watquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch hoop ik wel dat Van der Wiel zijn vakantie snel over is.
Ik dacht Anita nooit meer op de back te hoeven zien krijgt V/d Wiel rust in de laatste oefenduelsquote:
Oh zo, ach ja... van der Wiel traint pas weer een week dus die brengt ie langzaamquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht Anita nooit meer op de back te hoeven zien krijgt V/d Wiel rust in de laatste oefenduels![]()
Hahahaquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:24 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat hij een van de mogelijke nieuwe versterkingen van Ajax kan worden....
Ajax bereid een ruil voor, El Hamdaoui + geld naar een Nederlandse topclub, een andere aanvaller van één van deze topclubs naar Ajax, zodra Stekelenburg is verkocht. De speler zelf schijnt er oren naar te hebben vanwege CL. Lens, Toivonen, De Jong, Ruiz worden genoemd. Volgens mij zou het wel gaan om een speler met CL-ervaring, dus wat dat betreft zou Toiboi afvallen.quote:
Waar lees je dit dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:28 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ajax bereid een ruil voor, El Hamdaoui + geld naar een Nederlandse topclub, een andere aanvaller van één van deze topclubs naar Ajax, zodra Stekelenburg is verkocht. De speler zelf schijnt er oren naar te hebben vanwege CL. Lens, Toivonen, De Jong, Ruiz worden genoemd. Volgens mij zou het wel gaan om een speler met CL-ervaring, dus wat dat betreft zou Toiboi afvallen.
Hopelijk niet zeg, een speler met zo'n instelling moeten ze in het pbc opsluiten oid, maar niet naar Ajax halenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:24 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat hij een van de mogelijke nieuwe versterkingen van Ajax kan worden....
Jan Vertonghen is idd geen speler die gemeen speelt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk niet zeg, een speler met zo'n instelling moeten ze in het pbc opsluiten oid, maar niet naar Ajax halen
Ze waren bezig met Babos geloof ik. Als Steek zou vertrekken zou dat de 2e keeper worden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:35 schreef OreO het volgende:
Hoop dat ze een goede 2e gk gaan halen als steek weg is.
Eigen vermogen opkrikken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat heeft Stekelenburg er eigenlijk mee te maken, geld is het probleem toch niet? Waar de fuck gaat dat geld heen van alle transfers
Ja dat vraag ik me ook af eigenlijk. Sowieso hoop ik echt dat elham niet naar psv gaat. Liever naar twente. Ik gun psv die 20 doelpunten gewoon nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat heeft Stekelenburg er eigenlijk mee te maken, geld is het probleem toch niet? Waar de fuck gaat dat geld heen van alle transfers
Een helft gespeeld, deed ie prima. Twee keer dubieus afgevlagd, goeie goal. Verder ook wel goed meevoetballend volgens mij.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Qua resultaat goed... hoe was Sigthorsson?
quote:RONALD KOEMAN OPVOLGER MARIO BEEN IN DE KUIP
20/07/2011 13:54
Ronald Koeman wordt zo goed als zeker de opvolger van Mario Been als hoofdtrainer bij Feyenoord. Ingewijden laten aan Voetbal International weten dat de Rotterdamse club nagenoeg akkoord is met Koeman die tussen 1995 en 1997 als speler in De Kuip actief was.
Feyenoord waagde begin deze week een poging bij Louis van Gaal. Die bedankte voor de eer, net als eerder Co Adriaanse die eerder koos voor FC Twente. Met Koeman heeft Martin van Geel nu een opvolger voor Been die vertrok bij Feyenoord nadat het merendeel van de spelersgroep het vertrouwde in hem opzegde.
Koeman was eerder als trainer werkzaam bij Barcelona B, Vitesse, Ajax, Benfica, PSV, Valencia en AZ. Bij die laatste club vertrok hij in 2009.
Opmerkelijk is tevens dat Koeman met zijn aanstelling bij Feyenoord een unieke reeks volbrengt. Als speler was hij actief voor zowel Ajax, Feyenoord als PSV. Dat is straks ook als trainer het geval. (Martijn Krabbendam)
Wordt toch een mislukking. Koeman koopt wat spelers als Charisteas, Soetaers, Sonck, Sikora en binnen 2 jaar wordt hij ontslagen.quote:
Ach, eerst maar eens zien. De aanval Sulejmani - Huntelaar - Suarez was toch ook van Europees subtop niveau volgens velen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:45 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Jezus die Serroro lijkt echt goed. Janssen - Eriksen - Serrero zou een prachtige opstelling zijn.
Sigtorsson lijkt ook een goede klik te hebben met de rest van de spelers. Als je dit team bij elkaar kan houden kan je over een aantal jaar ook mee doen in Europa net als in 2003/2004.
Team bij elkaar houden gaat helaas niet lukken. Ervoor zorgen dat je een goede jeugdopleiding hebt, en je steeds een vervanger hebt klaarstaan wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:45 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Jezus die Serroro lijkt echt goed. Janssen - Eriksen - Serrero zou een prachtige opstelling zijn.
Sigtorsson lijkt ook een goede klik te hebben met de rest van de spelers. Als je dit team bij elkaar kan houden kan je over een aantal jaar ook mee doen in Europa net als in 2003/2004.
Tsjah, maar je hebt nu in alle linies goede spelers.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:00 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ach, eerst maar eens zien. De aanval Sulejmani - Huntelaar - Suarez was toch ook van Europees subtop niveau volgens velen?
Misschien wat te vroeg geoordeeld, maar ik ben niet kapot van Anita. Volgens mij is Serero een verbeterde versie van Enoh. Dat zou iig heel mooi zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:03 schreef DeNummer10 het volgende:
Op basis van 1 wedstrijd staat Serero nu opeens rechtshalf?
Zo gaat dat he, fuck Anita en de Jong, SERERO!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:03 schreef DeNummer10 het volgende:
De Jong moet met Eriksen en Sigtorson concurreren. In beide gevallen verliest hij die concurrentiestrijd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo gaat dat he, fuck Anita en de Jong, SERERO!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111
Hij heeft in 2 wedstrijden meer laten zien dan Lukoki.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:03 schreef DeNummer10 het volgende:
Wat dan? Heeft hij De Cler twee keer gepoort?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft in 2 wedstrijden meer laten zien dan Lukoki.
Hmm, nee, dat niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat dan? Heeft hij De Cler twee keer gepoort?
'Beetje' voorbarig allemaal he.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:45 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Klopt. Moet toegeven dat Lukoki daar verder in is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer man, Serero hebt nog niemand gepoort man
Nee man gekquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:24 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er in GODSNAAM mee te makenquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft in 2 wedstrijden meer laten zien dan Lukoki.
Gast, wat loop je nou te schreeuwen? Ik zeg alleen wat de geruchten zijn. 4 man worden nadrukkelijk genoemd...............quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee man gekRuiz lijkt me dan veel logischer en waarschijnlijker.
Schreeuwenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:58 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Gast, wat loop je nou te schreeuwen? Ik zeg alleen wat de geruchten zijn. 4 man worden nadrukkelijk genoemd...............
Op rechts wel, met doelgerichte vleugelspelers die de korte combinatie binnendoor zoeken. Puur op techniek zou Ruiz altijd slagen bij ons, alleen zonder 'm precies in dat systeem in te passen, ga je teveel uit van zijn individuele klasse, en daar ben ik nooit voorstander van. Maar Ruiz is geweldig, lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:25 schreef marcb1974 het volgende:
Wat zou Ajax met Ruiz moeten?
Natuurlijk is het een heel goede speler. Maar past die in het systeem?
Die spelen toch geen 50 wedstrijden per jaar dus De Jong zal genoeg aan spelen toekomen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:06 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
De Jong moet met Eriksen en Sigtorson concurreren. In beide gevallen verliest hij die concurrentiestrijd.
Schei toch uit man, Vermeer is een prima keeper.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Toch klote als Stekeleburg naar zo'n kutclub als Roma gaat, dat gaat ons dikke punten kosten met die grabbelaar in het doel....
Maakt gewoon teveel fouten, klaar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Schei toch uit man, Vermeer is een prima keeper.
Tja, als je hem gaat vergelijken met Stekelenburg...quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakt gewoon teveel fouten, klaar.
Ja, met wie anders?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja, als je hem gaat vergelijken met Stekelenburg...
Ik vind hem beter dan de meeste keepers uit de eredivisiequote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:14 schreef Neuroscience het volgende:
Heeft Roma zich al gemeld bij Ajax dan, officieel?
quote:Ajax onderhandelt met AS Roma over Stekelenburg
Laatste update: 21 juli 2011 08:00 info
AMSTERDAM - Vertegenwoordigers van AS Roma hebben zich woensdag in Amsterdam gemeld om te praten over de overname van Ajax-doelman Maarten Stekelenburg. Dat meldden diverse media donderdag.
Foto: ProShots
Stekelenburg stond woensdag niet in het doel stond in het vriendschappelijke duel met het Deense Bröndby (3-0 zege Ajax).
Hij wordt al maanden begeerd door AS Roma, dat naar verluidt 5 á 6 miljoen euro overheeft voor de doelman van het Nederlands elftal.
Ajax wil echter een aanzienlijk hoger bedrag ontvangen voor de keeper die in Amsterdam een contract heeft dat nog slechts één jaar doorloopt. Stekelenburg zou zelf al rond zijn met Roma.
Onderhandelingstactiek
De Italiaanse topclub suggereerde onlangs nog niet voor Stekelenburg maar voor Carlos Kameni te gaan als nieuwe doelman. Dat lijkt nu onderdeel van de onderhandelingstactiek te zijn geweest.
Namens Roma is directeur Walter Sabatini momenteel in Amsterdam aanwezig om tot een akkoord te komen met Ajax.
quote:'Steek' akkoord met AS Roma, Ajax wil meer geld zien
De transfer van Maarten Stekelenburg naar AS Roma komt steeds dichterbij. Terwijl de Ajax- selectie gisteren op weg was naar Kopenhagen voor het oefenduel met Bröndby IF (0-3 winst), zat de Amsterdamse clubleiding aan de onderhandelingstafel met Roma-directeur Walter Sabatini.
Dat gesprek verliep vooralsnog stroef, vandaag staat het vervolg gepland. Technisch manager Danny Blind, financieel directeur Jeroen Slop en advocaat Ivo Treibitz zetten zich in het onderhoud schrap om de Oranje-keeper voor Ajax te behouden. Een akkoord was er na tweeënhalf uur onderhandelen nog niet, omdat vraag en aanbod vooralsnog te ver uit elkaar liggen.
Ajax wil miljoenen zien
AS Roma wil vooralsnog niet meer dan vier à vijf miljoen betalen. Ajax vindt dat een slecht bod, wetende dat Chelsea voor de jonge Belgische doelman Courtois negen miljoen neertelde, Bayern München twintig miljoen aan Schalke overmaakte voor Neuer en Manchester United hetzelfde bedrag aan Atletico Madrid betaalde voor De Gea.
Stekelenburg akkoord
AS Roma is desondanks vastbesloten Stekelenburg te contracteren en ook de keeper zelf wil graag. Zaakwaarnemer Rob Jansen haalde Sabatini gisterochtend op van Schiphol en beide partijen kwamen al snel nader tot elkaar. Rond 16.15 uur meldden ze zich bij Ajax, in de hoop de deal rond te maken. Zo ver kwam het nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |