de belasting eindelijk dat ik niet ga betalen voor een kwartaal waarin in nog niet eens geopend was.
Wat een heldere lichten werken daar zeg.
Tijn, sommige uitdrukkingen moet jij gewoon niet gebruiken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij willen inwendige stokslagen van jou knuppel
En waarom dan wel niet?quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tijn, sommige uitdrukkingen moet jij gewoon niet gebruiken.
En als ik nu de bijbehorende omzet gedraaid zou hebben dan zou ik zonder zeuren dat bedrag betaald hebben. En daarna zou ik een vakantie gaan boeken.quote:
Manual at the beach of klup tropicana met het feest sportklup?quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Zaterdag feestje in Scheveningen en ik heb nog geen flauw idee hoe ik thuis moet komen. Dat wordt dus tof.
Idd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tijn, sommige uitdrukkingen moet jij gewoon niet gebruiken.
Ja weet niet, klinkt gewoon raarquote:
Zoals 80% van zijn uitspraken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja weet niet, klinkt gewoon raar
Because you're never gonna get laid when a girl hears that!quote:
Klup?quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Manual at the beach of klup tropicana met het feest sportklup?
De karavaan of whoosah
En bij mannen wel?quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Because you're never gonna get laid when a girl hears that!
And be looohoooooooved!quote:
Wat klinken we prachtig samenquote:
Sommige houden wel van die taal ja.quote:
The Missbehaving angelsquote:
quote:
Dan moet hij dat wel waar kunnen maken natuurlijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige houden wel van die taal ja.
Ik ben meer van het: Ik ga je zo ontzettend volpompen totdat ook het blauw in je ogen ook wit ziet.
Maar ja, I'm a sucker for romance he
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik rij nu in een wagen met cassettespeler, daar zit een bob marley bandje in.. die zat er nog in bij de koop.... goede zaak als je het mij vraagt
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik rij nu in een wagen met cassettespeler, daar zit een bob marley bandje in.. die zat er nog in bij de koop.... goede zaak als je het mij vraagt
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]Casettebandjes! En dan zomer mixtapes maken voor onderweg.... the good old days!
Kennelijk welquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klup?
Is dat de nieuwe hippe spelling die ik gemist heb?
dus......quote:Zoals bij elke Klup Tropicana geldt; hoe korter het broekje, hoe groter het aanzien.
En zoals Kluts laatst ook al zei...quote:
Getverdemmequote:Op donderdag 21 juli 2011 10:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kennelijk wel
http://www.kluptropicana.nl/
[..]
dus......
Mijn vader deed dat altijd in de autoquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zoals Kluts laatst ook al zei...
dat je dat klaarzat tijdens de top40 uitzending, met je vingers op de REC knopDat dan de DJ weer net iets te lang door het intro lulde
of aan het einde te vroeg begon. "Zet ik hem nou uit of niet?".
Dat je moeder roepte dat het eten klaar was, maar jij nog in de top 10 zat en de nummer 1 toch echt niet wilde missen dus de hele tijd heen en terug op de trap rende om weer ff de knoppen in te drukken.
Ja, herkenbaar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:46 schreef Ang3l het volgende:
dat je dat klaarzat tijdens de top40 uitzending, met je vingers op de REC knopDat dan de DJ weer net iets te lang door het intro lulde
Dat je moeder roepte dat het eten klaar was, maar jij nog in de top 10 zat en de nummer 1 toch echt niet wilde missen dus de hele tijd heen en terug op de trap rende om weer ff de knoppen in te drukken.
Nou ja bij mooie slanke vrouwen vind ik het niet ergquote:
Oh lieverdquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou idd, te korte broekjes...quote:
Ik ben blij dat het bandje oke is, want die heb ik zelf natuurlijk niet meerquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]Casettebandjes! En dan zomer mixtapes maken voor onderweg.... the good old days!
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het bandje oke is, want die heb ik zelf natuurlijk niet meer
De mooiste auto die ik tot nu toe heb gehad(imho) zit ik met cassettebandjes
Whehehehquote:
logisch... huisvrouwkwaliteiten zijn minstens zo belangrijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:51 schreef ook_gek het volgende:
Niet dat ik vrouwen als lust opject ziet natuurlijk
Het lijkt mij een grote ordinaire kampbende, zo uit de beschrijving. Snol-centralquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ja bij mooie slanke vrouwen vind ik het niet erg
Niet dat ik vrouwen als lust opject ziet natuurlijk
stuur eens deze kant op danquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb ze nog steeds wel, ergens.
Ik ook nog wel ergens op zolder.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb ze nog steeds wel, ergens.
Hmm, ik moet echt nadenken waar ik erger in ben, het huishouden of miniscule broekjesquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
logisch... huisvrouwkwaliteiten zijn minstens zo belangrijk.
Nou als dat geen neuken gaat wordenquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het lijkt mij een grote ordinaire kampbende, zo uit de beschrijving. Snol-central
Je kan het ook combinerenquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, ik moet echt nadenken waar ik erger in ben, het huishouden of miniscule broekjes![]()
You are always on my miiiiindquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You are always on my miiiiind
You are always on my mind
Hoe kun je 'erg zijn in kleine broekjes' ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, ik moet echt nadenken waar ik erger in ben, het huishouden of miniscule broekjes![]()
Daar wordt niemand blij vanquote:
Als in dat het er ms niet zo charmant uitziet?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe kun je 'erg zijn in kleine broekjes' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |