Het Noorderlicht verlicht mijn doka, jammer wel.quote:
Ik wil bij dezen graag de eer opstrijken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:25 schreef TheFamousMan het volgende:
De OP vindt zijn pracht in zijn eenvoud.
Noorderlicht.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het Noorderlicht verlicht mijn doka, jammer wel.
I know, right?quote:
Die tag hè, die is foutief.quote:
quote:
Nee hoor. Ik controleer toverspreuken.quote:
van 19 jarige jongetjes!quote:
Daar mist een spatie!quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik controleer toverspreuken.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]Stomme Magneet ook. Het was eerst Redactie Frontpage.
Niet grappig.quote:
Ja, weet niet... Die dude die jij postte was wel fijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:29 schreef Chloroform het volgende:
Monky, noem eens wat lekkere 19-jarige jongens op dan.
Oke. Klaar. Slotje.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, weet niet... Die dude die jij postte was wel fijn.
Niets aan te doenquote:Op donderdag 21 juli 2011 02:31 schreef Chloroform het volgende:
Penisbaard is trouwens 19 toch. Jammer dat we daar geen torsofoto's van hebben.
quote:
Jammer.quote:
Zo van:quote:
Ik vind je niet oud hoor.quote:
Sorry hoor.quote:
Heeej, da's niet aardig!quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo van:
Liefuh Penisbaard
Wij willen foto's van jouw ontbloot bovenlijf. Hoeft niet per sé in de regen, maar zou wel leuk zijn.
Oke nou groetjes,
Flips, Oude Vrouw Monky en Chlorie.
Dankje.quote:
Hoezo niet?quote:
Ik zag dat je een jaar jonger dan ik was.quote:
Jij snapt hem helemaalquote:Op donderdag 21 juli 2011 02:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo van:
Liefuh Penisbaard
Wij willen foto's van jouw ontbloot bovenlijf. Hoeft niet per sé in de regen, maar zou wel leuk zijn.
Oke nou groetjes,
Flips, Oude Vrouw Monky en Chlorie.
Oei, weg illusie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:34 schreef monkyyy het volgende:
Ik weet niet of penisbaard zo'n stud is aan de eerste foto te zien hoor.
Alvast gefeliciteerd dan maar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik zie net op de kalender dat ik vrijdag al jarig ben
Dankjewel meneer Ludo S.quote:
Wat is zijn nieuwe nick ook al weer?quote:
Kalender nodig hebben om je verjaardag te onthouden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik zie net op de kalender dat ik vrijdag al jarig ben
Gewoon niet weten welke datum het is omdat het al 3 weken vakantie isquote:Op donderdag 21 juli 2011 02:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is zijn nieuwe nick ook al weer?
[..]
Kalender nodig hebben om je verjaardag te onthouden.
quote:
Al 3 weken. Damn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gewoon niet weten welke datum het is omdat het al 3 weken vakantie is
Geen idee, want ik kom heel weinig op le forum. En ik ga nu weg ook,quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is zijn nieuwe nick ook al weer?
[..]
Kalender nodig hebben om je verjaardag te onthouden.
Slaap zachtquote:Op donderdag 21 juli 2011 02:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee, want ik kom heel weinig op le forum. En ik ga nu weg ook,
xoxo Slaap lekker
More info.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:41 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb een vermoeden dat ik weet wie penisbaard is...
nog maar 4 weken te gaanquote:
Slaap lekker BFF NTB HSVVJquote:Op donderdag 21 juli 2011 02:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee, want ik kom heel weinig op le forum. En ik ga nu weg ook,
xoxo Slaap lekker
Oh nee laat maar, dit is hem niet.quote:
Alleen van zijn ontbloot bovenlijf. En puur omdat hij 19 is.quote:
Go Go Gadget.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh nee laat maar, dit is hem niet.
Ik vervolg mijn onderzoek. [ afbeelding ]
En waarom hebben wij dat nog niet dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Voornaam, achternaam of adres. Ik heb het allemaal.
Pssst, ik ben er nog. Geef je ze zelf aan bij de FA's.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:45 schreef monkyyy het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/350959
Penisbaardkloon of troll of echt member van die kneuzenkermis?
Troll. Want SjaakOhOhDrachten is ook een troll.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:45 schreef monkyyy het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/350959
Penisbaardkloon of troll of echt member van die kneuzenkermis?
Ik naai hem niet man.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En waarom hebben wij dat nog niet dan?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:47 schreef monkyyy het volgende:
Oh ja, nog een mooie 19-jarige boy: Viktor Blom. Even wat pics zoeken.
Ik snap het niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:48 schreef FreezePop het volgende:
Al die mensen die het niet snappen man, ze snappen het gewoon niet
With a Rockquote:Op donderdag 21 juli 2011 02:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I'd hit it.
ALL IN HAHAHA SEKSUEEL GETINT GRAPJE GERELATEERD AAN POKERquote:Op donderdag 21 juli 2011 02:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I'd hit it.
waarom kijken ze allemaal zo boosquote:Op donderdag 21 juli 2011 02:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I'd hit it.
"ze allemaal"quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
waarom kijken ze allemaal zo boos
Zo zit hun gezicht het fijnst.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
waarom kijken ze allemaal zo boos
Ah, oké.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als in, die kerel van daarnet ook. In de regen.
Wat heb je aan?quote:
Haha daoorr hem raised er wel wat bij mij hoor hihiquote:Op donderdag 21 juli 2011 02:52 schreef monkyyy het volgende:
All in, ik haat die term, vooral als niet-poker mensen het gebruiken.
Dat zal vast geen flop worden danquote:Op donderdag 21 juli 2011 02:53 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Haha daoorr hem raised er wel wat bij mij hoor hihi
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:53 schreef LudoSanders het volgende:
Gezien de foto's die hier gepost worden sla ik hier zeker geen modderfiguur. I'm still in the game.
Ik laat mij niet in de kaarten kijken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:55 schreef FreezePop het volgende:
Ludo heeft nog goede kaarten en folden komt niet in zijn hoofd op.
quote:
Ja niet dat van FOK!, sry.quote:
Hebben we niks aan.quote:
Daar zul je het toch mee moeten doen.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:01 schreef vieze_freddie het volgende:
is het hier nog een beetje gezellig ?
Ik voel een afstand ontstaan tussen ons.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar zul je het toch mee moeten doen.
Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:00 schreef Chloroform het volgende:
Heeft Penisbaard toevallig een heel Noord-Nederlandse naam?
Nee, ik ga er immers vandoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:01 schreef vieze_freddie het volgende:
is het hier nog een beetje gezellig ?
Onoverbrugbaar?quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik voel een afstand ontstaan tussen ons.
Doeiquote:
Weet niet?quote:
We zullen zien.quote:
Slaap lekker LudoSanders.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We zullen zien.
Ook ik ga er vandoor.
quote:
23quote:
Ik ben al20quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
DoeiAls ik nog eens een lekkere 19-jarige spot ben jij de eerste die het ziet.
quote:
Top.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Im heb een tuintje in mn hart, alleen voor jou!
Ik ook. Autocorrect.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Let niet op de spelfouten. Ik fok mobiel
Zet National Geographic op.quote:
Dan kan ik helemaal niet meer slapen. Teveel invloeden, ditdat.quote:
Ibenny ^^quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:13 schreef vieze_freddie het volgende:
dit topic kan je beter insomnia topic noemen
quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zal ik je even komen troosten?
Oh.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan kan ik helemaal niet meer slapen. Teveel invloeden, ditdat.
Ik geloof dat ik mn mobiel maar uit doe en ga lezen.
Echt, ik weet niet wat het isquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:15 schreef vieze_freddie het volgende:
volgens mij kan niemand hier slapen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik nu toch niet, gekkie. HP6 dan maar, in het Engels uiteraard.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh.
John Fowles - The Collector. Leuk boek.
Negeeerquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:15 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Mooie foto op je fobo, die nieuwe
Oh, dankje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:15 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Mooie foto op je fobo, die nieuwe
Jawel jij hebt een vrolijke uitstralingquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dankje.
Niet heel bijzonder toch.
Just saying...quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb ik nu toch niet, gekkie. HP6 dan maar, in het Engels uiteraard.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
Grutjes, dankjewel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:18 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Jawel jij hebt een vrolijke uitstraling
succesquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:21 schreef Omdatappel het volgende:
Mja, nog maar een poging wagen. Kusjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ya me mad
/Rant.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Succes.quote:
Trusten.quote:
Trusten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:21 schreef Omdatappel het volgende:
Mja, nog maar een poging wagen. Kusjes.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:24 schreef monkyyy het volgende:
Rant incomming:U mad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ya me mad
/Rant.![]()
quote:
[/quote]quote:hoi
1 2 3 | <?php echo "hahahaha"; ?> |
Nou eventjes dan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zal ik je even komen troosten?
Een virtuele knuffel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:47 schreef vieze_freddie het volgende:
monkyyy je vorige ui was beter, nu leg je zo de nadruk op dat je een vrouwelijk persoon ben, wat dan weer doet denken aan een poging voor aandachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:50 schreef vieze_freddie het volgende:
wat zeg je eigenlijk in die UI, ik kan niet zo goed liplezenHelemaal niets, ik tuit mijn lippen een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is geen knuffelemoticonquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Helemaal niets, ik tuit mijn lippen een beetje.
Sinds die laatste foto zeker ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:50 schreef monkyyy het volgende:
Nou ja ik kreeg allemaal hitsige turken in mijn fobo dus moest even mij UI verwisselen enzo. Nu laten ze me weer met rust
quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er is geen knuffelemoticondan maar niet virtueel?
Nee, door de UIquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:54 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Sinds die laatste foto zeker ?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er is geen knuffelemoticondan maar niet virtueel?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Sterf fok mobiel! Het is maar goed dat ik zo goed met mijn vingers ben
Kaarten en fokken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:59 schreef vieze_freddie het volgende:
Dus... wat doen jullie zoal om 4 uur snachts ?
Een avondje met monkyyy regelen maar ze focused teveel op die ene manquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:59 schreef vieze_freddie het volgende:
Dus... wat doen jullie zoal om 4 uur snachts ?
Ja zo weet iedereen dat je wat hebt! Laat hun raisen, zo niet value bet op de turn en fake bluf op de riverquote:
Yep. Maar as ik in nb zit speel ik maar 1 tafeltje hoor om niet verveeld te raken, normaal 10-12 tegelijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:05 schreef vieze_freddie het volgende:
Hoeveel winst heb je al gemaakt vanaf 00:00 ??
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 04:04 schreef monkyyy het volgende:
Drommeltje, ik heb al met iemand anders...
Voortaan maar raisen met niets dan, folden ze allemaal.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja zo weet iedereen dat je wat hebt! Laat hun raisen, zo niet value bet op de turn en fake bluf op de river
Q: hoeveel winst heb je al gemaakt?quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Yep. Maar as ik in nb zit speel ik maar 1 tafeltje hoor om niet verveeld te raken, normaal 10-12 tegelijk.
Heb je nou al een miljoen bij mekaar?quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Yep. Maar as ik in nb zit speel ik maar 1 tafeltje hoor om niet verveeld te raken, normaal 10-12 tegelijk.
Wel meer dan miljoen $ gewonnen afgelopen 7 jaar ja, maar na belastingen en USD -> EUR blijft er geen miljoen euro van over.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je nou al een miljoen bij mekaar?
Ik huur een appartement...quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja leuk, in monkyyy dr villa gekocht met al die pokermoneyz
1 2 3 get my head on the count of 3 because you looksofine and i really want to make you mine!quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wel meer dan miljoen $ gewonnen afgelopen 7 jaar ja, maar na belastingen en USD -> EUR blijft er geen miljoen euro van over.
Doe je goed.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wel meer dan miljoen $ gewonnen afgelopen 7 jaar ja, maar na belastingen en USD -> EUR blijft er geen miljoen euro van over.
Ik blijf net zolang poker als dat ik het kan en plezier in heb en dan heb een bult geld en hoef ik me geen zorgen te maken om geld de komende xx jaar dus dat is wel chill. Maar ik weet niet of ik nog ga studeren enzoquote:
Met welke blinds speel je normaal gesproken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik blijf net zolang poker als dat ik het kan en plezier in heb en dan heb een bult geld en hoef ik me geen zorgen te maken om geld de komende xx jaar dus dat is wel chill. Maar ik weet niet of ik nog ga studeren enzo
tis wel eentoning hoor, altijd maar kaarten, maar de vrijheid die je hebt is wel fijn, ik zit hier om 4 uur 's nachts op een doordeweekse dag te 'werken'
2$/4$ tot 5$/10$ heel soms wat hoger, soms wat lager.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Met welke blinds speel je normaal gesproken?
Ik ga slapen! Welterusten alvastquote:Op donderdag 21 juli 2011 04:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
2$/4$ tot 5$/10$ heel soms wat hoger, soms wat lager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |