Lachen om mensen? Dat is niet zo lief!quote:
Sommige mensen kun je beter om lachen tochquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:54 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Lachen om mensen? Dat is niet zo lief!
Dat is waar. Waarom ben jij zo vroeg uit bed??quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sommige mensen kun je beter om lachen toch
Oh dat is iedere dag.. kleine kinderen hebben iets tegen uitslapenquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:58 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat is waar. Waarom ben jij zo vroeg uit bed??
Ohja, dat kloptquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat is iedere dag.. kleine kinderen hebben iets tegen uitslapen
tegende tijd dat ze 14 zijn word het wel beter mn zoon slaapt in t weekend tot half 11 heerlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat is iedere dag.. kleine kinderen hebben iets tegen uitslapen
Ik duim voor jequote:Op donderdag 21 juli 2011 12:11 schreef mousy31 het volgende:
Hallo hier was k weer ff. Beetje brak maar geen kater
Lekker relax dagje vandaag , man lief ligt te snurken op de bank hihi
Zit een beetje syfy te kijken tussendoor naar dr who
Verder dacht ik dat het een mooi zonnig dagje zou worden maar t is alweer grijs, aub nie nog meer regen.
Morgen komt mn zoon en die heeft 6 weken vakantie en zal 4 weken hier zijn.
Echt k hoop op wel wat mooier weer dan kunnen we met de rubberboot gaan varen in een meer 6km verderop. Dus aub duim ff voor ons
Fijne dag all.
Precies, beetje diazepam in de melk en gaanquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:04 schreef MissVanity het volgende:
Ohja, dat kloptArme jij! Toch maar een beetje slaapmiddel in de thee
Die smiley er ook bijquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:23 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Precies, beetje diazepam in de melk en gaan
Ik gun het je best, maar de weersverwachting zit je niet mee. Regen, regen en nog meer regen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:11 schreef mousy31 het volgende:
Hallo hier was k weer ff. Beetje brak maar geen kater
Lekker relax dagje vandaag , man lief ligt te snurken op de bank hihi
Verder dacht ik dat het een mooi zonnig dagje zou worden maar t is alweer grijs, aub nie nog meer regen.
Morgen komt mn zoon en die heeft 6 weken vakantie en zal 4 weken hier zijn.
Echt k hoop op wel wat mooier weer dan kunnen we met de rubberboot gaan varen in een meer 6km verderop. Dus aub duim ff voor ons
Fijne dag all.
De oude dr. Who met David Tennant was veel leuker!quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:11 schreef mousy31 het volgende:
Ik weet het ook niet, ik klikte gewoon op "nieuw deel"quote:Op donderdag 21 juli 2011 07:35 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
FAIL!!!
Dit is het juiste topic: [TRU OH]#272 En Danny maakt geen nieuw deel
Jouw link gaat zelfs een aantal delen terug. Geen idee hoe jij dit voor elkaar hebt gekregen, but there you have it.
Yep, anders kicked Danny je uit de crew.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, ik klikte gewoon op "nieuw deel"Moet ik dat nou echt aanpassen? Daar ben ik eigenlijk te lui voor
Luilak! Ga eens snel aan het werk!quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, ik klikte gewoon op "nieuw deel"Moet ik dat nou echt aanpassen? Daar ben ik eigenlijk te lui voor
Y.A.W.N.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Luilak! Ga eens snel aan het werk!
Mod betekent niet alleen maar superkrachten. Je moet ook gewoon netjes doen wat van je verwacht wordt hoor!
Pardon? Zal ik jou eens even neerknokken?quote:
Hier hebben modjes altijd gelijk, ik zie ook maar zelden dat een topic van hun gesloten wordt onder de noemer "bagger"quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:25 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Pardon? Zal ik jou eens even neerknokken?
Nee, grapje... Dat durf ik niet
Ik kan niet echt tegen je in gaan omdat je mod bent enzo.
En die hebben altijd gelijk toch?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:34 schreef summer2bird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x1000
Net gebeld door de Blokker, of ik morgen op sollicitatiegesprek kom voor:
-zaterdaghulp na de vakantie
- full time medewerker in de vakantie
- vakkenvuller na de vakantie
EINDELIJK EEN SOLLICITATIEGESPREK!!!!!!!!!!!
Als je het niet eens bent met een mod mag je daar wél tegenin gaan hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:25 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je het niet eens bent met een mod mag je daar wél tegenin gaan hoor.
En nee, een mod heeft niet altijd gelijk, stel je voor zeg.
Een mod is óók gewoon user
Geweldig zeg, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:34 schreef summer2bird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x1000
Net gebeld door de Blokker, of ik morgen op sollicitatiegesprek kom voor:
-zaterdaghulp na de vakantie
- full time medewerker in de vakantie
- vakkenvuller na de vakantie
EINDELIJK EEN SOLLICITATIEGESPREK!!!!!!!!!!!
Tuurlijk mag je tegen me ingaan hoor, geen enkel probleem.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:25 schreef MissVanity het volgende:
[..]
quote:Tis jouw ban![]()
Ga je me nou bedreigen? Serieus? Is er een vertrouwenspersoon op fok?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je tegen me ingaan hoor, geen enkel probleem.
[..]
Wij kunnen de boom inquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je tegen me ingaan hoor, geen enkel probleem.
[..]
quote:Eens op een keer ontmoette de kat in het bos de heer Vos. En daar ze dacht: "Hij is zo slim, heeft ervaring en heeft wat te zeggen in de wereld," sprak ze hem vriendelijk toe. "Goedendag, lieve heer Vos, en hoe gaat het en hoe staat het? Hoe maakt u het in deze dure tijd?"
De vos, hoogmoedig, bekeek de kat van top tot teen en wist geruime tijd niet of hij eigenlijk wel antwoord zou geven. Eindelijk zei hij: "Jij armzalige snorrenwasser, jij bontgevlekte zot, jij hongerlijder en muizenjager, wat bezielt je? Durf je te vragen hoe ik het maak? Wat heb je eigenlijk geleerd? Hoeveel kunsten ken je?" - "Ik kan er maar één," antwoordde de poes bescheiden. "Wat is dat dan voor een kunst?" vroeg de vos. "Als de honden achter me aanzitten, dan kan ik een boom in en mezelf redden." - "Is dat alles?" zei de vos, "ik ben honderd kunsten meester en ik heb bovendien nog een zak vol listen. Ik heb met je te doen; kom maar mee, ik zal je eens leren, hoe je de honden ontloopt."
Daar kwam een jager aan met vier honden. De kat sprong behendig in een boom, tot in 't topje, waar takken en bladeren haar geheel verborgen. "Doe de zak om, doe de zak om!" riep de kat nog, maar de honden hadden de vos al gegrepen en beten zich vast. "Zeg eens Vos!" riep de kat, "nu blijf je met je honderd kunsten steken. Als je de boom in had gekund zoals ik, dan was het niet om je leven gegaan!"
18 km? Ik val al dood neer als ik eraaaaaaaaaaaa,quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:22 schreef summer2bird het volgende:
Moet ik straks wel 18 km op een dag rijdenik hoop maar dat mijn fiets dat uithoudt
* summer2bird gaat fiets maar weer eens nakijken
En modjes moeten niet zo zeuren, zonder users geen modjes.
*reanimeerd*quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:52 schreef MissVanity het volgende:
[..]
18 km? Ik val al dood neer als ik eraaaaaaaaaaaa,
*Is dood neergevallen*
Bedankt! Maar dat is best lang fietsen toch?quote:
Vroeger (2 jaar terug) ging ik elke dag naar school, die stond 10 km verder wegquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:07 schreef Bastard het volgende:
18 km per dag, dus dat is 9 km op de fiets niet echt superver toch hoor
Ok, ik was een kind, geboren in de jaren 70, en dus deden we veel meer als tegenwoordig gewoon is misschien.
Och, ik doe gewoon oordopjes in met muziek, dan gaat het best snel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:07 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Bedankt! Maar dat is best lang fietsen toch?
Ik fiets 20 minuten van huis naar werk en ben dan ook wel een beetje moe hoor
Sorry muziek trek ik een fietstocht echt nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Och, ik doe gewoon oordopjes in met muziek, dan gaat het best snel.
Tegenwoordig ben ik ook niet meer zo sportief.. eigenlijk niet sinds ik een rijbewijs hebquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vroeger (2 jaar terug) ging ik elke dag naar school, die stond 10 km verder weg
Ligt aan mijn humeur, als ik hoofdpijn heb (en dat is 4 keer in de week) luister ik naar scala en kolancy brothers, om de loeiharde tv in de kamer niet te horen. Ook luister ik dit als ik even rustig moet worden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:10 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Sorry muziek trek ik een fietstocht echt niet
Het liefste metal muziek en rockWat luister jij?
Jij luistert die opera rock zeker?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:10 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Sorry muziek trek ik een fietstocht echt niet
Het liefste metal muziek en rockWat luister jij?
Ik mag nog geen rijbewijs, anders...quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik ook niet meer zo sportief.. eigenlijk niet sinds ik een rijbewijs heb
Kijk! Ik heb geen rijbewijs. Ik moet mij voortbewegen op de fiets of lopend.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik ook niet meer zo sportief.. eigenlijk niet sinds ik een rijbewijs heb
20 minuten ? maar, maar, ... in die tijd heb ik die 9 kilometer er wel op zitten, dus wat is het probleem ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:07 schreef MissVanity het volgende:
Bedankt! Maar dat is best lang fietsen toch?
Ik fiets 20 minuten van huis naar werk en ben dan ook wel een beetje moe hoor
Oh ja, die ene met dat petjequote:Op donderdag 21 juli 2011 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij luistert die opera rock zeker?
Hoe heet die nederlandse band ook alweer, met die ene zangeres.
Ik vind je smaak prima. Kan je vertellen dat ik een paar van die artiesten ook op mijn mp3speler heb staanquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ligt aan mijn humeur, als ik hoofdpijn heb (en dat is 4 keer in de week) luister ik naar scala en kolancy brothers, om de loeiharde tv in de kamer niet te horen. Ook luister ik dit als ik even rustig moet worden.
Verder, James Blunt, Mika, Nickelback, the Offspring, acda en de munnik, blof, White Lies, The lion king (ja echt), racoon en coldplay, en klassiek van Bach, James Horner, Hans Zimmer en nog een. En heeel veel 3FM
Jah, ik heb een belabberde muziekstijl.
Bromfiets !quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:14 schreef summer2bird het volgende:
Ik mag nog geen rijbewijs, anders...
Oh zoquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zeg het expres zo omdat ik weet dat ze het antwoord zal geven
Dat is niet zo lastig, het is erg breed, mijn muziekstijlquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik vind je smaak prima. Kan je vertellen dat ik een paar van die artiesten ook op mijn mp3speler heb staan
Opera rock? Nee...quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij luistert die opera rock zeker?
Hoe heet die nederlandse band ook alweer, met die ene zangeres.
Bromfiets vond ik echt kut.. kun je beter sparen voor je rijbewijs.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:16 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Bromfiets !
...of ben je nog geen 17 maar nog onder de 16 ???
Ik word volgende week 18quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:16 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Bromfiets !
...of ben je nog geen 17 maar nog onder de 16 ???
Oh my god.. help.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:16 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Opera rock? Nee...
Dit is mijn lievelingsnummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |