Ik weet niet waar hij dineerde toen hij bij AZ werkte, maar Dirk heeft daar iig niet op bezuinigd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij Snackbar Tante Corry...reken maar na hoeveel kroketjes Ronald op kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen met meer dan 5 miljoen op de rekening-courant schrijven het liever als croquetten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:39 schreef Caland het volgende:
Kroketjes bij Dirk waren goed, seer seker.
Toen kon alles nog in Alkmaar. De rijsttafels waren ook niet aan te slepen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:39 schreef Caland het volgende:
Kroketjes bij Dirk waren goed, seer seker.
Ik vond hem zo goed dat ik hem laat staan. Zit er zelf over te denken om elk topic te kapen en dan de TT te laten staan tot zijn ontslag. Alleen vind ik 4 maanden wel een lange tijd hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Geen OP, Ok. Dat is acceptabel. maar je kon toch wel een leukere TT bedenken.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond hem zo goed dat ik hem laat staan. Zit er zelf over te denken om elk topic te kapen en dan de TT te laten staan tot zijn ontslag. Alleen vind ik 4 maanden wel een lange tijd hoor.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond hem zo goed dat ik hem laat staan. Zit er zelf over te denken om elk topic te kapen en dan de TT te laten staan tot zijn ontslag. Alleen vind ik 4 maanden wel een lange tijd hoor.
Gewoon doen man! Aanpakken die handel!quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem het allemaal niet zo serieus joh. Dat doet de directie ook niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:07 schreef TC03 het volgende:
Ik vind de TT een beetje kinderachtig. Ik vind de keuze voor Koeman ook lastig te begrijpen, maar laten we op z'n minst hem gewoon een kans geven.
Ik denk dat ik dat niet kan ontkennen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JIj bent ook echt een nachtbraker he Absurd...
Toch moeten we ervoor oppassen dat we niet teveel oude koeien uit de sloot halen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Hmmm, de Feyenoorders zijn dus niet echt te spreken over Koetje? Blijft de grootste hoer van NL natuurlijk die gast...
Dat is een waarheid als een koe, manquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:10 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Toch moeten we ervoor oppassen dat we niet teveel oude koeien uit de sloot halen.
Pfff...quote:Dolenthousiaste Koeman tekent voor één jaar
Trainer kan pas bij contractverlenging veel gaan verdienen
Als de laatste details in de contractonderhandelingen geen obstakel meer vormen, tekent Ronald Koeman vandaag of morgen een éénjarig contract bij Feyenoord. De 48-jarige trainer sprak gisteren vanuit Portugal uitgebreid met de club. Feyenoord wil jeugdtrainer Jean-Paul van Gastel als zijn rechterhand aanstellen.
De clubleiding had na het turbulente vertrek van Mario Been één opdracht voor Martin van Geel. De van Roda JC afkomstige technisch directeur diende razendsnel een opvolger van naam in de Kuip te presenteren. Nadat de ideale kandidaat Van Gaal had aangaf geen trek te hebben in Rotterdam-Zuid, werd Koeman het speerpunt.
Dolenthousiast
De voormalig trainer van Vitesse, Ajax, Benfica, PSV, Valencia en AZ was na het eerste telefoontje van Van Geel dolenthousiast over een terugkeer naar de club waar hij tussen 1995 en 1997 als speler al actief was. Koeman sprak gisteravond met Van Geel en zal dat vandaag weer doen. De clubleiding wil de vrijdag benutten om alles af te stemmen met de raad van commissarissen, zodat de trainer maandag voor het eerst voor de groep kan staan.
Belangrijke voorwaarde
Dat Koeman slechts een eenjarig contract krijgt voorgeschoteld in de Kuip, is voor beide partijen een belangrijke voorwaarde om met elkaar in zee te gaan. Feyenoord hoeft voor de terugkeer van Koeman in de eredivisie nu niet al te diep in de buidel te tasten, pas bij eventuele verlenging van het contract kan de coach beduidend meer verdienen.
Bovendien weet de directie dat volgende zomer droomkandidaten als Louis van Gaal, Co Adriaanse en Dick Advocaat een stuk eenvoudiger gestrikt kunnen worden dan nu het geval was. Als het tussen de club en Koeman klikt, is een langer contract altijd nog een optie.
Heeft die nog nooit gestaan.quote:
Omdat Caland recalcitrant is en niet op het knopje open een nieuw deel geklikt heeft.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:31 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom kwam het nieuwe deel niet automatisch in my AT te staan dan?
Ah zo, lekker handigquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat Caland recalcitrant is en niet op het knopje open een nieuw deel geklikt heeft.
quote:Van Bronckhorst essentieel
Door Marcel van der Kraan
ROTTERDAM - Giovanni van Bronckhorst, die net als de assistenten Leon Vlemmings en Patrick Lodewijks een slecht gevoel overhield aan de coup van de Feyenoordspelers en dreigde te vertrekken, is voor zowel Ronald Koeman als Feyenoord essentieel in de trainersstaf. De 106-voudig international is en blijft het boegbeeld van de club. De komst van Koeman is voor Van Bronckhorst, die nog anderhalve week vakantie heeft, een motivatie om de schouders onder de wederopbouw van zijn club te zetten.
Met de toevoeging van Van Gastel aan de technische staf gaat een grote wens van de clubleiding in vervulling. Vorig jaar stond de talentvolle coach al op het punt om assistent te worden, maar dat stuitte toen op weerstand binnen de bestaande staf. Van Gastel is een trainer met een sterke eigen mening, die net als Frank de Boer in de top van de jeugdopleiding een heldere visie tentoon heeft gespreid en spelers keihard op hun fouten durft te wijzen. Zo’n type heeft de huidige spelersgroep nodig.
Zware tijden
Feyenoord moet snel in rustig vaarwater komen na het beladen vertrek van trainer Mario Been. De Rotterdamse club maakt zware tijden door en heeft nauwelijks financiële middelen om zich te versterken. Ook Ronald Koeman kiest met Feyenoord niet voor het grote geld.
quote:'Koeman krijgt Feyenoord niet op de rails'
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Terwijl de officiële aanstelling van Ronald Koeman bij Feyenoord nog niet eens rond is blijken maar weinigen te geloven in een 'gelukkig huwelijk'. Tenminste waar het de respondenten op telesport.nl betreft die hun keuze kenbaar maakten bij de stelling: 'Koeman krijgt Feyenoord weer op de rails'.
Meer dan driekwart van stemmers denkt niet dat Koeman de Kuipbespelers weer aan het voetballen krijgt. Liefst 77 procent verwacht dus weinig of geen heil van Koeman.
Hoop het ook.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind het een mooi trio, heb er wel vertrouwen in.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 21-07-2011 om 09:04:15@Klokaap #Feyenoord heeft de afspraak met #FCTwente gemaakt,dat als Feyenoord groen licht krijgt van de KNVB om aankopen te doen, beide... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 21-07-2011 om 09:05:50...partijen met elkaar om de tafel gaan.#Feyenoord wil de miljoenen van Fer dan in nieuwe spelers steken. 95% kans dat het rond gaat komen. reageer retweet
Ik vrees Hadouir. Maar hoop op een paar goede middenvelders, liefst ook uit de Nederlandse competitie. Wat sommigen hier al zeggen, Vormer of Schone.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:14 schreef Enchanter het volgende:
Welke spelers worden er gehaald denken jullie , als Feijenoord groen licht krijgt ?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 21-07-2011 om 09:16:04Leon #Vlemmings zal morgenavond in de wedstrijd tegen #Veendam nog eenmaal de honneurs waarnemen, voor hij vertrekt bij #Feyenoord. reageer retweet
quote:Roorda toch niet naar Standard Luik
Laatste update: 20 juli 2011 18:26 info
AMSTERDAM - Geert-Arend Roorda verruilt sc Heerenveen toch niet voor Standard Luik. De Friese middenvelder is na intensieve onderhandelingen niet tot een akkoord gekomen met de Belgen.
De 23-jarige middenvelder drong bij de clubleiding zelf aan op een gesprek tussen de clubs, zo meldt Heerenveen op de eigen website.
Door dit verzoek voelden de Friezen zich genoodzaakt te luisteren naar een bod van Standard.
De daaruit voortvloeiende onderhandelingen leidden wel tot een overeenkomst tussen beide clubs, maar niet tot een akkoord tussen de speler en Standard.
Aflopend contract
Roorda beschikt in het Abe Lenstra Stadion over een contract dat nog een jaar doorloopt, waardoor Heerenveen niet onwelwillend tegenover een vertrek van de speler van Jong Oranje staat.
Vorig jaar werd de enige Fries uit de selectie tijdens de tweede seizoenshelft nog verhuurd aan Excelsior, alwaar hij een uitermate sterke periode beleefde.
Caland slaat hier wel vaker de plank mis.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat Caland recalcitrant is en niet op het knopje open een nieuw deel geklikt heeft.
Zeker familie van je.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:25 schreef voice-over het volgende:
[..]
Caland slaat hier wel vaker de plank mis.
Jawel hoor, maar met de mobiele versie zet hij hem dan niet in een reeks en neemt hij de OP niet over, alleen de TT.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat middenveld moet sowieso versterkt worden ja, anders ben je echt ten dode opgeschreven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vrees Hadouir. Maar hoop op een paar goede middenvelders, liefst ook uit de Nederlandse competitie. Wat sommigen hier al zeggen, Vormer of Schone.
http://www.telegraaf.nl/t(...)yenoord-jeugd__.htmlquote:Makaay trainer van Feyenoord-jeugd
ROTTERDAM - Roy Makaay neemt het komende seizoen bij Feyenoord de jeugd onder zijn hoede. Maandag tekende hij een contract in De Kuip. De oud-speler wordt trainer van Feyenoord/Excelsior onder 13 jaar en hij zal daarnaast assisteren bij het team onder 19.
Makaay beëindigde vorig jaar zijn profcarrière en ging daarna stage lopen bij de jeugdopleiding van Feyenoord.
1-jarig contract is dan wel weer uitstekend. Trainersstaf ook wel natuurlijk, gelukkig niet die Bruins Slot.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Pfff...
[..]
Heeft die nog nooit gestaan.
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:00 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind deze constructie nog niet eens zo verkeerd.
Mwah, dan zou je dus structureel over 3 jaar al dichtbij Ajax, PSV moeten zijn. Ik vind dat gat best groot eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:03 schreef Paul-89 het volgende:
Zo'n groot gat is het niet om bij de top 4/5 te komen.
Ik ben wel blij met een td die zichzelf eisen stelt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, dan zou je dus structureel over 3 jaar al dichtbij Ajax, PSV moeten zijn. Ik vind dat gat best groot eerlijk gezegd.
Niet onmogelijk, maar wel heel moeilijk. Maar goed dat Van Geel de lat zo hoog legt voor zichzelf.
Het is gewoon 1 grote troll van van Geelquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is blijkbaar nog niet officieel rond met Koeman, hij is nog in gesprek.
Wie weet ketst het nog wel af.
Het verlicht in ieder geval de hevige kritiek die er is op zijn aanstellen enigszins.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:39 schreef Gert het volgende:
Koeman, Van Gastel, Gio. Véél voetbal know-how, en Van Gastel pikt geen gezeik van broekies. Deze combinatie klinkt helemaal niet zo slecht. En Koeman heeft maar een contract voor één jaar tegen een gematigd salaris. Gezien de mogelijkheden en tijdsdruk heeft Van Geel dit m.i. gewoon keurig gedaan.
Blijf het een teleurstellende keuze vinden. Constructie en looptijd van zijn contract zijn daarentegen wel weer positief.quote:Ambitieuze Koeman over Feyenoord: 'De intentie is er'
Ronald Koeman erkent dat hij met Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, in gesprek is om de nieuwe trainer van de Stadionclub te worden. In principe moet de oud-international maandag voor het eerst zijn opwachting maken voor de spelersgroep, die vorige week Mario Been wegstemde als coach.
Tegenover het Algemeen Dagblad geeft Koeman aan dat hij er uit hoopt te komen met Feyenoord. "Ik heb al eerder aangegeven dat ik de ambitie heb en anders was ik ook niet gaan praten met Feyenoord. De intentie is er dus zeker", stelt de voormalig speler van de Rotterdamse club.
Donderdag had Koeman een onderhoud met Van Geel. De clubleiding wil vrijdag benutten om alles af te stemmen met de raad van commissarissen. De voormalig trainer van Vitesse, Ajax, Benfica, PSV, Valencia en AZ tekent bij Feyenoord een eenjarig contract. Voor de club s een kort contract goedkoper, bij een goede klik kan Koeman zijn contract verlengen en meer verdienen.
http://www.voetbalcentraa(...)rd-de-intentie-is-er
Ik zou er bijna een kratje bier op zetten dat Adriaanse volgend seizoen trainer is in de Kuip, zo voorspelbaar is het allemaalquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Blijf het een teleurstellende keuze vinden. Constructie en looptijd van zijn contract zijn daarentegen wel weer positief.
Adriaanse vind ik dan weer wel een goede, jij niet?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een kratje bier op zetten dat Adriaanse volgend seizoen trainer is in de Kuip, zo voorspelbaar is het allemaal
Als trainer de droomkandidaat op dit moment, ja. Maar heeft al twee keer nee gezegd, eigenlijk zou je hem dan nooit meer moeten benaderen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Adriaanse vind ik dan weer wel een goede, jij niet?
Tegen het Malaga van Van Nistelrooy en Mathijsen. Helemaal toppie man, dat ik dat ooit nog mocht meemakenquote:Verdien een unieke rondleiding door De Kuip
Beste supporter,
Feyenoord presenteert zich op zondag 31 juli voor het eerst tijdens het nieuwe seizoen aan het eigen publiek, als de openingswedstrijd tegen Málaga C.F. wordt gespeeld. Drie dagen eerder, op donderdag 28 juli, zijn de poorten van De Kuip geopend voor de traditionele Open Dag. Ook dit jaar zullen de nieuwe aanwinsten weer per helikopter in het stadion landen.
Als seizoenkaarthouder ben jij dit seizoen verzekerd van een plek in het stadion bij onder meer alle thuiswedstrijden in de competitie én de openingswedstrijd tegen het Málaga van Ruud van Nistelrooy en Joris Mathijsen. Je kan nu bovendien een unieke rondleiding door De Kuip verdienen, gegeven door een Feyenoord-prominent.
Wat moet je hiervoor doen? Breng een familielid, vriend, vriendin, collega of kennis aan als nieuwe seizoenkaarthouder van Feyenoord. Samen met deze nieuwe seizoenkaarthouder(s) kun je vervolgens de exclusieve rondleiding door De Kuip volgen.
Kijk voor meer informatie en voor het aanvragen van een seizoenkaart op www.feyenoord.nl/seizoenkaart.
Met vriendelijke groet,
Feyenoord Rotterdam
- edit -quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Echt kut dat de lapo niet gewoon "open nieuw topic" heeft gedaan.![]()
![]()
![]()
![]()
Mail? wat voor mail?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, waarom weten ze in dit soort mails toch altijd precies hetgeen te benadrukken dat er totaal niet toe doet.
Ben het met je eens. Daarnaast kent Koeman het klappen van de zweep bij een grote club en zal niet zo snel in de war raken. Ook zal hij ongetwijfeld veel belangrijke contacten hebben in de voetbalwereld.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:39 schreef Gert het volgende:
Koeman, Van Gastel, Gio. Véél voetbal know-how, en Van Gastel pikt geen gezeik van broekies. Deze combinatie klinkt helemaal niet zo slecht. En Koeman heeft maar een contract voor één jaar tegen een gematigd salaris. Gezien de mogelijkheden en tijdsdruk heeft Van Geel dit m.i. gewoon keurig gedaan.
Mijn seizoenskaart zit gewoon in mijn portemonnee hier.quote:Beste supporter,
Feyenoord presenteert zich op zondag 31 juli voor het eerst tijdens het nieuwe seizoen aan het eigen publiek, als de openingswedstrijd tegen Málaga C.F. wordt gespeeld. Drie dagen eerder, op donderdag 28 juli, zijn de poorten van De Kuip geopend voor de traditionele Open Dag. Ook dit jaar zullen de nieuwe aanwinsten weer per helikopter in het stadion landen.
Helaas heb je ons laten weten dat jij je seizoenkaart niet wilt verlengen voor het komende seizoen. Mocht je inmiddels hebben besloten dat je toch een nieuwe seizoenkaart aan wilt te vragen voor het nieuwe seizoen, dan ontvang je gratis de geactualiseerde versie van de vuistdikke biografie van clubicoon Coen Moulijn. Al vanaf 255 euro ben je ook volgend seizoen verzekerd van een plaats in De Kuip bij alle thuiswedstrijden van Feyenoord in de competitie én ook onder meer voor de openingswedstrijd tegen het Málaga van Ruud van Nistelrooy en Joris Mathijsen.
Kijk voor meer informatie en voor het aanvragen van een seizoenkaart op www.feyenoord.nl/seizoenkaart.
Met vriendelijke groet,
Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:29 schreef Happel het volgende:
Ik krijg gewoon deze mail binnen net.
[..]
Mijn seizoenskaart zit gewoon in mijn portemonnee hier.
Is er al toestemming van de KNVB dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:03 schreef voice-over het volgende:
Het leven ziet er ineens weer zonnig uit.
- De uiterst slechte trainer Been is verdwenen, Koeman kan het absoluut niet slechter doen
- Van Gastel als assistent-trainer die de jonge gastjes niet zal ontzien; de kans dat Feyenoord weer verliest van belachelijke clubs als Excelsior en De Graafschap is daarmee verdwenen
- Fer wordt verkocht en betere middenvelders kunnen worden gehaald, mede dankzij de KNVB
Nu nog een spits en ome Voice is helemaal tevreden.
Cissé is totaal geen 4-3-3- spits, Fernandez ook niet. Ze zijn niet voor niets al tijden op zoek naar een type Dost. Dat talentje van Arsenal zou dan niet verkeerd zijn, kost je ook nagenoeg geen geld.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:32 schreef mister_popcorn het volgende:
nu nog een vormer en schone erbij. Dan zou het eventueel iets kunnen worden.
Koeman is neutraal, van gastel en gio dikke plus.
Verder hangt ook veel af van Cissé af dit seizoen denk ik. Als we eindelijk weer een echte gevaarlijke spits hebben die kan scoren. Scheelt n slok op n borrel voor al die jonge jochies verder.
Komt deze nog. Of niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is er al toestemming van de KNVB dan?
Martin doet de aankopen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
En wat gebeurt er dan voor de lange termijn?![]()
Gaat Koeman allerlei aankopen doen, is ie na een jaar weer weg..... Komt me bekend voor....
mwah ik weet het niet hoor. Dat 433 of 532 811 of blabla. Het is maar een aanduiding hoe je poppetjes staan, zegt verder niet zo heel veel over hoe je speelt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Cissé is totaal geen 4-3-3- spits, Fernandez ook niet. Ze zijn niet voor niets al tijden op zoek naar een type Dost. Dat talentje van Arsenal zou dan niet verkeerd zijn, kost je ook nagenoeg geen geld.
En mochten ze toestemming krijgen dan hoop ik toch dat ze eerst op zoek gaan naar middenvelders ipv 5 miljoen voor zo'n matige Dost uit te geven.
Koeman speelde met AZ toch altijd 4-4-2. Met die El Hamdaoui en Pelle/Dembélé?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Cissé is totaal geen 4-3-3- spits, Fernandez ook niet. Ze zijn niet voor niets al tijden op zoek naar een type Dost. Dat talentje van Arsenal zou dan niet verkeerd zijn, kost je ook nagenoeg geen geld.
En mochten ze toestemming krijgen dan hoop ik toch dat ze eerst op zoek gaan naar middenvelders ipv 5 miljoen voor zo'n matige Dost uit te geven.
Schijnt dat Martin of FR1908Nieuws dat heeft geroepen. Maar we gaan het zien. Ben overigens in goede hoop dat we wel wat goede aankopen kunnen doen, een Vormer en een Schone zou al top zijn. Spits erbij en w.m.b speel je dan gewoon mee om de bovenste 4 plaatsen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al, dus ik vroeg me ook al af waar Voice-over zijn uitspraak op baseerde.
tuurlijk, alleen is die er niet verantwoordelijk voor, want Koeman wilde het graag.quote:
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 21-07-2011 om 11:49:21Dani Fernandez verlaat geblesseerd de training van #Feyenoord @raymondverheije na een ongelukkige botsing met doelman Lamprou reageer retweet
Het Koeman-effect?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:50 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 21-07-2011 om 11:49:21Dani Fernandez verlaat geblesseerd de training van #Feyenoord @raymondverheije na een ongelukkige botsing met doelman Lamprou reageer retweet
Koeman traint maandag pas voor het eerst. Zielig figuur ben jij, echt.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Koeman traint maandag pas voor het eerst. Zielig figuur ben jij, echt.
Ze geven elkaar nu al een doodschopquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Koeman traint maandag pas voor het eerst. Zielig figuur ben jij, echt.
klopt, barcelona zelfsquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:54 schreef Caland het volgende:
D. Fernandez was trouwens degene die het het ergst vond dat Been vertrok, die moet trouwens wel blij zijn met Koeman. Weet niet of Fernandez zelf een Catalaan is?
Rotterdammers waren nou niet bepaald blij met Been op het moment. Dus snap de conclusie niet die je trekt?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:54 schreef Caland het volgende:
D. Fernandez was trouwens degene die het het ergst vond dat Been vertrok, die moet trouwens wel blij zijn met Koeman. Weet niet of Fernandez zelf een Catalaan is?
Schijnt wel het grootste talent van allemaal te zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:53 schreef Absurditeit het volgende:
Maar als Koeman eenmalig bezig is, zal die C-keeper wel aan de lopende band op medespelers inhakken.
De enige conclusie die ik trek is dat het aantrekken van Fernandez het aantrekken van Koeman wel zal goedkeuren, meer niet. Hij zat toch redelijk kapot na het vertrekken van Been.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rotterdammers waren nou niet bepaald blij met Been op het moment. Dus snap de conclusie niet die je trekt?
1 meter 60, dacht ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schijnt wel het grootste talent van allemaal te zijn.
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 21-07-2011 om 11:59:21Dani Fernandez heeft een vinger in zijn oog gekregen #Feyenoord reageer retweet
Dus? Been is ook een held in het Rotterdamse. Betekend niet dat iemand gelijk een gat in de lucht springt als iemand die als speler uber was maar als trainer nog weinig gepresteerd heeft komt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
De enige conclusie die ik trek is dat het aantrekken van Fernandez het aantrekken van Koeman wel zal goedkeuren, meer niet. Hij zat toch redelijk kapot na het vertrekken van Been.
Koeman is toch wel een held in het Catalaanse hoor, dat moet je niet onderschatten. Zie net dat Fernandez zelf ook in het Catalaanse elftal speelt.
Zeg ik dat dan? Leer eens lezen manquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus? Been is ook een held in het Rotterdamse. Betekend niet dat iemand gelijk een gat in de lucht springt als iemand die als speler uber was maar als trainer nog weinig gepresteerd heeft komt.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:02 schreef Happel het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 21-07-2011 om 11:59:21Dani Fernandez heeft een vinger in zijn oog gekregen #Feyenoord reageer retweet
Ja, lijkt me ook een vrij logische gedachtengang.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat suggereer je wel, alleen dan specifiek over Koeman.
Haha, lekker discussiëren zo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook een vrij logische gedachtengang.
Ik zeg alleen dat Fernandez wel blij zal zijn met Koeman, meer niet.[b]
Wanneer dat dan? Hij is toch continu geblesseerd?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:00 schreef Caland het volgende:
Zie net dat Fernandez zelf ook in het Catalaanse elftal speelt.
Klopt, maar ik zag de situatie voor me en het moet er echt enorm kolderiek uitgezien hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kan anders behoorlijk vervelend zijn.
1 interland, in 2006.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:20 schreef eight het volgende:
[..]
Wanneer dat dan? Hij is toch continu geblesseerd?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 21-07-2011 om 10:56:15@MMulder96 Fer zal tussen de 3 en 4 miljoen gaan opleveren.Als de KNVB toestemming geeft zullen zij een bepaald bedrag aangeven... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 21-07-2011 om 10:57:41@MMulder96 ...dat #Feyenoord mag investeren.Als dit bedrag hoger is dan 3,4 miljoen,zullen ook de andere transfergelden geinvesteerd worden. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 21-07-2011 om 11:03:20@MMulder96 Schone staat bovenaan het lijstje,Dost op 2, maar #Feyenoord moet er met de clubs en spelers zelf natuurlijk wel uitkomen! reageer retweet
Waarom lach jij?quote:
Ligt eraan hoeveel we van de KNVB mogen besteden. Volgens mij hebben we iets van 6-7 miljoen opgehaald ofzo deze zomer in totaal, met aftrek van die talentpools.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:39 schreef DeNummer10 het volgende:
Schone moet 1.5 kosten, maar daarna kun je Dost niet meer betalen toch?
Als Schone komt wel. Maar ik hoop niet dat er 4+ miljoen voor gaan neerleggen.quote:En heb je wel de spelers om Dost echt te bedienen?
Hij schijnt rond de 1 miljoen te kosten. Komst Dost zal afhangen van het feit of er nog een nummer 10 bijkomt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:39 schreef DeNummer10 het volgende:
Schone moet 1.5 kosten, maar daarna kun je Dost niet meer betalen toch? En heb je wel de spelers om Dost echt te bedienen?
Dat zal dan nog tegenvallen, want je hebt dus spelers nodig die de achterlijn halen. Dost is niet de spits die op een steekbal anticipeert.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:42 schreef Caland het volgende:
Als Schone komt wel. Maar ik hoop niet dat er 4+ miljoen voor gaan neerleggen.
Biseswar, wellicht Ryo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:45 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat zal dan nog tegenvallen, want je hebt dus spelers nodig die de achterlijn halen. Dost is niet de spits die op een steekbal anticipeert.
Biseswar is gewoon een prima speler die vorig jaar het meer dan aardig gedaan heeft.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ryo zou ik niet vanuit gaan, Biseswar is nog niet ver genoeg, speelt soms wel leuk.
Dan Cabral voor Ryo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ryo zou ik niet vanuit gaan, Biseswar is nog niet ver genoeg, speelt soms wel leuk.
Biseswar heeft een prima voorzet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik vind Biseswar beter dan die buitenspeler die bij de kampioen in de basis stond.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Vasthouden.quote:Beoogde staf Feyenoord verloor samen nooit in De Kuip
De nieuwe trainersstaf van Feyenoord zal naast hoofdtrainer Ronald Koeman zo goed als zeker gaan bestaan uit Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst.
Met Koeman, Van Gastel en Van Bronckhorst beschikt de beoogde technische staf van Feyenoord over ruime ervaring in De Kuip. Samen speelden de drie 379 competitiewedstrijden in het Feyenoord-shirt: Van Bronckhorst kwam in 197 duels tot dertig goals, Van Gastel maakte 25 treffers in 121 wedstrijden en Koeman was negentien keer trefzeker in 61 ontmoetingen.
De nieuwe hoofdtrainer Koeman en zijn beoogde assistenten speelden van januari 1996 tot juni 1997 ook tegelijk in één elftal bij Feyenoord. In totaal stonden ze 32 keer gedrieën in het veld. Van die 32 wedstrijden won Feyenoord er twintig, speelde de club acht keer gelijk en verloren de Rotterdammers vier keer. Opvallend: in de vijftien thuiswedstrijden waarin Koeman, Van Gastel en Van Bronckhorst samen speelden, verloor Feyenoord nooit.
En dit iddquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Biseswar is gewoon een prima speler die vorig jaar het meer dan aardig gedaan heeft.
Speelde een aantal leuke wedstrijden ja. Ik vraag me af of hij dat 34x per seizoen kan, of iets in die richting. En dan de achterlijn weet te halen om Dost te bedienen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Biseswar is gewoon een prima speler die vorig jaar het meer dan aardig gedaan heeft.
Als hij dat kon zou hij niet bij Feyenoord spelen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:49 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Speelde een aantal leuke wedstrijden ja. Ik vraag me af of hij dat 34x per seizoen kan, of iets in die richting. En dan de achterlijn weet te halen om Dost te bedienen.
Hoeveel maanden ligt die er nu weer uitquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:02 schreef Happel het volgende:
Ja, want bijna alle eredivisie spelers zijn in staat elke wedstrijd een hoog niveau te halen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:49 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Speelde een aantal leuke wedstrijden ja. Ik vraag me af of hij dat 34x per seizoen kan, of iets in die richting. En dan de achterlijn weet te halen om Dost te bedienen.
Knuppel, zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, want bijna alle eredivisie spelers zijn in staat elke wedstrijd een hoog niveau te halen.
Denk dat de meeste zeikerds (waaronder ik) prima vrede hebben met de huidige constructiequote:Op donderdag 21 juli 2011 12:49 schreef 0013379 het volgende:
[..]
''Koeman rot op'', voordat hij is begonnen....
Maar heb vooral niks door en ga vooral zo door.
Lekker zwart/wit weer hoor. Nee, een speler moet wel een bepaalde vorm laten zien met enige constante lijn. Ook bij Feyenoord. Biseswar is vooralsnog veel te veel een momentenvoetballer.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als hij dat kon zou hij niet bij Feyenoord spelen.
Dan heb je vorig seizoen niet gevolgd denk ik, heeft over het gehele seizoen het meest zijn niveau gehaald. Zoals ik al zei, 12 assists is gewoon prima voor een rechtsbuiten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:51 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Lekker zwart/wit weer hoor. Nee, een speler moet wel een bepaalde vorm laten zien met enige constante lijn. Ook bij Feyenoord. Biseswar is vooralsnog veel te veel een momentenvoetballer.
Dat is meer dan ik dacht ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:49 schreef Caland het volgende:
Biseswar had vorig seizoen 12 assists, dat is gewoon veel te noemen.
Verder klikt een kaatsende spits als Dost prima met Schone hoor.
Ja, ik gaf net al aan dat ik 12 assists niet had verwacht. Doet ie toch iets goed.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je vorig seizoen niet gevolgd denk ik, heeft over het gehele seizoen het meest zijn niveau gehaald. Zoals ik al zei, 12 assists is gewoon prima voor een rechtsbuiten.
Wisselt inderdaad goede met mindere wedstrijden af maar dat vind ik nog niet eens zo kwalijk. Mentaal is hij veel beter geworden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:51 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Lekker zwart/wit weer hoor. Nee, een speler moet wel een bepaalde vorm laten zien met enige constante lijn. Ook bij Feyenoord. Biseswar is vooralsnog veel te veel een momentenvoetballer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |