ProRail heeft gewoon materiaal overgenomen van een Europabrede campagne. In het origineel staat een logo van het UIC, een brancheorganisatie voor de spoorwegen.quote:
Doe gewoon wat je leuk vindtquote:Op zondag 24 juli 2011 14:58 schreef Luco het volgende:
No shit, maar dan weet ik dat ik die fototjes gewoon even moet nemen.
UIC is niet zomaar een hobbyclubje hč...quote:Op zondag 24 juli 2011 15:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
ProRail heeft gewoon materiaal overgenomen van een Europabrede campagne. In het origineel staat een logo van het UIC, een brancheorganisatie voor de spoorwegen.
De locomotief is ook Belgisch, namelijk een HLE 13.
Nee, klopt. Maar ik wilde het simpel uitleggenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
UIC is niet zomaar een hobbyclubje hč...
Haha, nice.quote:
Zuidoostelijke uithoek van NRW, beetje Rheinland-Pfalz, beetje Hessen. Had nog een Anschlussfahrkarte nodig tot aan Dillenburg. Eerste eurootjes korting verdiend met mijn BahnCardquote:Op zondag 24 juli 2011 16:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, nice.
Van al die stations op die foto heb ik nog nooit gehoord.
Uit welke regio komt die oogst?
Voiciquote:Op zondag 24 juli 2011 18:07 schreef greavy het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met fotograferen op treinstations in Frankrijk? Aangezien ik Dinsdag naar Parijs (zit vlakbij Gare du nord).
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerste eurootjes korting verdiend met mijn BahnCard
Ik ken nauwelijks Frans. Google Translate laat mij ongeveer weten dat het wel mag, maar geen statieven en dergelijke, en op openbare plekken?quote:
Ok, dan is hier de Engelstalige versie.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:21 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik ken nauwelijks Frans. Google Translate laat mij ongeveer weten dat het wel mag, maar geen statieven en dergelijke, en op openbare plekken?
Nee, dat hoefde niet per se. In theorie ben je dan overigens wel verplicht om altijd een identiteitsbewijs met pasfoto bij je te hebben, maar hey, dat was je toch alquote:
Nou, dan kan je weer terug dus hequote:Op zondag 24 juli 2011 19:24 schreef Crientj het volgende:
Argh. Ik wist dat ik iets vergat.
Een foto maken van de trein/station/bordje desnoods van de lijn Fuengirola - Malaga. Maar men, t was wel tof.
En die treinen die daar rijden zijn vaag, beetje rare indeling van de stoelen.
Neenee, het is "Ik ken Frans nauwelijks" of "Ik kan nauwelijks Frans".quote:
Zou t graag willen, alleen al vanwege de temperatuur. Helaas vind mn bankrekening dat niet zo lief. Ah To Go betaalt me niet genoegquote:
Ik heb er vandaag nog iets gekocht na wat standaard spotwerk op Lw.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:29 schreef Crientj het volgende:
Ah To Go betaalt me niet genoegom nog een keer te gaan.
Yay! Ik gister op Hilversum.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag nog iets gekocht na wat standaard spotwerk op Lw.
Nog niet. Wel langsgelopenquote:Op zondag 24 juli 2011 19:36 schreef Crientj het volgende:
[..]
Yay! Ik gister op Hilversum.
Iemand al eens in Utrecht Nieuw geweest?
He wat raar nouquote:Op zondag 24 juli 2011 19:46 schreef Socios het volgende:
[..]
In de kroeg werkt het vaak helaas niet op deze manier.
Socios is denk ik wel te verleidenquote:Op zondag 24 juli 2011 19:49 schreef Crientj het volgende:
Hahaha![]()
En nee, zelfs mn event foto's zijn mislukt. Ik wil een nieuwe lens voor mn 450D.
Heeft er iemand geld over? Lens die ik wil is ruim 800 euro geloof ik
Dat is die tusse spoor 1/2/3 en 4/5?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:36 schreef Crientj het volgende:
[..]
Yay! Ik gister op Hilversum.
Iemand al eens in Utrecht Nieuw geweest?
Ja, dat stuk is sowieso drukker, maar nu zat die al ongeveer vol toen ik in Deventer instapte richting Schiphol. Vooral veel Duits gebrabbel... en minstens 2 koffers per persoon...quote:Op zondag 24 juli 2011 14:03 schreef greavy het volgende:
Reserveringen en binnenlandse reizigers. Nu is hij sowieso drukker want je moet omreizen via Deventer als je tussen Amersfoort en Zwolle reist (defecte bovenleiding)
Dan schiet het niet op nee. Waren het wel de normale 9 rijtuigen? Er had ook een "Erssatszug" ofzo gereden vandaag met maar 6 rijtuigen (waarvan 2 rijtuigen 1e klas)quote:Op zondag 24 juli 2011 20:09 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, dat stuk is sowieso drukker, maar nu zat die al ongeveer vol toen ik in Deventer instapte richting Schiphol. Vooral veel Duits gebrabbel... en minstens 2 koffers per persoon...
Ja, je hebt gelijk, ik moet het wel even nuanceren.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:10 schreef greavy het volgende:
[..]
Dan schiet het niet op nee. Waren het wel de normale 9 rijtuigen? Er had ook een "Erssatszug" ofzo gereden vandaag met maar 6 rijtuigen (waarvan 2 rijtuigen 1e klas)
Ik ook niet, Bahncard 25 behoeft volgens mij geen foto meer. Vandaag in de ICE 610 en ICE 73, beiden voorzien van reclames met alle mogelijke BC-types er op en allen BC-50 en hoger hebben een pasfoto op die reclame, als ik volgende week weer in een ICE zit, zal ik er een foto van makenquote:
Ik had ook gehoopt hem te zien in de paar dagen Keulen. Ik ben hem of misgelopen of niet gezien. Had hem eind Januari wel gezien in Keulen.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog een vette ICE gezien gisteren, met bestickering voor het vrouwen WK voetbal:
[ afbeelding ]
Moet je voor de gein eens kijken hoe vol leeg dat ding zit als ie de grens over gaat.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:59 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Pff... Volgens mij moet het echt uit kunnen om de Pimpel (Berlijn - Hengelo - Schiphol) elk uur ipv elke twee uur te laten rijden. Helemaal vol zit deze, zelfs de 1e klas! Gelukkig nog wel plek in de bar
Moet er wel materieel voor zijn...
Dat hebben ze wel bedact, de 1853 (even uit mn hoofd) is ooit geschikt gemaakt om met BDs te kunnen rijden. Bijna hernoemd in 1799, maar is niet meer doorgegaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:18 schreef ReisT het volgende:
De reden is dat ze daar niet voor gemaakt zijn. Bij NS heeft blijkbaar nooit iemand bedacht dat het handig zou zijn als je een stuurstand kan gebruiken in combinatie met verschillende typen locs (iets wat met Belgsiche of Duitste stuurstanden gewoon wel kan).
IRM krijgt ook wifi, nog even geduld.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:05 schreef TheFrankey het volgende:
Vandaag reden er koplopers op het traject amsterdam - enkhuizen. Hoop dat ze dat vaker gaan doen. Gratis internet
Dat zie je toch: Dillenburg.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, nice.
Van al die stations op die foto heb ik nog nooit gehoord.
Uit welke regio komt die oogst?
Ja, ze kunnen zelfs de twee soorten DD-AR (met loc en met motorwagen) niet uit elkaar houden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Is de omloop van de NS dan zo wanhopig dat het volledige willekeur is?
Ik denk dat meer mensen China kennen dan Amy Whinehouse.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Logisch, iedereen kent haar en sowieso is china een ver van je bed show.
Nu nog de zaak op laten draaien voor een deel van de abonnementskosten omdat zij er ook voordeel bij hebben dat ik stukken minder declareer als ik een DalVrij-abonnement neem.quote:
Kwestie van meer uren maken.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:29 schreef Crientj het volgende:
[..]
Zou t graag willen, alleen al vanwege de temperatuur. Helaas vind mn bankrekening dat niet zo lief. Ah To Go betaalt me niet genoegom nog een keer te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |