Ja, hij gaat steeds naar binnen. Terwijl ik veel liever een voorzet zie.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:54 schreef Monolith het volgende:
Özbiliz is vrij matig vandaag moet ik zeggen.
Zoals Gijp het zou zeggen: Ze kunnen er helemaal niks van.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:55 schreef msnk het volgende:
Ik vind die Denen zo schattigZe proberen wel. Ze willen wel.
Stug ploegiequote:Op woensdag 20 juli 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoals Gijp het zou zeggen: Ze kunnen er helemaal niks van.
Ja, al doet die wel precies het zelfde. Iemand voorbij proberen gaan en dan zelf schieten. maar 9 van de 10x recht op de keeper af.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie liever Lorenzo dan Aras momenteel.
En Mickey vanaf de andere kant.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:11 schreef mash_ het volgende:
boerrigter gaat voor goede voorzetten zorgen en dan kopt Kolbeinn ze er in!
Greg kan dat ook doen. Zijn voorzetten vorderen ook prima.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:11 schreef mash_ het volgende:
boerrigter gaat voor goede voorzetten zorgen en dan kopt Kolbeinn ze er in!
Die speelt tot nog toe ook een prima wedstrijd. Alleen waarom gaat EL nu die wedstrijd tegen Nürnberg samenvatten? Daar zit ik niet op te wachten hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Greg kan dat ook doen. Zijn voorzetten vorderen ook prima.
Er wordt tot aan de 16-meter prima gevoetbald. Het is in ieder geval een stuk beter dan vorige wedstrijden. Serero valt positief op.quote:
Zeker. We geven haast geen kansen weg. Alleen op de counter 3 kansjes zo ongeveer. Sigthorsson mooie kopgoal.quote:
Goeie.quote:
idd, ben benieuwd of serero ook nog veel speeltijd krijgt, zal wel niet met dit middenveld,quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Ben erg benieuwd naar de basisopstelling van Frankie
Wel handig als ik een pc had... Maaar...quote:
watquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch hoop ik wel dat Van der Wiel zijn vakantie snel over is.
Ik dacht Anita nooit meer op de back te hoeven zien krijgt V/d Wiel rust in de laatste oefenduelsquote:
Oh zo, ach ja... van der Wiel traint pas weer een week dus die brengt ie langzaamquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht Anita nooit meer op de back te hoeven zien krijgt V/d Wiel rust in de laatste oefenduels![]()
Hahahaquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:24 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat hij een van de mogelijke nieuwe versterkingen van Ajax kan worden....
Ajax bereid een ruil voor, El Hamdaoui + geld naar een Nederlandse topclub, een andere aanvaller van één van deze topclubs naar Ajax, zodra Stekelenburg is verkocht. De speler zelf schijnt er oren naar te hebben vanwege CL. Lens, Toivonen, De Jong, Ruiz worden genoemd. Volgens mij zou het wel gaan om een speler met CL-ervaring, dus wat dat betreft zou Toiboi afvallen.quote:
Waar lees je dit dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:28 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ajax bereid een ruil voor, El Hamdaoui + geld naar een Nederlandse topclub, een andere aanvaller van één van deze topclubs naar Ajax, zodra Stekelenburg is verkocht. De speler zelf schijnt er oren naar te hebben vanwege CL. Lens, Toivonen, De Jong, Ruiz worden genoemd. Volgens mij zou het wel gaan om een speler met CL-ervaring, dus wat dat betreft zou Toiboi afvallen.
Hopelijk niet zeg, een speler met zo'n instelling moeten ze in het pbc opsluiten oid, maar niet naar Ajax halenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:24 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat hij een van de mogelijke nieuwe versterkingen van Ajax kan worden....
Jan Vertonghen is idd geen speler die gemeen speelt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk niet zeg, een speler met zo'n instelling moeten ze in het pbc opsluiten oid, maar niet naar Ajax halen
Ze waren bezig met Babos geloof ik. Als Steek zou vertrekken zou dat de 2e keeper worden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:35 schreef OreO het volgende:
Hoop dat ze een goede 2e gk gaan halen als steek weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |