Inderdaad...de taalverloedering ten top!quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:05 schreef Caland het volgende:
Net als 'ze' in plaats van zijn. Of kut in plaats van kanker.
Ergens heb je wel gelijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:05 schreef Absurditeit het volgende:
Vmbo'ers toevoegen op dat soort sites en maar klagen.
Kapiteintje ze moeder eens kutlekker. Leest toch voor geen meter?quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad...de taalverloedering ten top!Wie denken die knakkers wel niet dat ze zijn?!
quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Kapiteintje ze moeder eens kutlekker. Leest toch voor geen meter?
Of mensen die overal een h achter moeten zetten. Daar irriteer ik me ook dagelijks aan jah.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zie tegenwoordig erg vaak me ipv mijn.
Ook erg irritant.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Zwijg, smerige ICT'er, en ga in bad.
Trollquote:Op donderdag 21 juli 2011 02:16 schreef ZuidGrens het volgende:
Dit is echte de enigste klacht die terecht eens.
Sommige mensen zeggen dat vaker als mij omdat ik het minder vaak als hun zeg
Nee, korpsbal.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
De mier is trouwens overleden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:16 schreef ZuidGrens het volgende:
Dit is echte de enigste klacht die terecht eens.
Sommige mensen zeggen dat vaker als mij omdat ik het minder vaak als hun zeg
Dat komt doordat het onderwijs tegenwoordig zo slecht is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:01 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Eens. Net als mensen die 'ik besef me' zeggenHet ergste is dat je dan nog altijd hoort "ja, maar wat is daar fout aan???"
Zeker. Ik heb gistermiddag gelijk weer een paar dozen ingeslagen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Gelukkig, bedankt voor het rapporteren. Waren de knakworsten nog goed binnen te houden?
Eet je tegenwoordig ook al knakworsten op je tostietje Rempeng?quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:24 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb gistermiddag gelijk weer een paar dozen ingeslagen.
Alleen op zondagavond. Maar dan wel van die dikke, vette knakworsten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eet je tegenwoordig ook al knakworsten op je tostietje Rempeng?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:05 schreef Caland het volgende:
Net als 'ze' in plaats van zijn. Of kut in plaats van kanker.
Je bedoelt een traditionele Bockworst?quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Alleen op zondagavond. Maar dan wel van die dikke, vette knakworsten.
Je ziet het net staan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:58 schreef kapiteintje het volgende:
maar tot mijn grote verbazing zie ik het net zelfs op tv in de ondertiteling staan.
Nee, Bockwursten eet ik op zaterdag altijd bij de patat. Ik bedoelde de gewone, dikke knakworsten. Niet van die kinderfeestje-worstjes.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt een traditionele Bockworst?
Zag. Je zag het net.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Excuseer...ik zie net dat ik het volgens iemand op een andere wijze had moeten formuleren?
Verleden tijd vriend. Scherp van zarGonquote:Op donderdag 21 juli 2011 02:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Excuseer...ik zie net dat ik het volgens iemand op een andere wijze had moeten formuleren?
Numero 2:quote:
Engelse ziekte. Gaat heen met je anglicisme.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:03 schreef kapiteintje het volgende:
Het ergste is nog al die 'bekenden' die je via Twitter en Facebook ziet vieren dat ze hun examens hebben gehaald, maar wel om de 10 minuten de meest pijnlijke spelfouten maken.
Ik bezit dan ook tevens de Engelse nationaliteit. Dus wat is je punt?quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Numero 2:
[..]
Engelse ziekte. Gaat heen met je anglicisme.
Come on lad are you fucking British??quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bezit dan ook tevens de Engelse nationaliteit. Dus wat is je punt?
No, I'm a fag. Sorry can't help it.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Come on lad are you fucking British??
Da's een ziektequote:Op donderdag 21 juli 2011 03:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
No, I'm a fag. Sorry can't help it.
'British'quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Come on lad are you fucking British??
Oo vet, beschrijf hem isquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoi, vieze Freddie. Ik heb een mental image van jou en het ziet er niet goed uit
Je wordt echt te flauw absurditeit. Ik ga maar is slapen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:43 schreef Absurditeit het volgende:
Cactus1 komt erg geprikkeld over vannacht.
Dat laatste in ieder geval, ongeacht het gebruik van 'es'.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:44 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Lol...es dan? mag dat wel? of moet ik dan ook gecastreerd worden?
Ik had al het idee dat je een beetje was afgedreven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wordt echt te flauw absurditeit. Ik ga maar is slapen.
Lul niet! Ik ben eindelijk eens niet nuchter. Dat maak je nooit mee man. Ik ben in een uiterst vrolijke stemming. Mijn stekels slapen al.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:43 schreef Absurditeit het volgende:
Cactus1 komt erg geprikkeld over vannacht.
Je bent dus gewoon een beetje lekker gek aan het doen.. Beetje zappen, kop in het zand steken, alles.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lul niet! Ik ben eindelijk eens niet nuchter. Dat maak je nooit mee man. Ik ben in een uiterst vrolijke stemming. Mijn stekels slapen al.
Je hebt lang en vettig haar, achterover gekamd. Je hebt van die diep liggende vuile oogjes, waarmee je iedereen aankijkt alsof zijn/haar laatste uur heeft geslagen. Je bent witter dan wit, want je hebt een licht allergie, maar omdat je jezelf niet zo goed verzorgd heb je ook rode puisten op je gezicht. En naast je kromme neus groeit een wrat waar een lange zwarte haar uitgroeit. Je lippen zijn wel ok, in tegenstelling tot je vieze afgebrokkelde zwarte tanden.quote:
Bijna, alleen het dikgedrukte kloptquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt lang en vettig haar, achterover gekamd. Je hebt van die diep liggende vuile oogjes, waarmee je iedereen aankijkt alsof zijn/haar laatste uur heeft geslagen. Je bent witter dan wit, want je hebt een licht allergie, maar omdat je jezelf niet zo goed verzorgd heb je ook rode puisten op je gezicht. En naast je kromme neus groeit een wrat waar een lange zwarte haar uitgroeit. Je lippen zijn wel ok, in tegenstelling tot je vieze afgebrokkelde zwarte tanden.
Maar... je hebt wel een vriendelijk karakter
Hoe zie je dat voor je dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent ook een ziekte. Zal ik je genezen?
Niets meer aan doen en op lexa.nl onder 'gezocht' plaatsen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt lang en vettig haar, achterover gekamd. Je hebt van die diep liggende vuile oogjes, waarmee je iedereen aankijkt alsof zijn/haar laatste uur heeft geslagen. Je bent witter dan wit, want je hebt een licht allergie, maar omdat je jezelf niet zo goed verzorgd heb je ook rode puisten op je gezicht. En naast je kromme neus groeit een wrat waar een lange zwarte haar uitgroeit. Je lippen zijn wel ok, in tegenstelling tot je vieze afgebrokkelde zwarte tanden.
Maar... je hebt wel een vriendelijk karakter
Hoezo niet? Had ik Engels moet zeggen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:50 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ja, maar Brits doet er niet toe.
Ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hoezo niet? Had ik Engels moet zeggen?
Lekker gek aan het doen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:50 schreef Absurditeit het volgende:
Je bent dus gewoon een beetje lekker gek aan het doen.. Beetje zappen, kop in het zand steken, alles.
Je komt zo lekker vrij en wild over na een paar drankjes. Zo lekker jezelf.. Helemaal toppie!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lekker gek aan het doen?Gast, doe eens niet zo populair. Ik doe nooit 'lekker gek'. ik kots op mensen die 'lekker gek' aan het doen zijn. Ik zap niet, ik kom net thuis. Wat valt er trouwens te zappen op dit uur? Tieten, tieten en tieten?
Heb je dat topic in R&P gelezen over nice guys? Die finishen altijd lastquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:52 schreef vieze_freddie het volgende:
Bijna, alleen het dikgedrukte klopt
Die moet nog aangemaakt worden.quote:
Wil je er echt achter komen?quote:
Of bedoel je 'zoekend' ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:52 schreef Absurditeit het volgende:
Niets meer aan doen en op lexa.nl onder 'gezocht' plaatsen.
Ja dat viel mij ook al op, volgens mij is cactus zon pittige tante met een vlot rood kapselquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:54 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je komt zo lekker vrij en wild over na een paar drankjes. Zo lekker jezelf.. Helemaal toppie!!
Er is altijd wat moois op tv. Kwestie van de juiste kanalen kennen / kunnen ontvangen.
Idd! Niets meer niets minder. Ik zoek eigenlijk nog een frisse zomerkleur voor mijn coupe.. heb je ideeën?quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:56 schreef vieze_freddie het volgende:
Ja dat viel mij ook al op, volgens mij is cactus zon pittige tante met een vlot rood kapsel
Idd. Enorm verroest, maar haar wilde haren nog niet helemaal kwijt. Wel lekker gek!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:56 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al op, volgens mij is cactus zon pittige tante met een vlot rood kapsel
watquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je dat topic in R&P gelezen over nice guys? Die finishen altijd last![]()
Ik niet misschien de kidsquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Idd! Niets meer niets minder. Ik zoek eigenlijk nog een frisse zomerkleur voor mijn coupe.. heb je ideeën?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:57 schreef Absurditeit het volgende:
Idd. Enorm verroest, maar haar wilde haren nog niet helemaal kwijt. Wel lekker gek!!
nvmquote:
Schotten ,quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oh wist niet dat zoiets gevoelig lag, dacht dat alleen Schotten daar boos om konden worden.
Je hebt al kids? Hmm, als je mijn postgeschiedenis zou doorlezen, weet je nu dat ik gillend weg renquote:
Had hij toch even het idee een kans te maken bij zo'n flamboyante, gekke meid als jij.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt al kids? Hmm, als je mijn postgeschiedenis zou doorlezen, weet je nu dat ik gillend weg ren
Ga slapen, je valt in herhalingen met verschillende woordkeuzes. Je bent dan ook niet grappig, en dan ook écht niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:00 schreef Absurditeit het volgende:
Had hij toch even het idee een kans te maken bij zo'n flamboyante, gekke meid als jij.
Je komt wel erg pittig over. Zo'n wijf dat om 9:00 staat af te wassen op de camping en derden aanspoort hetzelfde te ondernemen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga slapen, je valt in herhalingen met verschillende woordkeuzes. Je bent dan ook niet grappig, en dan ook écht niet.
Je deed het erom.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:00 schreef ZuidGrens het volgende:
Maar ik sta wel bij Absurditeit in het krijt (HOLY FUCK DAT RIJMT)
Jouw mensenkennis is ook niet echt je sterkste kant he?quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:02 schreef Absurditeit het volgende:
Je komt wel erg pittig over. Zo'n wijf dat om 9:00 staat af te wassen op de camping en derden aanspoort hetzelfde te ondernemen.
Een halve dag slapen of wat bedoel je?quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:03 schreef vieze_freddie het volgende:
9:00, dan heeft cactus er al een halve dag op !
Je doet tot diep in de nacht lekker gek en gaat pas rond 12:00 ontbijten?quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jouw mensenkennis is ook niet echt je sterkste kant he?
Over welke kids had je het net dan?quote:
Je wordt er echt niet grappiger op.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:09 schreef Absurditeit het volgende:
Je doet tot diep in de nacht lekker gek en gaat pas rond 12:00 ontbijten?
Is altijd al zo geweest, dat neemt niet weg dat het wel zonde is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:08 schreef Parafernalia het volgende:
Dat is al een jaartje of 10 aan de gang man
Dat vind ik om de een of andere reden typisch Hyvesmoeder-taalgebruik. Tenenkrommend dom.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zie tegenwoordig erg vaak me ipv mijn.
Ook erg irritant.
Het begint al keurig in 2 havo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik om de een of andere reden typisch Hyvesmoeder-taalgebruik. Tenenkrommend dom.
Verder volledig eens met de klacht.
Van huis uit meegekregen.quote:
Hij is groter als mij.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:32 schreef GX3 het volgende:
"me fiets is stuk"
"rot is een eind op"
"nieuwschierig"
"zoiezo"
"jou vriendin is lelijk"
"beter als dan is jij mij me jou wij hunnie hullie zullie"
je vergeet de uber legende; soberso!quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:38 schreef Aether het volgende:
[..]
Hij is groter als mij.
'so wie so', 'zowiezo', 'zo-wie-zo', 'sowiezo', 'zowieso', 'sowiso', 'zowizo', 'soieso', 'zoiezo', 'zo en zo', 'sobieso' en 'zobiezo'.
Verpaupering van de Nederlandse taal is altijd een belangrijk onderwerp.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:47 schreef Baghdaddy het volgende:
Jongens! Wat een heerlijk leven hebben jullie als er om 4 uur in de ochtend zulke belangrijke zaken besproken worden!
"zometeen lekker na het winkelcentrum"quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:32 schreef GX3 het volgende:
"me fiets is stuk"
"rot is een eind op"
"nieuwschierig"
"zoiezo"
"jou vriendin is lelijk"
"beter als dan is jij mij me jou wij hunnie hullie zullie"
True that. Ik ga maar weer is terug naar Marokkoquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:50 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Verpaupering van de Nederlandse taal is altijd een belangrijk onderwerp.
Zo niet? Dan ga je maar terug naar Marokko
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:52 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
True that. Ik ga maar weer is terug naar Marokko.
Die mensen komen net terug van de nachtdienst.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:47 schreef Baghdaddy het volgende:
Jongens! Wat een heerlijk leven hebben jullie als er om 4 uur in de ochtend zulke belangrijke zaken besproken worden!
Zegt onze kassahomo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |