Juist niet is mijn rapley ervaring.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:25 schreef MamaPurk het volgende:
In speeksel zitten enzymen die het brood zeg maar oplossen zelf als je er niet echt op kauwt volgens mij.. Bij fruit is dat volgens mij minder daar moet je wel echt op kauwen... maar ja dat is mijn eigen idee he, die wijsheid zit in mijn hoofd
Doe maar luxe 2 huizenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:38 schreef Leandra het volgende:
Wij hebben Soneal vorige week pas voor het eerst op z'n eigen kamer gelegd (met 7,5 maand) en ik sliep die nacht slechter dan hij
En stiekem vond ik het vanmorgen wel weer heel gezellig dat ik hem gelijk weer kon zien toen ik m'n ogen opendeed
(in mijn huis ligt hij nog wel op mijn kamer)
Dat vind ik ook heel knap! Ivan kan dat nog steeds niet goed.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:53 schreef Saffier het volgende:
En Ylana kan blazen! Hard, zacht, erg gecontroleerd, dat vond de cb-mevrouw erg knap.
Ja ze gaat haar zus achterna qua groot zijn!! En dat ze waarschijnlijk die verborgen reflux heeft is niet leuk, maar wel duidelijk en daardoor denk ik voor ons iets minder frustrerend als ze weer zo een krijsbui heeft. Dat was zo vreselijk en dan helemaal omdat je niet wist wat er was. Nu weet je wat de waarschijnlijke oorzaak is en kun je daar naar handelen. En Jaël had het ook maar niet verborgen, die spuugde ons gewoon constant onder. Maar de duidelijkheid geeft nu al ruimte in mijn hoofd, het is een kopzorg minder. Van het weekend wist ik zo zeker dat ze pijn had... Dus ergens ben ik ook wel opgelucht dat het waarschijnlijk maar reflux is en niets ergers zeg maar...quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:04 schreef Claudia_x het volgende:
Nou MP, dan heeft ze Lena inmiddels ingehaald!
Aan de ene kant zou het wel fijn zijn als het verborgen reflux is, want dan heb je een verklaring. En dat haar iets dwars zit wist je allang. Maar toch, het is niet fijn als er misschien iets met je kleintje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |