Jouw mensenkennis is ook niet echt je sterkste kant he?quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:02 schreef Absurditeit het volgende:
Je komt wel erg pittig over. Zo'n wijf dat om 9:00 staat af te wassen op de camping en derden aanspoort hetzelfde te ondernemen.
Een halve dag slapen of wat bedoel je?quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:03 schreef vieze_freddie het volgende:
9:00, dan heeft cactus er al een halve dag op !
Je doet tot diep in de nacht lekker gek en gaat pas rond 12:00 ontbijten?quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jouw mensenkennis is ook niet echt je sterkste kant he?
Over welke kids had je het net dan?quote:
Je wordt er echt niet grappiger op.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:09 schreef Absurditeit het volgende:
Je doet tot diep in de nacht lekker gek en gaat pas rond 12:00 ontbijten?
Is altijd al zo geweest, dat neemt niet weg dat het wel zonde is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:08 schreef Parafernalia het volgende:
Dat is al een jaartje of 10 aan de gang man
Dat vind ik om de een of andere reden typisch Hyvesmoeder-taalgebruik. Tenenkrommend dom.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zie tegenwoordig erg vaak me ipv mijn.
Ook erg irritant.
Het begint al keurig in 2 havo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik om de een of andere reden typisch Hyvesmoeder-taalgebruik. Tenenkrommend dom.
Verder volledig eens met de klacht.
Van huis uit meegekregen.quote:
Hij is groter als mij.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:32 schreef GX3 het volgende:
"me fiets is stuk"
"rot is een eind op"
"nieuwschierig"
"zoiezo"
"jou vriendin is lelijk"
"beter als dan is jij mij me jou wij hunnie hullie zullie"
je vergeet de uber legende; soberso!quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:38 schreef Aether het volgende:
[..]
Hij is groter als mij.
'so wie so', 'zowiezo', 'zo-wie-zo', 'sowiezo', 'zowieso', 'sowiso', 'zowizo', 'soieso', 'zoiezo', 'zo en zo', 'sobieso' en 'zobiezo'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |