Oo vet, beschrijf hem isquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoi, vieze Freddie. Ik heb een mental image van jou en het ziet er niet goed uit
Je wordt echt te flauw absurditeit. Ik ga maar is slapen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:43 schreef Absurditeit het volgende:
Cactus1 komt erg geprikkeld over vannacht.
Dat laatste in ieder geval, ongeacht het gebruik van 'es'.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:44 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Lol...es dan? mag dat wel? of moet ik dan ook gecastreerd worden?
Ik had al het idee dat je een beetje was afgedreven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wordt echt te flauw absurditeit. Ik ga maar is slapen.
Lul niet! Ik ben eindelijk eens niet nuchter. Dat maak je nooit mee man. Ik ben in een uiterst vrolijke stemming. Mijn stekels slapen al.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:43 schreef Absurditeit het volgende:
Cactus1 komt erg geprikkeld over vannacht.
Je bent dus gewoon een beetje lekker gek aan het doen.. Beetje zappen, kop in het zand steken, alles.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lul niet! Ik ben eindelijk eens niet nuchter. Dat maak je nooit mee man. Ik ben in een uiterst vrolijke stemming. Mijn stekels slapen al.
Je hebt lang en vettig haar, achterover gekamd. Je hebt van die diep liggende vuile oogjes, waarmee je iedereen aankijkt alsof zijn/haar laatste uur heeft geslagen. Je bent witter dan wit, want je hebt een licht allergie, maar omdat je jezelf niet zo goed verzorgd heb je ook rode puisten op je gezicht. En naast je kromme neus groeit een wrat waar een lange zwarte haar uitgroeit. Je lippen zijn wel ok, in tegenstelling tot je vieze afgebrokkelde zwarte tanden.quote:
Bijna, alleen het dikgedrukte kloptquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt lang en vettig haar, achterover gekamd. Je hebt van die diep liggende vuile oogjes, waarmee je iedereen aankijkt alsof zijn/haar laatste uur heeft geslagen. Je bent witter dan wit, want je hebt een licht allergie, maar omdat je jezelf niet zo goed verzorgd heb je ook rode puisten op je gezicht. En naast je kromme neus groeit een wrat waar een lange zwarte haar uitgroeit. Je lippen zijn wel ok, in tegenstelling tot je vieze afgebrokkelde zwarte tanden.
Maar... je hebt wel een vriendelijk karakter
Hoe zie je dat voor je dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent ook een ziekte. Zal ik je genezen?
Niets meer aan doen en op lexa.nl onder 'gezocht' plaatsen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt lang en vettig haar, achterover gekamd. Je hebt van die diep liggende vuile oogjes, waarmee je iedereen aankijkt alsof zijn/haar laatste uur heeft geslagen. Je bent witter dan wit, want je hebt een licht allergie, maar omdat je jezelf niet zo goed verzorgd heb je ook rode puisten op je gezicht. En naast je kromme neus groeit een wrat waar een lange zwarte haar uitgroeit. Je lippen zijn wel ok, in tegenstelling tot je vieze afgebrokkelde zwarte tanden.
Maar... je hebt wel een vriendelijk karakter
Hoezo niet? Had ik Engels moet zeggen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:50 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ja, maar Brits doet er niet toe.
Ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hoezo niet? Had ik Engels moet zeggen?
Lekker gek aan het doen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:50 schreef Absurditeit het volgende:
Je bent dus gewoon een beetje lekker gek aan het doen.. Beetje zappen, kop in het zand steken, alles.
Je komt zo lekker vrij en wild over na een paar drankjes. Zo lekker jezelf.. Helemaal toppie!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lekker gek aan het doen?Gast, doe eens niet zo populair. Ik doe nooit 'lekker gek'. ik kots op mensen die 'lekker gek' aan het doen zijn. Ik zap niet, ik kom net thuis. Wat valt er trouwens te zappen op dit uur? Tieten, tieten en tieten?
Heb je dat topic in R&P gelezen over nice guys? Die finishen altijd lastquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:52 schreef vieze_freddie het volgende:
Bijna, alleen het dikgedrukte klopt
Die moet nog aangemaakt worden.quote:
Wil je er echt achter komen?quote:
Of bedoel je 'zoekend' ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:52 schreef Absurditeit het volgende:
Niets meer aan doen en op lexa.nl onder 'gezocht' plaatsen.
Ja dat viel mij ook al op, volgens mij is cactus zon pittige tante met een vlot rood kapselquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:54 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je komt zo lekker vrij en wild over na een paar drankjes. Zo lekker jezelf.. Helemaal toppie!!
Er is altijd wat moois op tv. Kwestie van de juiste kanalen kennen / kunnen ontvangen.
Idd! Niets meer niets minder. Ik zoek eigenlijk nog een frisse zomerkleur voor mijn coupe.. heb je ideeën?quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:56 schreef vieze_freddie het volgende:
Ja dat viel mij ook al op, volgens mij is cactus zon pittige tante met een vlot rood kapsel
Idd. Enorm verroest, maar haar wilde haren nog niet helemaal kwijt. Wel lekker gek!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:56 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al op, volgens mij is cactus zon pittige tante met een vlot rood kapsel
watquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je dat topic in R&P gelezen over nice guys? Die finishen altijd last![]()
Ik niet misschien de kidsquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Idd! Niets meer niets minder. Ik zoek eigenlijk nog een frisse zomerkleur voor mijn coupe.. heb je ideeën?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:57 schreef Absurditeit het volgende:
Idd. Enorm verroest, maar haar wilde haren nog niet helemaal kwijt. Wel lekker gek!!
nvmquote:
Schotten ,quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oh wist niet dat zoiets gevoelig lag, dacht dat alleen Schotten daar boos om konden worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |