SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ya me mad
/Rant.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Succes.quote:
Trusten.quote:
Trusten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:21 schreef Omdatappel het volgende:
Mja, nog maar een poging wagen. Kusjes.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:24 schreef monkyyy het volgende:
Rant incomming:U mad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ya me mad
/Rant.![]()
quote:
[/quote]quote:hoi
1 2 3 | <?php echo "hahahaha"; ?> |
Nou eventjes dan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zal ik je even komen troosten?
Een virtuele knuffel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:47 schreef vieze_freddie het volgende:
monkyyy je vorige ui was beter, nu leg je zo de nadruk op dat je een vrouwelijk persoon ben, wat dan weer doet denken aan een poging voor aandachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:50 schreef vieze_freddie het volgende:
wat zeg je eigenlijk in die UI, ik kan niet zo goed liplezenHelemaal niets, ik tuit mijn lippen een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is geen knuffelemoticonquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Helemaal niets, ik tuit mijn lippen een beetje.
Sinds die laatste foto zeker ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:50 schreef monkyyy het volgende:
Nou ja ik kreeg allemaal hitsige turken in mijn fobo dus moest even mij UI verwisselen enzo. Nu laten ze me weer met rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |