Ja, hij gaat steeds naar binnen. Terwijl ik veel liever een voorzet zie.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:54 schreef Monolith het volgende:
Özbiliz is vrij matig vandaag moet ik zeggen.
Zoals Gijp het zou zeggen: Ze kunnen er helemaal niks van.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:55 schreef msnk het volgende:
Ik vind die Denen zo schattigZe proberen wel. Ze willen wel.
Stug ploegiequote:Op woensdag 20 juli 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoals Gijp het zou zeggen: Ze kunnen er helemaal niks van.
Ja, al doet die wel precies het zelfde. Iemand voorbij proberen gaan en dan zelf schieten. maar 9 van de 10x recht op de keeper af.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie liever Lorenzo dan Aras momenteel.
En Mickey vanaf de andere kant.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:11 schreef mash_ het volgende:
boerrigter gaat voor goede voorzetten zorgen en dan kopt Kolbeinn ze er in!
Greg kan dat ook doen. Zijn voorzetten vorderen ook prima.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:11 schreef mash_ het volgende:
boerrigter gaat voor goede voorzetten zorgen en dan kopt Kolbeinn ze er in!
Die speelt tot nog toe ook een prima wedstrijd. Alleen waarom gaat EL nu die wedstrijd tegen Nürnberg samenvatten? Daar zit ik niet op te wachten hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Greg kan dat ook doen. Zijn voorzetten vorderen ook prima.
Er wordt tot aan de 16-meter prima gevoetbald. Het is in ieder geval een stuk beter dan vorige wedstrijden. Serero valt positief op.quote:
Zeker. We geven haast geen kansen weg. Alleen op de counter 3 kansjes zo ongeveer. Sigthorsson mooie kopgoal.quote:
Goeie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |