Ja, 1 dag idd. Heb gewoon teveel geinternet en zoquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:37 schreef iBenny het volgende:
Met mijn N95 kon ik 3 dagen doen, met de Desire maar 1 (of minder)
Ik moet ook expres niks doen op mijn telefoon als ik weet dat ik wat (belangrijks) ga doenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, 1 dag idd. Heb gewoon teveel geinternet en zo
Welterustenquote:
okquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:13 schreef iBenny het volgende:
op een dag zei vader pluis:
wij gaan met klein nijn
een dagje naar de speeltuin toe...
hoi-hoi, riep nijn, wat fijn
zij gingen met de autoquote:
Ja, door dat filmpje.quote:
Doe ik sowieso niet als jij iets post.quote:
dankjequote:Op donderdag 21 juli 2011 01:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Doe ik sowieso niet als jij iets post.
Aai over je bol en een sticker op je voorhoofd.quote:
Liukquote:Op donderdag 21 juli 2011 02:17 schreef DeZwabber het volgende:
ik had een citroenijsje met een dropstaafje als stokje
Ahwquote:Op donderdag 21 juli 2011 02:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja zonder geinBen misselijk alles
zwanger ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja zonder geinBen misselijk alles
Nog geen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wauw, jij hebt niet heel veel slaap gehad.
Werkschuw tuig.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:37 schreef iBenny het volgende:
Mijn dag-/nachtritme is een beetje naar de kloten...
Ff proberen een Klaas Vaak te fixen
Dan zit je daar goed! En nog een meet, of is die ene verplaatst of snap ik het niet meer?quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:06 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, voor de meeters vandaag have fun, ik ga naar kids land met 4 kinderen
Ijsjesmeet is vandaag geloof ik. Moet ik je ex-baas even gaan slaan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zit je daar goed! En nog een meet, of is die ene verplaatst of snap ik het niet meer?
Gaat niet veel helpen. Ik ga wel in een kartonnen doos in mijn eigen tuin slapen, ben ik er ook even uit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ijsjesmeet is vandaag geloof ik. Moet ik je ex-baas even gaan slaan?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat niet veel helpen. Ik ga wel in een kartonnen doos in mijn eigen tuin slapen, ben ik er ook even uit.
Geloof het welquote:
Heb je lucifers en benzine voor me, ik ben altijd slecht in kampvuurtjes maken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry ik vind het kut voor je maar ik zag het voor me
Nee wel een aanstekerquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je lucifers en benzine voor me, ik ben altijd slecht in kampvuurtjes maken.
Ik kan niet eens aan de drank gaan.quote:
Tuurlijk wel, goedkope blikken bier bij de Aldiquote:
We hebben hier alleen een Jan Linders.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, goedkope blikken bier bij de Aldi
Ga dan ook in een normaal dorp wonenquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben hier alleen een Jan Linders.
Ik woon in een sociale woning.quote:
Ik zou gewoon oordoppen meenemen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:31 schreef Kally het volgende:
Nou ik duik de douche even in, en ga me mentaal voorbereiden op 4 kinderen
Ja daar dacht ik ook al aanquote:
Jullie ook allemaalquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook al aan
Nou ja fijne dag verder
Succes en plezierquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:31 schreef Kally het volgende:
Nou ik duik de douche even in, en ga me mentaal voorbereiden op 4 kinderen
Net 2 kilo te zwaarquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:25 schreef Kally het volgende:
Gvd allemaal springkussens en ik mag er niet op
Ik zou ook willenquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:54 schreef Kally het volgende:
Serieus een springkussen met klimwand, ik wil ook
Ze rende je er even uit he boefje!quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg.. Ik trok net een sprintje over de zonnelaan.. Een oude dame had dr stok vergeten (heeft ze m blijkbaar ook niet nodig.. ) Ik ben goed
Ja hier ook.quote:
Ik werd teruggeroepen door mijn baas toen ik mijn tas inpakte.quote:
had ik willen zienquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg.. Ik trok net een sprintje over de zonnelaan.. Een oude dame had dr stok vergeten (heeft ze m blijkbaar ook niet nodig.. ) Ik ben goed
als jij mij een skateboard geeft!quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:34 schreef Renesite het volgende:
Er stapt zo'n skater de bus in. Patrick, wanneer leer jij skaten?
hij is wel lief. Roze verband om. Aaaaaawquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
als jij mij een skateboard geeft!
hmm kan ermee doorquote:
okquote:
Nicequote:
Mwahquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:33 schreef Kally het volgende:
Ik ben weer thuis dat komt goed uit want ik moet zoveel dingen regelen
Verzekering voor auto was fout, afspraken verzetten, klusjes nog doen hier
Nieuwe cartridge halen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:35 schreef Renesite het volgende:
Mijn printer print alleen zwart wit. De kleur niet meer. Lekker kut weer
of het vinkje bij grey scale uitvinkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:35 schreef Renesite het volgende:
Mijn printer print alleen zwart wit. De kleur niet meer. Lekker kut weer
regen ???quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:35 schreef iBenny het volgende:
c_a'tje stuurt net een filmpje van de regenbui bij haar... hier heb ik een hele blauwe lucht
Ik ook:) maar ik zit dan ook in Frankrijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:35 schreef iBenny het volgende:
c_a'tje stuurt net een filmpje van de regenbui bij haar... hier heb ik een hele blauwe lucht
Lekkerquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook:) maar ik zit dan ook in Frankrijk
Ik ben midden augustus een week wegquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat zeker:) Ga jij nog op vakantie?
ca ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:47 schreef iBenny het volgende:
"Hij wil dat ik stijve tepels krijg, raam staat open gek"
1x raden van wie deze quote is![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:47 schreef iBenny het volgende:
"Hij wil dat ik stijve tepels krijg, raam staat open gek"
1x raden van wie deze quote is![]()
odmat je net ook al sms had gehadquote:
Nope...quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:53 schreef Kally het volgende:
Benny, jij ging toch ook naar de meet?
Naar Utrecht voor een ijsje
O dat dacht ik, ik zou vanavond visite krijgen, maar er blijft ook een vriendje van oudste slapen, visite belde af, kan niet zeggen dat ik het heul erg vindquote:
Ik neem wel een raketjequote:
Ik zou in eerste instantie wel gaan, maar toch nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:55 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat dacht ik, ik zou vanavond visite krijgen, maar er blijft ook een vriendje van oudste slapen, visite belde af, kan niet zeggen dat ik het heul erg vind
Vanaf zondag heb ik 3 weken rustquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou in eerste instantie wel gaan, maar toch niet
Maar het wordt dus wel een drukke bedoening weer?
Dan ga je zelf leuke dingen doenquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Vanaf zondag heb ik 3 weken rust![]()
Dat ben ik na 2 dagen al zat
Uhhh? Ik moet weer werken en dus bijtijds naar bedquote:
Ohw, dan begin je weer met werken... ik dacht dat je dan nog vrij had, sorryquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhhh? Ik moet weer werken en dus bijtijds naar bed
Electra vind ik ook eng om te doen..quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:57 schreef Kally het volgende:
Ow ik moet even mijn moeder helpen, die zet er een nieuw stopcontact op, ik doe alles behalve electra
quote:
Ik zou Carmen Electra doen!quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Electra vind ik ook eng om te doen..
Ja? Ze is niet lelijk maar volgens mij is half Hollywood daar al op geweestquote:
Ohw, jammerquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Liever niet dan krijg ik een schok
Ja Benny mijn 3 weekjes zijn bijna om
Tja als je Dennis Rodman hebt gedaanquote:
Nou ja het is niet anders, al moet ik zeggen dat ik het wel echt zat aan het worden ben, die 36 uur en alles thuis erbijquote:
Hmmquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja het is niet anders, al moet ik zeggen dat ik het wel echt zat aan het worden ben, die 36 uur en alles thuis erbij
Nah, het is niet anders, als ik weer in het ritme zit gaat het weer vanzelfquote:
Ze zou toch wel een vaginale douche nemen (laat de ads nu maar komen).quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja? Ze is niet lelijk maar volgens mij is half Hollywood daar al op geweest
Chilly of lactacyd...quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zou toch wel een vaginale douche nemen (laat de ads nu maar komen).
Das waar... maar dan heb je na een tijdje ook alweer zin in vakantiequote:Op donderdag 21 juli 2011 14:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah, het is niet anders, als ik weer in het ritme zit gaat het weer vanzelf
Ik heb thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zou toch wel een vaginale douche nemen (laat de ads nu maar komen).
Ja maar volgend jaar ga ik echt weg, dus ik heb wat om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das waar... maar dan heb je na een tijdje ook alweer zin in vakantie
Ik ooookkkquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar volgend jaar ga ik echt weg, dus ik heb wat om naar uit te kijken
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:25 schreef PatriQue89 het volgende:
zo, haartjes gewassen, naar de kapper!
De Playboy liever dan ik.quote:
Het lijken kleine buien op buienradar, maar ze verplaatsen zich vrij langzaamquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:35 schreef Laysa het volgende:
Het regent, het regent en de lopers worden nat
Weer een andere kleur?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Grr.. Mijn vaste kapster is er niet.. Dan zij maar
Dus maar twee tosti's?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:49 schreef iBenny het volgende:
En er zijn ook gewoon vlamtosti's bij de AH, van het huismerk zelfs.
4x zo'n halve tosti voor -ik dacht- ¤1,79 ofzo
Een bekend iemand?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:56 schreef Renesite het volgende:
http://s3.amazonaws.com/t(...)MlyldeIG1EsKlX0l4%3D
Die jongen had ik gespot!
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:34 schreef Renesite het volgende:
Er stapt zo'n skater de bus in. Patrick, wanneer leer jij skaten?
Jij doet gewoon lekker je rode haartjesquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb niks te willen volgens rene!
lijkt op sam gooris!quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:56 schreef Renesite het volgende:
http://s3.amazonaws.com/t(...)MlyldeIG1EsKlX0l4%3D
Die jongen had ik gespot!
ik laat t wel ginger-ginger zoals die gozer die we gister zagen verven!quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij doet gewoon lekker je rode haartjes!
Jij verft maar een end weg. Als jij denkt daardoor kinky te worden/zijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik laat t wel ginger-ginger zoals die gozer die we gister zagen verven!
Nein.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer... tenzij je zo'n helft al als tosti telt, wat sommige doen
De C1000 is heul niet goedkoopquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:49 schreef iBenny het volgende:
En er zijn ook gewoon vlamtosti's bij de AH, van het huismerk zelfs.
4x zo'n halve tosti voor -ik dacht- ¤1,79 ofzo
ok okquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:09 schreef Kally het volgende:
[..]
De C1000 is heul niet goedkoop
Ik heb een fles bacardi en een fles bacardi watermeloen gehaald, sorry als ik vanavond niet aanspreekbaar ben
Ik vind C1000 echt een kutwinkelquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:09 schreef Kally het volgende:
[..]
De C1000 is heul niet goedkoop
Ik heb een fles bacardi en een fles bacardi watermeloen gehaald, sorry als ik vanavond niet aanspreekbaar ben
Ik vind trique uberblond wel ubergeil om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij verft maar een end weg. Als jij denkt daardoor kinky te worden/zijn!
Ik ga noooooit mijn haartjes verven
Ik ook, ik had daar een keer in de vakantie kip gehaald (want geen andere winkel daar in de buurt) was hij eerlijk waar beschimmeldquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind C1000 echt een kutwinkel.
Duur, ze hebben nooit wat je hebt en het personeel is gewoon kut
Don'tquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind trique uberblond wel ubergeil om eerlijk te zijn
Ik blondeer het ook bijquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Don't
Ik heb niets met geblondeerd
Gadverquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, ik had daar een keer in de vakantie kip gehaald (want geen andere winkel daar in de buurt) was hij eerlijk waar beschimmeld
Ben even terug gegaan
Ja wat een baggerzaak, ik ga hier dan ook nooit naar de C1000quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gadver, maar das ook hier herkenbaar
![]()
We hebben hier een Deen om de hoek, die is op zich wel goed, maar zo campingachtigquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja wat een baggerzaak, ik ga hier dan ook nooit naar de C1000
Jawel, want ik ben een hele goede vriendin van Kittyquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar van jou hoef ik niets te vinden
Alcohol in Denemarken is achterlijk duur.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben hier een Deen om de hoek, die is op zich wel goed, maar zo campingachtig
We shall see in tah futurequote:Op donderdag 21 juli 2011 15:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben een hele goede vriendin van Kitty
Ik heb plus, bas, aldi en liddle en de ah in de buurt, ach ik kom er wel zonder C1000quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben hier een Deen om de hoek, die is op zich wel goed, maar zo campingachtig
Ik ook nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:16 schreef Renesite het volgende:
Ik vinnut heul nie zo leuk dat iedereen nu steeds zit in #radio
ach, ik zit ook al niet op skype, twitter, hyves, facebook, en weet ik wat meer. Ik heb nu Google + en ik heb geen ideequote:Op donderdag 21 juli 2011 15:16 schreef Renesite het volgende:
Ik vinnut heul nie zo leuk dat iedereen nu steeds zit in #radio
Uhm, skype heb ik niet meer, twitter vergeet ik, hyves is weg, facebook heb ik wel, msn heb ik hoofdzakelijk voor Ian want verder doe ik er niks meequote:Op donderdag 21 juli 2011 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, ik zit ook al niet op skype, twitter, hyves, facebook, en weet ik wat meer. Ik heb nu Google + en ik heb geen idee
O jij gaat hem vertellen met wie hij wel en niet mag omgaan?quote:
Ik ben te oud. Ook dat Google+, heb je een uitnodiging, denk je dat er meer mailopties komen of zo, heb je een facebookkloon. Bummer.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm, skype heb ik niet meer, twitter vergeet ik, hyves is weg, facebook heb ik wel, msn heb ik hoofdzakelijk voor Ian want verder doe ik er niks mee
Nah ze doen hun best maarquote:
Oke ik had dus een invite maar als ik dit hoor laat maarquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben te oud. Ook dat Google+, heb je een uitnodiging, denk je dat er meer mailopties komen of zo, heb je een facebookkloon. Bummer.
NEEHEEquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:19 schreef Kally het volgende:
[..]
O jij gaat hem vertellen met wie hij wel en niet mag omgaan?
Heb je Doortje al ontmoet?
Nou. Je bent dan op regelmatigere basis op regelmatigere tijden hier, denk ik dan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah ze doen hun best maar
Maar ik stap volgende week weer terug in de regelmaat van het werkleven dus ik ben er sowieso minder dan
Jeejquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
NEEHEE
20augustus![]()
Doortje komt later denk ik
Neuh juist niet, overdag sowieso niet, ik heb geen tijd op mijn werk, en ik wil 's avonds juist de tijd benutten nu de jongens 3 weken bij hun papa zijn dingen te ruimen en schoon te makenquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou. Je bent dan op regelmatigere basis op regelmatigere tijden hier, denk ik dan.
Linked In is ook al zo irritant. Werd aanbevolen om te doen, krijg je steeds headhunters die je inviten. Gaat heen! Ik ken je niet, ik moet je niet, ik heb al een baan en geen zin om te gaan veranderen. Aju.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke ik had dus een invite maar als ik dit hoor laat maar
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Linked In is ook al zo irritant. Werd aanbevolen om te doen, krijg je steeds headhunters die je inviten. Gaat heen! Ik ken je niet, ik moet je niet, ik heb al een baan en geen zin om te gaan veranderen. Aju.
Ik ook niet. Dat netwerkenquote:
Ik merk dat ik daar ook steeds meer een antipathie tegen krijgquote:
Jajajajajajajajajaquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Jeej
[..]
Neuh juist niet, overdag sowieso niet, ik heb geen tijd op mijn werk, en ik wil 's avonds juist de tijd benutten nu de jongens 3 weken bij hun papa zijn dingen te ruimen en schoon te maken
Kamers van de kinderen, kasten uitzoeken en opnieuw inruimen, verven, schoonmaken, blablaquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jajajajajajajajaja
Ik moet lachen.
3 weken lang opruimen
Jij bent mijn schatjequote:
Ik snap gewoon niet waar de mensen die tijd vandaan halen. Twitteren, krabbelen, liken, google+en (heeft dat ook al een naam?) en alles willen volgen. Men, dan kom ik niet meer aan neuken toe gek!quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik merk dat ik daar ook steeds meer een antipathie tegen krijg
We worden te oud gewoon
Ja, dat zeiden mijn ouders ook wel eens. "JA WE GAAN..." nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Kamers van de kinderen, kasten uitzoeken en opnieuw inruimen, verven, schoonmaken, blabla
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waar de mensen die tijd vandaan halen. Twitteren, krabbelen, liken, google+en (heeft dat ook al een naam?) en alles willen volgen. Men, dan kom ik niet meer aan neuken toe gek!
Toen patrick er was 3 keer kort gekeken. Omdat hij ook op FOK! zit en zo... anders deed ik dat nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
En sowieso als Ian hier is vind ik het nogal prettig om met hem te praten en film te kijken of weet ik het.
Sowieso snap ik dat niet, ik mis alles op Fok! ook, ik zit niet te pluizen
Ja dat doen wij ook wel, en dan via de telefoon want ik ga niet de laptop ervoor aan zetten, maar we zitten nog in het begin, verliefd en zulks dus ik besteed mijn aandacht liever aan hem danquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toen patrick er was 3 keer kort gekeken. Omdat hij ook op FOK! zit en zo... anders deed ik dat niet![]()
Hij vindt dat niet erg, dan kijkt-ie over mijn schouder wat mee en zitten we soms te OLOLOLOL'en.
Niet doen, ik moet echtquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden mijn ouders ook wel eens. "JA WE GAAN..." nee.
Daar hebben ze een naam voor toch? Dat je alles wil volgen.. nieuws, social media, ed.?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waar de mensen die tijd vandaan halen. Twitteren, krabbelen, liken, google+en (heeft dat ook al een naam?) en alles willen volgen. Men, dan kom ik niet meer aan neuken toe gek!
Njah als ik niks te doen heb op mijn werk kijk ik ook even hier op mijn telefoon, alleen dat is zo zeldenquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar hebben ze een naam voor toch? Dat je alles wil volgen.. nieuws, social media, ed.?
Ik kom er ff niet op.
En er wordt vaak gewoon tijd voor gemaakt, of elk moment aangepakt om te social media'en.
En nu is het natuurlijk ook bouwvak he
Och, ik klap mijn macbookje eem open, zoek even wat op, klik klik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat doen wij ook wel, en dan via de telefoon want ik ga niet de laptop ervoor aan zetten, maar we zitten nog in het begin, verliefd en zulks dus ik besteed mijn aandacht liever aan hem dan
Ik heb belachelijk veel posts, maar ben er echt nog nooit serieus mee bezig geweest die op te krikken, het boeit mij echt geen reet, ik hou ook echt de stats niet bijquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:36 schreef Pheno het volgende:
Ik FOK! al zo veel minder. Als je oo ziet dat er dus een sport van wordt gemaakt om zoveel mogelijk te posten. Zo van wtf
Dat gaat prima hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och, ik klap mijn macbookje eem open, zoek even wat op, klik klik.
Telefoon is juist ongezellig, kan je niet op een schermpie kijken
* Van stoel valtquote:
Precies, maar dat moet ook kunnen vind ikquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah als ik niks te doen heb op mijn werk kijk ik ook even hier op mijn telefoon, alleen dat is zo zelden
Zeg dat even tegen mijn managerquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies, maar dat moet ook kunnen vind ik
Het is een zij en ze kent het woord positief nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Paar positieve berichtjes tweeten en hij is ook weer blij
Ehm... het is lekker weer(?)!quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:47 schreef Pheno het volgende:
Ontzettende baaldag en it's getting worse, Godskolere kutWebsphere.
Ah, zo'n figuurquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is een zij en ze kent het woord positief niet
Ja jammer, erg sfeerbepalend, ze zou met pensioen moetenquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm... het is lekker weer(?)!
[..]
Ah, zo'n figuur
Het regent.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja jammer, erg sfeerbepalend, ze zou met pensioen moeten
Ohwquote:
Infobesitas!quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar hebben ze een naam voor toch? Dat je alles wil volgen.. nieuws, social media, ed.?
Ik kom er ff niet op.
En er wordt vaak gewoon tijd voor gemaakt, of elk moment aangepakt om te social media'en.
En nu is het natuurlijk ook bouwvak he
Ook voor jouquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:57 schreef iBenny het volgende:
Ik ben ook fftjes weg...
Tot later en kusjekroel voor jullie allemaal enzo![]()
quote:
tempting.. ware het niet dat ik morgen van 07.30 tot 20.30 (of misschien wel laterquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef Kally het volgende:
Ik wil nu al aan de drank maar dat gaat nog niet
Ik heb bacardi watermeloen gehaald, ik wil weten hoe het proeft, is nieuwquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
tempting.. ware het niet dat ik morgen van 07.30 tot 20.30 (of misschien wel later) op t werk ben.. maar DAN! WHOE.. WEEKEND!
Misschien positiefquote:
quote:
Mijn teruggave krijg ik ook in een blauwe envelopquote:
Nee... Want dan krijg ik altijd andere gedachtes.quote:
Ik ben/was al reeds 22 jaar zonder serieusiteitquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:04 schreef Kally het volgende:
Mijn beste vriend is verliefd
Hij is 13 jaar alleen geweest, ik ben zo blij voor hem
[..]
Mijn teruggave krijg ik ook in een blauwe envelop
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:04 schreef Kally het volgende:
Mijn beste vriend is verliefd
Hij is 13 jaar alleen geweest, ik ben zo blij voor hem
[..]
Mijn teruggave krijg ik ook in een blauwe envelop
arm schaapquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben/was al reeds 22 jaar zonder serieusiteit!!
Njah hij was nogal een worcoholic en als ik het iemand gun, ik ken hem al bijna 30 jaarquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben/was al reeds 22 jaar zonder serieusiteit!!
Gomiquote:
Neequote:
Schandaligquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh,Ik weet z'n naam niet (meer)
Ik speelde vroeger met heel andere dingen!quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:12 schreef Kally het volgende:
En mijn neefje is zo lief in zijn uppie aan het spelen
Heel stil met de autootjes
Zo was ik ook altijdquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:12 schreef Kally het volgende:
En mijn neefje is zo lief in zijn uppie aan het spelen
Heel stil met de autootjes
Barbiesquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger met heel andere dingen!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |