Wel meer dan miljoen $ gewonnen afgelopen 7 jaar ja, maar na belastingen en USD -> EUR blijft er geen miljoen euro van over.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je nou al een miljoen bij mekaar?
Ik huur een appartement...quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja leuk, in monkyyy dr villa gekocht met al die pokermoneyz
1 2 3 get my head on the count of 3 because you looksofine and i really want to make you mine!quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wel meer dan miljoen $ gewonnen afgelopen 7 jaar ja, maar na belastingen en USD -> EUR blijft er geen miljoen euro van over.
Doe je goed.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wel meer dan miljoen $ gewonnen afgelopen 7 jaar ja, maar na belastingen en USD -> EUR blijft er geen miljoen euro van over.
Ik blijf net zolang poker als dat ik het kan en plezier in heb en dan heb een bult geld en hoef ik me geen zorgen te maken om geld de komende xx jaar dus dat is wel chill. Maar ik weet niet of ik nog ga studeren enzoquote:
Met welke blinds speel je normaal gesproken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik blijf net zolang poker als dat ik het kan en plezier in heb en dan heb een bult geld en hoef ik me geen zorgen te maken om geld de komende xx jaar dus dat is wel chill. Maar ik weet niet of ik nog ga studeren enzo
tis wel eentoning hoor, altijd maar kaarten, maar de vrijheid die je hebt is wel fijn, ik zit hier om 4 uur 's nachts op een doordeweekse dag te 'werken'
2$/4$ tot 5$/10$ heel soms wat hoger, soms wat lager.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Met welke blinds speel je normaal gesproken?
Ik ga slapen! Welterusten alvastquote:Op donderdag 21 juli 2011 04:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
2$/4$ tot 5$/10$ heel soms wat hoger, soms wat lager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |