Ik weet niet waar hij dineerde toen hij bij AZ werkte, maar Dirk heeft daar iig niet op bezuinigd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij Snackbar Tante Corry...reken maar na hoeveel kroketjes Ronald op kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen met meer dan 5 miljoen op de rekening-courant schrijven het liever als croquetten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:39 schreef Caland het volgende:
Kroketjes bij Dirk waren goed, seer seker.
Toen kon alles nog in Alkmaar. De rijsttafels waren ook niet aan te slepen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:39 schreef Caland het volgende:
Kroketjes bij Dirk waren goed, seer seker.
Ik vond hem zo goed dat ik hem laat staan. Zit er zelf over te denken om elk topic te kapen en dan de TT te laten staan tot zijn ontslag. Alleen vind ik 4 maanden wel een lange tijd hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Geen OP, Ok. Dat is acceptabel. maar je kon toch wel een leukere TT bedenken.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond hem zo goed dat ik hem laat staan. Zit er zelf over te denken om elk topic te kapen en dan de TT te laten staan tot zijn ontslag. Alleen vind ik 4 maanden wel een lange tijd hoor.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond hem zo goed dat ik hem laat staan. Zit er zelf over te denken om elk topic te kapen en dan de TT te laten staan tot zijn ontslag. Alleen vind ik 4 maanden wel een lange tijd hoor.
Gewoon doen man! Aanpakken die handel!quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem het allemaal niet zo serieus joh. Dat doet de directie ook niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:07 schreef TC03 het volgende:
Ik vind de TT een beetje kinderachtig. Ik vind de keuze voor Koeman ook lastig te begrijpen, maar laten we op z'n minst hem gewoon een kans geven.
Ik denk dat ik dat niet kan ontkennen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JIj bent ook echt een nachtbraker he Absurd...
Toch moeten we ervoor oppassen dat we niet teveel oude koeien uit de sloot halen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Hmmm, de Feyenoorders zijn dus niet echt te spreken over Koetje? Blijft de grootste hoer van NL natuurlijk die gast...
Dat is een waarheid als een koe, manquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:10 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Toch moeten we ervoor oppassen dat we niet teveel oude koeien uit de sloot halen.
Pfff...quote:Dolenthousiaste Koeman tekent voor één jaar
Trainer kan pas bij contractverlenging veel gaan verdienen
Als de laatste details in de contractonderhandelingen geen obstakel meer vormen, tekent Ronald Koeman vandaag of morgen een éénjarig contract bij Feyenoord. De 48-jarige trainer sprak gisteren vanuit Portugal uitgebreid met de club. Feyenoord wil jeugdtrainer Jean-Paul van Gastel als zijn rechterhand aanstellen.
De clubleiding had na het turbulente vertrek van Mario Been één opdracht voor Martin van Geel. De van Roda JC afkomstige technisch directeur diende razendsnel een opvolger van naam in de Kuip te presenteren. Nadat de ideale kandidaat Van Gaal had aangaf geen trek te hebben in Rotterdam-Zuid, werd Koeman het speerpunt.
Dolenthousiast
De voormalig trainer van Vitesse, Ajax, Benfica, PSV, Valencia en AZ was na het eerste telefoontje van Van Geel dolenthousiast over een terugkeer naar de club waar hij tussen 1995 en 1997 als speler al actief was. Koeman sprak gisteravond met Van Geel en zal dat vandaag weer doen. De clubleiding wil de vrijdag benutten om alles af te stemmen met de raad van commissarissen, zodat de trainer maandag voor het eerst voor de groep kan staan.
Belangrijke voorwaarde
Dat Koeman slechts een eenjarig contract krijgt voorgeschoteld in de Kuip, is voor beide partijen een belangrijke voorwaarde om met elkaar in zee te gaan. Feyenoord hoeft voor de terugkeer van Koeman in de eredivisie nu niet al te diep in de buidel te tasten, pas bij eventuele verlenging van het contract kan de coach beduidend meer verdienen.
Bovendien weet de directie dat volgende zomer droomkandidaten als Louis van Gaal, Co Adriaanse en Dick Advocaat een stuk eenvoudiger gestrikt kunnen worden dan nu het geval was. Als het tussen de club en Koeman klikt, is een langer contract altijd nog een optie.
Heeft die nog nooit gestaan.quote:
Omdat Caland recalcitrant is en niet op het knopje open een nieuw deel geklikt heeft.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:31 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom kwam het nieuwe deel niet automatisch in my AT te staan dan?
Ah zo, lekker handigquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat Caland recalcitrant is en niet op het knopje open een nieuw deel geklikt heeft.
quote:Van Bronckhorst essentieel
Door Marcel van der Kraan
ROTTERDAM - Giovanni van Bronckhorst, die net als de assistenten Leon Vlemmings en Patrick Lodewijks een slecht gevoel overhield aan de coup van de Feyenoordspelers en dreigde te vertrekken, is voor zowel Ronald Koeman als Feyenoord essentieel in de trainersstaf. De 106-voudig international is en blijft het boegbeeld van de club. De komst van Koeman is voor Van Bronckhorst, die nog anderhalve week vakantie heeft, een motivatie om de schouders onder de wederopbouw van zijn club te zetten.
Met de toevoeging van Van Gastel aan de technische staf gaat een grote wens van de clubleiding in vervulling. Vorig jaar stond de talentvolle coach al op het punt om assistent te worden, maar dat stuitte toen op weerstand binnen de bestaande staf. Van Gastel is een trainer met een sterke eigen mening, die net als Frank de Boer in de top van de jeugdopleiding een heldere visie tentoon heeft gespreid en spelers keihard op hun fouten durft te wijzen. Zo’n type heeft de huidige spelersgroep nodig.
Zware tijden
Feyenoord moet snel in rustig vaarwater komen na het beladen vertrek van trainer Mario Been. De Rotterdamse club maakt zware tijden door en heeft nauwelijks financiële middelen om zich te versterken. Ook Ronald Koeman kiest met Feyenoord niet voor het grote geld.
quote:'Koeman krijgt Feyenoord niet op de rails'
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Terwijl de officiële aanstelling van Ronald Koeman bij Feyenoord nog niet eens rond is blijken maar weinigen te geloven in een 'gelukkig huwelijk'. Tenminste waar het de respondenten op telesport.nl betreft die hun keuze kenbaar maakten bij de stelling: 'Koeman krijgt Feyenoord weer op de rails'.
Meer dan driekwart van stemmers denkt niet dat Koeman de Kuipbespelers weer aan het voetballen krijgt. Liefst 77 procent verwacht dus weinig of geen heil van Koeman.
Hoop het ook.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind het een mooi trio, heb er wel vertrouwen in.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 21-07-2011 om 09:04:15@Klokaap #Feyenoord heeft de afspraak met #FCTwente gemaakt,dat als Feyenoord groen licht krijgt van de KNVB om aankopen te doen, beide... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 21-07-2011 om 09:05:50...partijen met elkaar om de tafel gaan.#Feyenoord wil de miljoenen van Fer dan in nieuwe spelers steken. 95% kans dat het rond gaat komen. reageer retweet
Ik vrees Hadouir. Maar hoop op een paar goede middenvelders, liefst ook uit de Nederlandse competitie. Wat sommigen hier al zeggen, Vormer of Schone.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:14 schreef Enchanter het volgende:
Welke spelers worden er gehaald denken jullie , als Feijenoord groen licht krijgt ?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 21-07-2011 om 09:16:04Leon #Vlemmings zal morgenavond in de wedstrijd tegen #Veendam nog eenmaal de honneurs waarnemen, voor hij vertrekt bij #Feyenoord. reageer retweet
quote:Roorda toch niet naar Standard Luik
Laatste update: 20 juli 2011 18:26 info
AMSTERDAM - Geert-Arend Roorda verruilt sc Heerenveen toch niet voor Standard Luik. De Friese middenvelder is na intensieve onderhandelingen niet tot een akkoord gekomen met de Belgen.
De 23-jarige middenvelder drong bij de clubleiding zelf aan op een gesprek tussen de clubs, zo meldt Heerenveen op de eigen website.
Door dit verzoek voelden de Friezen zich genoodzaakt te luisteren naar een bod van Standard.
De daaruit voortvloeiende onderhandelingen leidden wel tot een overeenkomst tussen beide clubs, maar niet tot een akkoord tussen de speler en Standard.
Aflopend contract
Roorda beschikt in het Abe Lenstra Stadion over een contract dat nog een jaar doorloopt, waardoor Heerenveen niet onwelwillend tegenover een vertrek van de speler van Jong Oranje staat.
Vorig jaar werd de enige Fries uit de selectie tijdens de tweede seizoenshelft nog verhuurd aan Excelsior, alwaar hij een uitermate sterke periode beleefde.
Caland slaat hier wel vaker de plank mis.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat Caland recalcitrant is en niet op het knopje open een nieuw deel geklikt heeft.
Zeker familie van je.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:25 schreef voice-over het volgende:
[..]
Caland slaat hier wel vaker de plank mis.
Jawel hoor, maar met de mobiele versie zet hij hem dan niet in een reeks en neemt hij de OP niet over, alleen de TT.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat middenveld moet sowieso versterkt worden ja, anders ben je echt ten dode opgeschreven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vrees Hadouir. Maar hoop op een paar goede middenvelders, liefst ook uit de Nederlandse competitie. Wat sommigen hier al zeggen, Vormer of Schone.
http://www.telegraaf.nl/t(...)yenoord-jeugd__.htmlquote:Makaay trainer van Feyenoord-jeugd
ROTTERDAM - Roy Makaay neemt het komende seizoen bij Feyenoord de jeugd onder zijn hoede. Maandag tekende hij een contract in De Kuip. De oud-speler wordt trainer van Feyenoord/Excelsior onder 13 jaar en hij zal daarnaast assisteren bij het team onder 19.
Makaay beëindigde vorig jaar zijn profcarričre en ging daarna stage lopen bij de jeugdopleiding van Feyenoord.
1-jarig contract is dan wel weer uitstekend. Trainersstaf ook wel natuurlijk, gelukkig niet die Bruins Slot.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Pfff...
[..]
Heeft die nog nooit gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |