Lachen om mensen? Dat is niet zo lief!quote:
Sommige mensen kun je beter om lachen tochquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:54 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Lachen om mensen? Dat is niet zo lief!
Dat is waar. Waarom ben jij zo vroeg uit bed??quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sommige mensen kun je beter om lachen toch
Oh dat is iedere dag.. kleine kinderen hebben iets tegen uitslapenquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:58 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat is waar. Waarom ben jij zo vroeg uit bed??
Ohja, dat kloptquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat is iedere dag.. kleine kinderen hebben iets tegen uitslapen
tegende tijd dat ze 14 zijn word het wel beter mn zoon slaapt in t weekend tot half 11 heerlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat is iedere dag.. kleine kinderen hebben iets tegen uitslapen
Ik duim voor jequote:Op donderdag 21 juli 2011 12:11 schreef mousy31 het volgende:
Hallo hier was k weer ff. Beetje brak maar geen kater
Lekker relax dagje vandaag , man lief ligt te snurken op de bank hihi
Zit een beetje syfy te kijken tussendoor naar dr who
Verder dacht ik dat het een mooi zonnig dagje zou worden maar t is alweer grijs, aub nie nog meer regen.
Morgen komt mn zoon en die heeft 6 weken vakantie en zal 4 weken hier zijn.
Echt k hoop op wel wat mooier weer dan kunnen we met de rubberboot gaan varen in een meer 6km verderop. Dus aub duim ff voor ons
Fijne dag all.
Precies, beetje diazepam in de melk en gaanquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:04 schreef MissVanity het volgende:
Ohja, dat kloptArme jij! Toch maar een beetje slaapmiddel in de thee
Die smiley er ook bijquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:23 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Precies, beetje diazepam in de melk en gaan
Ik gun het je best, maar de weersverwachting zit je niet mee. Regen, regen en nog meer regen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:11 schreef mousy31 het volgende:
Hallo hier was k weer ff. Beetje brak maar geen kater
Lekker relax dagje vandaag , man lief ligt te snurken op de bank hihi
Verder dacht ik dat het een mooi zonnig dagje zou worden maar t is alweer grijs, aub nie nog meer regen.
Morgen komt mn zoon en die heeft 6 weken vakantie en zal 4 weken hier zijn.
Echt k hoop op wel wat mooier weer dan kunnen we met de rubberboot gaan varen in een meer 6km verderop. Dus aub duim ff voor ons
Fijne dag all.
De oude dr. Who met David Tennant was veel leuker!quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:11 schreef mousy31 het volgende:
Ik weet het ook niet, ik klikte gewoon op "nieuw deel"quote:Op donderdag 21 juli 2011 07:35 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
FAIL!!!
Dit is het juiste topic: [TRU OH]#272 En Danny maakt geen nieuw deel
Jouw link gaat zelfs een aantal delen terug. Geen idee hoe jij dit voor elkaar hebt gekregen, but there you have it.
Yep, anders kicked Danny je uit de crew.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, ik klikte gewoon op "nieuw deel"Moet ik dat nou echt aanpassen? Daar ben ik eigenlijk te lui voor
Luilak! Ga eens snel aan het werk!quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, ik klikte gewoon op "nieuw deel"Moet ik dat nou echt aanpassen? Daar ben ik eigenlijk te lui voor
Y.A.W.N.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Luilak! Ga eens snel aan het werk!
Mod betekent niet alleen maar superkrachten. Je moet ook gewoon netjes doen wat van je verwacht wordt hoor!
Pardon? Zal ik jou eens even neerknokken?quote:
Hier hebben modjes altijd gelijk, ik zie ook maar zelden dat een topic van hun gesloten wordt onder de noemer "bagger"quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:25 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Pardon? Zal ik jou eens even neerknokken?
Nee, grapje... Dat durf ik niet
Ik kan niet echt tegen je in gaan omdat je mod bent enzo.
En die hebben altijd gelijk toch?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:34 schreef summer2bird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x1000
Net gebeld door de Blokker, of ik morgen op sollicitatiegesprek kom voor:
-zaterdaghulp na de vakantie
- full time medewerker in de vakantie
- vakkenvuller na de vakantie
EINDELIJK EEN SOLLICITATIEGESPREK!!!!!!!!!!!
Als je het niet eens bent met een mod mag je daar wél tegenin gaan hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:25 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je het niet eens bent met een mod mag je daar wél tegenin gaan hoor.
En nee, een mod heeft niet altijd gelijk, stel je voor zeg.
Een mod is óók gewoon user
Geweldig zeg, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:34 schreef summer2bird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x1000
Net gebeld door de Blokker, of ik morgen op sollicitatiegesprek kom voor:
-zaterdaghulp na de vakantie
- full time medewerker in de vakantie
- vakkenvuller na de vakantie
EINDELIJK EEN SOLLICITATIEGESPREK!!!!!!!!!!!
Tuurlijk mag je tegen me ingaan hoor, geen enkel probleem.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:25 schreef MissVanity het volgende:
[..]
quote:Tis jouw ban![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |