abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2011 @ 13:04:29 #51
286575 Roces18
Chef de party
pi_99872895
Faster [2010]

Wanneer Driver na 10 jaar in de gevangenis terug de vrije wereld in komt, is er maar één ding dat hem bezig kan houden; wraak nemen op hen die zijn broer hebben vermoord.....

Het verhaal is zeker niet erg vernieuwend maar op een bepaalde manier is het beter dan het standaard wraak filmpje. Een lekker relaxte film waar alles minimalistisch wordt gehouden door middel van een revolver en een snelle bak, meer heb je niet nodig. De karakters zijn niet zo plat en hebben hier wat meer diepgang gekregen. Helaas worden de talenten van Dwayne "THE ROCK" Johnson niet ten volle gebruikt want ik mis wel een beetje de rauwe actie a la fast and the furious 5. En met de nodige drama is dit een prima film geworden die mij goed heeft vermaakt.

Zeker een aanrader 7,5
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_99872992
Thank you for smoking (http://www.imdb.com/title/tt0427944/)
Komedie over de woordvoerder van Big Tobacco, die het roken van sigaretten moet verdedigen en manieren bedenkt om mensen aan te sporen om te roken. Tegelijkertijd probeert hij een goede vader te zijn voor zijn zoon.
Leuke, sarcastische film met fijne acteurs.

Fish Tank (http://www.imdb.com/title/tt1232776/)
Brits drama over Mia, een jong meisje dat opgroeit in een achterbuurt ergens in Engeland. Ze woont samen met haar nalatige moeder en haar jongere zusje Tyler. Mia is van school gestuurd en brengt haar dagen grotendeels door op straat. Wanneer haar moeder een nieuwe vriend heeft bouwt Mia daar een aparte, ongemakkelijke relatie mee op.
Heel mooie, maar ook trieste film. Aangrijpend verhaal en indrukwekkend acteerwerk, vooral van Katie Jarvis (Mia).

Office space (http://www.imdb.com/title/tt0151804/)
Komedie over Peter, een software engineer die dagelijks met veel tegenzin naar zijn werk gaat. Hij haat het werk zelf, de meeste van zijn collega's, en vooral zijn baas. Op een dag verandert hij compleet zijn instelling na bezoek aan een hypnotherapeut, en besluit zich te rebelleren tegen zijn baas.
Leuke film, grappig verhaal, fijne acteurs. Verschillende scènes zijn echt hilarisch.

Shrink (http://www.imdb.com/title/tt1247692/)
Drama over Henry Carter (Kevin Spacey), een psycholoog die voornamelijk beroemdheden behandelt. Wanneer hij zelf door een moeilijke periode gaat begint hij te twijfelen aan zijn capaciteiten als therapeut, en heeft hij wiet nodig om zich staande te houden. In een poging hem te helpen zadelt zijn vader hem op met een pro-bono zaak.
Eigenlijk best een trieste film, want veel depressiviteit. Verder wel een goed geschreven verhaal, en zoals altijd goed acteerwerk van Kevin Spacey.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_99874568
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 22:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Dit is een goede site om je vorderingen bij te houden : http://www.icheckmovies.com Kan je meteen ook aan een nieuwe lijst beginnen als je klaar bent met de imdb top 250 ;)
Ik ken de site. Ben er actief geweest, maar tegenwoordig houd ik alles wat ik kijk (de laatste tijd niet zo heel erg veel vanwege tijdgebrek, helaas) bij op whatiwatch.net.
pi_99874688
The Departed (2006)

score 7,5/10 een zeer abrupt einde vond ik
pi_99876242
Gisteren twee zwart/wit films gezien.

The Third Man 7.1
Leuke film-noir. Ik snap alleen niet de hoge ranking om imdb. Cinematografisch zit het in ieder geval dik in elkaar, maar qua verhaal is het iets wat tegenwoordig niet meer zo schokkend is.

All Quiet On The Western Front - 8,2
Onvoorstelbaar dat deze film uit 1930 komt. Dat begrijp ik totaal niet omdat het zo modern is neergezet. Alle aspecten bij zo'n oorlog word er uitgelicht, goed script. En hoe ze die bombardementen loopgraven hebben gedaan, in een wereld waar cgi niet bestaat, is magie!

Pan's Labyrinth - 7,2
Ik heb het idee dat ik nog facetten gewoon totaal mis door te weinig informatie over de burgeroorlog in Spanje. Maar de mythische symbolen en gedragingen op het einde lijken op die dat zolang je maar geen vragen stelt men jou de wereld zal geven. Als een sprookje.
Beter dan ik mij had voorgesteld.
pi_99876438
World Invasion: Battle Los Angeles

Ieks aliens en ze vallen aan! Gelukkig is er Staff Sergeant Nantz met zijn Marines om de wereld te redden. Wat moet je er van zeggen, dun verhaal, veul schieten, opofferingsgezindheid en heldenmoed. Fijn dom vermaak voor een regenachtige middag dus, 6-.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  zondag 24 juli 2011 @ 15:07:27 #57
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_99877899
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:33 schreef Karstman het volgende:
World Invasion: Battle Los Angeles
[ afbeelding ]
Ieks aliens en ze vallen aan! Gelukkig is er Staff Sergeant Nantz met zijn Marines om de wereld te redden. Wat moet je er van zeggen, dun verhaal, veul schieten, opofferingsgezindheid en heldenmoed. Fijn dom vermaak voor een regenachtige middag dus, 6-.
er was niet veel schieten, er was alleen maar schieten
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_99878405
dead snow/dod sno

Zeer goede Noorse film, Ben zelf zombie fanaat dus zelfs de slechtste zombie films zijn voor mij nog vermakelijk. mijn eerste indruk was dat dit een van die B films zou zijn.
Maar ik werd compleet verrast wat een coole film, opbouw geeft je een beetje B movie gevoel maar hoe verder de film vordert hoe meer respect je er voor de film krijgt.
humor, horror.

van mij een 7.5

trolljegeren/troll hunter

Weer een Noorse film.
nog een die mij verraste.
A group of students investigate a series of mysterious bear killings, but learns that there are much more dangerous things going on. They start to follow a mysterious hunter, learning that he is actually a troll hunter.
gefilmd in documentaire stijl. een aanrader voor mensen die is een keer wat anders willen zien met veel kwaliteit.

ik geef deze een 8.5 omdat de film een zeer goed uitgevoerd concept heeft en out of the box gaat.
  zondag 24 juli 2011 @ 18:31:05 #59
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_99886502
Sucker Punch (Zack Snyder, 2011)

Snyders eerdere films 300 en Watchmen bevielen me uitstekend, dus ik heb ondanks mijn terughoudendheid besloten me hier toch maar aan te wagen. Of ik daar blij mee moet zijn weet ik echter nog niet.

De plot is dun, flinterdun zelfs. De fantasiewereld waarin we terechtkomen is wel aardig, maar de ontsnappingen uit deze wereld gaan weer net te ver. Uitleg over de karakters is er niet of nauwelijks, waardoor je ook geen binding met ze krijgt: over Baby Doll kom je nog wel iets te weten, maar over haar vier lotgenoten weet je na afloop nog niets. Daarnaast ontbeert het de film vrijwel volledig aan spanning, wat misschien nog wel het grootste gemis is, wetende dat de film het niet van de diepgang moet hebben.

Gelukkig heeft de film wel wat. Snyders visuele stijl kan me wel bekoren, hoewel hij wel wat doorslaat met de grafische vormgeving die net iets teveel op een game lijkt. Ook de poppy soundtrack beviel me goed, net als bij Watchmen is dit weer een prima toevoeging. Qua vrouwelijk schoon worden we ook niet teleurgesteld, al vond ik ze wel verrassend braafjes gekleed. Het zal niet hun grootste uitdaging ooit zijn geweest, maar ze spelen wel lekker mee.

Al met al een film die je absoluut moet kijken met je verstand op nul en een hoge tolerantie voor overdadig geweld. Dat laatste lukte wel aardig, het eerste bleek behoorlijk lastig.
pi_99899257
Zookeeper

een dierenverzorger wordt door de dierentuin dieren geholpen om zijn ex-vriendin terug te krijgen.

tja.. ik ging erg sceptisch de film in: nogmaals een film met pratende dieren (*zucht*) en voorspelbaar verhaal...
hoewel mijn voorgevoelens klopte was ik toch verrast dat het toch nog best aardig.. maar geen blijvertje... een magere voldoende 5.5/10
  zondag 24 juli 2011 @ 22:54:00 #61
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_99900125
Weer eens 3, korte, films uit de By Brakhage blu-ray set van Criterion gekeken. Dit keer uit Volume 1, waarvan eerder ook de dvd is verschenen:

The Wold Shadow
6,0/10

Kindering
Deze korte film is een mooie combinatie van beeld,zang en muziek. En afgaande op sommige shots zou je bijna zeggen te weten waar Christopher Nolan inspiratie vandaan haalde voor de shots van Leonardo DiCaprio`s kinderen in Inception.

7,0/10

The Dante Quartet
Ik denk dat dit de meest "trippy" en wazige film van Brakhage is die ik tot nu toe heb gezien. Wazig maar tegelijk heeft `t ook wat moois. Niet z`n meest toegankelijke film (hoewel dat hier natuurlijk een relatief begrip is)

6,5/10
pi_99903080
Net op Veronica The Patriot gezien.

Plot:
Na enkele jaren in het leger gevochten te hebben, wil Benjamin Martin niets liever dan een rustig leventje leiden. Als zijn zoon zich echter aanmeldt voor het Amerikaanse leger, om de jonge natie te verdedigen tegen de Britten, wordt hij gedwongen de wapens weer op te pakken.

Imdb geeft de film een 6.9
Van mij krijgt ie een 7.2 :P

Ik hou wel van een stukje Amerikaanse geschiedenis. Ook al is het niet letterlijk gebaseerd op wat er echt gebeurd is, aldus Wikipedia. Zo wordt de slavernij nergens echt vernoemd bijv. Maar ach, wat een gezeur ook. Het is een film. En misschien wil de film de Amerikanen als de good guys doen lijken en de Britten als de evil ones. Maar dat stoorde mij niet. Vond het in het gevecht soms wel langzaam gaan. Even uitgebreid een kogel gaan bekijken doe je niet in een oorlog lijkt mij :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_99904047
Ook The Patriot (2000) gezien.

Natuurlijk vanzelfsprekend dat de Amerikanen 'verhemeld' worden, je ziet hun onafhankelijk worden van de Britten. Erg goede film met een paar fantastische scènes en ook nog her en der wat humor.

Ik denk dat ik met hierboven mee ga en ook een 7.2 geef. :)

PS. en dat uitgebreid een kogel bekijken; de scène was in slow motion, in het echt was het misschien nog niet eens een seconde. ;)

Oh, en waarom hebben de bad-guys in films altijd glad achterover gekamd haar?? ):O
  maandag 25 juli 2011 @ 00:32:52 #64
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_99904395
Harry Potter and the Deadly Hallows Part II

Er is al een hoop over geschreven dus ik hou het kort: het verhaal mag bekend zijn en is aardig uitgewerkt. Aardige mix van actie en zoetheid, al wist de film me nergens helemaal te grijpen. Ik mis de echte emotie die alleen een topspeler kan neerzetten, wat Radcliffe duidelijk niet is. Die kerel acteert net zo goed als m'n dode schoonmoeder -O-.
Toch verveelt de film geen moment :).
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_99904540
Ook de patriot gezien, vind het maar matig. Ben een groot 'fan' van die periode, en dat het niet allemaal klopt kan ik ook wel door de vingers zien, het blijft immers een film. Maar ik vind het zo overdreven en nep geacteerd. Mel Gibson past gewoon niet echt.. en die britse officier was ook te cliché. Te gedramatiseerd en de gevechtscenes hebben te veel spektakel momenten met slomotions. cijfer 5.5
There are only 151 Pokémon.
pi_99904672
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:36 schreef Eenskijken het volgende:
Ook de patriot gezien, vind het maar matig. Ben een groot 'fan' van die periode, en dat het niet allemaal klopt kan ik ook wel door de vingers zien, het blijft immers een film. Maar ik vind het zo overdreven en nep geacteerd. Mel Gibson past gewoon niet echt.. en die britse officier was ook te cliché. Te gedramatiseerd en de gevechtscenes hebben te veel spektakel momenten met slomotions. cijfer 5.5
Laten we het zo stellen dat het nooit slechter kan zijn dan 'The Last Samurai' bij dat type films.
  maandag 25 juli 2011 @ 01:48:45 #67
316126 Tieszo
be awesome instead
pi_99907104

Inmiddels de tweede keer dat ik Zombieland zie. Blijf het een goede film vinden, leuk om 's zaterdags eens te kijken met 'n vriendin. Effecten zijn leuk gedaan, misschien een beetje overdreven, maar ach. Boeiend. Goede entertainment! Hete chick ook trouwens.

7/10

Grote fan van Never Back Down, dus ging deze film ook maar eens kijken, waar Sean Faris ook de hoofdrol speelt. Forever Strong gaat over een normale kerel, die in een jeugdinstelling komt en van rugby houdt. Zeer mooie film!

8/10

Wow. Hemelse film. Transformers: Dark of the Moon is een geniaal vervolg op de andere twee Transformers. Shia liet hier weer mooie acteerprestaties zien, maar God wat is dat nieuwe liefje van hem lekker. Die visuele effecten waren trouwens ook adembenemend. En de maanlanding en alles eromheen was briliant uitgedacht.

9/10

Woot! In Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 krijgen we een einde aan het Harry Potter-filmtijdperk. Jammer wel, maar een goed einde! Zeer leuk bedacht en een genot om naar te kijken, ookal duurt de film iets langer dan twee uur. Hoewel ik het laatste deel zou hebben weggelaten.

8,5/10

[ Bericht 20% gewijzigd door Tieszo op 25-07-2011 02:19:40 ]
pi_99907521
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:48 schreef Tieszo het volgende:
[ afbeelding ]

Inmiddels de tweede keer dat ik Zombieland zie. Blijf het een goede film vinden, leuk om 's zaterdags eens te kijken met 'n vriendin. Effecten zijn leuk gedaan, misschien een beetje overdreven, maar ach. Boeiend. Goede entertainment! Hete chick ook trouwens.

7/10

[ afbeelding ]

Grote fan van Never Back Down, dus ging deze film ook maar eens kijken, waar Sean Faris ook de hoofdrol speelt. Forever Strong gaat over een normale kerel, die in een jeugdinstelling komt en van rugby houdt. Zeer mooie film!

8/10

[ afbeelding ]

Wow. Hemelse film. Transformers: Dark of the Moon is een geniaal vervolg op de andere twee Transformers. Shia liet hier weer mooie acteerprestaties zien, maar God wat is dat nieuwe liefje van hem lekker. Die visuele effecten waren trouwens ook adembenemend. En de maanlanding en alles eromheen was briliant uitgedacht.

9/10

[ afbeelding ]

Woot! In Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 krijgen we een einde aan het Harry Potter-filmtijdperk. Jammer wel, maar een goed einde! Zeer leuk bedacht en een genot om naar te kijken, ookal duurt de film iets langer dan twee uur. Hoewel ik het laatste deel zou hebben weggelaten.

8,5/10
Plaatjes doen het niet
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 25 juli 2011 @ 02:06:04 #69
316126 Tieszo
be awesome instead
pi_99907556
Bij mij wel gewoon?
pi_99907666
Hier ook niet.
  maandag 25 juli 2011 @ 02:19:47 #71
316126 Tieszo
be awesome instead
pi_99907854
Fixed?
pi_99908059
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:19 schreef Tieszo het volgende:
Fixed?
ja :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_99913203
The life of David Gale: film over een ter dood veroordeelde activist (Kevin Spacey) die altijd protesteerde tegen de doodstraf en zegt onschuldig veroordeeld te zijn. Hij regelt een ontmoeting met een journaliste (Kate Winslet) om de waarheid boven water te krijgen teneinde zijn executie te voorkomen. Via flashbacks wordt het verhaal achter de veroordeling vertelt.

Onzettend goede film die je op het puntje van je stoel laat zitten. Op zich een redelijk bekend gegeven (iemand zit in de gevangenis en iemand anders probeert de waarheid boven water te krijgen want hijzij zou onschuldig vastzitten) maar steengoed verfilmd. Opmerkelijk einde voor Hollywood begrippen.

Trust: Matige film over een 14 jarig meisje wat via internet door een oudere man wordt verleidt en misbruikt.

De film gaat over de gevolgen hiervan op het meisje en haar omgeving, maar het grijpt je allemaal niet naar de strot. Ook is er niet een echte ontknoping (hoewel het verhaal daar wel naar toe werk), het kabbelt allemaal maar voort. De hoge IMDB rating ontgaat mij volledig.

Last night: Ook hier weer zo'n voortkabbelend verhaal. Een echtpaar (keira knightley en nog iemand) ziet zich geconfronteerd met de verleidingen van vreemdgaan op een paar dagen dat ze apart van elkaar leven. Saaie film.

[ Bericht 34% gewijzigd door mister_white op 25-07-2011 10:23:15 ]
Newton is dood, Einstein is overleden en ik voel me ook niet lekker..
  maandag 25 juli 2011 @ 10:31:43 #74
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99913600
No Strings Attached

Heerlijke film. En niet alleen de film is heerlijk...
Met Natalie Portman in de hoofdrol kan voor mij de film bijna niet meer stuk, zelfs Ashton Kutcher kan daar niks aan veranderen. Dit is een romantische komedie, zoals we al duizenden van hebben gezien. De makers hebben echter geprobeerd een draai eraan te geven; of dat gelukt is weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het lekker weg kijkt en Natalie en Ashton doen het beide behoorlijk. Na Black Swan is het mooi te zien hoe Natalie ook een compleet andere rol kan neerzetten zonder enige moeite, lijkt het.
De film heeft goede humor en leuke, pijnlijke momenten, maar de verhaallijn is typisch Hollywood. Goed om samen te zien met de vrouw, of gewoon alleen.
Aanrader als je van romantische komedies houd, maar ook als je gewoon even een feel-good-movie wilt zien.

IMDb: 6,2
ik: 7.0

[ Bericht 8% gewijzigd door Sejt op 25-07-2011 10:58:19 ]
I love my mispoken words.
pi_99914136
Shutter Island

Let op, spoilers!

Ik heb gemengde gevoelens over deze film. De acteerprestaties vind ik goed, daar twijfel ik niet aan. Maar het verhaal zelf kan me niet zo bekoren. Het eerste deel vond ik nog goed te doen, maar daarna werd het voor mij nou onduidelijk wat nou werkelijk was en wat niet. Hoewel dit aan het einde van film wel duidelijk wordt, bleef ik het verwarrend vinden. Waar ik me ook mateloos aan irriteerde was de herhalende tussenkomst van die nachtmerries en de stukjes waarin Teddy's vrouw hem steeds probeert te beïnvloeden. Overigens wekte ze bij mij wel flink veel woede op toen ze haar kinderen verdronk.

Dus al met al een film met goede acteerprestaties en mooi camerawerk, maar het verhaal is niet echt mijn ding.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_99914210
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:31 schreef Sejt het volgende:
No Strings Attached

[ afbeelding ]

Heerlijke film. En niet alleen de film is heerlijk...
Met Natalie Portman in de hoofdrol kan voor mij de film bijna niet meer stuk, zelfs Ashton Kutcher kan daar niks aan veranderen. Dit is een romantische komedie, zoals we al duizenden van hebben gezien. De makers hebben echter geprobeerd een draai eraan te geven; of dat gelukt is weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het lekker weg kijkt en Natalie en Ashton doen het beide behoorlijk. Na Black Swan is het mooi te zien hoe Natalie ook een compleet andere rol kan neerzetten zonder enige moeite, lijkt het.
De film heeft goede humor en leuke, pijnlijke momenten, maar de verhaallijn is typisch Hollywood. Goed om samen te zien met de vrouw, of gewoon alleen.
Aanrader als je van romantische komedies houd, maar ook als je gewoon even een feel-good-movie wilt zien.

IMDb: 6,2
ik: 7.0
imdb plaatjes doen het niet ;)
  maandag 25 juli 2011 @ 10:57:02 #77
286575 Roces18
Chef de party
pi_99914223
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:53 schreef Hojdhopper het volgende:
Shutter Island

Let op, spoilers!
Daar hebben we de spoilerknop voor, a.u.b. verander dat nog even ;)
  maandag 25 juli 2011 @ 10:59:12 #78
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99914270
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:56 schreef mschol het volgende:

[..]

imdb plaatjes doen het niet ;)
Da's waar ook - aangepast.
I love my mispoken words.
  maandag 25 juli 2011 @ 11:10:42 #79
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_99914558
Druk filmweekendje:

Jaws
Voor mij een klassieker, waarvan bleek dat mijn vriendin hem nog nooit had gezien. Het uitgangspunt bleek voor haar niet al te uitnodigend ("een grote haai die rond een eilandje angst zaait"). Gelukkig blijft het een sterke film die eigenlijk geen moment verveelt, en hebben we er een nieuwe fan van de film bij ;)

Ik vind het knap dat de film gedurende de volledige looptijd de spanning op niveau kan houden, zelfs al (of juist omdat) wordt de haai in het grootste deel van de film niet eens getoond. Ondanks dat de haai er voor de huidige maatstaven misschien wat knullig uitziet is wordt de spanning zo goed opgebouwd dat het eigenlijk niet uit maakt.
Persoonlijk had ik graag iets meer strand/haai scenes gezien, en het einde wat korter gehad. Al komt dat misschien ook omdat in mijn herinnering Jaws 1 en 2 een beetje door elkaar lopen en ik daarom meer scenes had verwacht (bijvoorbeeld met het optreden van de waterskiers die volgens mij in 2 zit)

Daarna Harry Potter and the Philosophers Stone gekeken. Lekker zin in een lief sprookje, en daar is deze eerste Harry Potter perfect voor. Lief filmpje met redelijke kind acteurtjes. Simpel, dromerig en leuk om naar te kijken. Gek om te bedenken dat dit alweer 10 jaar geleden is.

En als laatste Harry Potter and the Chamber of Secrets. Het wordt al meteen wat serieuzer in deze tweede Harry Potter. Er zitten naar mijn idee wat knullige momenten in, en gezien het feit dat het verhaal alleen maar serieuzer wordt snap ik dat ze op zoek zijn gegaan naar een andere regisseur. Toch kijkt de film (ondanks de 2.5 uur..) lekker weg, en is er genoeg nieuwigheid in de tovenaarswereld om weer lekker weg te dromen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 25 juli 2011 @ 11:28:32 #80
286575 Roces18
Chef de party
pi_99915068
Assault on Precinct 13 [2005 (remake) ]

Een politiebureau dat op het punt staat om gesloten te worden krijgt onverwachts een nieuwe lading criminelen binnen met een gangster. Het politiebureau dat maar met 4 man bezet is tijdens nieuwjaar wordt aangevallen door een bende criminelen en hierdoor gaat ze de strijd aan samen met de gevangenen.

De film kijkt misschien redelijk lekker weg maar het is echt niet bijzonder. Standaard cliché verhaal waarin alles lekker voorspelbaar is. Er kon wel wat meer diepgang in zodat de film enigszins een impact kon overbrengen maar hier laat het steken vallen. Alles is zo oppervlakkig en niet echt boeiend. Je mist niks als je deze film laat liggen...

6-
pi_99920598
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:15 schreef mister_white het volgende:
Trust: Matige film over een 14 jarig meisje wat via internet door een oudere man wordt verleidt en misbruikt.

De film gaat over de gevolgen hiervan op het meisje en haar omgeving, maar het grijpt je allemaal niet naar de strot. Ook is er niet een echte ontknoping (hoewel het verhaal daar wel naar toe werk), het kabbelt allemaal maar voort. De hoge IMDB rating ontgaat mij volledig.

Deze heb ik gisteren gezien. Ik ben het met je eens dat het niet een erg aangrijpend verhaal is, op een of andere manier. Ben ook van mening dat het cijfer op imdb aan de hoge kant is.
Het einde vond ik dan wel weer ok,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_99921024
http://www.imdb.com/title/tt1486185/
Red Riding Hood

Amanda Seyfried O+

Alleen kijken als je Amanda Seyfried een prettige verschijning vindt :+

Verhaal: 6
Omgevingen: 8
Amanda's uiterlijk: 10+
Acteerprestaties: hmm.. 7 ofzo
:W
  maandag 25 juli 2011 @ 17:03:59 #83
316126 Tieszo
be awesome instead
pi_99926884
THE MECHANIC

Bam! Wat een vette film. Openingsscène is al heel spectaculair, direct de actie erin geblazen en zo gaat het ook alleen maar door. Vette wending naar het einde toe. Leuk verhaal en goed uitgedacht. Zoals altijd bij Jason Statham en Ben Foster, puik acteerwerk. Ook Donald Sutherland z'n (kleine) rolletje deed ie bijster goed.
  maandag 25 juli 2011 @ 17:42:12 #84
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_99928002
The Fighter

quote:
A look at the early years of boxer "Irish" Micky Ward and his brother who helped train him before going pro in the mid 1980s.
Zeer vermakelijk. Helaas, zoals met zoveel sportfilms, vrij standaard verhaal. Bale speelt zijn rol erg leuk.

Mijn cijfer 7.5

[ Bericht 58% gewijzigd door Pieter-utd op 25-07-2011 19:10:08 ]
pi_99930587
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 11:28 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
vond de remake ook geen zak aan, origineel is erg tof.
pi_99930795
Angel of Death (2009)
Matig actiefilmpje met een matig en ongeloofwaardig verhaaltje. Een lekker(e) acterende Zoe Bell maakt het nog een beetje goed.
6.5/10 (IMDB: 4.9/10)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 25 juli 2011 @ 19:14:05 #87
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_99930854
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 14:26 schreef turance het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1486185/
Red Riding Hood

Amanda Seyfried O+

Alleen kijken als je Amanda Seyfried een prettige verschijning vindt :+
Zelfs dan is 't maar rommel :P. Ze is ook gewoon erg matig in die film, al is ze nog altijd beter dan die 2 suffe love interests.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_99931490
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:14 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

al is ze nog altijd beter dan die 2 suffe love interests.
:D idd wat een waardeloze acteurs waren dat
pi_99934591
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:14 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Zelfs dan is 't maar rommel :P. Ze is ook gewoon erg matig in die film, al is ze nog altijd beter dan die 2 suffe love interests.
Dat is waarschijnlijk eye-candy voor de vrouwelijke kijkers ;)
  maandag 25 juli 2011 @ 20:47:00 #90
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_99934673
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 11:28 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Een politiebureau dat op het punt staat om gesloten te worden krijgt onverwachts een nieuwe lading criminelen binnen met een gangster. Het politiebureau dat maar met 4 man bezet is tijdens nieuwjaar wordt aangevallen door een bende criminelen en hierdoor gaat ze de strijd aan samen met de gevangenen.

De film kijkt misschien redelijk lekker weg maar het is echt niet bijzonder. Standaard cliché verhaal waarin alles lekker voorspelbaar is. Er kon wel wat meer diepgang in zodat de film enigszins een impact kon overbrengen maar hier laat het steken vallen. Alles is zo oppervlakkig en niet echt boeiend. Je mist niks als je deze film laat liggen...

6-
Toen ik die als 12 jarig jochie keek vond ik het echt een indrukwekkende film, denk dat ik die maar niet nog een keer moet kijken. Gewoon om het sentiment in stand te houden.
  maandag 25 juli 2011 @ 22:10:26 #91
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_99938716
The Great Dictator
De eerste echte talkie van Charlie Chaplin is een briljante parodie op en een aanklacht tegen oorlog in het algemeen en Hitler in het bijzonder.
In een dubbelrol speelt Chalin enerzijds een Joodse Eerste Wereldoorlog verteraan die kapper is in een ghetto en anderzijds de dictator Hynkel (die dus wel heel veel weg heeft van Hitler) van het fictieve land Tomania.

Het is dan wel de eerste talkie in Chaplin`s oeuvre, toch komt er veel van The Tramp in terug, Chaplin`s immens populaire karakter uit zijn periode van stomme films. Het is dan ook niet verwonderlijk dat uitgerekend de scenes waarin niet wordt gesproken het best zijn. Hier zien we weer iets terug van de Chaplin die in de silent era zo geliefd was.
Niet dat het overige deel van de film slecht is, helemaal niet.De afsluitende speech bijvoorbeeld is ontzettend sterk en de (fysieke) humor is als altijd geweldig.
Er zitten zeker goede stukken in maar toch is het geheel niet zo sterk als bijvoorbeeld Modern Times.

IMDB Cijfer: 8,4/10
Mijn Cijfer: 8,0/10
pi_99939509
Harry Potter...

Niet heel erg speciaal. Allemaal leuke actie scenes maar bij de scene van Snape had ik echt het gevoel DIT is het niveau dat de films zouden moeten hebben.

Oh en dat after 19 years... :r :r hate het bij het boek en nu ook.
  maandag 25 juli 2011 @ 22:28:54 #93
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_99939609
Black Swan

Damn wat acteert Portman belachelijk goed!
Verhaal ook echt goed en ik heb me geen moment verveeld.

8,8
The Outside Agency
pi_99940109
Monsters (2010)

Voor een film die met een minimaal budget is gemaakt is het helemaal geen slechte film. Semi-spannend, maar toch wel vermakelijk om te zien.

Super (2010)

Geniale film! Een beetje Green Hornet like, volgens mij was hij nog wel iets beter. Het verhaal is echt Hollywood like, maar dat maakt bij deze film helemaal niet uit. Rainn Wilson (Dwight van The Office) speelt echt een heerlijke superheld en zijn sidekick is echt briljant _O_

Echt een dikke spoiler, dus pas op met klikken!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99940514
Super is toch juist helemaal niet Hollywood-achtig?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_99941828
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:45 schreef Tim86 het volgende:
Super is toch juist helemaal niet Hollywood-achtig?
Verhaallijn is echt te standaard, gaat goed, gaat slecht, alles komt goed. Toepasbaar op 99% van de Hollywood films. No Country for Old Men was daarin tegen echt eens een keer anders.
pi_99943362
Scream 4

Heb alleen Scream 1 volledig gezien en wat snippets van 2 en 3. De opzet op zich was wel leuk, begin was grappig en er zitten wel een paar leuke knipoogjes in. Waar de hele film omdraait, namelijk
SPOILER
vond ik wat geforceerd en jammer. Eng is de film vanaf het moment dat
SPOILER
ook niet echt meer. Verder niet echt verveeld tijdens de film, dus slecht was hij ook niet.

Cijfer: 6+1* = 7
*bonuspunt voor Hayden Panettiere. :9
IMDB = 7
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_99943641
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:12 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Verhaallijn is echt te standaard, gaat goed, gaat slecht, alles komt goed. Toepasbaar op 99% van de Hollywood films. No Country for Old Men was daarin tegen echt eens een keer anders.
SPOILER
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_99943659
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Scream 4

Heb alleen Scream 1 volledig gezien en wat snippets van 2 en 3. De opzet op zich was wel leuk, begin was grappig en er zitten wel een paar leuke knipoogjes in. Waar de hele film omdraait, namelijk
SPOILER
vond ik wat geforceerd en jammer. Eng is de film vanaf het moment dat
SPOILER
ook niet echt meer. Verder niet echt verveeld tijdens de film, dus slecht was hij ook niet.

Cijfer: 6+1* = 7
*bonuspunt voor Hayden Panettiere. :9
IMDB = 7
-0.5 voor Hayden's kapsel -O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_99943905
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:54 schreef Tim86 het volgende:

[..]

-0.5 voor Hayden's kapsel -O-
Zelfs met dat kapsel was ze nog lekker. :P Vraag me wel af hoeveel gel ze ervoor gebruikt hebben tijdens de hele film. :D
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')