abonnement Unibet Coolblue
pi_99730909
Het babytopic (0-1 jaar) Deel 26

27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
8 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
2 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
5 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
8 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
8 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
8 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
1 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
2 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
8 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor**
16 juni 2011: Olivia, dochter van _Isis_
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door kaatjejannie op 22-07-2011 22:37:56 ]
*poef* nu is het weg
pi_99731203
Als ik het zo lees weeg ik er misschien ook wel te zwaar aan en heb ik het zonder het bewust te doen bij Jaël ook gedaan. Die at ook al heel snel brood gewoon met korstjes zelf met de handjes. Fruit en groente kreeg ze geprakt of geblenderd net hoe het uitkwam en wat het was ;) En als het zo uitkwam kreeg ze ook een potje en die vond ze toch lekker!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99731752
oja, en met lepeltje eten is ook iets wat gewoon geleerd moet worden! En die babypapjes zijn idd erg vies.

Ik wilde ook gaan rapleyen met het idee dat hij dan snel zelf leert happen en pakken, maar dat gaat vanzelf met die andere dingen idd.
Ik heb iig nooit brood in melk hoeven soppen ofzo.

Mex z'n voortanden komen door...wat een ellende!
pi_99731985
Aw arme Mex ook nog boven voor? Dat zijn zulke nare dingen..

En brood soppen in melk enzo ben ik zeker niet van plan, nooit gedaan ook trouwens, net als brood ontkorsten ze soppen het zelf wel weg met hn speeksel.. Maar brood vind ik heel anders dan fruit bijv. Ligt er wel aan wat voor fruit natuurlijk ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99738304
na een zeer actieve dag van Evan is ie in slaap gevallen en heeft ruim 6 uur geslapen :)
dat klinkt niet veel, maar hij hoefde niet tussendoor gevoed worden.
op de weegschaal gestaan met hem en 4400gr. (5 weken), misschien wat weinig. ik weet niet wat normaal is.

[ Bericht 17% gewijzigd door cleany op 21-07-2011 08:39:49 ]
pi_99738396
Ja, onder heeft ie er nu 3 en de 4e komt ook, maar die 2 boven zien er echt pijnlijk uit gewoon en hij heeft ook hele erge jeuk eraan en gisteravond wat verhoging.

En jullie komen er vat wel uit met het eten :s)

6 uur is toch lekker cleany!
pi_99738409
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 08:39 schreef Troeta het volgende:
6 uur is toch lekker cleany!
zeker! dat is een record van onze grote jongen! Even eten gegeven en hij sliep even later weer door :)
pi_99738472
heerlijk!
  donderdag 21 juli 2011 @ 08:48:06 #9
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_99738507
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 08:46 schreef Troeta het volgende:
heerlijk!
O mijn god jij bent toch niet die Troeta die toen de zwangere minnares van haar vriend had vermoord hè? :@
pi_99738510
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 08:32 schreef cleany het volgende:
na een zeer actieve dag van Evan is ie in slaap gevallen en heeft ruim 6 uur geslapen :)
dat klinkt niet veel, maar hij hoefde niet tussendoor gevoed worden.
op de weegschaal gestaan met hem en 4400gr. (5 weken), misschien wat weinig. ik weet niet wat normaal is.
Dat ligt ook een beetje aan zijn start gewicht of het veel is of niet ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 08:39 schreef Troeta het volgende:
Ja, onder heeft ie er nu 3 en de 4e komt ook, maar die 2 boven zien er echt pijnlijk uit gewoon en hij heeft ook hele erge jeuk eraan en gisteravond wat verhoging.
En jullie komen er vat wel uit met het eten :s)

6 uur is toch lekker cleany!
Sneu is dat he! Wat hier hielp is met een tandeborstel erover poetsen en dentinox :) (niet bij Sarah uiteraard ;) die heeft nog geen tanden :P)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99739737
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2011 08:48 schreef Mishu het volgende:

[..]

O mijn god jij bent toch niet die Troeta die toen de zwangere minnares van haar vriend had vermoord hè? :@
Jawel, en nu post ik hier gezellig over m'n eigen kindje

8)7
pi_99739758
Ja, tanden poetsen vond ie gister idd lekker! En ik geloof dat ie nu wat minder last heeft.
pi_99739799
Cleany, volgens mij zit hij gewoon goed met zijn gewicht hoor, hangt natuurlijk ook af van zijn geboortegewicht. Eva woog met 4 weken 4320, dus dat komt aardig overeen toch?

f_r irritant is dat hè, zeker als ze die 3 r-en ook nog eens om je oren gaan slingeren :(
Mijn moeder heeft er ook wel een handje van. Die vindt dat Eva in haar bed moet slapen en dat ze niet bij ons mag blijven liggen als ze in onze armen in slaap valt. Nou kan Eva prima in haar bed slapen, behalve 's avonds. Dan zijn het hazenslaapjes en is ze dus gewoon beneden.
Eergisteravond hebben mijn ouders opgepast voor ong. 3 uurtjes zodat wij naar de film konden, en toen is ze zo'n 4x naar boven gelopen met Eva om haar op bed te leggen, maar dat werd em dus niet. Kwam ze nu zelf ook achter.

Misschien is dat iets? Dat je ze het zelf laat ervaren? Jij kent je kindje het beste en soms leer je eigenwijs advies van anderen het beste af door ze het zelf te laten ervaren.
Maar ik weet natuurlijk niet hoe jullie verstandshouding is en of je wil dat ze op Ean past?
  donderdag 21 juli 2011 @ 10:02:11 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99739932
Ik heb gisteren zo gelachen; onderweg naar m'n eigen huis (zodat de oudste ook nog weet dat hij een moeder heeft) even met de oudste gebeld, want thuis (bij papa) heb ik vorige week de box en het bed al op de laagste stand gedaan omdat Soneal af en toe op z'n knietjes zit.
Anyway, B. aan de telefoon terwijl ik nog zo'n 20 km van huis ben, en zeg dat ik zo een leuk Ikea-klusje voor hem heb: het bedje van Soneal naar beneden zetten.
B zegt dat het goed is maar dat hij nog even in de tuin bezig is, ook goed, doen we het zo wel even samen.

Als we thuiskomen helpt B me even de auto leeghalen en voor ik goed en wel Soneal uit de MaxiCosy kan halen is B al naar boven verdwenen, en vervolgens hoor ik me toch een gestommel op de trap...
Ik loop naar de trap, staat hij daar al bijna onderaan de trap met Soneal z'n bedje :') _O-
(een Gulliver van Ikea)

- Wat doe jij nou?
- Ja, hij moest toch naar beneden?!
- Ja, de bodem, niet het bedje :')
- Goh.... :(
- Ik zei toch "Ikea-klusje" niet "verhuis-klusje".

Gelukkig kon hij er ook wel om lachen en hebben we het bedje samen weer naar boven gebracht en de bodem lager gezet.
"Het bedje naar beneden zetten" is voor ouders van een baby gewoon iets anders dan voor een kinderloze post-puber, maar de sfeer zat er wel gelijk weer in :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_99740008
haha Leandra, m'n vriend vroeg zich ook af waarom ik het bedje in de huiskamer wilde hebben, maar gelukkig niet echt gedaan. hahaha, jullie zullen echt gelachen hebben.
pi_99740124
hahaha Leandra, het is inderdaad ook nog wel te snappen.

Het bedje en de box staan hier nog hoog. Sofie rolt alleen nog maar. Nog geen pogingen tot zitten of staan.
Zal het stiekem ook wel jammer vinden als het bed laag staat. Ik geef Sofie altijd voor ik naar bed ga nog een kusje, dat zal dan een stuk lastiger gaan.
*poef* nu is het weg
  donderdag 21 juli 2011 @ 10:12:16 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99740147
Ja, het was ook hilarisch, zo'n bedje valt nog niet mee in een trapgat :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_99740191
je word er vanzelf handig in kaatjejannie!
pi_99740219
Ik zie mezelf dan zo voorover het bedje in kukelen. Ik ben wel zo lomp eigenlijk.
*poef* nu is het weg
  donderdag 21 juli 2011 @ 10:18:26 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99740291
Ik vind het ook wel lastig hoor KJ, vooral omdat ik nu zo diep moet tillen, en eigenlijk is dat fysiek soms net een beetje lastig voor dit kreupele ouwe wijf, maar gezien de oudste met 10 maanden bovenop de eetkamertafel stond, trots met de lamp in z'n handjes "mama" te roepen, wilde ik het risico niet nemen dat ik er pas achterkom dat hij eruit kan klimmen (of vallen) als hij het al kan. Ik dacht destijds ook dat ik wel even naar de keuken kon lopen terwijl B op de grond lag te spelen :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_99740329
MP, ik zou je wel op het hart willen drukken om niet al te halfslachtig met rapley in de weer te gaan. Lees je anders eerst even goed in op www.borstvoeding.com. Het idee van rapley is dat het kind zelf de controle over het eten heeft. Als ze er klaar voor is pakt ze zelf het eten, brengt ze het zelf naar de mond, hapt ze er zelf wat vanaf en kauwt en slikt ze daarna zelf. Door stukjes banaan af te breken en aan haar te voeren forceer je dit proces en dat werkt verslikken juist in de hand. Bovendien vraag ik me af of rapley'en met 4,5 maand wel zo verstandig is.

Het klinkt misschien logisch om kleine stukjes voor haar af te breken, maar er wordt juist geadviseerd om vuisgrote stukken aan te bieden zodat een kind niet per ongeluk een stuk eten achterin de keel kan krijgen maar juist iets af moet 'bijten'.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99740385
Echt rapley was nu ook niet van plan hoor, maar voor als ze iets groter was gaat het wel door mijn hoofd. En die banaan was echt geprakt dus heel fijn zeg maar.. maar ik ga even op die link lezen als ik terug ben van het CB.. En ik twijfel nog steeds en zeg zelf altijd, bij twijfel niet doen!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99740413
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:02 schreef MamaPurk het volgende:
En brood soppen in melk enzo ben ik zeker niet van plan, nooit gedaan ook trouwens, net als brood ontkorsten ze soppen het zelf wel weg met hn speeksel.. Maar brood vind ik heel anders dan fruit bijv. Ligt er wel aan wat voor fruit natuurlijk ;)
Dat begrijp ik niet zo goed. Brood is toch veel lastiger voor een baby om te eten? Fruit is vaak zacht en sappig. Het enige waar Ivan zich regelmatig in verslikte was brood.

Het klinkt misschien wat onzinnig om brood in melk te dopen, maar het verschilt niet wezenlijk van fruit of groente blenderen en daar eventueel nog iets aan toe te voegen. In beide gevallen verander je de substantie en leng je het eventueel iets aan zodat het makkelijker weg te werken valt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99740467
In speeksel zitten enzymen die het brood zeg maar oplossen zelf als je er niet echt op kauwt volgens mij.. Bij fruit is dat volgens mij minder daar moet je wel echt op kauwen... maar ja dat is mijn eigen idee he, die wijsheid zit in mijn hoofd ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99740558
Banaan laat zich juist heel makkelijk wegsabbelen, net als meloen en rijpe mango. Het enige moment dat ik bij Ivan ben gaan twijfelen aan rapley'en was toen het eten van brood zo moeizaam ging. Hij bleef maar stukken in zijn mond proppen en daarna was het verslikken geblazen. Toen had ik het idee dat het beter was om de regie wat meer bij mij te leggen, bijvoorbeeld door hem zelf stukjes brood aan te geven.

Overigens zijn we net naar het consultatiebureau geweest en Lena weegt 7,2 kg en is 65 cm lang. Dat is vrij bescheiden maar ze groeit keurig. Op de borstvoedingscurve zit ze met haar gewicht en lengte ietsje onder het gemiddelde. Toch fijn om bevestigd te krijgen dat ze het goed doet op de borstvoeding!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99740608
Oh leandra echt een puber reactie ja
Mex hoe is het met je tandenpijn?
Eva die al rolt wauw dat is snel. ean komt niet verder dan haar zij en volgens mij is dat eerder uit frustratie

Mijn schoonouders mogen best oppassen maar ze werken full-time en daarbij passen ze in het weekend vaak op mijn nichtje.
Mijn moeder kan zich er ook goed mee bemoeien maar die zegt dus wel niet laten huilen en ze zijn ongeveer van dezelfde generatie.

Afgelopen nacht kwam ean om 04:30 en had ze het dekentje en lakentje van zich afgeschopt volgens mij had ze het eerder koud dan dat ze honger had. Toch de fles gegeven en een slaapzakje uit de kast gepakt. 70cm is klein genoeg toch? Ik kwam tijdens het opstaan wel de man met de moker hamer toch. Auw mijn hoofdje

Onze CV ketel is van slag en nu zit ik met hoofdpijn op de CV meneer te wachten met een meisje wat ook nog niet in haar hum is.
pi_99740921
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:25 schreef MamaPurk het volgende:
In speeksel zitten enzymen die het brood zeg maar oplossen zelf als je er niet echt op kauwt volgens mij.. Bij fruit is dat volgens mij minder daar moet je wel echt op kauwen... maar ja dat is mijn eigen idee he, die wijsheid zit in mijn hoofd ;)
Juist niet is mijn rapley ervaring.
Brood is meer moeite terwijl broccoli er zo in gaat ik geef hem hele stronkjes.
En als iets niet gaat dan geef ik gewoon stukjes.. hij heeft pas sinds gister een tandje
Maar werkt gewoon weg..
En voor alles is een oplossing. Zoals appel raspen ipv in de blender
Een komkommer dunschillen. Een handvat boren door de peer :D
  donderdag 21 juli 2011 @ 10:58:06 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99741286
Als ze haar hoofdje niet door het gat kan doen dan is de trappelzak klein genoeg FR ;)

Laat je schoonouders maar praten, ook bij dezelfde generatie zijn er verschillende opvoedmethodes, en ik gok zomaar dat ze de rust, reinheid, regelmaat een beetje erg strak gehanteerd hebben en dachten dat dat goed was, en dat je man vanaf dag 1 al doorsliep is waarschijnlijk nonsens, of hij is volgepropt met flesvoeding.

Jij doet het anders en anders is niet per definitie minder goed.

Straks als de CV-ketel weer werkt even lekker douchen en badderen, en dan is de wereld weer een stuk leuker :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_99741367
Ik geloof best dat hij doorsliep dat deed zijn zus ook en zijn nichtje sliep zelfs met Bv na een week al door.

Ik daarin tegen heb nog nooit doorgeslapen dus als ean op mij lijkt wordt dat nog wat.
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:16:05 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99741801
Dat hele doorslapen lijkt een prestige-onderwerp te zijn geworden, maar een kind slaapt door als het daar aan toe is, en zeker met zo'n kleintje, wat ook nog eens een lastige start heeft gehad moet je dat denk ik niet willen forceren.
Dus ik weet niet wat je schoonouders in gedachten hadden om het doorslapen af te dwingen, of wat jij volgens hen "fout" doet waardoor ze nog niet doorslaapt, maar als het commentaar je echt enorm dwars gaat zitten dan denk ik dat het verstandig is dat manlief zijn ouders even aanspreekt op het feit dat hun commentaar wel wat minder mag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_99742078
Wij kregen laatst ook eens het advies dat we Bartje maar de hele avond wakker moesten houden, dan sliep hij zo door.. Niet dus..

Hij heeft vannacht voor het eerst de hele nacht op zijn eigen kamertje geslapen. Wennen voor mij vooral, ik vond het zo stil, en ik vond het ergens maar niets dat hij zo ver weg lag.. :@

Hij liet nu wel een uur minder tussen de voedingen, maar met 10 uur, kwart voor 3(?) en kwart voor 7 moet ik nog steeds niet klagen vind ik...
pi_99742395
Dat zal idd even wennen zijn zo zonder bartje maar zo te lezen heeft hij het prima gedaan

Ik hoorde bij veel mensen een ondertoon dat ean nooit bij ons op de kamer heeft gelegen. Maar ik had zoiets van ze is het niet gewend en wij ook niet. En ik heb niet het idee dat ze slechter slaapt op haar eigen kamer.
pi_99742495
Ik heb wel het idee dat ik beter geslapen heb nu, ik sliep toch wel heel erg op zijn geluiden, en met de babyfoon komen niet alle zuchtjes en steuntjes door.. Maar het had gewoon wat, hem zo dicht bij ons..
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:38:47 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99742518
Wij hebben Soneal vorige week pas voor het eerst op z'n eigen kamer gelegd (met 7,5 maand) en ik sliep die nacht slechter dan hij ;)

En stiekem vond ik het vanmorgen wel weer heel gezellig dat ik hem gelijk weer kon zien toen ik m'n ogen opendeed ;)
(in mijn huis ligt hij nog wel op mijn kamer)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_99742616
Ik snap heel goed dat mensen hun kind bij hun op de kamer laten slapen. Maar ik word al wakker van een blaadje dat valt bij wijze van spreken. Ik hoor nu al veel geluiden van ean en reageer daar toch op terwijl de babyfoon heel zacht staat. Als ze naast mij ligt slaap ik denk ik amper nog.

Al leg ik haar nu 's morgens als ze vroeg wakker is wel naast mij slapen doe ik dan niet meer maar ik geniet wel van dan kleine lichaampje helemaal tegen mij aangeplakt.
pi_99742669
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:38 schreef Leandra het volgende:
Wij hebben Soneal vorige week pas voor het eerst op z'n eigen kamer gelegd (met 7,5 maand) en ik sliep die nacht slechter dan hij ;)

En stiekem vond ik het vanmorgen wel weer heel gezellig dat ik hem gelijk weer kon zien toen ik m'n ogen opendeed ;)
(in mijn huis ligt hij nog wel op mijn kamer)
Doe maar luxe 2 huizen ;)
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:58:08 #37
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_99743258
Bij ons heeft Kiran 6 nachten in de kinderwagen naast ons gelegen. En ik sliep er slechter door; elk zuchtje piepje kreuntje. En sinds hij op zijn eigen kamer ging slapen sliep hij ook beter, maar de eerste 3 maanden niet door :')

K kan sinds 2 weken duimen en sindsdien slaapt hij door, hoewel nu weer 2 nachten wat gemekker rond 2 uur, maar we hebben de oorzaak........ Hij duimt links, maar hij wil nu ook revhts duimen en die duim blijft nog niet zo goed zitten.
Gisternacht ben ik zijn hoofd gaan draaien naar links en hij sliep weer lekker verder. Vannacht was t een gilletje en voor ik uit bed kon gaan was t alweer stil.

Volgens mn vriendin slaapt K heul veel voor n baby van 3 maanden, haar dochter is vrij veel wakker en ze had gelezen dat ze rond deze periode 15 uur slapen. Nou K haalt sommige dagen gerust 18 tot 19 uur.

Bijvoorbeeld dinsdag;
Maandagavond van 23.30 tot 6 van 6.45 tot 9 van 10 tot 14 van 14.45 tot 17 van 19 tot 20 van 21 tot 22.45 wn van 23 weer tot 5.........
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_99744315
Hahah dat heeft ze denk ik van babyinfo die mailt dat wel 3727181 keer .
http://educatie.ntr.nl/beterslapen/index.jsp?nr=574728
Hier wat meer en duidelijke info..
pi_99744443
Sofie komt ook nog regelmatig op meer dan 18 uur slaap..

20.00-9.30
11.00-13.00
15.00-17.00
*poef* nu is het weg
pi_99744613
Wij zijn op het CB geweest!


66cm bij 7,7 kilo :)

Verder mijn verhaal gedaan en de wijkverpleegkundige heeft een zwaar vermoeden dat het verborgen reflux is... Nu aan de nutriton en dan belt zij mij over anderhalve week, is het dan niet beter dan naar de HA en dan moet die medicijnen voorschrijven zei ze.
Wel even balen maar ergens ook wel fijn, Sarah huilt dus wel degelijk met een rede waarschijnlijk!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99744666
De curve ziet er goed uit MP hopelijk werkt de nutriton voor haar
  donderdag 21 juli 2011 @ 12:53:38 #42
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_99745608
Net naar het cb geweest, Ylana is 7865 gram en 74,5 cm lang. Lang en dun dus ;) curves staan in het bv-topic Ze doet het goed, ontwikkelt lekker, complimenten dat ik nog steeds bv geef O+ 'voel je je er goed bij? Ja? Dan vooral lekker doorgaan.'
Fijn :)
2 prikjes erin, dat blijft zielig hoor ;( En ze vonden vooral de interactie tussen broer en zus heel mooi om te zien, dat ze heel erg reageert op wat hij doet.
En Ylana kan blazen! Hard, zacht, erg gecontroleerd, dat vond de cb-mevrouw erg knap.

/einde ego-post :@

MP wat een mooie curve!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_99745783
Ylana dat klinkt zeker lang en dun als je daarvoor Sarah haar lengte en gewicht leest ;)
Ik vind het ook knap dat ze kan blazen!! Dat is echt snel volgens mij :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99746037
Nou MP, dan heeft ze Lena inmiddels ingehaald! :D

Aan de ene kant zou het wel fijn zijn als het verborgen reflux is, want dan heb je een verklaring. En dat haar iets dwars zit wist je allang. Maar toch, het is niet fijn als er misschien iets met je kleintje is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99746056
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:53 schreef Saffier het volgende:
En Ylana kan blazen! Hard, zacht, erg gecontroleerd, dat vond de cb-mevrouw erg knap.
Dat vind ik ook heel knap! Ivan kan dat nog steeds niet goed.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99746200
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:04 schreef Claudia_x het volgende:
Nou MP, dan heeft ze Lena inmiddels ingehaald! :D

Aan de ene kant zou het wel fijn zijn als het verborgen reflux is, want dan heb je een verklaring. En dat haar iets dwars zit wist je allang. Maar toch, het is niet fijn als er misschien iets met je kleintje is.
Ja ze gaat haar zus achterna qua groot zijn!! En dat ze waarschijnlijk die verborgen reflux heeft is niet leuk, maar wel duidelijk en daardoor denk ik voor ons iets minder frustrerend als ze weer zo een krijsbui heeft. Dat was zo vreselijk en dan helemaal omdat je niet wist wat er was. Nu weet je wat de waarschijnlijke oorzaak is en kun je daar naar handelen. En Jaël had het ook maar niet verborgen, die spuugde ons gewoon constant onder. Maar de duidelijkheid geeft nu al ruimte in mijn hoofd, het is een kopzorg minder. Van het weekend wist ik zo zeker dat ze pijn had... Dus ergens ben ik ook wel opgelucht dat het waarschijnlijk maar reflux is en niets ergers zeg maar...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:09:05 #47
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_99746201
Ik ook, Tobias leerde dat veel later pas, die was ook later met uit een rietje drinken :)
Als ik nu alleen al het woord blazen zeg gata ze al blazen :D en a;s wij zachtjes blazen doet zij dat ook, doen wij het hard, doet zij het ook!
Over een maandje ( :X :X ) filmtoestel in de aanslag met haar verjaardag!
Ze zegt overigens mama, papa, uit en 'taaht' wat wij continue vertalen tot 'taart'. Alles wat ze aanwijst is 'taaht' en dan zeggen wij nogal eens 'met je verjaardag, dán krijg je taart, nu mag je een boterham.' oid ;)

Ik zal proberen het blazen eens te filmen...

Ze is nu wel zieligjes van de prikjes :(
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:10:20 #48
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_99746255
Dat reflux lijkt me zo naar! Kindjes hebben er pijn (last op zijn minst) van en je kan er maar zo weinig aan doen :{
succes/sterkte ermee MamaPurk. En je opluchting snap ik heel goed :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_99746274
Mooie curves saffier (in t andere topic ;) ) en MP!
Wat vervelend MP van de vermoedelijke reflux. Nouja wat je zegt, je meisje huilt niet zonder reden en je kunt nu iets wezenlijks voor haar doen. Succes :*

Claudia! je meisje heeft dezelfde stats als jongste hier :) mooi dat het allemaal goed was.
:)
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:11:59 #50
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_99746315
Met terugscrollen zie ik je curves niet Claudia... waar moet ik kijken? BV-topic? gevonden, mooi!!

Grappig dat Lena en de jongste van Mignonne zo gelijk op lopen O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')