Dat lot zal u nog altijd eerder treffen, daar ik de fiscale kunde van papa erik minder hoog acht dan die van papa GS.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Over het huis van je ouders ofzo. En dat niemand het dan koopt en jij het bokje bent.
Hihi
Waarom altijd dat neerbuigende toontje, narcisje? Ik bel gewoon met de zogenaamde experts en die geven mij hun visie. Klaar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent zoooo real estate scene hè, boefje
Zolang je studeert en op de staat of te portemonnee van je ouders teert, kun je weinig goede argumenten maken waarom liberlaisme wel werkt,zeker met de huidige onderwijsmethoden van tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij gaat verder dan koos
Hij gunde me een ordinaire belastingaanslag. Dat is niet erg.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat lot zal u nog altijd eerder treffen, daar ik de fiscale kunde van papa erik minder hoog acht dan die van papa GS.
GOED ZO ZEG HET HEM DIE OMHOOGGEVALLEN BRABO HIJ DENKT DAT HIJ HEEL WAT IS NOU NU ZULLEN WE HET KRIJGEN HEEL GOED TOPPIEJOPPIE GEEF HEM ERVAN LANGS ZO HÉquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang je studeert en op de staat of te portemonnee van je ouders teert, kun je weinig goede argumenten maken waarom liberlaisme wel werkt,zeker met de huidige onderwijsmethoden van tegenwoordig.
Ach kom, nu wentel je jezelf gewoon in het underdog-rolletje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom altijd dat neerbuigende toontje, narcisje? Ik bel gewoon met de zogenaamde experts en die geven mij hun visie. Klaar.
Hier stopte ik met lezenquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
GOED ZO ZEG HET HEM DIE OMHOOGGEVALLEN BRABO
Verstandig.quote:
Zolang zelfs mijn belabberde spelling nog beter is dan die van jou, is het toch al ondermaatse staatsonderwijs goed genoeg geweest voor me. En ik haat argumenten-op-ervaring, net zoals ik het vreselijk vind dat al die hypocriete studenten nu links stemmen uit angst voor hun stufi en OV, om straks te vloeken op de hoge belastingtarieven. Vinden ze het gek, met hun aanvullende beurs, collegegeldkrediet en studenten-leningen. Voor niets gaat de zon op.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang je studeert en op de staat of te portemonnee van je ouders teert, kun je weinig goede argumenten maken waarom liberlaisme wel werkt,zeker met de huidige onderwijsmethoden van tegenwoordig.
Boer.quote:
Hihi GS verlaagt zich tot mijn niveau.quote:
Oei, straks word ik net zo rechts als jij. Rechtse freak!quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hihi GS verlaagt zich tot mijn niveau.
Introverte triesteling.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oei, straks word ik net zo rechts als jij. Rechtse freak!
Ik hoop wel dat jij mij dat gaat vertellen mocht ik je aan de lijn krijgen en ik heb commentaar nodig voor een artikel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach kom, nu wentel je jezelf gewoon in het underdog-rolletje.
Omdat jij met een onuitstaanbare makelaar spreekt dat de HRA moet blijven, ben je eveneens gekleurd. En experts horen een zakelijke mening over politiek ingrijpen in de woningmarkt te houden. Of denk je dat investeerders, makelaars en stakeholders in de vastgoedmarkt ideologisch gaan roepen dat belasting diefstal is en de overheid georganiseerde mafia?
Onder de naam van GS mag dat.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat jij mij dat gaat vertellen mocht ik je aan de lijn krijgen en ik heb commentaar nodig voor een artikel.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zolang zelfs mijn belabberde spelling nog beter is dan die van jou, is het toch al ondermaatse staatsonderwijs goed genoeg geweest voor me. En ik haat argumenten-op-ervaring, net zoals ik het vreselijk vind dat al die hypocriete studenten nu links stemmen uit angst voor hun stufi en OV, om straks te vloeken op de hoge belastingtarieven. Vinden ze het gek, met hun aanvullende beurs, collegegeldkrediet en studenten-leningen. Voor niets gaat de zon op.
Das ook wel waar natuurlijk. Een beetje de onderkant van de samenleving zien, ertussen staan en ook eens zien dat het voor mensen een en ander minder vanzelfsprekend is, is een grote deugd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens.
Net als dat mensen hier soms zeggen dat ik zelf eens gewerkt moet hebben
Ja, jij bent nog vaker lijdend onderwerp van dit soort spot, puur omdat je een keer je leeftijd noemde.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens.
Net als dat mensen hier soms zeggen dat ik zelf eens gewerkt moet hebben
Maar een noodzaak? Dubieus.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Das ook wel waar natuurlijk. Een beetje de onderkant van de samenleving zien, ertussen staan en ook eens zien dat het voor mensen een en ander minder vanzelfsprekend is, is een grote deugd.
Lafbek. Bezorg mij een leuke dag en ga los.quote:
Nu klink je als een vrouw voor coitus.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lafbek. Bezorg mij een leuke dag en ga los.
Mwoah. De praktijk is weerbarstig.quote:
Argumenten-op-ervaring vallen meestal serieuzer te nemen dan hypothetische theorieen, ongeacht spelfouten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zolang zelfs mijn belabberde spelling nog beter is dan die van jou, is het toch al ondermaatse staatsonderwijs goed genoeg geweest voor me. En ik haat argumenten-op-ervaring, net zoals ik het vreselijk vind dat al die hypocriete studenten nu links stemmen uit angst voor hun stufi en OV, om straks te vloeken op de hoge belastingtarieven. Vinden ze het gek, met hun aanvullende beurs, collegegeldkrediet en studenten-leningen. Voor niets gaat de zon op.
Hm, je hebt gelijk. Dan is het echt tijd voor bed.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nu klink je als een vrouw voor coitus.
Maar de mensen die de kranten bezorgen die klagen altijd over mensen die meer verdienen, de hoge directeuren etc. Zij hebben ook geen hoog inkomen, dus ik ben in zekere zin wel in aanraking met de onderkant van de samenlevingquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Das ook wel waar natuurlijk. Een beetje de onderkant van de samenleving zien, ertussen staan en ook eens zien dat het voor mensen een en ander minder vanzelfsprekend is, is een grote deugd.
Jazeker. Boeken helpen je een eind op weg, maar de wereld gedraagt zich niet zoals een studieboek.quote:
Och, kom nou. Een gespreid bedje staat altijd klaar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar de mensen die de kranten bezorgen die klagen altijd over mensen die meer verdienen, de hoge directeuren etc. Zij hebben ook geen hoog inkomen, dus ik ben in zekere zin wel in aanraking met de onderkant van de samenleving
Dat is juist, je moet jezelf bewust zijn van je eigen tekortkomingen, maar gek genoeg zie ik die nog vaker terug bij jonge studenten, scholieren of anderen die het nat achter de oren hebben zitten, dan een stel vastgeroeste 40-jarigen. Die vergeten, door hun geniale portie levenservaring, wel eens dat hun kant van het verhaal niet het verhaal is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah. De praktijk is weerbarstig.
Doet mij altijd een beetje denken aan van die 24 jarige beleidsmedewerkers bij een partij.
Misschien is het ook meer een ideaal dan dat ik daadwerkelijk weet dat het werkt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, kom nou. Een gespreid bedje staat altijd klaar.
Dat collectief omhelzen van bijv. totale marktwerking vind ik nou gewoon getuigen van een gebrek aan realiteitszin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |