Waarom wil je daar bewust naar zoeken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:55 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
deze bedoelde ik
Reintje Mercha
Blond met bruine ogen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ook al zo lastig. Blond denk ik. Hoewel ik bruine ogen wel echtvind.
Het is twee uur.quote:
Herinneringen jonguh.... je weet toch ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom wil je daar bewust naar zoeken?
Ik bruin met blauwquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vandaar mijn 'hoewel'.
Die combinatie is vrij uniek.
Ik heb zelf zwart haar + blauwe ogen.
Trolls.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:56 schreef monkyyy het volgende:
Waarom gaan zo'n beetje de helft van de topics in SEX over fappen en fap-problemen?
BRUIN MET BRUINquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ook al zo lastig. Blond denk ik. Hoewel ik bruine ogen wel echtvind.
Donkerblond haarquote:
Omdat niemand seks heeft.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:56 schreef monkyyy het volgende:
Waarom gaan zo'n beetje de helft van de topics in SEX over fappen en fap-problemen?
Nou op zich is dat heel logisch en met een beetje nadenken begrijp je dat zelf ook wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:56 schreef monkyyy het volgende:
Boh.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vandaar mijn 'hoewel'.
Die combinatie is vrij uniek.
Ik heb zelf zwart haar + blauwe ogen.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou op zich is dat heel logisch en met een beetje nadenken begrijp je dat zelf ook wel.
Hint: FOK!kers
Gelijk hebben ze, seks is vies.quote:
Behalve als ze nog maagd zijn, toch?quote:
Hoe lang is halflang?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:58 schreef FreezePop het volgende:
bruin met bruin of bruin met blauw. groen is meh . als het haar maar bruin en halflang is.
Dacht het welquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
OK.
Tof.
Heb ik wel eens een foto van je gezien?
Ja, maar ik dacht dat alles buiten ONZ en KLB wel (redelijk) serieus was. Ik heb het fout dus, er stappen nu ook alweer trollen rond in mijn laatste serieuze topic.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou op zich is dat heel logisch en met een beetje nadenken begrijp je dat zelf ook wel.
Hint: FOK!kers
Ik maak geen grap. Was gister ofzo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Volgens mij klets je maar wat. Je houdt me voor de gek.
Jouw laatste topic ging over fapproblemen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat alles buiten ONZ en KLB wel (redelijk) serieus was. Ik heb het fout dus, er stappen nu ook alweer trollen rond in mijn laatste serieuze topic.![]()
Vies gezweet.quote:
Ze zitten overal.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat alles buiten ONZ en KLB wel (redelijk) serieus was. Ik heb het fout dus, er stappen nu ook alweer trollen rond in mijn laatste serieuze topic.![]()
Hahaha keigrappig ben jij hahaha nou oke groetjesquote:
Oké.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
op schouders tot net over. niet kort en pittig.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha keigrappig ben jij hahaha nou oke groetjes
God moet z'n bek houden.quote:
ALLEEN VOOR DE VOORPLANTING !quote:
Mee eens.quote:
Nee. Vet hard gewerkt aan de OP, krijg ik allemaal niet grappige trollen in mijn topic.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw laatste topic ging over fapproblemen?
Moest hem verwijderen. Van dennie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee, jij oordeelt makkelijker
FOK!moderator.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik voel je.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee. Vet hard gewerkt aan de OP, krijg ik allemaal niet grappige trollen in mijn topic.Hoe bepaal je waarin je gaat investeren?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[..]Grazie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Daar heb je geen scriptje voor?quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:03 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga nu even uitrekenen hoeveel ik vandaag gepost heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |