14.gifquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:10 schreef announcement het volgende:
Gewoon beleggen in zaken waarvan je meer verstand hebt dan de gemiddelde belegger. Dat is alles en zo simpel is het.
Lol sample size van een jaar. Belachelijke resultaat georiënteerde denkwijze.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:54 schreef solyaris het volgende:
Laat een aap of dolfijn voor je beleggen.
http://financieel.infonu.(...)betere-belegger.html
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:08 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de meesten hier erop komen om in bepaalde aandelen/bedrijven/industrieën te investeren. Gebruik je screening methodes, lees je de kranten, blogs, volg je het nieuws of doe je iets anders? Bedenk je wat mensen nodig hebben en ga je daarop inzetten? Of kijk je vooral naar grafieken en doe je technische analyse?
Bedankt voor het niet beantwoorden van mijn vraag.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:52 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
Al die dingen die je noemt kan elke investeerder doen. Hoe denk je dan dat dit je ooit een voordeel op levert, m.a.w. waar haal je 't idee vandaan dat deze info niet al in de prijs verdisconteerd zit?
Op de lange termijn zal 't jou nooit lukken om een hoger rendement dan de markt te scoren, wat je zelf ook mag denken.
Graag gedaan ouwe. Gewoon in de S&P 500 beleggen, dan ga je straks niet huilen als je amateurbeleggen misloopt omdat je lijdt aan chronische zelfoverschatting.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bedankt voor het niet beantwoorden van mijn vraag.
wat sommigen hier je proberen duidelijk te maken: het is lastig om als amateur de marktindex structureel te verslaan. Een forum met tips waardoor het wel lukt zul je niet vinden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:15 schreef monkyyy het volgende:
Ik wijk wel uit naar een ander forum dan, bedankt voor jullie bijdrage.
Op het moment dat ze hun 'waardevolle methode' hier op het forum plempen is de methode meteen waardeloos geworden. SNAP HET DAN.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik vraag niet om stockpicks, ik vraag om de manieren hoe de users hier te werk gaan.
Dus 'ik kijk naar variabele x en dan kijk ik naar variabele y en dan doe ik actie z' doen we hier niet aan in AEX?quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:26 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
Op het moment dat ze hun 'waardevolle methode' hier op het forum plempen is de methode meteen waardeloos geworden. SNAP HET DAN.
WEET IK VEEL, VAST WEL. Ik zeg alleen dat het onzin is. Tijdverspilling. Waardeloze informatie, want iedereen weet het al.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dus 'ik kijk naar variabele x en dan kijk ik naar variabele y en dan doe ik actie z' doen we hier niet aan in AEX?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |