Het is helemaal niet dom, jij hebt het doel van dat scherm dus helemaal niet begrepen. Het is geen scherm om aan te geven welke trein wanneer vertrekt. Het hangt er voor mensen die op Schiphol landen en niet weten welke trein ze moeten hebben om bijvoorbeeld in Delft te komen. Dan kijk je dus bij de D en zie je dat je de trein van 15.13 van spoor 5 moet hebben en in Den Haag HS moet overstappen. Handig toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel dom geregeld daar. Dezelfde treinen die aangegeven worden achter verschillende op alfabetisch gesorteerde bestemmingen. Ontzettend verwarrend. Totaal geen overzicht welke trein wanneer vertrekt.
Hahah, en wat als iemand eerste klas gaat zitten en zijn stekker er in wiltquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:09 schreef greavy het volgende:
Ik werd net door de HC vreemd aangekeken, maar hij noemde het wel geniaal bedacht..
check de foto zelf maar, en oordeel zelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een verlengsnoer naar het stopcontact in de eerste klas. En vervolgens op die stekkerdoos mijn laptop aansluiten
Maar waarom kunnen die schermen dan niet gewoon dezelfde informatie tonen als die flapjes-bakken die óók door BEPAC worden aangestuurd? In plaats van slechtere informatie?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:25 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja. Weet je waarom? Omdat InfoPlus nog niet gebruikt word. Die digitale schermpjes worden nu door BEPAC aangestuurd.
Waren genoeg stopcontacten vrij, gaan ze maar elders zitten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:12 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Hahah, en wat als iemand eerste klas gaat zitten en zijn stekker er in wilt?
Flappen zijn statisch. Die weten door BEPAC welk flapje. In BEPAC staat de informatie gewoon brak, en omdat de digitale dynamisch zijn, word de brakheid meegenomen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:22 schreef ReisT het volgende:
[..]
Maar waarom kunnen die schermen dan niet gewoon dezelfde informatie tonen als die flapjes-bakken die óók door BEPAC worden aangestuurd? In plaats van slechtere informatie?
Weet je ook wanneer dat zou zijn?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:28 schreef greavy het volgende:
Amsterdam CS word als laatst vervangen door digitale TBP's.
Op dynamische schermen kan je in principe alles tonen, dus moet je er ook gewoon statische informatie kunnen tonen? De tekst van die flapjes inprogrammeren moet toch niet moeilijk zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:28 schreef greavy het volgende:
[..]
Flappen zijn statisch. Die weten door BEPAC welk flapje. In BEPAC staat de informatie gewoon brak, en omdat de digitale dynamisch zijn, word de brakheid meegenomen.
Je bedoelt met die verlengdoos? Lukt nogal makkelijk bij een iPhone, accu vervangen. Heb hier wel een zonnecel lader, waar ik 60% uit kan halen (en ook via USB kan opladen van te voren), maar dan is dit toch ook handig.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:11 schreef bork het volgende:
Onhandig imho ik heb gewoon 2 accu's die elk 6a7 uur meegaan
Sorry hoor maar dit is sneu, gebruik maken van faciliteiten waar je niet voor betaalt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:09 schreef greavy het volgende:
Ik werd net door de HC vreemd aangekeken, maar hij noemde het wel geniaal bedacht..
check de foto zelf maar, en oordeel zelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een verlengsnoer naar het stopcontact in de eerste klas. En vervolgens op die stekkerdoos mijn laptop aansluiten
Dat kan wel zo zijn, maar toch mag het. De HC die het zag, zei zelf dat hun er niks tegen doen kunnen én mogen. Je maakt gewoon op een handige manier van de mogelijkheden die NS je biedt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:59 schreef Ireyon het volgende:
Nouja de locatie van de stopcontacten, in de eerste klas, is toch een vrij duidelijke hint voor wie het bedoelt is: namelijk reizigers in de eerste klas.
Oh. Ik haal echt wel de tas van de stoel naast mij. Als het niet hoeft, zet ik daar ook geen tas op.quote:Tuurlijk ben je niet de enige die het doet. Je zal ook niet de enige zijn die z'n tas in de spits niet van de stoel naast hem haalt. Of die praat in de stiltecoupé. Maakt het niet minder pauper.
Ik bedoelde het ook sarcastisch. Maar ik vind t gewoon triest maja. Dat is mijn mening. Zoiets doe je gewoon niet.quote:
Interesseert me niet wat de HC vindt. Er zijn ook HC's die je in de 1ste klas laten zitten wanneer de 2de klas vol zit. Is dat dan ook 'handig gebruik maken van de mogelijkheden'? Ja. Is het pauper? Ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:01 schreef greavy het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar toch mag het. De HC die het zag, zei zelf dat hun er niks tegen doen kunnen én mogen. Je maakt gewoon op een handige manier van de mogelijkheden die NS je biedt.
hun?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:01 schreef greavy het volgende:
Dat kan wel zo zijn, maar toch mag het. De HC die het zag, zei zelf dat hun er niks tegen doen kunnen én mogen. Je maakt gewoon op een handige manier van de mogelijkheden die NS je biedt.
Ik niet. Groot gelijk, waarom zouden alleen 1e klas reizigers willen werken in de trein?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:06 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als ik een 1ste klas kaartje had en ik was daar gaan zitten dan had ik het eruit gerukt, echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |