Thaisquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat viel mij ook op ja, had echt zoiets van wait whut?!
en in welke taal was gale's karoake-ondertiteling eigenlijk?
Echt, ik lag in een scheur van het lachen steeds. Geweldig die sarcasme van Walt met z'n 'Yaaay...' er tussendoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:50 schreef Dos37 het volgende:
Deze was echt geniaal goed. Die script bespreking bijvoorbeeld classic Breaking Bad.
Klopt, echt geweldig inderdaad. To-taal geen flauw idee waar het heen gaat. Kijk naar vorig seizoen vanaf de eerste aflevering en hoe het werd op gebouwd door de het gehele seizoen naar de denderde climax. Ik verwacht dit seizoen minstens hetzelfde..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:14 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het prachtige aan de serie dat ik op dit moment echt geen flauw idee heb waar het verhaal heen gaat... Het enige wat we met redelijke zekerheid kunnen zeggen dat de strop om Walter zijn nek steeds strakker komt te zitten door Hank's onderzoek.
Maar gaat Hank hem nu ook echt daadwerkelijk ontdekken? Zo ja, pakt hij hem op of stopt hij het in de doofpot? Zal Gus het einde van dit seizoen halen? Welke rol zal het andere cartel nog gaan spelen? Ik heb echt geen flauw idee
fixed.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:24 schreef Darklight het volgende:
Hank zal hem wel net niet ontdekken, in de laatste scene van het seizoen
Ja, echt super irritant, hij had Debra dood moeten maken op het einde, dat had de hele serie goed gedaan..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:34 schreef outcast_within het volgende:
Dexter word altijd net niet ontdekt.
Dat was gevonden materiaal bij z'n crime-scene.. Ook om te bewijzen aan de kijker van hoe nerd Gale wel niet was..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:18 schreef verminator het volgende:
deze vraag is misschien heel dom, maar waar sloeg dat karaoke filmpje met Gale op?
nee die had gewoon iets van: WTF?! Neeeeequote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:23 schreef verminator het volgende:
mmm, ok. Maar ik dacht aan de kop van Hank te zien dat hij tot een ontdekking of iets dergelijks kwam, maar dat was dus niet het geval.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
nee die had gewoon iets van: WTF?! Neeeee
Filmpje staat ook in zijn geheel hier, samen met een promo voor volgende week.
''any new names i should check out?''
Inderdaad, het draait allemaal om "the family". Dus dat Walt Hank dood zal maken lijkt me erg onwaarschijnlijk. Langzamerhand begint iedereen in het drugsleven van Walt gezogen te worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:01 schreef outcast_within het volgende:
Zo duister zal de serie echt niet worden.
De reden is dat haar man tegen iedereen doet alsof het goed gaat. Maar zodra ze alleen zijn hij veranderd in een miserable fuck.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Inderdaad, het draait allemaal om "the family". Dus dat Walt Hank dood zal maken lijkt me erg onwaarschijnlijk. Langzamerhand begint iedereen in het drugsleven van Walt gezogen te worden.
Eerst Skylar en waarschijnlijk wordt Marie er op den duur ook wel in betrokken. Ik verwacht namelijk dat er een reden is dat ze haar weer terug de kleptomane uit laten hangen.
Ik denk dat Skylar ten onder gaat hieraan. Ze loopt nu al te trippen over een fles champagne en hele scripts uit te werken...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:08 schreef Rossdale het volgende:
Snap ik, maar Skylar werd ook langzaam het criminele circuit ingezogen door de fraude bij het bedrijfje van Ted. Misschien dat de schrijvers het zo ook met Marie gaan doen. Die verhaallijn gaat nog wel verder lijkt me. Misschien pas veel later in het seizoen, maar het komt nog wel terug.
Volgens mij is het juist deze professionaliteit die ze gaat helpen. Het zal me niet verbazen als dit een groot familiebedrijf gaat worden op lange termijn. Iedereen heeft zo zijn sterke punten en het moet natuurlijk tot in de perfectie geregeld zijn allemaal en daar zorgt Skyler voor. Alles wijst er, wat mij betreft, op dat Walt uiteindelijk de concurrentie zal aangaan met Gus en dat hij het zelf voor het zeggen gaat hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:57 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik denk dat Skylar ten onder gaat hieraan. Ze loopt nu al te trippen over een fles champagne en hele scripts uit te werken...
Ik vind Mad Men best een goede serie en mag gerust nog wel even doorgaan, maar niet als dat ten koste gaat van de kwaliteit van Breaking Bad. En als ze Breaking Bad een korter vijfde (en laatste?) seizoen willen geven dan had Mad Men voor mij helemaal niet terug hoeven te komen.quote:Kurt Sutter: 'Mad Men' Greed Hurting 'Breaking Bad' and 'Walking Dead'
Sons Of Anarchy creator Kurt Sutter stirred up Twitter Thursday morning and it didn’t have anything to do with the Emmy Awards. Sutter makes the compelling case that AMC spent so much money making Matt Weiner happy and renewing Mad Men that it is looking to slash costs everywhere else. Sutter thinks it’s that which has led ultimately, to Frank Darabont being fired from The Walking Dead and all the chatter about Sony’s negotiations with AMC for Breaking Bad not going well (reports of AMC looking to slash costs and episode counts).
Sutter paints a picture that when Darabont saw all the budget cuts AMC was requesting he had a somewhat natural “Um, WTF? We’re your highest rated show ever!” reaction that ultimately led to his ouster. Sutter says he has no quarrel with Matt Weiner but “[I] just hate that Darabont is being demonized. no one has the balls to tell the truth. M[ad]M[en] gutted AMC.”
dat is van FX...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:16 schreef NoCigar het volgende:
Als ze dat flauwe Sons of Anarchy nou eens in de uitverkoop gooien, of beter, gewoon de stekker eruittrekken, hoeven de kwaliteitsseries niet te lijden.
sons of anarchy is echt wel de moeite waard imo. Seizoen 1 is nog zo-zo maar seizoen 2 is geweldig, S3 iets minder maar nog steeds goed.quote:
Inderdaad. AMC is goed bezig zijn eigen ruiten in te gooien. Voor The Walking Dead is het al praktisch te laat (Frank Darabont was toch de grote drijfveer achter de serie) en hopelijk kan Breaking Bad bij een andere zender ondergebracht worden, anders zie ik het echt somber in.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:46 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Ik vind Mad Men best een goede serie en mag gerust nog wel even doorgaan, maar niet als dat ten koste gaat van de kwaliteit van Breaking Bad. En als ze Breaking Bad een korter vijfde (en laatste?) seizoen willen geven dan had Mad Men voor mij helemaal niet terug hoeven te komen.
Mad Men heeft nu een veel te lange break, gaat moeilijk worden om er weer in te komen volgens mij...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:44 schreef planethugo het volgende:
Mad Men vind ik ook 'wel aardig' maar staat bij mij nieteens in de serie top 20. Breaking Bad daarentegen....
16 afleveringen, en begin 2012 alquote:Breaking Bad Renewed for Fifth and Final Season
Breaking Bad fans, prepare for one final fix. A 16 episode-long fix. AMC renewed the critically acclaimed drama for a fifth and final season, the network announced Sunday. The final season will begin in early 2012
Ah super!quote:Op maandag 15 augustus 2011 04:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
BREAAAAAAAKING NEWSSSSSSS
[..]
16 afleveringen, en begin 2012 alGoedmakertje voor het wachten voor S4?
Waarom? Jij wilt Prison Break taferelen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:54 schreef Rossdale het volgende:
Wel jammer dat seizoen 5 het laatste wordt...
Eerder naar zichzelf toe, had ik het idee. Walt is gewoon zo arrogant dat hij het niet kon hebben dat iemand anders de credits voor zijn werk krijgt. Ergens geniet hij van de aandacht.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:17 schreef LMFAO het volgende:
Ik neem aan dat Walt aan het einde expres probeerde om Hank naar Gus te leiden?
Anders vind ik het enigszins vaag dat hij binnen een minuut van nuchter naar dronken gaat.
Preciesquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:57 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Eerder naar zichzelf toe, had ik het idee. Walt is gewoon zo arrogant dat hij het niet kon hebben dat iemand anders de credits voor zijn werk krijgt. Ergens geniet hij van de aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |