abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99738356
De Peuters:

10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
22 oktober 2007: Damian, zoon van TeenageDirtbag
24 november 2007: Rachel, dochter van maffemuts
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
02 december 2007: Shenaya, dochter van Annelies en Henk Draaijer
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
***30 januari 2008: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.Neko
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
03 mei 2008: Rebecca, dochter van flowerbox
05 mei 2008: Angelo, zoon van Dolphinqueen
14 mei 2008: Bink, zoon van Mammietje
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
27 mei 2008: Marlien, dochter van Grijs
24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Nika, dochter van KD-fotografie
28 juni 2008: Lotte, dochter van Mrien
*** 01 juli 2008: Koen, zoon van LovelyLady en Cryothic ***
14 juli 2008: Jade, dochter van Luxaja
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van _Ingrid_ en djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
28 december 2008: Jan, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin, dochter van Kleurdoos
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009: Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Ko, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.

[ Bericht 2% gewijzigd door RockabeIIa op 31-07-2011 10:38:14 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 21 juli 2011 @ 08:49:42 #2
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_99738531
Kleurdoos: Dat zitje hebben wij ook, met andere kleurtjes. We hebben er zelfs twee: een voor boven en een voor beneden... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_99738547
Mag Jaël in het lijstje? 17-07-2009
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99738681
Mag, maar volgens de OP moeten we dat liever niet zelf doen, dus zullen we maar wachten op -een modje? Die mag dan ook Senna erin zetten op 20-07-2009 :)
pi_99738756
Volgens mij had ik Senna nog niet gefeliciteerd..

Bij deze *O* *O*

Tess is nog even helemaal uit het ritme, zo na de vakantie. Vannacht heeft ze ook weer in een slaapzak geslapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_99738771
We hebben hier een gewoon huishoudkrukje voor de wc staan. Dat is handiger nu Chris op de grote bril kan..

Miss, je mag Jael en Senna er wel tussen zetten.. Het is meer voor kindjes die al jarig zijn geweest. Die moet je vooral laten staan, omdat de Modjes die zelf overzetten naar het volgende topic ;
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 juli 2011 @ 10:21:14 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99740364
ik zie ene hoop nieuwe kindjes *O* gefeliciteerd en welkom :)

hier een KIDDo die na het bezoek aan de manueel een stuk beter in z'n vel zit. Hij is rustiger, minder houterig/lomp, kan gerichter echt spelen, is voorzichtiger etc. Gisterenavond laat kreeg ik de bevestiging van de manueel therapeut dat Jan idd een onbehandelde KISS heeft. Ergens toch een opluchting, zijn gedraag heeft een oorzaak; ik kan er wat aan (laten) doen en ik kan gerichter op zijn behoeftes inspelen. blij? nee, opgelucht? ja.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_99740425
Fijn, DJ! En je kunt hierin geloven of niet, maar ook al is het allemaal bullshit : als het werkt is het helemaal dikke prima!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_99746881
oei! onze peuter zonet heel geschokt: "mama! hij loopt! :o "
nou had ravi al de eerste stapjes gedaan, maar dat was vrijwel uitsluitend op ons aandringen zeg maar (hem heen en weer laten lopen, of dat ik voor hem uit liep). dit is wel ff een schok voor selene. ze is er niet zo blij mee geloof ik _O-
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 juli 2011 @ 19:40:18 #10
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99763352
Waarom is ze er niet blij mee Simmu :D (bang dat ravi nu achter al haar speelgoed aangaat? :P )

Kijk dan hoe lief! O+

Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_99763566
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:31 schreef simmu het volgende:
oei! onze peuter zonet heel geschokt: "mama! hij loopt! :o "
nou had ravi al de eerste stapjes gedaan, maar dat was vrijwel uitsluitend op ons aandringen zeg maar (hem heen en weer laten lopen, of dat ik voor hem uit liep). dit is wel ff een schok voor selene. ze is er niet zo blij mee geloof ik _O-
Hahaha :D leuk is dat he de kinderen samen,
Hier gaat het zo:

Kijk V dit is een pizza.. PI ZA.
Een pizza is heel lekker ja echt welles.

Kijk mama!!! V kijkt ook naar mickey mouse
Ha dat is grappig.. Is het leuk V?

Weetje V. Als ik op de basisschool zit dan ben ik groot.
En als jij kan kruipen gaan we samen spelen net als rollen..
(hihih ze rolt hem de kamer door :') _O- _O- )

Ze blijft maar tegen hem aanlullen :D
En hij kan ja zeggen en knikken en ook nee schudden.
en hij gebruikt ze random dus als hij het verkeerde doet volgens truus dan is ze pissed :+
pi_99763784
nja, op het moment wint ravi het van selene ben ik bang. knuffels worden geroofd, er wordt gemept, gemept en nog neer gemept. het ventje staat ongegeneerd op haar in te rammen. eerst was het andersom, nu heb ik selene zover dat ze wat voorzichtiger is (het was meer lompheid dan gemeenheid) en is dit dus het resultaat |:(

u begrijpt dat er hier dus geregeld een brullende dreumes een enkeltje bed of box 'krijgt' ;) ik tolereer geen geruzie om speeltjes en geen gemep/slaan.duwen ezovoorts. boeit me niet wie het doet :6
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99764619
Jan en zijn broertje O+ fijn dat je duidelijkheid hebt nu DJMO

Selene, leuk toch een lopend broertje, iets minder leuk dat hij mept ;)

Pvoessss wat grappig dat ze gewoon tegen V aan blijft lullen :)

Hier een dreumes peuter die al een uur in bed ligt maar er ondertussen al 5x weer even uit is geweest om niets.. Staat ze boven aan de trap bij het hekje, mamaaaaaaaaaaaaa, ja? ikke slaape, ja jij gaat slapen dus ga je bedje maar weer in en daar gaat ze weer!
Ik denk dat ze haar papa echt begint te missen nu (die is sinds maandag in schotland komt morgenavond weer terug!).
Ow komt ze weer....!
pi_99764663
Ik zie dat hier niet echt gebeuren..
Volgens mij is V echt een softie :D en die truus is een gemenerd :o
Ik ben zo benieuwd hoe dat verder gaat.

Verder gaat alles goed met de dame ze gaat heel rap :D
Ze is dol op klimmen, glijbanen en buiten zijn.
Ze is een enorme wijsneus en heeft een mega mentale groeispurt gehad.

Moderator donderdag 21 juli 2011 @ 20:19:15 #15
5428 crew  miss_sly
pi_99764896
MP, komt hij morgen weer terug? Fijn hoor, zo'n week kan echt lang zijn voor die kleintjes! Weet ze al dat hij morgen thuiskomt?

Wat is je dame groot, Pvoess!
pi_99764948
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:19 schreef miss_sly het volgende:
MP, komt hij morgen weer terug? Fijn hoor, zo'n week kan echt lang zijn voor die kleintjes! Weet ze al dat hij morgen thuiskomt?

Wat is je dame groot, Pvoess!
Nee overmorgen want dan ziet ze hem pas! Hij land morgenavond laat en de hele week leek het of ze er geen last van had, maar nu dus wel! Ze staat alweer boven aan de trap, maar ze is er helemaal niet vervelend bij, juist heel lief dus ik kan er ook niet echt boos om worden...
  Moderator donderdag 21 juli 2011 @ 20:23:27 #17
5428 crew  miss_sly
pi_99765033
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:20 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Nee overmorgen want dan ziet ze hem pas! Hij land morgenavond laat en de hele week leek het of ze er geen last van had, maar nu dus wel! Ze staat alweer boven aan de trap, maar ze is er helemaal niet vervelend bij, juist heel lief dus ik kan er ook niet echt boos om worden...
Pff, lang hoor! Wat zal ze blij zijn als ze hem weer ziet O+

Moet hij nou vaker voor zijn werk weg?
pi_99765147
Nou nu hoeft voorlopig niet meer weg, maar misschein volgend jaar en dan moet hij waarschijnlijk 2 weken... Australie of Hongkong, vind ik zelf ook wat minder... Maar goed dan moet eerst zijn half jaar contract verlengt worden enzo, maar ja Jaël gaat het steeds bewuster mee maken... Ik ben net wel iets strenger geweest en gezegd dat ik het niet leuk vind en dat ze in haar bed moet blijven dus ik ben benieuwd. baal een beetje dat mijn campingbedje bij mijn oduers staat anders zei ik gewoon als je er nog een keer uitkomt leg ik je in het campingbedje maar dat gaat dus niet.

En daar komt ze weer, ik ken haar helemaal niet zo, ze komt nooit haar bedje uit...
  Moderator donderdag 21 juli 2011 @ 20:36:24 #19
5428 crew  miss_sly
pi_99765530
Twee weken lijkt me lang! En dan niet alleen voor Jaël, maar zeker ook wel voor haar. Volgend jaar is ze bijna drie, joh :o

Kan ze niet bij jou in bed liggen ofzo? Geen idee of je dat wel eens doet en of zij (en jij) dan slaapt!
pi_99765961
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:36 schreef miss_sly het volgende:
Twee weken lijkt me lang! En dan niet alleen voor Jaël, maar zeker ook wel voor haar. Volgend jaar is ze bijna drie, joh :o

Kan ze niet bij jou in bed liggen ofzo? Geen idee of je dat wel eens doet en of zij (en jij) dan slaapt!
Nou dat doen we eigenlijk nooit, ik heb het net wel even door mijn hoofd laten gaan.. Maar voor nu blijft ze er weer in. En 2 weken lijkt mij ook veel te lang!! Ik merk nu ook dat ik het zelf lastig begin te vinden dus 4 dagen is eigenlijk lang zat.

Als ze er nou nog een keer uitkomt zeg ik wel dat ze in ons bed mag, laatst heeft ze dat al een keer stiekem gedaan toen kwam manlief boven om te kijken of ze lekker sliep (ik was werken) en toen lag ze niet in haar bed :o Was ze in ons bed gekropen en dat had papa niet gehoord omdat S haar avond niet had en dus veel had gehuilt ;)
  Moderator donderdag 21 juli 2011 @ 20:47:43 #21
5428 crew  miss_sly
pi_99766128
Ach, wat schattig O+ Misschien voelt dat dan toch net iets dichterbij :Y

Schaap moet in november weer een paar dagen weg, maar in maart een week. Op zich wel te doen, hoor, maar ik heb het er al met mijn ouders over gehad om dan met vieren op vakantie te gaan :P Lekker naar de zon, hotelletje enzo O+ Dan wordt die week vast een stuk beter te doen :+
pi_99766590
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:47 schreef miss_sly het volgende:
Ach, wat schattig O+ Misschien voelt dat dan toch net iets dichterbij :Y

Schaap moet in november weer een paar dagen weg, maar in maart een week. Op zich wel te doen, hoor, maar ik heb het er al met mijn ouders over gehad om dan met vieren op vakantie te gaan :P Lekker naar de zon, hotelletje enzo O+ Dan wordt die week vast een stuk beter te doen :+
ow ja das heerlijk!!! Wij zijn er ook aan toe om met zijn viertjes op vakatnie te gaan, word in sesptember een weekje centerparcs denk ik. En ik kom ook wel regelmatig bij mijn oduers nu hoor, mijn moeder had al gezegd dat ik dan wel een nachtje mocht komen, maar dan moet ik mijn hele hebben en houden die kant op slepen dan ben ik toch liever gewoon thuis waar ik alles bij de hand heb :)

Mijn mannetje moet misschien onverwachts ook nog wel een paar keer tussendoor weg, maar dat is dan Rome, Parijs of Leeds en dan is het echt een dag of 2 a 3 en dat is wel te overzien. maar voor de meisjes is het echt niet leuk (en ik dip zelf nu ook even)!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 21 juli 2011 @ 21:09:27 #23
5428 crew  miss_sly
pi_99767166
Met zulke dingen wil je zeker even met elkaar kunnen praten :Y Maar dat vind ik sowieso: je wilt ook gewoon de alledaagse dingen even delen, en dat is gewoon lastig zo. Gelukkig is hij er morgen weer! Jammer dat je hem niet nog kunt spreken vandaag, want dat is best een heftig nieuwtje van het cb :*
pi_99767619
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:09 schreef miss_sly het volgende:
Met zulke dingen wil je zeker even met elkaar kunnen praten :Y Maar dat vind ik sowieso: je wilt ook gewoon de alledaagse dingen even delen, en dat is gewoon lastig zo. Gelukkig is hij er morgen weer! Jammer dat je hem niet nog kunt spreken vandaag, want dat is best een heftig nieuwtje van het cb :*
ow ja maar ik heb hem daar vanmiddag al even over gesproken! En idd gelukkig is hij er morgen weer :) Jaël slaapt denk ik, ik durf alleen niet te gaan kijken ;) (het topic komt zo wel vol he!)
  Moderator donderdag 21 juli 2011 @ 21:26:25 #25
5428 crew  miss_sly
pi_99767987
Dit topic is toch nog niet aan de reeks gekoppeld :P

Nee, maar er is kennelijk niemand verder?
Onze peuter slaapt gelukkig al eventjes. Morgen trakteren op het kdv en ik denk dat het dan goed is dat het 'jarig zijn' voorbij is en we weer in het gewone stramien belanden. Hoewel ik ook vreselijk met haar moet lachen, is ze ook nogal moeilijk deze week.

Vanmiddag keek ze Dora, een aflevering waarin Dora en Boots cowboys waren, op een paard reden en "Yiehaa" riepen. Dus Senna staat heel enthousiast op"Ieeaaaa, ik ben ook een kauwgom" :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')