Hmm wat vervelend nieuws van die tante en je opa, sterkte ermeequote:Op donderdag 21 juli 2011 01:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Net terug van vakantie, ben heerlijk ontspannen, veel lieve mensen leren kennen, en heel veel leuke dingen gedaanSinds gister terug, dus straks komen er nog wat vrienden om bij te praten en wat in te halen.
Wel morgen naar het ziekenhuis om bij m'n opa te kijken. Moet 2x geopereerd worden aan z'n nieren, dus daarom zijn we ook wat eerder teruggekomen van vakantie.
En ook nog ligt de tante van m'n vader op sterven. De dokters zeggen iedere dag weer dat het haar laatste is, dus een beetje veel zorgen aan m'n kop, maar wel genoeg afleiding om me heen.
Tequila, nog nooit slecht opgegaanquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lekkaaaaah!
Rimini = shotjes = tequila = kapotte avonden!
impossibru.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm wat vervelend nieuws van die tante en je opa, sterkte ermee
Een fijne vakantie gehad zo te lezen, waar was je heen?
[..]
Tequila, nog nooit slecht opgegaan
Mijn schuld.quote:
Ik heb zin in je schatquote:
Heb ik nog niet, maar waar ben je bang voor?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:47 schreef monkyyy het volgende:
Soloreizen, iemand weleens gedaan?
Soloreizers, post eens wat ervaringen in mijn topic?
Ik ook in jou schat, maar ik ben nu even bier aan het drinken.quote:
Absoluut.quote:
Wat is deze?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook in jou schat, maar ik ben nu even bier aan het drinken.
Gewoon grappig omdat jij niet kan slapen en insomnium heet hahaha snap je 'm?!?!quote:
ow geilquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook in jou schat, maar ik ben nu even bier aan het drinken.
Kan een vrouw tegenwoordig niet eens even rustig dr bier opdrinken? Godsamme.quote:
Nou, nergens bang voor gewoon benieuwd naar ervaringen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb ik nog niet, maar waar ben je bang voor?
Arnhem.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:49 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
ow geil
Waar woon je eigenlijk?
Op zon manier.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon grappig omdat jij niet kan slapen en insomnium heet hahaha snap je 'm?!?!
Had je toch!quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:50 schreef Faux. het volgende:
Kut, ik helemaal blij zijn dat ik met "H" de lapo had
OMGquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:50 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even wat dames posten voor de liefhebbers.
YOUquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:50 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:50 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen!quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wilde bijna op zoek gaan naar 19-jarige jochies, maar geen zin dit dat alles, ok groetjes.
Je mag wel 19-jarige meisjes posten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wilde bijna op zoek gaan naar 19-jarige jochies, maar geen zin dit dat alles, ok groetjes.
Graag zelfsquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je mag wel 19-jarige meisjes posten.
Ik weet maar 1 geil 19-jarig jochie en die had ik al in je FoBo gepost.quote:
Doe het lekker zelf.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je mag wel 19-jarige meisjes posten.
Kies mij!quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet maar 1 geil 19-jarig jochie en die had ik al in je FoBo gepost.
En ik dan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan een vrouw tegenwoordig niet eens even rustig dr bier opdrinken? Godsamme.
Ja ervaringen heb ik niet, maar het lijkt me wel lekker dat je zelf helemaal je vakantie kunt uitstippelen. Wat, waar en hoe lang en zo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou, nergens bang voor gewoon benieuwd naar ervaringen.
Geen pics.quote:
Toppertje inderdaad.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:53 schreef Faux. het volgende:
Hier is het veel leuker: Nachtbagger #5 - Omdatappel O+
Beiden NIET.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:53 schreef iBenny het volgende:
Piranhia, deze...
[ afbeelding ]
of deze...
[ afbeelding ]
» Dit topic is gesloten!quote:
Petrusquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:54 schreef SpermaDonor het volgende:
weet iemand hoe die ene zanger ook alweer heet die omgeving den haag komt.
quote:
Die heeft een 'centenbakkie'.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:53 schreef iBenny het volgende:
Piranhia, deze...
[ afbeelding ]
of deze...
[ afbeelding ]
quote:
deze bedoelde ikquote:
Waarom wil je daar bewust naar zoeken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:55 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
deze bedoelde ik
Reintje Mercha
Blond met bruine ogen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ook al zo lastig. Blond denk ik. Hoewel ik bruine ogen wel echtvind.
Het is twee uur.quote:
Herinneringen jonguh.... je weet toch ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom wil je daar bewust naar zoeken?
Ik bruin met blauwquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vandaar mijn 'hoewel'.
Die combinatie is vrij uniek.
Ik heb zelf zwart haar + blauwe ogen.
Trolls.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:56 schreef monkyyy het volgende:
Waarom gaan zo'n beetje de helft van de topics in SEX over fappen en fap-problemen?
BRUIN MET BRUINquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ook al zo lastig. Blond denk ik. Hoewel ik bruine ogen wel echtvind.
Donkerblond haarquote:
Omdat niemand seks heeft.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:56 schreef monkyyy het volgende:
Waarom gaan zo'n beetje de helft van de topics in SEX over fappen en fap-problemen?
Nou op zich is dat heel logisch en met een beetje nadenken begrijp je dat zelf ook wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:56 schreef monkyyy het volgende:
Boh.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vandaar mijn 'hoewel'.
Die combinatie is vrij uniek.
Ik heb zelf zwart haar + blauwe ogen.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou op zich is dat heel logisch en met een beetje nadenken begrijp je dat zelf ook wel.
Hint: FOK!kers
Gelijk hebben ze, seks is vies.quote:
Behalve als ze nog maagd zijn, toch?quote:
Hoe lang is halflang?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:58 schreef FreezePop het volgende:
bruin met bruin of bruin met blauw. groen is meh . als het haar maar bruin en halflang is.
Dacht het welquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
OK.
Tof.
Heb ik wel eens een foto van je gezien?
Ja, maar ik dacht dat alles buiten ONZ en KLB wel (redelijk) serieus was. Ik heb het fout dus, er stappen nu ook alweer trollen rond in mijn laatste serieuze topic.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou op zich is dat heel logisch en met een beetje nadenken begrijp je dat zelf ook wel.
Hint: FOK!kers
Ik maak geen grap. Was gister ofzo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Volgens mij klets je maar wat. Je houdt me voor de gek.
Jouw laatste topic ging over fapproblemen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat alles buiten ONZ en KLB wel (redelijk) serieus was. Ik heb het fout dus, er stappen nu ook alweer trollen rond in mijn laatste serieuze topic.![]()
Vies gezweet.quote:
Ze zitten overal.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat alles buiten ONZ en KLB wel (redelijk) serieus was. Ik heb het fout dus, er stappen nu ook alweer trollen rond in mijn laatste serieuze topic.![]()
Hahaha keigrappig ben jij hahaha nou oke groetjesquote:
Oké.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
op schouders tot net over. niet kort en pittig.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha keigrappig ben jij hahaha nou oke groetjes
God moet z'n bek houden.quote:
ALLEEN VOOR DE VOORPLANTING !quote:
Mee eens.quote:
Nee. Vet hard gewerkt aan de OP, krijg ik allemaal niet grappige trollen in mijn topic.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw laatste topic ging over fapproblemen?
Moest hem verwijderen. Van dennie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee, jij oordeelt makkelijker
FOK!moderator.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik voel je.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee. Vet hard gewerkt aan de OP, krijg ik allemaal niet grappige trollen in mijn topic.Hoe bepaal je waarin je gaat investeren?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[..]Grazie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Daar heb je geen scriptje voor?quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:03 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga nu even uitrekenen hoeveel ik vandaag gepost heb.
Autist.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:03 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga nu even uitrekenen hoeveel ik vandaag gepost heb.
God gelooft ook niet in jou.quote:
Op de één of andere manier heb ik een vrij negatief beeld van jou, geen idee hoe dat komt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ludo kutje van me! Haal es een biertje swa
Spreek een boodschap in na de piep.quote:
Hij gelooft ook niet in mij hoor.quote:
Je durft het je moeder niet te vragen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ludo kutje van me! Haal es een biertje swa
Nee dat is zeker apart. Denk eens na, hoe komt het.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Op de één of andere manier heb ik een vrij negatief beeld van jou, geen idee hoe dat komt.
Jahaaaquote:Op donderdag 21 juli 2011 02:06 schreef PiRANiA het volgende:
Flips, hielp jij morgen met schoonmaken?
Wat is dit warme gevoel van binnen opeens ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij gelooft ook niet in mij hoor.
Ook nog ff posten dat je gaat twitteren dat je aan het posten bent?quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:07 schreef PiRANiA het volgende:
Even mijn gezichtenboekberichtjes replyen. Brb.
Man geen grapjes he! En hier in het internaat mogen we geen bier hebbenquote:Op donderdag 21 juli 2011 02:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je durft het je moeder niet te vragen?
Aanbieders of aanbidders?quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:08 schreef Omdatappel het volgende:
Even alle aanbieders onder mijn raam afwezen.
Heb ik al gedaanquote:Op donderdag 21 juli 2011 02:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook nog ff posten dat je gaat twitteren dat je aan het posten bent?
Vervelend he, al die aanbieders.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:08 schreef Omdatappel het volgende:
Even alle aanbieders onder mijn raam afwezen.
Wat bieden ze aan dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:08 schreef Omdatappel het volgende:
Even alle aanbieders onder mijn raam afwijzen.
Ik bel gewoon beleefd aan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:08 schreef Omdatappel het volgende:
Even alle aanbidders onder mijn raam afwijzen.
Afgestoten worden door je ouders, het is wat.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Man geen grapjes he! En hier in het internaat mogen we geen bier hebben
Dat heet liefde! And there's more where that came from.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat is dit warme gevoel van binnen opeens ?
Slechte zaak.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:09 schreef PiRANiA het volgende:
De lijn tussen FOK! en mijn privéleven wordt steeds dunner.
Je naam en mijn slaap probleemquote:Op donderdag 21 juli 2011 02:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heet liefde! And there's more where that came from.
Een privéleven hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:09 schreef PiRANiA het volgende:
De lijn tussen FOK! en mijn privéleven wordt steeds dunner.
Je hebt een verkeerd beeld in je hoofdquote:Op donderdag 21 juli 2011 02:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Afgestoten worden door je ouders, het is wat.
Bedankt Flip.quote:
Waarom niet 21?quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal het toegeven. Ik heb vanavond ge-31'd met 5 vrienden.
Jammerlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerd beeld in je hoofd
Leugens !quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal het toegeven. Ik heb vanavond ge-31'd met 5 vrienden.
We zijn niet voor niets BFF'squote:Op donderdag 21 juli 2011 02:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedankt Flip.Je bent het puntje op mijn i.
Match made in heaven, ja toch.quote:
BF FOR FUCKING EVERquote:
Ik geloof er niets van !quote:
grapjes over apk hierquote:
Dat kan gewoon niet anders.quote:
Dan combineren we dat.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik toch al ga schoonmaken bij je
quote:[..]
NTB, je bent mijn bestie
En jij mijn bestie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik toch al ga schoonmaken bij je
[..]
NTB, je bent mijn bestie
OMG THANKSquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:50 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Pertinent niet waar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van !
Jij bent hier elke avond.
Klopt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat kan gewoon niet anders.
Jij bent de ware !
Aruba.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:14 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat is je favoriete vakantieoord ?
Doe datquote:Op donderdag 21 juli 2011 02:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik bel je moeder wel even xDxDDxDXdDXdDXD :p;P;P;P:P
Wat is omhoog appel?quote:
Slaap lekker.quote:
Omdat het kan.quote:
Nou, dan zijn we toch niet meant to be.quote:
Nahquote:Op donderdag 21 juli 2011 02:15 schreef Kikopuz het volgende:
Wie gaat naar Electronic Family de 30e?
Ga mee naar Noorwegen !quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we toch niet meant to be.
Welterusten?quote:
En dan?quote:
Ook wanneer je gaat slapen.quote:
Dan laat ik je de wonderen van de koude landen zien.quote:
Ga je mee fjorden kiek'n?quote:
Slaap lekker.quote:
Heldin.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:17 schreef Chloroform het volgende:
Kijk Ludo, ik doe mijn best om van PI te wisselen. Voor jou.
Wolven. Jacob Black in de regen met ontbloot bovenlijf?quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:17 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dan laat ik je de wonderen van de koude landen zien.
Het noorderlicht, de wilde wolven , oneindelijke schoonheid.
Hhihi oké maar moet wel om 12 uur thuis zijn.quote:
Ja toch.quote:
Daar kan ik niet aan tippen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wolven. Jacob Black in de regen met ontbloot bovenlijf?
Post eens.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wolven. Jacob Black in de regen met ontbloot bovenlijf?
Qua.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:19 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Daar kan ik niet aan tippen.
Wellicht kwa charisma.
Als jij dat wil, wie ben ik dan om daar niet aan te voldoen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hhihi oké maar moet wel om 12 uur thuis zijn.
Dat is het woord dat ik zocht.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Qua.
Misschien. Misschien ook niet.
quote:
Zijn grote liefde heeft met een vampier.quote:
Is geil.quote:
Waarom heeft die jongen haar?quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:23 schreef LudoSanders het volgende:
Even foto's van mijn welgevormde torso maken, dat doet Jack lijken op een scharminkel.
Ja.quote:
Nou komt het...quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:23 schreef LudoSanders het volgende:
Even foto's van mijn welgevormde torso maken, dat doet Jack lijken op een scharminkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |